Wat voor heisa?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat een heisa zeg.. over die bejaarde dubbeldekkers..
Dat is mooi op tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:10 schreef b2py het volgende:
[..]
De treinen naar Schiphol van .28 en .58 komen regelmatig om .18 of .48 al binnen gedenderd
Hoeveel te vroeg is dat? 6 minuten?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:10 schreef b2py het volgende:
[..]
De treinen naar Schiphol van .28 en .58 komen regelmatig om .18 of .48 al binnen gedenderd
das lullig..quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, mijn chipkaart loopt morgen af en de nieuwe is nog steeds in aanvraag. Niet echt handig dus
Hoef maandag pas weer te reizen, maar voor die dag kom ik niet bij de brievenbus waar ie in zou moeten liggen
Nou.. 40 en 80 km/h scheelt hooguit een minuutje. Het is dus gewoon een ruime dienstregeling.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:54 schreef b2py het volgende:
First world problems. Door DSSU komen de treinen structureel te vroeg aan waardoor ik eerder van mijn werkplek weg moet om voor aankomst van de trein op perron te zijn en een knappe zitplek te vinden.
Pak nu regelmatig de trein van Tilburg naar Utrecht met ic Zwolle en dan in Den Bosch ic schiphol/adam en het is erg frustrerend om elke keer de ic naar Schiphol te zien wegrijden (cross platform!) als je aankomt in Den Boschquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd.
Heb zelf in Utrecht al eens de overstap van de trein Nijmegen - Den Helder naar de trein Alkmaar - Maastricht gehaald. Gewoon omdat het kon
4 a 5quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoeveel te vroeg is dat? 6 minuten?
Dat zal wel met de stoppers te maken hebben die ingehaald moeten worden in Geldermalsen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:24 schreef bork het volgende:
[..]
Pak nu regelmatig de trein van Tilburg naar Utrecht met ic Zwolle en dan in Den Bosch ic schiphol/adam en het is erg frustrerend om elke keer de ic naar Schiphol te zien wegrijden (cross platform!) als je aankomt in Den Bosch, waarom????
Ja dat is ook zoiets fraais, mooie dive-unders bij Lunetten 4 sporen t/m Castellum en dan hoor je: beste reizigers u merkt dat we langzamer rijden dit komt i.v.m. een stoptrein die voor ons zit, na Geldermalsen kunnen we weer ons gewone tempo aanhouden, onze excuses voor het ongemak.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat zal wel met de stoppers te maken hebben die ingehaald moeten worden in Geldermalsen.
Als DSSU gereed is kunnen ze die inhalingen ook verplaatsen naar het gedeelte Houten Castellum - Utrecht Centraal, waardoor de sprinters veel sneller worden en de IC's niet te veel meer gehinderd worden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat zal wel met de stoppers te maken hebben die ingehaald moeten worden in Geldermalsen.
Wauw. Ik kan alleen nog maar huilenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:10 schreef Prins_Pils het volgende:
Realer Irrsin in Bad BentheimDe perrons zijn daar de afgelopen tijd verhoogd van 35 naar 76 cm. Alleen, nu kunnen de deuren van het stationsgebouw niet meer open. Je kunt nu dus alleen maar van de stationshal naar het perron door om te lopen, of.... kijk zelf maar
![]()
http://www.ardmediathek.d(...)&documentId=37332274
Helpt je niets, dus lach het maar wegquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. Ik kan alleen nog maar huilen
Had je de eerste trein? DAT IS FUCKING VROEG DAAR ZIJN WTF. En die vogelkooi ook kunnen bewonderen dus? En je krijgt toch gewoon een formuliertje? Dat is niet meer dan een formaliteit. Heb er nog nooit iemand uitgeplukt zien worden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:07 schreef boriq het volgende:
Inmiddels een ruime anderhalfuur onderweg met Amtrak Cascades van Vancouver naar Seattle. Geheel in stijl zijn we ruim een halfuur te laat vertrokken, gezien de politie van Vancouver aanwezig moet zijn bij de douanecontrole en die zich hadden verslapen. Ook moet er bij elke overweg, beveiligd of niet, even getoeterd worden.
De Business Class in deze Amtrak heeft een fijne 1+2 opstelling, waardoor ik niet naast een Amerikaan met veel welvaart hoef te zitten, aangezien er daar er genoeg van zijn (trein is compleet gevuld). Enige jammere is dat het heel mistig (+- 100m zicht) is, waardoor de zee, waarlangs gereden wordt, bijna niet zichtbaar is. Over 5 minuten even kijken welke vragen de Amerikaanse Douane heeft, aangezien deze zo een rondje door de trein gaan lopen.
lekker toch? Ik was laatst 2 minuten te vroeg in Utrecht vanaf Schiphol terwijl ik voor Maarssen al tractie had uitgeschakeld. De machinist die mij af moest lossen was er nog niet eens omdat die trein al standaard x aantal minuten overstaat in Utrechtquote:
Het is geen grapje, als je er op gaat letten dan zie je dat het echt totaal systematisch isquote:
Eigenlijk is dat helemaal niet zo grappig natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is geen grapje, als je er op gaat letten dan zie je dat het echt totaal systematisch is
Nee, heel niet. Maar ja, ik woon daar niet, kan er weinig aan doen dan proberen om geen onderscheid te maken als ik daar wél ben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat helemaal niet zo grappig natuurlijk
Die vier sporen heb je in PHS nodig om zowel daar als in Geldermalsen in te kunnen halenquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als DSSU gereed is kunnen ze die inhalingen ook verplaatsen naar het gedeelte Houten Castellum - Utrecht Centraal, waardoor de sprinters veel sneller worden en de IC's niet te veel meer gehinderd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |