Moet op tijd naar bed van mijn vriendin, duh. Dat jij nu zo'n lieve vriendin hebt. Wrijf het er maar weer in klotekind.quote:
Die had ik vandaag nog in ONZ gelezenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Rozevla het volgende:
Het is zwart en kan niet draaien in een steegje.
Nou?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat praat je over je zaakje tegen een andere man ben je van de verkeerde kant of zo? :S
Kom samen katjes aaien ik ditch mijn vriendin wel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet op tijd naar bed van mijn vriendin, duh. Dat jij nu zo'n lieve vriendin hebt. Wrijf het er maar weer in klotekind.
linker eikeltje is nog niet ingedaaldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door je strakke broekje zeker
Nee haas wil welquote:
Ach beter dan niks..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme sigaretten zijn op, kan ik weer met dat klotemachientje peuken gaan schieten
vind geschoten peuken echt kut sws, shit blijft nooit zitten zoals ik het wilquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme sigaretten zijn op, kan ik weer met dat klotemachientje peuken gaan schieten
Oké ik kom eraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom samen katjes aaien ik ditch mijn vriendin wel.
Jammer ditquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
linker eikeltje is nog niet ingedaald
Hihi ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die had ik vandaag nog in ONZ gelezen
Iets met een neger en een speer in de rug?
dat welquote:
ja ik ook, maar sjekkies vind ik nog kutter, dus jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind geschoten peuken echt kut sws, shit blijft nooit zitten zoals ik het wil
en blockquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga weg want ik gun jullie ook nog een topic.
Gaan altijd zo fucking snel op heb ik het idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind geschoten peuken echt kut sws, shit blijft nooit zitten zoals ik het wil
Oh nou, vooruitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laat me mijn pleziertje hebben
genoeg keuze danquote:
Da's kutquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Yvonne wil geen vriendjes zijn met mij.
Moet je het proberen hé.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:34 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Da's kut![]()
Zou ze vriendjes met mij willen zijn?
Haatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:34 schreef Thezappa het volgende:
ik was halverwege alle posts..
die haat van yvonne is wel mooi om te zien , kan dat waarderen
Ik ben al jaren vriendjes met je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Yvonne wil geen vriendjes zijn met mij.
Ze had theoretisch jouw oma kunnen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:34 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Da's kut![]()
Zou ze vriendjes met mij willen zijn?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:35 schreef Rozevla het volgende:
Kijk iedereen Yvonne der reet ff likken hier dan!!!!!
hehequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:35 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hehe
ken je steen trouwens ? anders heb ik wel een goed nr v je?
Oh wat lief.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben al jaren vriendjes met je.
hij heeft echt net nog gepostquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef Trollscience het volgende:
heeft guus eigenlijk ban of is hij er niet
geen zin om te kijken
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef Trollscience het volgende:
geen zin om te kijken
banquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef Trollscience het volgende:
geen zin om te kijken
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze had theoretisch jouw oma kunnen zijn
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef Trollscience het volgende:
geen zin om te kijken
quote:
Ik had haar weken geleden al een vriendschapsverzoek gestuurd hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:35 schreef Rozevla het volgende:
Kijk iedereen Yvonne der reet ff likken hier dan!!!!!
posten tijdens ban, verdubbelingquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
posten tijdens ban, verdubbeling
Ik kijk even de andere kant op.quote:
wel allemaal op deadprez tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik heb net al 3 tr eruit gedaan...
Gauw annuleren!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had haar weken geleden al een vriendschapsverzoek gestuurd hoor.Ik heb niks tegen de admin's. Ik mag Danny ook.
oh kutquote:
oed en met jouwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HOI TROLLSCIENCE LANG NIET MEER GEZIEN IDD HOE IS DE LEEF???
quote:
weet jij waar cat is?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh kut
sry haas was grapje jeweettog mattie
neequote:
Oooooooooooh, kak! Dat ben jijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had haar weken geleden al een vriendschapsverzoek gestuurd hoor.Ik heb niks tegen de admin's. Ik mag Danny ook.
Ja dat ben ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooh, kak! Dat ben jijJa sjezus, noem dan even je usernaam
nice kom bier klappen en speed snuivenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb net de bus naar Maastricht gepakt
patatgehakdgezichtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooh, kak! Dat ben jijJa sjezus, noem dan even je usernaam
San Holo heeft dit nummer geproduceerd?quote:
tot zo, wil wel een bankje zonder spermaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice kom bier klappen en speed snuiven
School .....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gaat ook chill man
nog ff 1,5 week geen kut doen en dan begint de schoollibi weer
nee is grapjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
San Holo heeft dit nummer geproduceerd?
Even luisteren dan
dan moet je zorgen dat je er bent voor ik alleen met haas ben ;$quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tot zo, wil wel een bankje zonder sperma
waarom noemen jouw ouders jou bierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice kom bier klappen en speed snuiven
hey jij hebt als een volwassen man in de gang lopen kotsenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
School .....![]()
Ga je nog naar school.
Schattig
doe niet zo ik heb ook gevoelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom noemen jouw ouders jou bier
Bij mij steken ze altijd in men lul.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef HPLC het volgende:
Waarom steken muggen altijd onder mijn voet?
ik kom gauw..ik heb autoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat je er bent voor ik alleen met haas ben ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |