Zou ik hier niet te hard zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
lopen is toch niet zo vermoeiend
O, maak me weer druk om niets dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem in die post dan precies? Had het niet eens tegen jou?
dezequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ff checkenquote:
Moet je tegen Michael Schumacher zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met al die fatties hierquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ik hier niet te hard zeggen.
Stiekem wel jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
crip schijnt er te zitten, dus die zit wel vol
Ja en ik ben vergevingsgezind dus vergeef je je infantiele gedrag. Verpest mijn kansen niet te vaak.quote:
mam brengt mijn eten altijd omdat ik anders de trap af en op moetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou ik hier niet te hard zeggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu je het over transformers hebt... als kind dacht ik bij een plastic auto van een vriendje dat het MEGATRONOPTIMUSPRIMESTARSCREAM was... dus allemaal vouwen en trekken en douwen... was het gewoon een plastic auto... WAS.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu je het over transformers hebt... als kind dacht ik bij een plastic auto van een vriendje dat het MEGATRONOPTIMUSPRIMESTARSCREAM was... dus allemaal vouwen en trekken en douwen... was het gewoon een plastic auto... WAS.
Wow, okéquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja en ik ben vergevingsgezind dus vergeef je je infantiele gedrag. Verpest mijn kansen niet te vaak.
ik ken deze line, van die haagse mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
rappers zijn vies daarom help ik ze om zeep
wel cool wist nie dat hermann rapper wasquote:
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken deze line, van die haagse mannen?
Vriendje helemaal boos natuurlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
hij had kekke raps geschreven ooit al toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel cool wist nie dat hermann rapper was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |