postreportquote:
vraag me af hoeveel lolbroeken deze post nu gaan tr'enquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef yvonne het volgende:
Wil degeen die TR's zet gewoon een linkje geven ipv dat in post #126 staat 'iets'
Kan ik al die posts doorscrollen
En nu verder lief zijn, ik ga slapen
Denk geen, zullen de grapjurken wel zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vraag me af hoeveel lolbroeken deze post nu gaan tr'en
truste
Dat is mijn probleem zoals ik al meldde, dat jij er nu om gaat huilen is dan weer jouw probleemquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Personal report. Die zet je persoonlijk.
Oh dacht dat mensen dat standaard wel deden als het om een bepaald berichtje ging.quote:
weltrustequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef yvonne het volgende:
Wil degeen die TR's zet gewoon een linkje geven ipv dat in post #126 staat 'iets'
Kan ik al die posts doorscrollen
En nu verder lief zijn, ik ga slapen
ja ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh dacht dat mensen dat standaard wel deden als het om een bepaald berichtje ging.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk geen, zullen de grapjurken wel zijn.
Denk dat het in de meeste kelders wel lekker cool is. Zal eens vragen of hij er nog plek heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
slaap jij in de kelder van wch
Wat is jouw probleem in die post dan precies? Had het niet eens tegen jou?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem zoals ik al meldde, dat jij er nu om gaat huilen is dan weer jouw probleem
Gewoon wakker blijven #Makkelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen zin om straks te gaan slapen. Moeilijk leven.
ik heb vakantie dus kan zo laat naar bed als uitkomtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Ìk ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Dan ga ik morgen echt helemaal dood.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven #Makkelijk
crip schijnt er te zitten, dus die zit wel volquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat het in de meeste kelders wel lekker cool is. Zal eens vragen of hij er nog plek heeft
meeste mensen gaan dood in bedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen echt helemaal dood.
lopen is toch niet zo vermoeiendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
En moet lopend naar het ziekenhuis dus beetje slapen is dan ook wel handig.
Voor je puistjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
En moet lopend naar het ziekenhuis dus beetje slapen is dan ook wel handig.
Wel als je amper hebt geslapen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
lopen is toch niet zo vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |