quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:24 schreef Ashqelon het volgende:
Wut, lees dat je voor het verhuren van je seizoenkaart een waardebon krijgt en geen geld, is dat nog steeds zo?
http://www.ajaxshowtime.c(...)#WSplT0aAsfsxvWZJ.97
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn de azijnpisser gooit hem dicht
Het is 'eens', verder HIV-besmet. Jezus Christus man is een pleonasme. 'he' moet 'hè' zijn. Ik mis een vraagteken. Verder is het Tong i.p.v. tong80.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Pleur is op met deze aids. Jezus christus man, je vraagt er ook zelf om he, Tong80.
Okequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Het is 'eens', verder HIV-besmet. Jezus Christus man is een pleonasme. 'he' moet 'hè' zijn. Ik mis een vraagteken. Verder is het Tong i.p.v. tong80.
Krijg een geneesbare vorm van witlofquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Het is 'eens', verder HIV-besmet. Jezus Christus man is een pleonasme. 'he' moet 'hè' zijn. Ik mis een vraagteken. Verder is het Tong i.p.v. tong80.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom is Drizzt er ook zo blij mee.
Ga huilen op Westpoint dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik kwam even op deze pagina om te kijken waar de tt vandaan kwam
en toen zag ik dit
[..]
mods doe hier eens wat aan?!
ben in rotterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga huilen op Westpoint dan.
Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik kwam even op deze pagina om te kijken waar de tt vandaan kwam
en toen zag ik dit
[..]
mods doe hier eens wat aan?!
Tong zit al 15 jaar op Fok en denk nog steeds dat iedereen hier komt om te solliciterenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Kinderachtig, hopelijk doet Ajacied346 hier wat aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
Haags zal trots zijn op de TT van het Ajax topic.
Ik benoem graag de feiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kinderachtig, hopelijk doet Ajacied346 hier wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |