Ja ik ben goed geleid en shitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Donderstraal? Wat een moeilijk woord man
Dubbele punt Bquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik voel me noob want ik weet niet die verborgen smiley code's.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
En ik voel me noob want ik weet niet die verborgen smiley code's.
26 graden in mijn kamer, is te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:54 schreef HPLC het volgende:
Ik had eigenlijk allang in bed moeten liggen, maar het is toch tyfuswarm
Ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:54 schreef HPLC het volgende:
heheh die is ook vetquote:
Ik gok mijne 30 ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
26 graden in mijn kamer, is te doen.
raam open kan hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
26 graden in mijn kamer, is te doen.
Wat een teksten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh die is ook vet
ooh je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam
Ga lekker janken bij forum@fok.nl ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef BoneThugss het volgende:
Als ik mijn ongenoegen uit in KLB FB wat betreft het ban beleid is dat stoken, oké dan.
Het is gwn complete willekeur, er wordt gemeten met 2 maten
opblijven na bedtijdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:54 schreef HPLC het volgende:
Slaapkamer van mij heeft niet eens een raamquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef Wheeljack het volgende:
Gewoon je ramen openzetten
Bij mij helpt dat
Ja t interesseert me echt geen kut wat jij vind.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent gewoon een dom kneusje..
het zit zooo......je is niet eens spangquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh die is ook vet
ooh je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam
haha madquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Anders houd je je mond even over SE en Chloor met je infantiele slachtofferrolkruiperij.
Of gewoon een PR zetten :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef yvonne het volgende:
Wil degeen die TR's zet gewoon een linkje geven ipv dat in post #126 staat 'iets'
Kan ik al die posts doorscrollen
En nu verder lief zijn, ik ga slapen
Dat lijkt me echt kutquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slaapkamer van mij heeft niet eens een raam
Wtf is een PR?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of gewoon een PR zetten :s
trusten
slaap jij in de kelder van wchquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slaapkamer van mij heeft niet eens een raam
Dat is je werk hoor, kijk ook ff naar post #137quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef yvonne het volgende:
Wil degeen die TR's zet gewoon een linkje geven ipv dat in post #126 staat 'iets'
postreportquote:
vraag me af hoeveel lolbroeken deze post nu gaan tr'enquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef yvonne het volgende:
Denk geen, zullen de grapjurken wel zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel lolbroeken deze post nu gaan tr'en
truste
Dat is mijn probleem zoals ik al meldde, dat jij er nu om gaat huilen is dan weer jouw probleemquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Personal report. Die zet je persoonlijk.
Oh dacht dat mensen dat standaard wel deden als het om een bepaald berichtje ging.quote:
weltrustequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef yvonne het volgende:
ja ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat mensen dat standaard wel deden als het om een bepaald berichtje ging.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk geen, zullen de grapjurken wel zijn.
Denk dat het in de meeste kelders wel lekker cool is. Zal eens vragen of hij er nog plek heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
slaap jij in de kelder van wch
Wat is jouw probleem in die post dan precies? Had het niet eens tegen jou?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem zoals ik al meldde, dat jij er nu om gaat huilen is dan weer jouw probleem
Gewoon wakker blijven #Makkelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen zin om straks te gaan slapen. Moeilijk leven.
ik heb vakantie dus kan zo laat naar bed als uitkomtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Ìk ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Dan ga ik morgen echt helemaal dood.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven #Makkelijk
crip schijnt er te zitten, dus die zit wel volquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat het in de meeste kelders wel lekker cool is. Zal eens vragen of hij er nog plek heeft
meeste mensen gaan dood in bedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen echt helemaal dood.
lopen is toch niet zo vermoeiendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
En moet lopend naar het ziekenhuis dus beetje slapen is dan ook wel handig.
Voor je puistjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
En moet lopend naar het ziekenhuis dus beetje slapen is dan ook wel handig.
Wel als je amper hebt geslapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
lopen is toch niet zo vermoeiend
Zou ik hier niet te hard zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
O, maak me weer druk om niets dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem in die post dan precies? Had het niet eens tegen jou?
dezequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ff checkenquote:
Moet je tegen Michael Schumacher zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met al die fatties hierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ik hier niet te hard zeggen.
Stiekem wel jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
crip schijnt er te zitten, dus die zit wel vol
Ja en ik ben vergevingsgezind dus vergeef je je infantiele gedrag. Verpest mijn kansen niet te vaak.quote:
mam brengt mijn eten altijd omdat ik anders de trap af en op moetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ik hier niet te hard zeggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu je het over transformers hebt... als kind dacht ik bij een plastic auto van een vriendje dat het MEGATRONOPTIMUSPRIMESTARSCREAM was... dus allemaal vouwen en trekken en douwen... was het gewoon een plastic auto... WAS.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu je het over transformers hebt... als kind dacht ik bij een plastic auto van een vriendje dat het MEGATRONOPTIMUSPRIMESTARSCREAM was... dus allemaal vouwen en trekken en douwen... was het gewoon een plastic auto... WAS.
Wow, okéquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja en ik ben vergevingsgezind dus vergeef je je infantiele gedrag. Verpest mijn kansen niet te vaak.
ik ken deze line, van die haagse mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
rappers zijn vies daarom help ik ze om zeep
wel cool wist nie dat hermann rapper wasquote:
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken deze line, van die haagse mannen?
Vriendje helemaal boos natuurlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
hij had kekke raps geschreven ooit al toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel cool wist nie dat hermann rapper was
Ieder mens krijgt van mij 10 kansen. Jij hebt er nog 2 over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, oké
hoeveel kansen heb ik nog?
bedacht ik me ook al tijdens het typen maar wilde mijn grapje niet verpestenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij had kekke raps geschreven ooit al toch?
Nja, ik ben sindsdien gediagnosticeerd als asperger, wat knap was, want dat bestond heul niet in de eighties.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Vriendje helemaal boos natuurlijk?
ja dat klinkt wel heel nederlandstaligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, ik ben helemaal niet van de Nederlandstalige muziek, maar La Fiesta Loca van Rob Ronalds is toch wel lekker.
hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja, ik ben sindsdien gediagnosticeerd als asperger, wat knap was, want dat bestond heul niet in de eighties.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel heel nederlandstalig
:$quote:
49 tochquote:
was je 4 toen ze dat hadden ondekt dan? bestaat namelijk al langquote:
hihiquote:
huh gvd watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Anders houd je je mond even over SE en Chloor met je infantiele slachtofferrolkruiperij.
niks jonge steek je lans maar weer terugquote:
Was een matige grap. Zo van: Mijn asperger, wat doe je. Nou ja, ik heb hem toch geko... etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
was je 4 toen ze dat hadden ondekt dan? bestaat namelijk al lang
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
What in the hell of koan is this!!!!
ga je antwoord geven of?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was een matige grap. Zo van: Mijn asperger, wat doe je. Nou ja, ik heb hem toch geko... etc.
gvd had mijn witte helm zo mooi gepoetst hiervoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks jonge steek je lans maar weer terug
Um, ik geloof niet dat ik asperger ben. Vandaar een erg matige grap blijkt.quote:
alsof hij kan klokkijkenquote:
Wij voldoen niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
ONZ is dood, KLB is saai. Verveel me dood. Had laatst NB geopend, kwam niet voorbij de 5 posts. RIP FOK!
je spot er dus meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Um, ik geloof niet dat ik asperger ben. Vandaar een erg matige grap blijkt.
Insoquote:
Idd HAHAHAHAquote:
zag lyrics en wou mezelf weer gaan snijdenquote:
Lastig... Noord-Brabander, dus ergens wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent zeker ook niet belgisch?
snap niet dat je er naar luistertquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
fack de blauwepakdragers die elke dag klagen
krijgen pak slaag als ze naar mn pas vragen
België > Hollandquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lastig... Noord-Brabander, dus ergens wel.
eyy..ik draag wel bijna elke dag een blauw pakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
fack de blauwepakdragers die elke dag klagen
krijgen pak slaag als ze naar mn pas vragen
nog niet gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil Bake Off kijken maar kan nergens downloaden.
ik represent elke hyena ik represent ze van den haag tot aan bredaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap niet dat je er naar luistert
ja sws sinds hij terug is van zn banquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was vandaag best gezellige jongen trouwens, mag ook wel keertje gezegd
ja dan moet je bij skiezo zijnquote:
ja..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lastig... Noord-Brabander, dus ergens wel.
kijk gewoon op tv terug tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij kan het natuurlijk gewoon via de website terugkijken.
Whoever's more human must have the right to do the abusingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik represent elke hyena ik represent ze van den haag tot aan breda
ik represent de cokedealers die het uitkoken ik represent ze van den haag tot aan eindhoven
Tja, wordt wel weer eens tijd voor een IK KOM NU NAAR JE TOE-momentje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan moet je bij skiezo zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Idd HAHAHAHA
BOoooinngboing ik ben een fucking downie !!!!!!
Waarschijnlijk Bobby Womack Fly Me to te Moon.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja..
hey..stel je bent uit een vliegtuig gevallen op een onbewoond eiland met 1 cd , welke zou je meenemen?
akala?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Whoever's more human must have the right to do the abusing
I imagine that means you then
Or are you men just as clueless
Foolish fools, thoughts of a tortured soul
Bought for a quarter of gold
One little sand nigger slaughter it whole
Why not? They don't have souls
They love their children less than we do so they are less than equal
They abuse women so we kill them cos they are bloody villains
That's right, we are the feminists
For the women of the world, kill terrorists
Liberate them from their burqas
They feel more free with their children murdered
I know that it sounds absurd but lemme explain it a little bit further
We're so superior our missiles whistle until they tickle
Little itty bitty grandchildren and make them giggle
But their laughter sounds like screaming I told you that they were demons
Geen cd-speler op dat eiland. Dus geen eenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja..
hey..stel je bent uit een vliegtuig gevallen op een onbewoond eiland met 1 cd , welke zou je meenemen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Geen cd-speler op dat eiland. Dus geen
kan alleen ff niet bedenken welk nummerquote:
Het is pits, Rozevlaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef Rozevla het volgende:
What in the hell of koan is this!!!!
mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bobby Womack Fly Me to te Moon
fire in the booth 3quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan alleen ff niet bedenken welk nummer
ja had al opgezocht :$quote:
Kijk deze man eens edgy zijn danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik Fylax niet zo lief vind. Ik gok dat me dit weer een ban gaat opleveren. Beter FOK! enzo.
masta acequote:
Moet hij weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bobby Womack, van across 110th street
mooi de bass bij 1:34 ..lijkt wel of het nr onderbroken word..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bobby Womack, van across 110th street
slaap lekkerquote:
Yep, die hele plaat is soul perfectie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mooi de bass bij 1:34 ..lijkt wel of het nr onderbroken word..
wel mooi nr..niet mijn soort nr
sryquote:
ja.....ik heb het opgeschreven..ga het morgen goed luisterenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep, die hele plaat is soul perfectie.
jawelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
luister je op z'n minst wel
ook nie zeker
tja, smaken verschillen...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja.....ik heb het opgeschreven..ga het morgen goed luisteren
ik ben van blues..blue grass..country..
maar soul..mwaah..
reggay is nog erger
Ja joh ik log ff mobiel in, merk dat er een rel gaande is, moest ook ff wat banwaardigs zeggen. 2cool4school zeg maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk deze man eens edgy zijn dan
das knapquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik haal jimmydeen en ettovanbelgie altijd door elkaar.
hoe dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ik met jimmydean en ettoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Allebei veel posts over muziek waar niemand op zit te wachten.quote:
ja bedoel diequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik met jimmydean en etto
Progrockquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit is een kwart v wat ik leuk vind
eyy bbyquote:
ken ik echt niet...heb het opgeschreven..ik laat het je wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen...
Freddie King dan?
elke keer banaanvraag als ik iets links post zekerquote:
geef iedereen ban die atheist isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
elke keer banaanvraag als ik iets links post zeker
vind atheïst zo'n kuttermquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geef iedereen ban die atheist is
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zo soeverein dat ik de bond voor soevereine mensen ook niet erken.
dat is iig niet iets dat misbruikt wordt door allerlei trieste kutkneusjes die graag religieuzen bashenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook kafir zeggen, dat moet jou meer liggen
oewwww harde dezequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook kafir zeggen, dat moet jou meer liggen
ik kan me de dag dat ik niets heb gedaan dat haram is niet herinnerenquote:
ik ken ook geen moslims die dat niet doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me de dag dat ik niets heb gedaan dat haram is niet herinneren
dus dat zou een beetje raar zijn
nee das mss ook wel zo iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ken ook geen moslims die dat niet doen
Met fedoraquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is iig niet iets dat misbruikt wordt door allerlei trieste kutkneusjes die graag religieuzen bashen
ja preciesquote:
ga je echt reageren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me de dag dat ik niets heb gedaan dat haram is niet herinneren
dus dat zou een beetje raar zijn
wil je voortaan ook wel gwn negeren :squote:
rtquote:
Frontpage is eldersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je kan niet volledig halal leven in west-europa
mooi tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ken ook geen moslims die dat niet doen
ik denk dat hij daar gewoon gelijk in heeft hoor, volgens mij was het niet eens een waardeoordeelquote:
ik hou van jou dat weetjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil je voortaan ook wel gwn negeren :s
l0biquote:
maar ook veel goeienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
Yvonne heeft ook ontdekt dat Klb sc vol zit met eikels hoor...
wellicht, maar knap dat in luttele seconden het zelfs hier weer over moslims gaat..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar gewoon gelijk in heeft hoor, volgens mij was het niet eens een waardeoordeel
is dat verboden dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wellicht, maar knap dat in luttele seconden het zelfs hier weer over moslims gaat..
Ja doordat jij er post was het max aantal eikels te groot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
Yvonne heeft ook ontdekt dat Klb sc vol zit met eikels hoor...
yeah rente is verboden toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
maar als je een bankrekening heb in west-europa ben je al haram bezig.
lastig dus.
yvonne is wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja doordat jij er post was het max aantal eikels te groot.
je begrijpt het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ja vind srs dat je wel stuk chiller post sinds je ban voorbij isquote:
Gevatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wij heropvoeden in grtdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vind srs dat je wel stuk chiller post sinds je ban voorbij is
Ik ben geen kenner in de sharia wetgeving op dat gebied.quote:
Ben ik toch mooi weggekomen.quote:
iig om het te vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner in de sharia wetgeving op dat gebied.
maar wat doe jij hier ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner in de sharia wetgeving op dat gebied.
Heb weer geneukt dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vind srs dat je wel stuk chiller post sinds je ban voorbij is
Oh waarom? Laat een dame normaal nooit wachten.quote:
Nee hoor.quote:
inso post best vaak in klb sc dus vandaar wssquote:
dacht dat jij ging slapen :squote:
Ja, bijna.quote:
dat is niets anders dan anders dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |