Ik heb zo'n standaard brief die ik om de zoveel tijd naar bedrijven stuur voor functies die 30 keer boven mijn niveau zijn, moet van het UWV.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon alles bij elkaar proppen, afsluiten met hoogachten en je hebt er weer een sollicitatiebrief bij
Hey yvonnequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef yvonne het volgende:
Oy!Lief doen hier, niet zeiken over van alles en nog wat, heb je op of aanmerkingen dan ga je naar KLB feedback, niet verdekt in een of andere slowchat zitten neuzelen, daar heb ik een schijthekel aan.
Oh en onthoud nou eens: je bent heus niet onzichtbaar als je ergens in een slowchat zit te roddelen.
lui zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb zo'n standaard brief die ik om de zoveel tijd naar bedrijven stuur voor functies die 30 keer boven mijn niveau zijn, moet van het UWV.
Begrijpelijk, lijkt me echt kutwerkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb zo'n standaard brief die ik om de zoveel tijd naar bedrijven stuur voor functies die 30 keer boven mijn niveau zijn, moet van het UWV.
slappe zakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hey yvonne
We gaan normaal doen hier
miss moet je meer eten..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn buik maakt stomme geluidjes, ik ga dood denk ik.
of minderquote:
haha jij en normaal doen hahahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hey yvonne
We gaan normaal doen hier
ja geef mij maar weer de schuldquote:
Oh zijn posts lees ik nooit.quote:
of je hebt honger of niet..trek is voor negersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet echt honger. Wel trek.
Ik ben een negerin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
of je hebt honger of niet..trek is voor negers
doe ik altijd..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja geef mij maar weer de schuld
Mij te zoetquote:
hoe weet jij dat toch allemaal zo goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Staan soms wel grappige feitjes in
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef Catkiller het volgende:
Oh en banmeldtopic terug zou flink wat schelen hoor. Als je hoort dat Henk een ban heeft voor kankeren tegen die of die is er weinig over om over te gaan speculeren met of het terecht of onterecht was. Uiteindelijk bespaart het mods eerder tijd, hoeven ze geen posts te ruimen over banbespreking in de SC ook en zo.
Dan moet je gaan etenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet echt honger. Wel trek.
albino zeker..quote:
Als ik de illusie had dat ik onzichtbaar ben dan had ik de naam Fylax niet genoemd, we weten allebei dat hij maar al te dol is op zijn gebruikersnaam en iedereen die over hem praat dus dat is gewoon een kwestie van tijd, als ik geen namen noemde dan was het juist achterbaks.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef yvonne het volgende:
Oy!Lief doen hier, niet zeiken over van alles en nog wat, heb je op of aanmerkingen dan ga je naar KLB feedback, niet verdekt in een of andere slowchat zitten neuzelen, daar heb ik een schijthekel aan.
Oh en onthoud nou eens: je bent heus niet onzichtbaar als je ergens in een slowchat zit te roddelen.
Maar het banmeldtopic was wel gewoon leuk om te volgenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee.
je kunt ook gewoon onthouden dat het users geen drol aangaat of pietjepuk gebanned is.
En al helemaal niet of het terecht is of niet
biet m in de boxequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee.
je kunt ook gewoon onthouden dat het users geen drol aangaat of pietjepuk gebanned is.
Hij is toch mijn kloonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe weet jij dat toch allemaal zo goed
Daarom blijf ik morgenmiddag ook in huis, zon is niet goed voor mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
albino zeker..
ik stuur nu paar mensen oop je af, je brengt geluk..
dead ik wil een extra oog
en dit dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het banmeldtopic was wel gewoon leuk om te volgen
Lijkt me ook wel. Zou wel van voor mijn tijd zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja denk hetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel. Zou wel van voor mijn tijd zijn
Sjezus, waar heb je deze kloon nou weer opgedoken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik de illusie had dat ik onzichtbaar ben dan had ik de naam Fylax niet genoemd, we weten allebei dat hij maar al te dol is op zijn gebruikersnaam en iedereen die over hem praat dus dat is gewoon een kwestie van tijd, als ik geen namen noemde dan was het juist achterbaks.
FB ben ik wel in uitgepraat. En aangezien je hier mee leest ben je weer op de hoogte.
Yvonne nu is het klaar hoor, we hebben het hier gezellig met elkaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee.
Nee Rozevla is je originele account. (denk ik)quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
Vooral tijdens de sinterklaasperiode dan stonden er allemaal leuke rijmpjes ;s
En waarom vroeger dan wel en nu niet meer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee.
Wtf dudequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Yvonne nu is het klaar hoor, we hebben het hier gezellig met elkaar.
Dit is geen klb fb
Ja jeetje, die pietluttighedenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee Rozevla is je originele account. (denk ik)
HPLC is de kloon
Ik ben van niemand een kloon, check maar raak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, waar heb je deze kloon nou weer opgedoken?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laten we stiekum onder de banken gaan zitten zodat wanneer zappa terugkomt hij denkt dat de bus leeg is wehe
Hehe xDquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laten we stiekum onder de banken gaan zitten zodat wanneer zappa terugkomt hij denkt dat de bus leeg is wehe
zwangeeerrrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom blijf ik morgenmiddag ook in huis, zon is niet goed voor mij.
Ja maar dat krijg je sws wel te horenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die elke dag met elkaar in een SC praatten worden toch wel nieuwsgierig waarom iemand ban heeft.
OS ook, maar dat is nu afgelopen, hoor je mij daar over zeiken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dat komt over paar jaar weer terug.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
OS ook, maar dat is nu afgelopen, hoor je mij daar over zeiken?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij is catkiller geen kloon
Rozevlaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee Rozevla is je originele account. (denk ik)
HPLC is de kloon
We hebben het over 6 jaar geleden ongeveerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En waarom vroeger dan wel en nu niet meer?
hoooiiiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah echt voor mijn tijd dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het over 6 jaar geleden ongeveer![]()
Ik geloof meteen dat er bij jou in 6 jaar niks veranderd
Net als vroeger op school en een vriend van je ontbrakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die elke dag met elkaar in een SC praatten worden toch wel nieuwsgierig waarom iemand uit de SC een ban heeft.
Altijd als ik jou zie staat de tijd weer even stil.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het over 6 jaar geleden ongeveer![]()
Ik geloof meteen dat er bij jou in 6 jaar niks veranderd
Ik mis hun ook wel hier. Zijn ook leuke mensen in de SC om mee te praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
hey jongens laten we frank en hugo gaan uitlachen want ze hebben geen macht hier
wat is os?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
OS ook, maar dat is nu afgelopen, hoor je mij daar over zeiken?
neger worden zo geboren..twix in je aniequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doe ik dan goed zonder seks.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
neger worden zo geboren..twix in je anie
Ik lach dan wel mee als een boer met kiespijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
hey jongens laten we frank en hugo gaan uitlachen want ze hebben geen macht hier
hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
Komt door je strakke broekje zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lach dan wel mee als een boer met kiespijn
Ze hebben niet eens macht over hun blaas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
Houden zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie staat de tijd weer even stil.
Vooral omdat mijn hart over slaat omdat ik bang ben voor je.
nee blijf gwnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga weg want ik gun jullie ook nog een topic.
de tering..wie kijkt daar na..enigste wat leuk was..2 vrouwen die voor een medaille elkaar slaanquote:
Ach er zijn nog genoeg andere SC's.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga weg want ik gun jullie ook nog een topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nou, jij dus blijkbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
de tering..wie kijkt daar na..enigste wat leuk was..2 vrouwen die voor een medaille elkaar slaan
Nee ben verantwoordelijk persoon net zoals Ama.quote:
Die broekjes zitten serieus lekker. Totaal niet strak om je zaakje heenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door je strakke broekje zeker
Ik heb het wel gekeken maar voor 's nachts. En in combinatie met FOK! was dat best leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
de tering..wie kijkt daar na..enigste wat leuk was..2 vrouwen die voor een medaille elkaar slaan
Wat praat je over je zaakje tegen een andere man ben je van de verkeerde kant of zo? :Squote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die broekjes zitten serieus lekker. Totaal niet straks om je zaakje heen
ok doei danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben verantwoordelijk persoon net zoals Ama.
Wow.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben verantwoordelijk persoon net zoals Ama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |