Wtf dudequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Yvonne nu is het klaar hoor, we hebben het hier gezellig met elkaar.
Dit is geen klb fb
Ja jeetje, die pietluttighedenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee Rozevla is je originele account. (denk ik)
HPLC is de kloon
Ik ben van niemand een kloon, check maar raak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, waar heb je deze kloon nou weer opgedoken?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laten we stiekum onder de banken gaan zitten zodat wanneer zappa terugkomt hij denkt dat de bus leeg is wehe
Hehe xDquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laten we stiekum onder de banken gaan zitten zodat wanneer zappa terugkomt hij denkt dat de bus leeg is wehe
zwangeeerrrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom blijf ik morgenmiddag ook in huis, zon is niet goed voor mij.
Ja maar dat krijg je sws wel te horenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die elke dag met elkaar in een SC praatten worden toch wel nieuwsgierig waarom iemand ban heeft.
OS ook, maar dat is nu afgelopen, hoor je mij daar over zeiken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het banmeldtopic was wel gewoon leuk om te volgen
Maar dat komt over paar jaar weer terug.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
OS ook, maar dat is nu afgelopen, hoor je mij daar over zeiken?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij is catkiller geen kloon
Rozevlaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee Rozevla is je originele account. (denk ik)
HPLC is de kloon
We hebben het over 6 jaar geleden ongeveerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En waarom vroeger dan wel en nu niet meer?
hoooiiiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah echt voor mijn tijd dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het over 6 jaar geleden ongeveer![]()
Ik geloof meteen dat er bij jou in 6 jaar niks veranderd
Net als vroeger op school en een vriend van je ontbrakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die elke dag met elkaar in een SC praatten worden toch wel nieuwsgierig waarom iemand uit de SC een ban heeft.
Altijd als ik jou zie staat de tijd weer even stil.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het over 6 jaar geleden ongeveer![]()
Ik geloof meteen dat er bij jou in 6 jaar niks veranderd
Ik mis hun ook wel hier. Zijn ook leuke mensen in de SC om mee te praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
hey jongens laten we frank en hugo gaan uitlachen want ze hebben geen macht hier
wat is os?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
OS ook, maar dat is nu afgelopen, hoor je mij daar over zeiken?
neger worden zo geboren..twix in je aniequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doe ik dan goed zonder seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |