niks jonge steek je lans maar weer terugquote:
Was een matige grap. Zo van: Mijn asperger, wat doe je. Nou ja, ik heb hem toch geko... etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
was je 4 toen ze dat hadden ondekt dan? bestaat namelijk al lang
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
What in the hell of koan is this!!!!
ga je antwoord geven of?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was een matige grap. Zo van: Mijn asperger, wat doe je. Nou ja, ik heb hem toch geko... etc.
gvd had mijn witte helm zo mooi gepoetst hiervoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks jonge steek je lans maar weer terug
Um, ik geloof niet dat ik asperger ben. Vandaar een erg matige grap blijkt.quote:
alsof hij kan klokkijkenquote:
Wij voldoen niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
ONZ is dood, KLB is saai. Verveel me dood. Had laatst NB geopend, kwam niet voorbij de 5 posts. RIP FOK!
je spot er dus meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Um, ik geloof niet dat ik asperger ben. Vandaar een erg matige grap blijkt.
Insoquote:
Idd HAHAHAHAquote:
zag lyrics en wou mezelf weer gaan snijdenquote:
Lastig... Noord-Brabander, dus ergens wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent zeker ook niet belgisch?
snap niet dat je er naar luistertquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
fack de blauwepakdragers die elke dag klagen
krijgen pak slaag als ze naar mn pas vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |