Is dat een lekkere port?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen had dus gelijk dat het een circusport is.
Mani is leuker dan Frans Bauer!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verspreek me. Misschien kunnen jullie allemaal even lachen...
Jij bent de enige die het erover heeft...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Hans die Jeffrey wel aan zijn toverstok wil rijgen.
Ja, christengekkie is dat hoor. Maar dierenleed is niet iets linksch rechtsch, rechtsche menschen hebben wel vaker een hond die ze kunnen slaan en commanderen.quote:
Ik vind het een enorm spannende gedachte.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het erover heeft...
Adriaantjuh!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Je hebt een langer leven als acrobaat.
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/PDhweQ3EMwcdLbu3lkL5Q-RLBNc=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)32175.jpg]afbeelding[/url] ]
Allememachies Adriaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef luxerobots het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/PDhweQ3EMwcdLbu3lkL5Q-RLBNc=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)32175.jpg]afbeelding[/url] ]
tongkanker gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:
Misschien valt Wammes wel op wielrenners.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het een enorm spannende gedachte.
flopshowquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan het dus niet over Yuri van G. hebben
Dat was ook niet de planning.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Had me op al die sappige details bij die nachtclub verheugd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de planning.
Wat moeten ze zeggen dan? Alles is tot in den treure geanalyseerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee joh, enorme kraaienpoten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Zou Hans aan zijn gezicht gesleuteld laten hebben? Ziet er zo strakgetrokken uit.
Ieder z'n eigen fetisj zullen we maar zeggen.quote:
Goorste familie van Nederland. 5 euro gauw.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je hier niet bevalt dan rot je toch op naar je TROS
schil?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Pleij kijk eens schil? Ja ho maar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Pleij kijk eens schil? Ja ho maar.
Hoe ben jij ontgroend?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Komt ook dat filmpje met die ontgroenings vuurpijl?
Wat een verschrikkelijk infantiel gedoe he met dat ontgroenen en gezeik. Volwassen mannenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Komt ook dat filmpje met die ontgroenings vuurpijl?
echt hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Leuk clubje als het zonder al die regeltjes blijkbaar ongezellig is
Dan rot je toch lekker opquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, op FOK hebben de knorrebazen de meerderheid
VMBOer gespot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt hezijn ook mensen die het op hun cv zetten als ze in het bestuur van zo'n verenigingetje hebben gezeten
![]()
![]()
Verstandige mensen laten anderen niet bepalen of ze jasje/dasje dragen of welke schoenen ze aan mogen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, op FOK hebben de knorrebazen de meerderheid
bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
doe eens even normaal tegen Hexagod
vraag stellen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom sommige jonge mensen elke zin uitspreken alsof ze een vraag stellen?
En dan? Vind het gewoon infantiel gedoe. Alsof je er zonder niet gezellig kan hebben. Ik ga minstens 2x per week uit en heb genoeg vrienden. Heb ik geen kut vereniging nodig met kut regelsquote:
Nee, maar wij jou welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Kom net van fissa
Heb ik wat gemist
Je bent zelf het lekkerstquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef timmmmm het volgende:
die rechtsboven is het lekkerst trouwens.
Omdat ze heel bang zijn dat niemand terugpraatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom sommige jonge mensen elke zin uitspreken alsof ze een vraag stellen?
moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo werkt dat dus niet, jongeman
Voor hem zelf een regeling versieren. Zogenaamd overspannen tegen die tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Doorwerken tot je 80e als het aan Pechtold ligt.
Wel geneukt.quote:
Ik was vandaag naar de winkel, waren een paar snotjochies over energiedrankjes aan het stuiteren met half mocro accent. Toen moest ik aan Fylax denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Kom net van fissa
Heb ik wat gemist
komt goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]aw we moeten wel een keer Groningen op stelten zetten
Als ik je posts en taalgebruik zo teruglees samen met je UI...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
En dan? Vind het gewoon infantiel gedoe. Alsof je er zonder niet gezellig kan hebben. Ik ga minstens 2x per week uit en heb genoeg vrienden. Heb ik geen kut vereniging nodig met kut regels
sowquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als ik je posts en taalgebruik zo teruglees samen met je UI...
Ik ben wel meer van de tropische verrassingenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit klopt wel, maar ik ben niet zo exotisch
Dat klopt dan duurt voor jou nog 60 jaar.Tegen die tijd worden we makkelijk 100.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Doorwerken tot je 80e als het aan Pechtold ligt.
Nee hij valt meer op vmbo typjes, denk aan zijn exen Loretta Schrijver en Patty Brardquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wel meer studentes gedaan dan jij uberhaupt gezienhebt
Zegt genoeg over jou als je daarop oordeelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als ik je posts en taalgebruik zo teruglees samen met je UI...
Ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben wel meer van de tropische verrassingen
Wie kaatst...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jou als je daarop oordeelt.
Pauw moet dominant blijven op intelligentiegebied in de relatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hij valt meer op vmbo typjes, denk aan zijn exen Loretta Schrijver en Patty Brard
Die werkstage voor Al Nusra in Syrie heeft hem goed gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Pechtold is wel bruin geworden op vakantie
Dat zou iedere man moeten doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pauw moet dominant blijven op intelligentiegebied in de relatie.
Het gaat niet goed met de gezondheid van clown Bassie jongens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Daarom VNLquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Pax wij nemen die Pechtold niet meer serieus. Hij heeft ons verraden met zijn leenstelsel.
Wij gaan een keer samen chips etenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik was vandaag naar de winkel, waren een paar snotjochies over energiedrankjes aan het stuiteren met half mocro accent. Toen moest ik aan Fylax denken.
Er was weer maar 1 zak naturel chips over. Toen moest ik aan jou denken.
Einde bericht.
Ik ben nog steeds pro Pechtoldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Pax wij nemen die Pechtold niet meer serieus. Hij heeft ons verraden met zijn leenstelsel.
De ouders van Pax betalen alles, merkt hij dus niks vanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Wederom de VMBO bevestiging.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks ervan, van mij mag je de tering krijgen hoor
the greater causequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Pechtold zegt nu eigenlijk dat het het waard is een slechte vader te zijn tbv het land?
Laten we het eens omdraaien, waarom zouden we iemand het land toevertrouwen als ie het met zijn eigen kinderen al verpest?
Doen ze in Afrika ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef Joezi het volgende:
De rest van je leven elke 3 maanden iemand bezwangeren
Hij gaat er nu over nadenken dat is een eerste stapquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De ouders van Pax betalen alles, merkt hij dus niks van
Pax en nadenken...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij gaat er nu over nadenken dat is een eerste stap
Ik leen maximaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De ouders van Pax betalen alles, merkt hij dus niks van
Had hij nog wel een vrouw bezwangerd voor die drie maanden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Het piepjonge bedrijfje waar ik werkte had jonge 5 mensen, er was 1 oudere (53) aangenomen om de boel te runnen en voor de ervaring. Krijgt ie een hersenbloeding na 3 maanden.
Alle vijf volgepompt met het lauwe pulleke uit zijn schanulleke.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Had hij nog wel een vrouw bezwangerd voor die drie maanden?
ik had best lang 4% studieschuld rente, nu is het 0,1%quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de rente is verwaarloosbaar gelukkig
Kun je nagaan wat Pechtold allemaal voor elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik had best lang 4% studieschuld rente, nu is het 0,1%
Dit is lief van jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Paxcon kennende betaalt zich dat 10x terug.
gaat nog erger worden straks met Buma en Klaver op de spreekstoelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zelden iemand zo nadrukkelijk naar regeringsdeelname zien solliciteren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is een onderwerp dat mij boeit.
Weet niet echt hoe dat komt, door lage spaarrente ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Pechtold allemaal voor elkaar heeft gekregen
Die wijven willen nu liever de smartphone pakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Die studentes op de achtergrond zitten vol verbazing te kijken.
Dwergsterretjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef Coco98 het volgende:
Lekker over sterretjes praten, genot.
Lekker Pokemon Go spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die wijven willen nu liever de smartphone pakken.
Die is niet van hem.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat heeft Spong voor een ordinair gouden horloge om.
Ik ben te aantrekkelijk voor de tv, blijven de camera's enkel nog naar mij kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef Joezi het volgende:
We kunnen ook een keer met een groepje uit het Pauw topic een uitzending bijwonen?
Even peilen, wie is hier voor in?!
Klaver kan de frisse, nieuwe outsider spelen. Buma is niet fris meer en vertegenwoordigt een traditionele machtspartij. Iedereen weet dat VVD, CDA en D66 met elkaar wel in een regering willen. Dus Buma moet het huidige kabinet neersabelen, maar tegelijk ook poeslief doen tegen VVD en D66; twee partijen die het beleid van de afgelopen jaren mogelijk hebben gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat nog erger worden straks met Buma en Klaver op de spreekstoel
1 keer per dag lekker die ster laten schijnen toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ik heb een ster die staat toch echt wel dichterbij de aarde. Wat een lulkoek van die vent.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Joezi het volgende:
Kosmos propaganda, trap er niet in mensen
En oppoetsen, goed onderhouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
1 keer per dag lekker die ster laten schijnen toch?
Klaver is een lts zwakstromer die de wikipagina's van het communistische manifesto en Das Kapital heeft gelezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klaver kan de frisse, nieuwe outsider spelen.
zelfs als de kleine helemaal oud is kunnen we nog niet naar een ander planeet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En oppoetsen, goed onderhouden.
Eigen Huis & TuinGenot heeft ook sterren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou ik heb een ster die staat toch echt wel dichterbij de aarde. Wat een lulkoek van die vent.
Dat klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eigen Huis & TuinGenot heeft ook sterren.
André Hazes is nu ook op een andere planeet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zelfs als de kleine helemaal oud is kunnen we nog niet naar een ander planeet.
Jammer ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit weekend weer los. 3 man sterk nu weer.
Koude oorlog in ere herstellen, nieuwe space race en we zijn voor mijn pensioen nog op Proxima B.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |