ruig..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:04 schreef whatdafuck het volgende:
Idd als ik nog 1 keer een Turkse vlag in de buurt zie wapperen print ik duizenden flyers uit met Gulen for President en zal Amsterdam hiermee bezaaien
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef glazenbak123 het volgende:
En als ik nou een Nepalese vlag wapper hier mag dat niet? Wat kan het jou schelen wat voor kleurtjes zo.een vlag heeft en bij welk land die toevallig hoort. Print nog meer van zulke waanbeelden in je hoofd en laat je leven vooral volledig leiden door een vlag... weet je wat een vlag is?? Een gekleurd stuk katoen, en als al die domme erdogan aanhangers daar mee willen zwaaien laat ze dat mooi doen. En stel jezelf niet zo aan verder, denk om je eigen hachje. Iedereen is al teveel met elkaar bezig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik denk dat een oplossing eerder zit in het afschaffen van dubbele nationaliteiten voor nakomelingen van migranten.
Alsof je niet de vlag van je roots mag dragen....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
Je kunt je beter druk maken over waarom Turken die hier tientallen jaren wonen nog met Turkse vlaggen de straat op gaan. Blijkbaar doen we iets niet goed. Misschien moeten we eens wat steviger nadenken, voordat we hordes vlaggendragers het land binnen laten.
Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Alsof je niet de vlag van je roots mag dragen....
Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.quote:En eigenlijk alle in nl geboren/tijd hier wonende buitenlanders die ik ken voelen zich gewoon ook Nederlandse en dan nog de roots erbij.
Inderdaad weg met regels! Terug naar de cowboytijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:13 schreef glazenbak123 het volgende:
Nog meer verbieden ja! Geweldig. Ik sta ook niet te springen om Erdogan-aanhangers maar ik houd er niet van om demonstraties zomaar even te verbieden. Teveel verboden zijn vrijheidontemend. Hetzelfde ben ik van mening dat het boerkienie-verbod te zot voor woorden is. Ongelofelijk, net als dat het totaal nergens op slaat dat ze in het midden oosten mensen meteen bloot bovenlijf van t strand halen... en het slaat ook nergens op dat vrouwen daar een boerkienie aan moeten hebben.... maar vooral alle zinloze kloteregels met nog meer regels bestrijden, zodat de almachtige politie iedereen kan beboeten die dingen doet die gek zijn...
Zie genoeg dat buitenlanders met een Nederlands voetbalshirt lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:09 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?
Zoniet doen we dus blijkbaar iets fout.
Ja. Je roots gaan dieper dan een stuk grond waar je op leeft. Als ik zou emigreren zou ik mijzelf ook altijd voorstellen als Dutch guy.quote:[..]
Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laten we het verbieden dan bestaat het niet.
De regels zijn wat doorgeslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Inderdaad weg met regels! Terug naar de cowboytijd.
Beetje naief, niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:54 schreef goodtripbob het volgende:
Verder vind ik dat landen en grenzen op mogen rotten samen met de staten. En dan 1 wereld die samen werkt als 1 team aan verbetering van de aarde.
Laten wij eens beginnen met 1 paspoort, mogen ze een keuze maken of hier, of daar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
Je kunt je beter druk maken over waarom Turken die hier tientallen jaren wonen nog met Turkse vlaggen de straat op gaan. Blijkbaar doen we iets niet goed. Misschien moeten we eens wat steviger nadenken, voordat we hordes vlaggendragers het land binnen laten.
Nou zeg, echt de as van het kwaad, die dubbele nationaliteit. Dat de wereld hier niet eerder achter is gekomen zegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:38 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik denk dat een oplossing eerder zit in het afschaffen van dubbele nationaliteiten voor nakomelingen van migranten.
Hoe vaak verklaar jij als gegoede Nederlander jouw liefde voor Koning Willem?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:09 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dragen ze ook wel eens de vlag van de plek waar ze werkelijk leven ? Verklaren ze ook wel eens luidkeels hun liefde voor koning Willem ?
[..]
Grappig. Ik hoor de meesten zichzelf eigenlijk altijd voorstellen als Turk of Marokkaan. Maar dat is natuurlijk anecdotisch.
Inderdaad. Ons lekker af laten glijden tot het niveau van die klotelandjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:48 schreef Dven het volgende:
Verder typisch janlultopic. Zelf screeuwwn over vrijheidsinperkingen maar vervolgens zo veel mogelijk willen verbieden voor andersdenkenden.
Precies!! Willen enkel misbruik maken van onze sociale voorzieningen!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Achterhoker het volgende:
Toch vreemd dat die mensen zich allemaal drukker lijken te kunnen maken om wat er in hun 'roots' landen gaande is dan hier in Nederland. Geld is dan ook het enige argument voor dit soort mensen om hier nog te zitten.
Allemaal in de bijstand, nooit gewerkt. En maar demonstreren tegen een ver van mijn Nederlandse bed--show. En wij maar kromliggen. Voor hun.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef Dven het volgende:
Precies!! Willen enkel misbruik maken van onze sociale voorzieningen!!!
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden : Uiteindelijk komen ze ideologisch best overeen met de door hen zo verderfde tegenstanders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ons lekker af laten glijden tot het niveau van die klotelandjes
Gelukkig gaat het volk dit nooit lang meer pikken!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal in de bijstand, nooit gewerkt. En maar demonstreren tegen een ver van mijn Nederlandse bed--show. En wij maar kromliggen. Voor hun.
Ondanks de herhaling zal het nooit doordringenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden : Uiteindelijk komen ze ideologisch best overeen met de door hen zo verderfde tegenstanders.
Ik ben helemaal geen moslim!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ondanks de herhaling zal het nooit doordringen.
Nee juist totaal niet. Wat naief is is denken dat we een staat nodig hebben en een economie met geld. Het is vast moeilijk voor je om deze, op school al aangeleerde zaken bij vakken als economie en maatschappijleer, ineens als propaganda te kunnen in zien. Het hele systeem is opgezet om een klein percentage van de mensheid te laten heersen over de rest. En deze heersers zijn sadisten. Honger, oorlog, dakloosheid, geen schoon drinkwater... Diegene die aan al die ellende een einde kunnen maken doen dit niet... Ze laten volkeren verplicht werken zodat ze hun huur en voedsel kunnnen betalen. Gewoon slavernij.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:09 schreef Kassamiep het volgende:
Kom jij wel eens buiten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee juist totaal niet. Wat naief is is denken dat we een staat nodig hebben en een economie met geld. Het is vast moeilijk voor je om deze, op school al aangeleerde zaken bij vakken als economie en maatschappijleer, ineens als propaganda te kunnen in zien. Het hele systeem is opgezet om een klein percentage van de mensheid te laten heersen over de rest. En deze heersers zijn sadisten. Honger, oorlog, dakloosheid, geen schoon drinkwater... Diegene die aan al die ellende een einde kunnen maken doen dit niet... Ze laten volkeren verplicht werken zodat ze hun huur en voedsel kunnnen betalen. Gewoon slavernij.
Maar als jij liever blijft geloven in dit verrotte systeem dan in een wereld zonder winstoogmerk. Waar wij allen samenwerken en iedereen doet dit voor niks, behalve om het werk te verrichten wat gedaan moest worden. De grondstoffen zíjn zonder dit systeem gratis. En we produceren gewoon wat er nodig is. En leveren het dan waar het nodig is.
Denk eens even goed na. De wereld werkt samen als 1 en we zorgen samen voor een leefbare aarde waar we alle data delen en voor al het leven zorgen. Met dit concurrentie systeem zorg je dat bedrijven informatie geheim houden waar een ander bedrijf itt bedrijf 1 wel met die informatie baanbrekende ontdekkingen zou kunnen uitvinden.
Kennis is macht. Daarom zou alles wat we als "Bedrijf" aarde ontdekken voor ons allen te gebruiken zijn.
Kijk bv eens naar de open source wereld. Gratis en je mag de code aanpassen en zelf weer gratis verspreiden. En kijk eens naar illegale raves. De tijdelijke autonome zone die wij daar creëren is zo prachtig. Helemaal geen security nodig, iedereen respecteert elkaar en mocht er toevallig iemand tussen lopen die onheil zoekt dan is ineens de hele zaal security en wordt diegene of worden diegenen geweldloos het pand uit geëscorteerd.
Lijkt me vermoeiend voor een mod dit soort topics. En demonstreren is een grondrecht.quote:
Ja hoor. En veruit de meerderheid van de mensen die ik ken vinden ook dat het systeem fucked up is en dat anarchie+vrede+liefde+eenheid de formule is die wij nodig hebben.quote:
Ik heb geen staat nodig om mijn mening te uiten. Maar met al dat honger gemoord en al die andere ellende kan ik concluderen dat het systeem alleen werkt voor de rijkste en machtigste mensen. Zo dat zij luxe kunnen leven en lachen om hongerige kindjes zoals de psychopaten dat ze zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:23 schreef Hexagon het volgende:
Hup daar gaat de vrijheid van meningsuiting weer
Lijkt me juist het makkelijkste..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:48 schreef Megumi het volgende:
Lijkt me vermoeiend voor een mod dit soort topics.
Waarover heb je het in godsnaam?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik heb geen staat nodig om mijn mening te uiten. Maar met al dat honger gemoord en al die andere ellende kan ik concluderen dat het systeem alleen werkt voor de rijkste en machtigste mensen. Zo dat zij luxe kunnen leven en lachen om hongerige kindjes zoals de psychopaten dat ze zijn.
Is bewijsdrang. Turken hier zijn nationalistischer dan Turken in Turkije. Ik ken ook iemand met Indiase ouders die hier in Nederland is geboren en opgegroeid, die zie ik op FB continu India gerelateerde dingen posten en liken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef Achterhoker het volgende:
Toch vreemd dat die mensen zich allemaal drukker lijken te kunnen maken om wat er in hun 'roots' landen gaande is dan hier in Nederland. Geld is dan ook het enige argument voor dit soort mensen om hier nog te zitten.
Dit zijn de neigingen van een monoculturele dictatuur. Een andere uiting is een boerkiniverbod.quote:Demonstraties mbt. buitenlandse conflicten moeten verboden worden
Tjah als je door nlers als Turk wordt gezien en door Turken in Turkije als nler... Voel je je in het land waar je geboren bent en opgegroeid niet NL maar heel hun leven ligt in NL. Dus dromen over terug naar je roots is zo raar niet. Dat ze NL ook niet willen missen zorgt ervoor dat ze blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:54 schreef Homey het volgende:
[..]
Is bewijsdrang. Turken hier zijn nationalistischer dan Turken in Turkije. Ik ken ook iemand met Indiase ouders die hier in Nederland is geboren en opgegroeid, die zie ik op FB continu India gerelateerde dingen posten en liken.
Ergens voelen ze zich niet helemaal thuis in Nederland, dan krijg je dit soort extreme gedrag om aan te tonen dat ze vol Turks zijn, of whatever. De harde waarheid is dat ze dat natuurlijk niet zijn, ze gaan niet 'terug' naar hun 'thuisland'....wel zeggen, maar niet doen. Lijkt me vervelend, zo'n identiteitscrisis.
En net vlak voor delta postte ik als veel gevolgd persoon dat ieder volk op aarde hun staat moesten afzetten. Nu zijn ze vlak na mijn eerste opname begonnen in het midden oosten toen zag ik dat op het nieuws...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit zijn de neigingen van een monoculturele dictatuur. Een andere uiting is een boerkiniverbod.
en een multipaspoortverbod,
fuck you
[ afbeelding ]
1967 Overal in de westerse wereld demonstreert men tegen de vietnamoorlog.
Bedoel je dat men overal ter wereld de staat moet afschaffen ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:39 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
En net vlak voor delta postte ik als veel gevolgd persoon dat ieder volk op aarde hun staat moesten afzetten. Nu zijn ze vlak na mijn eerste opname begonnen in het midden oosten toen zag ik dat op het nieuws...
Nu wordt het tijd dat de rest van de wereld ook de staat afzet! En dan er samen als planeet voor zorgen dat we alleen nog maar vooruitgang boeken ipv zoals nu chemtrails in de lucht om ons dommer minder rebels te Zien....
Momenteel misschien wel ja. Uiteindelijk niet, stel je eens voor dat er eind deze maand naar voren komt dat die planeet die ontdekt is inderdaad bewoond word door (half)soortgelijken? En we inderdaad niet de enige spil in dit universum zijn.... zouden we elkaar dan nog stomweg vermoorden om domme zaken. Bewoners van een andere planeet die misschien verder zijn in hun ontwikkeling zouden ons uitlachen.quote:
Lekker onnozel weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:16 schreef glazenbak123 het volgende:
En als ik nou een Nepalese vlag wapper hier mag dat niet? Wat kan het jou schelen wat voor kleurtjes zo.een vlag heeft en bij welk land die toevallig hoort. Print nog meer van zulke waanbeelden in je hoofd en laat je leven vooral volledig leiden door een vlag... weet je wat een vlag is?? Een gekleurd stuk katoen, en als al die domme erdogan aanhangers daar mee willen zwaaien laat ze dat mooi doen. En stel jezelf niet zo aan verder, denk om je eigen hachje. Iedereen is al teveel met elkaar bezig.
Vertel, wat is er onnozel aan deze post? Wat is jouw verhouding met buitenlanders in Nederland of in de rest van de wereld dat je ze denkt te mogen onderdrukken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Lekker onnozel weer.
Wel een negatief maar vermoedelijk juist wereldbeeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik heb geen staat nodig om mijn mening te uiten. Maar met al dat honger gemoord en al die andere ellende kan ik concluderen dat het systeem alleen werkt voor de rijkste en machtigste mensen. Zo dat zij luxe kunnen leven en lachen om hongerige kindjes zoals de psychopaten dat ze zijn.
Maar er wordt wel meer gedaan dan dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:51 schreef goodtripbob het volgende:
Alsof je niet de vlag van je roots mag dragen....
En eigenlijk alle in nl geboren/tijd hier wonende buitenlanders die ik ken voelen zich gewoon ook Nederlandse en dan nog de roots erbij, maar lopen nooit met hun vlaggetjes te zwaaien.quote:En eigenlijk alle in nl geboren/tijd hier wonende buitenlanders die ik ken voelen zich gewoon ook Nederlandse en dan nog de roots erbij.
Hangt er allemaal van af hoe je je gedraagt.quote:Als buitenlander, geboren in nl of niet, wordt je toch aangezien voor de nationaliteit waar je op lijkt. Niet op je paspoort.
En het verbieden van fascistische protesten? Is dat ook fascistisch volgens jou?quote:Verder vind ik het verbieden van protesten fascistisch. Zolang je protest in orde verloopt is een ieders mening het waard om uitgedragen te worden.
Vertel dat tegen de fascisten bij de Anti-Fascisten wanneer er weer een Pegida-demonstratie is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend voor een mod dit soort topics. En demonstreren is een grondrecht.
Maar zorg je er dan voor met je mening dat je aan de kant staat van de rijkste en machtigste mensen of aan de andere kant?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:57 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Kijk wel uit. Blijf uit de buurt van beide partijen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de fascisten bij de Anti-Fascisten wanneer er weer een Pegida-demonstratie is.
De Turkse staat zorgt er actief voor dat Turken hier zichzelf profileren als Turken, er zijn meerdere krachten aan het werk. De Grijze Wolven is bijvoorbeeld zo'n ultra-nationalistische club. Ik zou hun invloed op Turken hier niet onderschatten. Nederlands die emigreren naar Canada krijgen niet de Nederlandse staat achter zich aan zodat ze Nederlands blijven. Laat staan de NVU. Een groot verschil.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Tjah als je door nlers als Turk wordt gezien en door Turken in Turkije als nler... Voel je je in het land waar je geboren bent en opgegroeid niet NL maar heel hun leven ligt in NL. Dus dromen over terug naar je roots is zo raar niet. Dat ze NL ook niet willen missen zorgt ervoor dat ze blijven..
Je gebruikt het woord fascisten hier als verkettering van mensen die zeer wel niet jouw mening hebben. Das heel slecht... voordat je het weet ga je zo dingen willen die je juist verkettert van "je vijand" .quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de fascisten bij de Anti-Fascisten wanneer er weer een Pegida-demonstratie is.
Nu beschuldig je mij van dat ik mensen wil onderdrukken? En dat door "een gekleurd stuk katoen" te verbieden? Heeft een vlag net nog geen betekenis voor je en is het nu al iets waarmee je mensen kan onderdrukken als ze er niet mee lopen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:51 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Vertel, wat is er onnozel aan deze post? Wat is jouw verhouding met buitenlanders in Nederland of in de rest van de wereld dat je ze denkt te mogen onderdrukken?
Dus zo principieel ben je met je mening dat demonstreren een grondrecht is?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk wel uit. Blijf uit de buurt van beide partijen.
2 NL militairen hebben mij.verteld dat nl vs uk etc en ISIS samen werken. Heb ook online zulke dingen gelezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je dat men overal ter wereld de staat moet afschaffen ?
En waar in het midden-oosten wilt men de staat afschaffen ?
Syrie is een slagveld van partijen die een staat willen. Het hele land veroveren en dan heersen met een sterke staat.
En iemand bestempelen als heel slecht, is wel oke?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je gebruikt het woord fascisten hier als verkettering van mensen die zeer wel niet jouw mening hebben. Das heel slecht... voordat je het weet ga je zo dingen willen die je juist verkettert van "je vijand" .
Je kent er dan echt maar 2 neem ik aan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:51 schreef goodtripbob het volgende:
En eigenlijk alle in nl geboren/tijd hier wonende buitenlanders die ik ken voelen zich gewoon ook Nederlandse en dan nog de roots erbij.
Als je gewoon een baan hebt kan je ook prima leven hoor. Maar als je van instelling naar instelling gaat en daartussen nog nooit een dag gewerkt hebt is het natuurlijk anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:57 schreef goodtripbob het volgende:
het systeem alleen werkt voor de rijkste en machtigste mensen. Zo dat zij luxe kunnen leven en lachen om hongerige kindjes zoals de psychopaten dat ze zijn.
Dat sowieso. Het verdeel en heers principe is al eeuwen oud. Je zou denken dat de mensheid in de tijd van de informaticatechnologie er eindelijk niet meer intrapt. De geschiedenislessen zijn een internetpagina van ieder vandaan. Maar helaas wordt de mensheid steeds dommer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:11 schreef goodtripbob het volgende:
Staten creëren een vijand zogenaamd zodat het volk denkt daar tegen moeten zijn. Afleiding zodat we niet tegen de staat keren.
Nee...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kent er dan echt maar 2 neem ik aan?
Suri en Anti's zijn sowieso NL' ers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:27 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee...Opgegroeid in Pendrecht als enige nler tijdens buiten spelen. Ze zijn wel meer suri, anti of whatever maar wel weer echt trots Rotterdammers te zijn. En vanaf jong tot hier geboren zijn ze ook gehecht aan nl spreken en de familie en vrienden en meer in nl. Ze juichen ook voor nl bij voetbal. Behalve als nl bv tegen Turkije of Marokko oid speelt. Dan tellen root meer.
Maar eigenlijk wisten we van elkaar de afkomst maar daarmee ook alles gezegd. We gingen gewoon om met elkaar als mensen en dan ben je er eigenlijk niet mee bezig wat de kleur is van een persoon....
Een vlag is wel degelijk een stuk katoen. En mensen verbieden om met een vlag te lopen noem ik onderdrukking ja. Vanwaar je aanstoot precies?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nu beschuldig je mij van dat ik mensen wil onderdrukken? En dat door "een gekleurd stuk katoen" te verbieden? Heeft een vlag net nog geen betekenis voor je en is het nu al iets waarmee je mensen kan onderdrukken als ze er niet mee lopen?
Dus zo onnozel ben je dus niet dat een vlag veel meer is dan "een gekleurd stuk katoen". Dat was zo onnozel aan je reactie die ik citeerde.
Ik kwam delta in zonder wajong... Zodra ik de revolutie een kick start wilde geven sloten ze mij op. Ik dacht zo van verder waar de hippies stopten met protest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je gewoon een baan hebt kan je ook prima leven hoor. Maar als je van instelling naar instelling gaat en daartussen nog nooit een dag gewerkt hebt is het natuurlijk anders.
Leven van het geld wat anderen verdienen en opofferen om mensen te helpen die het nodig hebben, en dan nog janken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:37 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik kwam delta in zonder wajong... Zodra ik de revolutie een kick start wilde geven sloten ze mij op. Ik dacht zo van verder waar de hippies stopten met protest.
Zo kwam ik elke keer weer delta in en dwangmedicatie opgelegd als ik de wereld wílde verbeteren....
Psychiatrie probeert rebellen die veel fans+volgers hebben te laten vergeten dat ze een missie hebben
Zeg ik toch net dat het niet oke is wat je doet .quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En iemand bestempelen als heel slecht, is wel oke?
Tjaaa... je dramt door met je schelden en verketterenquote:Ik gebruik het woord fascisten als voor wat Anti-Fascisten werkelijk zijn.
Waarom mag jij het dan wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:46 schreef Bluesdude het volgende:
Zeg ik toch net dat het niet oke is wat je doet .
Jij hebt duidelijk totaal geen idee wat fascisten zijn. Of wat schelden en verketteren is.quote:Tjaaa... je dramt door met je schelden en verketteren
fascisme = het afschaffen van de democratie en een rechtse dictatuur instellen.
Dat is nou net wat die antifascisten niet willen.
In de ene zin geef je een vlag 0,0% waarde. In de andere zin geef je een vlag 100% waarde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:35 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Een vlag is wel degelijk een stuk katoen. En mensen verbieden om met een vlag te lopen noem ik onderdrukking ja. Vanwaar je aanstoot precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh.Maar ze zeggen meestal dat ze anti of suri zijn ipv Nederlandse. En als ze praten over Nederlanders bedoelen ze blanke autochtonen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Suri en Anti's zijn sowieso NL' ers.
Ooit geschiedenis gehad?
Ik mag je hier op Fok een fascist noemen, maar ik doe het niet.... ik ga me niet verlagen tot jouw niveauquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Waarom mag jij het dan wel?
Natuurlijk weet ik helemaal niks volgens jou in jouw universum. Kom eens uit dat wereldje van het eigen-gelijk en doe zoals velen.... leef in de wereld van redelijkheid.quote:Jij hebt duidelijk totaal geen idee wat fascisten zijn. Of wat schelden en verketteren is.
Wist je dat George Orwell een socialist was?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Lekker onnozel weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |