Ik denk dat ik sowieso wacht met voorspellingen doen tot na het transferwindow.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat PSV in maart al kampioen is.
Nee, PSV wint minimaal 5-0.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, wel een voorspelling voor morgen natuurlijk: glazen bol zegt 2-0, 1-0 bij rust, laat in de wedstrijd 2-0.
Eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja leuk dit soort filmpjes, maar op YouTube lijkt elke voetballer op Messi of Ronaldo.
De mensen die jong PSV volgen zijn allemaal erg gecharmeerd van Dante Rigo, zelfs zijn naam is baas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik volg dat Jong PSV niet echt, maar loopt er toekomstig PSV 1 materiaal bij? Jurjus ken ik uiteraard en ik weet dat Lammers het goed doet, maar zie het ook wel gebeuren dat laatstgenoemde bij bijvoorbeeld VVV-Venlo eindigt.
nouja, zijn we meteen weer van dat toernooi af......quote:
ik denk dat hij gebaad zou zijn bij verhuur in Engelandquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:04 schreef tja77 het volgende:
Zouden we Memphis een jaartje kunnen huren van Man. Utd.? Volgens mij heeft hij dit seizoen nog niet 1 keer bij de wedstrijdselectie gezeten.
Van dit roda gaan we echt niet verliezen.Wel een lastig weekje met atletico en feijenoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, zijn we meteen weer van dat toernooi af......
Of Ajax. Lekker chillen in de waggie met Bazoer en Tete. Jonko na de training, ja toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat hij gebaad zou zijn bij verhuur in Engeland
we hebben het al zo vaak laten liggen tegen "dit Roda"quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Van dit roda gaan we echt niet verliezen.Wel een lastig weekje met atletico en feijenoord
Moet best kunnen tegen dat excuus van een verdediging van Groningenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stiekem hoop ik op 5-0 of meer straks. staan we "gewoon" weer eerste
Is te hopen. Stel je voor dat het weer een seizoen als het vorige wordt, dat elke goal telt. (Als Ajax in Doetinchem had gewonnen danquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Moet best kunnen tegen dat excuus van een verdediging van Groningen
Ook belangrijk dat je dan niet in t laatste halfuur weer 2 goals weggeeft zoals zoveel kleintjes vorig seizoen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is te hopen. Stel je voor dat het weer een seizoen als het vorige wordt, dat elke goal telt. (Als Ajax in Doetinchem had gewonnen dan)
Ik kijk de 2e helft, en uiteraard valt PSV alleen maar aan. Alleen komen ook weinig echt grote kansen. Maar verder kan ie er zomaar invallen hoor en dat zou me ook niks verbazen.quote:
flikkert es op op kutjongquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd, verpest door dat hoerenjong die weer eens een strafschop wilde missen
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Van wat ik gezien heb mag Luuk zich dit aanrekenen. Wat heeft die een kansen gemist zeg.
Misschien schiet die er wel eens een strafschop in. Laat iemand anders ze lekker nemen, Willems ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
Krijgen we die schijtbroer van hem er ook nog eens bij
Dat kan ik niet betwisten, jij hebt daar vast een heel archief voorquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit posten we elk jaar in het feyenoord topic.
Luuk uit, Ziyech in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Van wat ik gezien heb mag Luuk zich dit aanrekenen. Wat heeft die een kansen gemist zeg.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Atleti speelt twee keer gelijk tegen twee teams die gepromoveerd zijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef Bolasie het volgende:
Hahahahha
Op naar Bayern en Atleti!!!1!1!
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
maar wel gewoon verreweg de bovenliggende partij.
Ook? Wie heeft hetzelfde gehad dan?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:34 schreef coronatus het volgende:
Heerlijk, nou maakt psv het ook mee maar ditmaal 10 man op eigen veld lolz.
Ja, de Frank de Boer-'gedomineerd' jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV heeft 97 minuten gedomineerd op de helft van Groningen. De laatste pass was gewoon kut.
Ik wilde net zeggen, tegen Utrecht was het ook niet bepaald stabiel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Maargoed, tegen Utrecht win je met veel geluk, nu speel je gelijk met veel pech. Kan gebeuren.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, de Frank de Boer-'gedomineerd' ja
Zal ik doen knulquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rostov - Ajax 4-1
Groetjes aan je mama
Frank?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV heeft 97 minuten gedomineerd op de helft van Groningen. De laatste pass was gewoon kut.
Hardop gelachenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie geeft er nou ene hoer hoe ver PSV van Groningen mocht komen..?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stiekem hoop ik op 5-0 of meer straks. staan we "gewoon" weer eerste
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:57 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Moet best kunnen tegen dat excuus van een verdediging van Groningen
Nee dat is de bal overspelen tussen de verdedigers op eigen helft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die kunnen er dus ook niks vanquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Atleti speelt twee keer gelijk tegen twee teams die gepromoveerd zijn
Ajax bijna elk eredivisie wedstrijd maar dan met 11 man..quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ook? Wie heeft hetzelfde gehad dan?
Dadelijk kunnen we weer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom komen Ajax trolls hier, probeer maar eerst uit het rechter rijtje te komen:D
Misschien die halen als vervanging voor Zoet terwijl we wachten op Jurjus?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat deed echt pijn aan mijn ogen. De Jong was echt erbarmelijk vandaag. Pröpper ook zeer matig.
Ik heb een Bloedhekel aan die Padt. Met zijn dikke plofkop.
Ajax werd gewoon van de mat getikt. Leuk geprobeerd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef coronatus het volgende:
[..]
Ajax bijna elk eredivisie wedstrijd maar dan met 11 man..
Grappig, dat je dat als Feyenoorder zegt. 12 gratis punten vorig seizoen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar hoe vonden jullie Nijhuis spelen? Maakt ie een beetje kans op een vaste basisplaats? Wel handig natuurlijk, zo'n twaalfde man, aangezien PSV het niet echt van haar publiek moet hebben...
Ik vind je aardig op gang, maar iets meer drama erin. Dan hapt men.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar hoe vonden jullie Nijhuis spelen? Maakt ie een beetje kans op een vaste basisplaats? Wel handig natuurlijk, zo'n twaalfde man, aangezien PSV het niet echt van haar publiek moet hebben...
En dan nog 20 punten achter PSV eindigen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grappig, dat je dat als Feyenoorder zegt. 12 gratis punten vorig seizoen.
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan nog 20 punten achter PSV eindigen.
Nee, die domineerde op de eigen helft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die kaats op randje zestien was klasse.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Voorlopig staat De Koploper Feyenoord 2 punten boven PSV.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan nog 20 punten achter PSV eindigen.
Jup. Klopt. Geniet er nog maar even vanquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voorlopig staat De Koploper Feyenoord 2 punten boven PSV.
Goed gezegd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Net 4 wedstrijden onderwegquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je al ooit een kampioenschap mee mogen maken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Maargoed, tegen Utrecht win je met veel geluk, nu speel je gelijk met veel pech. Kan gebeuren.
Ja, die aanloop alleen al. Dan kun je alleen maar rechtdoor schieten, keeper wist wat hij moest doen. Waardeloos.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:46 schreef BadderHaring het volgende:
Dat je hier niet met 3-0 wint kun je maar één speler aanrekenen, de Jong. Scoort hij wel dan is iedereen tevreden en heeft PSV een professionele overwinning gehaald.
De Koploper met hoofdletters ook echtquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tijd voor een huldiging.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |