Geen idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort driehoekig sinas ijsje op. In zo'n kartonnen pakje dat je open moet knippen
Hoe heten die dingen ook alweer
Ik neem straks lekker een kersenkadootje van Hertog. Met slagroomquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het gaan hebben over het ijsje wat vandaag gegeten gaat worden.
Ik heb de keuze uit raketten of perenijsjes. Ik denk dat ik voor een raket ga
De zaak.quote:
Raketjesgodquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:18 schreef rmrt2010 het volgende:
Weet iemand of de raketijsjes nog bij Appie zijn want wil niet straks daar aankomen en zien dat er lege rekken zijn als het ijs betreft.
Ah ok, duidelijk. Ik moet vanuit Brussel komen, dus als je een bekertje ranja met raketijssmaak wil, kan ik het regelen.quote:
Oh, dat is wel heel ver.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, duidelijk. Ik moet vanuit Brussel komen, dus als je een bekertje ranja met raketijssmaak wil, kan ik het regelen.
Bedoel je een cornetto?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort driehoekig sinas ijsje op. In zo'n kartonnen pakje dat je open moet knippen
Calippo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Joekelsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat je bedoelt, kom maar niet op de naam.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Lijkt erop maar dan kleiner en dikker.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Dan voel ik me Mondriaan, Gerard Reve, van Gogh, Gerald Vanenburg, Stanley Kubrick, André van Duin, Jan Cremer, Rob Scholte, Dick Maas, Herman van Tongerlo. Genieën die te laat werden begrepen.
Als ik hier op zoek kom ik veel dikke tetten tegen.quote:
Oja, van die ijsjes die je niet kan eten zonder dat het een teringzooi word.quote:
Daarom is Drizzt er ook zo blij mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik hier op zoek kom ik veel dikke tetten tegen.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mondriaan heeft mijn dorp vaak getekend in zn fase voor de hoeken en vierkanten
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:24 schreef Ashqelon het volgende:
Wut, lees dat je voor het verhuren van je seizoenkaart een waardebon krijgt en geen geld, is dat nog steeds zo?
http://www.ajaxshowtime.c(...)#WSplT0aAsfsxvWZJ.97
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn de azijnpisser gooit hem dicht
Het is 'eens', verder HIV-besmet. Jezus Christus man is een pleonasme. 'he' moet 'hè' zijn. Ik mis een vraagteken. Verder is het Tong i.p.v. tong80.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Pleur is op met deze aids. Jezus christus man, je vraagt er ook zelf om he, Tong80.
Okequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Het is 'eens', verder HIV-besmet. Jezus Christus man is een pleonasme. 'he' moet 'hè' zijn. Ik mis een vraagteken. Verder is het Tong i.p.v. tong80.
Krijg een geneesbare vorm van witlofquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Het is 'eens', verder HIV-besmet. Jezus Christus man is een pleonasme. 'he' moet 'hè' zijn. Ik mis een vraagteken. Verder is het Tong i.p.v. tong80.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom is Drizzt er ook zo blij mee.
Ga huilen op Westpoint dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik kwam even op deze pagina om te kijken waar de tt vandaan kwam
en toen zag ik dit
[..]
mods doe hier eens wat aan?!
ben in rotterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga huilen op Westpoint dan.
Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik kwam even op deze pagina om te kijken waar de tt vandaan kwam
en toen zag ik dit
[..]
mods doe hier eens wat aan?!
Tong zit al 15 jaar op Fok en denk nog steeds dat iedereen hier komt om te solliciterenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Kinderachtig, hopelijk doet Ajacied346 hier wat aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Haags zal trots zijn op de TT van het Ajax topic.
Ik benoem graag de feiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kinderachtig, hopelijk doet Ajacied346 hier wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |