Als je dit setje had was je een ekte baasquote:Op zondag 28 augustus 2016 08:59 schreef greavy het volgende:
Heggenschaar had ik al. Heb er nu één die aangedreven is met een accu voor de grotere oppervlakten
Fck fck fck eerst had ik ipv die schaar een elektrische heggeschaar met accu willen raden, maar nu gelooft niemand dat meer natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:59 schreef greavy het volgende:
Heggenschaar had ik al. Heb er nu één die aangedreven is met een accu voor de grotere oppervlakten
Zo professioneel ben ik ook niet hèquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je dit setje had was je een ekte baas
https://www.amazon.co.uk/(...)PZ5JVV7TVXHH267HGAZK
Heb nu in de verzameling:quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Fck fck fck eerst had ik ipv die schaar een elektrische heggeschaar met accu willen raden, maar nu gelooft niemand dat meer natuurlijk.
Met dat ding kun je toch niet echt een fotostek maken? Dat ding is leuk voor wat kleine buxushaagjes lijkt me.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Zo professioneel ben ik ook niet hè
Enkel ten behoeve van verbetering van fotostekken wordt de groenvoorzieningsdienst ingeschakeld.
Gast!quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Heb nu in de verzameling:
- Heggeschaar (met de hand bedienen)
- Grasschaar
- Takkenschaar
- Accu heggenschaar
- 4x3 tredes klapladder
- 2 tredes keukentrapje
Nu is het meer dan zat. Maar een kennis van me had die accu heggenschaar over, sinds hij in een flat woont. En ja, dat is nét wat makkelijker als met de hand wat gras/riet/onkruid bijknippen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:02 schreef b2py het volgende:
Heb je zelf niet het idee dat je een beetje ver gaat enzo?
Baas!quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:13 schreef J.B. het volgende:
Na zes dagen in Kazachstan te hebben gezeten ben ik inmiddels aanbeland in Tasjkent, de hoofdstad van Oezbekistan. In Kazachstan heb ik de nachttrein genomen van Almaty naar Turkistan, en tot mijn stomme verbazing kwam daar een moderne (Turpan-)Talgo trein voorrijden van de Kazachse spoorwegen, wel met een locomotief ervoor.
Morgen gaat de reis verder in wederom een Spaans product, de Oezbeekse hogesnelheidstrein Afrosiyob rijdt tussen Tasjkent en Samarkand en wordt gereden met Talgo 250 treinstellen. De Oezbeekse spoorwegen bezitten twee exemplaren en ze hebben er nog twee besteld, ze leggen de afstand van 344 kilometer in een dikke twee uur af. Foto's zullen later volgen aangezien het internet in Oezbekistan bepaald niet snel is.
Kunnen de machinisten EZR toepassen, doen ze het niet ...quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:54 schreef b2py het volgende:
First world problems. Door DSSU komen de treinen structureel te vroeg aan waardoor ik eerder van mijn werkplek weg moet om voor aankomst van de trein op perron te zijn en een knappe zitplek te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
De treinen naar Schiphol van .28 en .58 komen regelmatig om .18 of .48 al binnen gedenderdquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kunnen de machinisten EZR toepassen, doen ze het niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |