Ik kom hier alleen even melden dat ik geen mod ben. Heb je dat topic niet gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
No way. Hoor ik veel te lang. Het ligt altijd aan mij. Ze blijven m'n topics sluiten. Ik noem kanovinnie geen Kano en Ajacied874 geen Stijn. Het zijn mods en verpesten de zooi.
Ik kom op voor mijn rechten als FOK!ker. Dat sukkels mod worden is niet mijn schuld. |Wel dat ze denken dat ze rechten hebben. Dat ligt aan mij. Had allang een referendum moeten openenj.
[..]
Niks leuk geweest. Hoe laat moet je poepen en waar ga je dit jaar niet op vakantie ?
Kontje krauw. Lik ik je aars genoeg ?quote:
Heyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook van mij en niet stiekem.
Maar hij is niet de enige, genoeg leuke gasten hier
Ik heb het niet over jou. Ik sprak algemeen. Je bent een geweldige mod. Dat meen ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat je verwacht te bereiken als je zo reageert. Volgens mij reageer ik naar jou normaal, of in elk geval niet anders dan ik tegen anderen reageer.
Je bent voor mij niet meer of minder dan de andere users en wordt dus ook niet anders behandeld. Als ik posts wijzig/verwijder dan doe ik dat met een reden. Als ik daarna vraag op te houden op elkaar te reageren, doe ik dat ook met een reden.
Dan vind ik het van jou net zo irritant als van de anderen, als je dan toch doorgaat met reageren op dezelfde manier.
Er wordt hier niemand beschermd en ik doe niet aan kliekjesvorming. En ik kan met zeer grote zekerheid zeggen, dat dit ook voor Ajacied422 geldt.
Slijmbal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou. Ik sprak algemeen. Je bent een geweldige mod. Dat meen ik.
Open anders nog een topic waar je om je heen slaat, daarna in de slachtofferrol kruipt en om slotjes huilt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga jij als dixlecticus me nu pakken op een typefout ?
Dat is hetzelfde als tong80 wijzen op humor in VBL.
Het is VBLquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:08 schreef Abed het volgende:
[..]
aanjhanger?
Geen idee verder, de users in vbl hebben vaak wel humor, leer ervan.
ha ha haquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is VBL
Sta jij even mooi voor aap
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou. Ik sprak algemeen. Je bent een geweldige mod. Dat meen ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kontje krauw. Lik ik je aars genoeg ?
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:15 schreef rmrt2010 het volgende:
Hee voetbal. Valt hier nog wat te beleven behalve de 'dode' mussen en het feit natuurlijk dat Ajax gisteren weer heerlijk werd afgedroogd.
Ik stel voor dat we het gaan hebben over het ijsje wat vandaag gegeten gaat worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:15 schreef DonRaja het volgende:
Ok, genoeg nu. Jullie worden het niet eens met elkaar, dus het is een discussie zonder eind. Leer elkaar te gedogen/negeren en kap met dit vermoeiende gedrag.
Die heeft hij ook. Maar geen andere rechten dan die jij ook hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:15 schreef Saind het volgende:
Ik zit er nog steeds van na te grinneken dat tong vindt dat ie "rechten" heeft op fok.
Ja. Dan voel ik me Mondriaan, Gerard Reve, van Gogh, Gerald Vanenburg, Stanley Kubrick, André van Duin, Jan Cremer, Rob Scholte, Dick Maas, Herman van Tongerlo. Genieën die te laat werden begrepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je van zo ongeveer heel VBL dezelfde reactie krijgt op je posts en topics zet je dat niet aan het denken ?
Ik wilde net naar buiten gaan om ijsjes te kopen voor de afdeling.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het gaan hebben over het ijsje wat vandaag gegeten gaat worden.
Ik heb de keuze uit raketten of perenijsjes. Ik denk dat ik voor een raket ga
Ik heb zo'n soort driehoekig sinas ijsje op. In zo'n kartonnen pakje dat je open moet knippenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het gaan hebben over het ijsje wat vandaag gegeten gaat worden.
Ik heb de keuze uit raketten of perenijsjes. Ik denk dat ik voor een raket ga
Hen je deze smiley niet gezien in dat topic ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen even melden dat ik geen mod ben. Heb je dat topic niet gezien?
Kom ook effe hier langs dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde net naar buiten gaan om ijsjes te kopen voor de afdeling.
Plebsijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort driehoekig sinas ijsje op. In zo'n kartonnen pakje dat je open moet knippen
Hoe heten die dingen ook alweer
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Dan voel ik me Mondriaan, Gerard Reve, van Gogh, Gerald Vanenburg, Stanley Kubrick, André van Duin, Jan Cremer, Rob Scholte, Dick Maas, Herman van Tongerlo. Genieën die te laat werden begrepen.
Waar is hier voor jou?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom ook effe hier langs dan.
Ik ben er nog een minuut of 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |