Gwn jaloers dat ik nog iets van mijn leven kan makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
School .....![]()
Ga je nog naar school.
Schattig
Ben Big Brother.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had echt net mijn broek uitgedaan om te fappen. Begluur jij mij soms?
Brb, ik kom eraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice kom bier klappen en speed snuiven
heeeeyyy bierrquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom noemen jouw ouders jou bier
Zo'n grote lul hadden ze nog nooit gezien!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij mij steken ze altijd in men lul.
Maja, 38 cm lengte en de diameter van een courgette is ook moeilijk te ontwijken.
Ja echt verschrikkelijk jaloers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gwn jaloers dat ik nog iets van mijn leven kan maken
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken een forum dat gericht was op Big Brother. Zal wel niets geworden zijn
Idd!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n grote lul hadden ze nog nooit gezien!!
Vooral Haags & DP. Maar Haags is er niet zie ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wij zijn de usain bolts van fok
Ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij gaat ook vreemd op vakantie terwijl je vriendin thu.... ooh wacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dp is dan Martina, die houdt ook van lijntjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei gaat het 's nachts altijd prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef yvonne het volgende:
Waarom kan het nou in deze SC wel gewoon gaan?
Dus jullie kunnen het wel
We kunnen het zeker welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef yvonne het volgende:
ik en dp zijn er nuquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef yvonne het volgende:
Ik las Mapimaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp is dan Martina, die houdt ook van lijntjes
Probeer je nou bewust olie op het vuur te gooien?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef yvonne het volgende:
Maar zo als het nu gaat, gaat het bijna altijdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef yvonne het volgende:
Het is nacht. Dan is het (bijna) altijd gezellig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp is dan Martina, die houdt ook van lijntjes
Deze man spreekt waarheden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
Het is gewoon omdat ik er overdag niet ben meestal
Ik was er ook niet vandaag. Zo zie je maar weer.. DP. Als wij er niet zijn gaat het helemaal mis!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:46 schreef deadprez het volgende:
Het is gewoon omdat ik er overdag niet ben meestal
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er ook niet vandaag. Zo zie je maar weer.. DP. Als wij er niet zijn gaat het helemaal mis!
Maar ik was er ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er ook niet vandaag. Zo zie je maar weer.. DP. Als wij er niet zijn gaat het helemaal mis!
Denk het niet man..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt, wat is dat mens schijtirritant. Hopelijk heeft ze nu ook een ban
Zou ik zoiets doen?!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Probeer je nou bewust olie op het vuur te gooien?
Zelfs ik heb een hekel aan die krijs kutquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt, wat is dat mens schijtirritant. Hopelijk heeft ze nu ook een ban
en sommige users grijpen iedere kans aan om keihard te gaan bashenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
maar belangrijkste reden voor dat gezeik is spanningen tussen users en een aantal users die het gros van de hier aanwezige users irritant vindt is er nu simpelweg niet, dat helpt ook wel denk ik
Dat helpt sowieso, 100% dat als een Chai of Chloro hier posten dat het zo weer mot is, niet ten nadelen van ze, maar er is inderdaad wel een bepaalde spanning vaak als ze posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
maar belangrijkste reden voor dat gezeik is spanningen tussen users en een aantal users die het gros van de hier aanwezige users irritant vindt is er nu simpelweg niet, dat helpt ook wel denk ik
Ik vrees dat wij altijd maar 24/7 er moeten zijn. Voor jou is dat niet zo'n opgave (quote:
Ja weet ik, daarom typte ik dat ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk het niet man..
Ze post weer onder IDkaart, en het enige wat ze doet is stoken, kutten, irriteren, topics openen en daar dan filmpjes in banjeren zonder infoWat een klarinetbanaan is dat joh.
Aah ja oke oke okequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja weet ik, daarom typte ik dat ook
Absoluutquote:
Nee hoor, niet altijd. En met chloortje al helemaal niequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso, 100% dat als een Chai of Chloro hier posten dat het zo weer mot is, niet ten nadelen van ze, maar er is inderdaad wel een bepaalde spanning vaak als ze posten.
ik heb dat dan weer meer bij andere users eigkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso, 100% dat als een Chai of Chloro hier posten dat het zo weer mot is, niet ten nadelen van ze, maar er is inderdaad wel een bepaalde spanning vaak als ze posten.
Och, dan denk je dat de ene groepering weg is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:49 schreef BoneThugss het volgende:
Gooi die andere SC dan ook weer open, man man.😂
wel een Syrischequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Absoluut
Jij moet in je vorige leven ook een bloedzuiger zijn geweest, kan niet anders.
vampierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Absoluut
Jij moet in je vorige leven ook een bloedzuiger zijn geweest, kan niet anders.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:49 schreef BoneThugss het volgende:
Gooi die andere SC dan ook weer open, man man.😂
je bent zelfquote:
Bij jou net zo bradmans, als jij flipt is het echt te grappig.😂quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook op, maar wilde het niet zo specifiek neerzetten, omdat dit anders misschien weer opgevat word als "Je kan alleen maar over jezelf praten" of zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, niet altijd. En met chloortje al helemaal nie
Alleen tegen jou meestal, helaas
Ga weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bij jou net zo bradmans, als jij flipt is het echt te grappig.😂
terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ken kerel die fanboy is van dhc
Daarom ga ik nu gewoon niet meer flippenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Welke groepering heb je het over?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Och, dan denk je dat de ene groepering weg is.
Komt er even iemand in zijn eentje de groepering vertegenwoordigen :s
We kunnen ook deze SC dichtgooien met jou er in
Nou, als je het niet bevalt dan donderstraal je toch lekker op.quote:
VERRAAADDEEERRRRRRRquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval al één iemand die wel komt posten.
^ Dit is dus een voorbeeld van een triest figuur die weer shit uit probeert te lokkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop pinman, ik mocht hem wel. Jammer dat hij weg isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
^ Dit is dus een voorbeeld van een triest figuur die weer shit uit probeert te lokken
Donderstraal? Wat een moeilijk woord manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou, als je het niet bevalt dan donderstraal je toch lekker op.
Want?quote:
Wedden van welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu gewoon niet meer flippen
Wat nou als ik en pinman allebei komen posten daar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop pinman, ik mocht hem wel. Jammer dat hij weg is
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik met Rozevla in 1 SC zitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat nou als ik en pinman allebei komen posten daar?
Negeren, negeren en nog meer negeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach, als ik er serieus op in ga, en mezelf verder niet laat kennen is die lol er ook zo weer af joh.
als je er helemaal niet op in gaat nog snellerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach, als ik er serieus op in ga, en mezelf verder niet laat kennen is die lol er ook zo weer af joh.
Omdat je toch alleen maar komt stoken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |