nou, jij dus blijkbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
de tering..wie kijkt daar na..enigste wat leuk was..2 vrouwen die voor een medaille elkaar slaan
Nee ben verantwoordelijk persoon net zoals Ama.quote:
Die broekjes zitten serieus lekker. Totaal niet strak om je zaakje heenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door je strakke broekje zeker
Ik heb het wel gekeken maar voor 's nachts. En in combinatie met FOK! was dat best leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
de tering..wie kijkt daar na..enigste wat leuk was..2 vrouwen die voor een medaille elkaar slaan
Wat praat je over je zaakje tegen een andere man ben je van de verkeerde kant of zo? :Squote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die broekjes zitten serieus lekker. Totaal niet straks om je zaakje heen
ok doei danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben verantwoordelijk persoon net zoals Ama.
Wow.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben verantwoordelijk persoon net zoals Ama.
Moet op tijd naar bed van mijn vriendin, duh. Dat jij nu zo'n lieve vriendin hebt. Wrijf het er maar weer in klotekind.quote:
Die had ik vandaag nog in ONZ gelezenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Rozevla het volgende:
Het is zwart en kan niet draaien in een steegje.
Nou?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat praat je over je zaakje tegen een andere man ben je van de verkeerde kant of zo? :S
Kom samen katjes aaien ik ditch mijn vriendin wel.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet op tijd naar bed van mijn vriendin, duh. Dat jij nu zo'n lieve vriendin hebt. Wrijf het er maar weer in klotekind.
linker eikeltje is nog niet ingedaaldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door je strakke broekje zeker
Nee haas wil welquote:
Ach beter dan niks..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme sigaretten zijn op, kan ik weer met dat klotemachientje peuken gaan schieten
vind geschoten peuken echt kut sws, shit blijft nooit zitten zoals ik het wilquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme sigaretten zijn op, kan ik weer met dat klotemachientje peuken gaan schieten
Oké ik kom eraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom samen katjes aaien ik ditch mijn vriendin wel.
Jammer ditquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
linker eikeltje is nog niet ingedaald
Hihi ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die had ik vandaag nog in ONZ gelezen
Iets met een neger en een speer in de rug?
dat welquote:
ja ik ook, maar sjekkies vind ik nog kutter, dus jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind geschoten peuken echt kut sws, shit blijft nooit zitten zoals ik het wil
en blockquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga weg want ik gun jullie ook nog een topic.
Gaan altijd zo fucking snel op heb ik het idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind geschoten peuken echt kut sws, shit blijft nooit zitten zoals ik het wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |