SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffOh.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP, Ajax die zelfmoord pleegt.
Geen dank.ooh snap
![]()
Nee JR je zei dat Rostov er niks van kan. Spelers als Noboa, Azmoun en die keeper zouden halfgoden zijn voor Ajax.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
hoax dit Ajax speelde zonder ballenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.Oh.![]()
Dat kleine pikkie verklaart een hoop.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
grote piemels werden toen gezien als barbaarsheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kleine pikkie verklaart een hoop.![]()
Ja ik zei dat Rostov er niks van kan en dat het dus ook zegt dat Ajax er niks van kan dat ze er tegen hen uitgingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee JR je zei dat Rostov er niks van kan. Spelers als Noboa, Azmoun en die keeper zouden halfgoden zijn voor Ajax.
Of vind je dat echt een bijzonder elftal?Oh.![]()
Kreeg hij ook eens de balquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef Adames het volgende:
waarom speelde traore trouwens als halve middenvelder vandaagSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:18 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dank.![]()
![]()
Uit niks blijkt toch dat Bosz goed bezig is qua opbouw. Drama drama opstelling en wissels. Zit totaal geen voetbal in. Waar werkt hij naar toe zo? Verkeerde spelers krijgen vertrouwen. Dolberg speelt bijna niet meer. Schone was middenvelder en speelt nu ineens rechtsbuiten. Sinkgraven speelde prima en speelt niet meer. Riedewald verdediging en ga zo maar door.![]()
Geen bijzonder elftal maar het steekt wel goed in elkaar en hebben spelers met specifieke kwaliteiten voor de goede posities.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zei dat Rostov er niks van kan en dat het dus ook zegt dat Ajax er niks van kan dat ze er tegen hen uitgingen.
Of vind je dat echt een bijzonder elftal?
Dat heeft Ajax niet. Een spits van 1.40 zonder duelkracht, 2 povere backs aanvallend. En dan zit je nog met je vleugellamheid.
In deze samenstelling kan het best goed vallen hoor, alleen het optimale rendement haal je er niet uit.Charlie: How's it going in there?
ja, maar was dat keuze van bosz om klaassen altijd maar voren te laten lopen of werd traore een beetje gek van dat klote middenveldquote:![]()
Nee maar op een staak werpen was volkomen normaal. Gekke mensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
grote piemels werden toen gezien als barbaarsheidCharlie: How's it going in there?
Ik zag vandaag ook maar weinig van die 5 seconderegel terug. Ik weet dat Ajax veruit het meeste balbezit had, maar om nu te zeggen dat bij balbezit van Rostov Ajax goed deed afjagen? Nou nee![]()
Dat kan alleen als iedereen meedoet. Heb zovaak Traore zien jagen, liet El Ghazi maar gaan. Ja daar ben je na 2 sprints ook wel klaar mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:23 schreef tja77 het volgende:
Ik zag vandaag ook maar weinig van die 5 seconderegel terug. Ik weet dat Ajax veruit het meeste balbezit had, maar om nu te zeggen dat bij balbezit van Rostov Ajax goed deed afjagen? Nou nee
Zoiets werkt alleen als iedereen met volle overtuiging erin gaat. En dat is gewoon niet zo.Charlie: How's it going in there?
Maar bij wie ligt de schuld dat dat niet zo gaat?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kan alleen als iedereen meedoet. Heb zovaak Traore zien jagen, liet El Ghazi maar gaan. Ja daar ben je na 2 sprints ook wel klaar mee.
Zoiets werkt alleen als iedereen met volle overtuiging erin gaat. En dat is gewoon niet zo.![]()
De schuldvraag is lastig, is het de spelersgroep voor het gebrek aan mentaliteit? Is het Bosz voor deze spelopvatting aan deze groep op te dragen? Is het netto voor het niet aantrekken van compatible spelers?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar bij wie ligt de schuld dat dat niet zo gaat?
Ik stel liever de vraag: Hoe wordt hier een goed gevolg aan gegeven?Charlie: How's it going in there?
Die vraag is nog veel lastiger...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De schuldvraag is lastig, is het de spelersgroep voor het gebrek aan mentaliteit? Is het Bosz voor deze spelopvatting aan deze groep op te dragen? Is het netto voor het niet aantrekken van compatible spelers?
Ik stel liever de vraag: Hoe wordt hier een goed gevolg aan gegeven?![]()
Hoe vinden de fappers op dit middenveld dit eigenlijk?
Met Gudelj voor het FYSIEK en KRACHT word je nooit meer overlopen op het middenveld? Toch?
Blij dat Sinkgraven niet meedeed zeg, anders had je nog tegen een vernedering aangelopen.Oh.![]()
Wat zijn jullie slecht![]()
![]()
Paar weken terug lees je hier dat het al leuker is om naar te kijken dan 4 jaar Frank, maar dat is echt de grootste onzin ooit. Zo slecht heeft Ajax echt zelden gespeeld in Europees verband. Ook verloren ze nog nooit van fucking W2 thuis. Ik vrees dat jullie zware tijden tegemoet gaan. Wat sneu voor Dolberg trouwens. Hele sympathieke kerel die indruk maakte, maar omdat Traore een aankoop is moet die spelen. En hij is vooralsnog niets beter dan Dolberg. Wat zeg ik Dolberg presteert beter. Die 2 Colombianen die nu al wissel staanHoe slecht ben je als je onder Veltman staat in de pikorde. RIP Ajax.
![]()
Ik heb alle reacties een beetje gevolgd en zie vaak; Bestuur eruit, Overmars eruit etc etc. Het probleem is dat VEEL supporters denken dat we nog een topclub zijn, terwijl we dat sinds 97-98 al niet meer zijn. In 94-95 had je het enorme GELUK over een extreem talentvolle selectie te bezitten. Iets wat we in 2003 nogmaals hadden. Een club als Ajax moet het daarvan hebben.
Uiteraard maken bestuursleden fouten en een Bosz etc maar al zet je Piet Kut voor de groep. Je blijft vechten tegen de bierkaai. Zolang je spelers een max van 1 miljoen aan salaris wenst te betalen zal Ajax nooit of te nimmer een halve finale of finale CL halen. Heel misschien met een extreem talentvolle lichting ala 94-95 maar verder nee.
Dat Bosz nu al onder vuur ligt vind ik persoonlijk niet raar. OOK bij Vitesse zag het spel er goed uit, maar verdedigend dramatisch. Toeval dat het nu bij Ajax weer zo is of is Bosz niet capabel om zijn spelers verdedigende aspecten aan te leren?
Overigens ben ik ervan overtuigd dat je het vandaag niet hebt laten liggen, maar in de thuiswedstrijd. Een fatsoenlijke club scoort daar 3 a 4 keer dan had je vandaag een totaal andere wedstrijd gezien. Het was wel duidelijk dat Ajax thuis veel te veel heeft laten liggen en tja dan ga je vandaag de bietenbrug op.![]()
Doe allemaal aan zelfbescherming en log uit
Charlie: How's it going in there?
Er leek een stijgende lijn in te zitten tegen Rostov thuis en PAOK thuis, maar deze laatste twee wedstrijden kunnen ECHT nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef hafcfan het volgende:
![]()
Paar weken terug lees je hier dat het al leuker is om naar te kijken dan 4 jaar Frank, maar dat is echt de grootste onzin ooit. Zo slecht heeft Ajax echt zelden gespeeld in Europees verband. Ook verloren ze nog nooit van fucking W2 thuis. Ik vrees dat jullie zware tijden tegemoet gaan. Wat sneu voor Dolberg trouwens. Hele sympathieke kerel die indruk maakte, maar omdat Traore een aankoop is moet die spelen. En hij is vooralsnog niets beter dan Dolberg. Wat zeg ik Dolberg presteert beter. Die 2 Colombianen die nu al wissel staanHoe slecht ben je als je onder Veltman staat in de pikorde. RIP Ajax.
.
Oh.![]()
Nu al moe van die reacties met vage verklaringen "We waren te angstig" "we durfden niet te voetballen"
De allerergste van Klaassen: "We moeten beseffen dat we niet zomaar eventjes van ploegen winnen"![]()
![]()
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
En dan? Nieuw bestuur en we spelen halve finale CL? Is nooit gebeurd en zal nooit gebeuren. Je bent Ajax geen fucking Bayern of Real.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben al drie jaar klaar met dit beleid. Opdoeken die zooi![]()
Die Russen namen dat niet serieus joh. Uit puntje thuis afmaken. Ik vind Bosz sowieso al niets, maar dat komt meer omdat hij er bij Heracles echt een tering bende van maakte. Als je motto is liever 6-4 verliezen dan 1-0 winnen ben je totaal niet serieus te nemen. Hoop dan ook dat hij snel opgerot is bij Ajax.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er leek een stijgende lijn in te zitten tegen Rostov thuis en PAOK thuis, maar deze laatste twee wedstrijden kunnen ECHT niet.
![]()
Klaassen met zijn gelul na afloopquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef MaxC het volgende:
Nu al moe van die reacties met vage verklaringen "We waren te angstig" "we durfden niet te voetballen"
De allerergste van Klaassen: "We moeten beseffen dat we niet zomaar eventjes van ploegen winnen"![]()
![]()
Had die Oldenburger het ook nog over echte aanvoerder
Hele wedstrijd niks goeds gedaan, behalve die pingel dan
Oh.![]()
Ik zou nu keihard kunnen lachen, maar dan zou ik net zoals die sneue Ajacieden zijn die na elke Feyenoord deceptie de stoere boy kwamen uithangen. Ik heb eigenlijk ook gewoon eerder medelijden...![]()
Bij Heracles heeft hij het toch prima gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Russen namen dat niet serieus joh. Uit puntje thuis afmaken. Ik vind Bosz sowieso al niets, maar dat komt meer omdat hij er bij Heracles echt een tering bende van maakte. Als je motto is liever 6-4 verliezen dan 1-0 winnen ben je totaal niet serieus te nemen. Hoop dan ook dat hij snel opgerot is bij Ajax.Charlie: How's it going in there?
Nja toen had je wel meer kansen, die je gewoon beter moet afronden. Dat lag niet zo zeer aan die Russen, want die speelden toen wel een stuk zwakker dan vandaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Russen namen dat niet serieus joh. Uit puntje thuis afmaken. Ik vind Bosz sowieso al niets, maar dat komt meer omdat hij er bij Heracles echt een tering bende van maakte. Als je motto is liever 6-4 verliezen dan 1-0 winnen ben je totaal niet serieus te nemen. Hoop dan ook dat hij snel opgerot is bij Ajax.
Wat ik wel verwacht had, want dat is zo vaak met dat soort ploegen. Wereld van verschil. Maar dat Ajax zo zwak zou spelen en zo vernederd zou worden, nee dat had ik niet verwacht.Oh.![]()
Je had het thuis al af moeten maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja toen had je wel meer kansen, die je gewoon beter moet afronden. Dat lag niet zo zeer aan die Russen, want die speelden toen wel een stuk zwakker dan vandaag.
Wat ik wel verwacht had, want dat is zo vaak met dat soort ploegen. Wereld van verschil. Maar dat Ajax zo zwak zou spelen en zo vernederd zou worden, nee dat had ik niet verwacht.![]()
Dat valt best wel mee. Verbeek werd 6e waarna hij 12e werd met een elftal dat niks minder was. Als je leuk voetbal boven resultaat verkiest kom je daar bij Heracles mee weg. Bij Ajax niet. Ik vond het in ieder geval niet veel. Ook een hele zure en nare persoonlijkheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bij Heracles heeft hij het toch prima gedaan?![]()
Lachwekkend om te denken dat dit aan de trainer ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat we top trainer hebben er toch, ik heb dit al voorspeld... man man slechtste ajax ooit!![]()
Tijd dat Louis van Gaal de boel gaat overnemen. Peter rrr de Vries algemeen directeurquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben al drie jaar klaar met dit beleid. Opdoeken die zooiVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja maar dat doet Ajax nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je had het thuis al af moeten maken.Oh.![]()
Het is niet eens gênant meer.
Peter zal de kerst wel niet halen, hoop dat Netto dan ook eindelijk zijn conclusies trekt.![]()
Hierna krijgen we zeker John van de Bromquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat we top trainer hebben we toch, ik heb dit al voorspeld... man man slechtste ajax ooit!
Die hangt zichzelf op van de stress als hij met deze selectie moet werkenOh.![]()
Netto heeft nieteens zozeer veel fouten gemaakt:quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Peter zal de kerst wel niet halen, hoop dat Netto dan ook eindelijk zijn conclusies trekt.
Milik verkocht voor de absolute hoofdprijs
Traore gehaald
Cassiera gehaald
Dat er hier en daar een mindere god tussenzit is nu eenmaal voetbal of kun jij mij 1 club opnoemen waarvan de TD alleen maar toppers heeft gehaald? Ik niet.![]()
Hopelijk is Edwin dan ook klaar met zijn stage, en kan hij oprotten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Peter zal de kerst wel niet halen, hoop dat Netto dan ook eindelijk zijn conclusies trekt.Oh.![]()
Vd Brom was sowieso een betere keus. Dat riep ik hier vorig seizoen al.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hierna krijgen we zeker John van de Brom
Die hangt zichzelf op van de stress als hij met deze selectie moet werken![]()
Wat ik je Bromquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Brom was sowieso een betere keus. Dat riep ik hier vorig seizoen al.![]()
Kerel hou op zeg, Netto is de reden waarom óók Frank jaren met een tering selectie opgescheept zat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Netto heeft nieteens zozeer veel fouten gemaakt:
Milik verkocht voor de absolute hoofdprijs
Traore gehaald
Cassiera gehaald
Dat er hier en daar een mindere god tussenzit is nu eenmaal voetbal of kun jij mij 1 club opnoemen waarvan de TD alleen maar toppers heeft gehaald? Ik niet.![]()
Noem nu de echte miskopen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kerel hou op zeg, Netto is de reden waarom óók Frank jaren met een tering selectie opgescheept zat.
Younes prima aankoop
Milik voor topbedrag verkocht. Dit is wel zijn kunde he![]()
Uiteindelijk is hij de eind verantwoordelijke.. Met Frank deed deze selectie het net iets beter. Stofzuiger er doorheen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachwekkend om te denken dat dit aan de trainer ligt.![]()
Ajax had na die eerste paar kampioenschappen onder De Boer zoveel afstand moeten nemen van de rest. Feitelijk is het daar mis gegaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Traoré ABSOLUTE TOPSPELER REDDER VAN AJAXquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef hafcfan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Younes is toch niets voor in Europa man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem nu de echte miskopen?
Younes prima aankoop
PSV schakelt Atletico bijna uit in CL, mede door uitstekend spelers- en clubbeleid. Atletico hè. Ajax is daar mijlenver vandaan. En hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan? Nieuw bestuur en we spelen halve finale CL? Is nooit gebeurd en zal nooit gebeuren. Je bent Ajax geen fucking Bayern of Real.![]()
Je denkt dat Ajax onder welke TD dan ook alleen maar toppers kan halen? We zijn geen Barca kerel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Younes is toch niets voor in Europa man.![]()
Frank is niet voor niks gekapt na vorig seizoen. Die zag prima waar het naartoe ging.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij de eind verantwoordelijke.. Met Frank deed deze selectie het net iets beter. Stofzuiger er doorheen.![]()
Klopt ook, het gaat alleen nog maar om het geld voetbal is totaal onbelangrijk voor het bedrijf ajaxquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem nu de echte miskopen?
Younes prima aankoop
Leuk dat ze Atletico hadden uitgeschakeld en een ronde later er alsnog hadden uit gelegen. Oftewel alsof NL clubs iets te zoeken hebben in de CL. Ajax was in 2003 ook ontzettend dichtbij maarja bijna he bijna.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PSV schakelt Atletico bijna uit in CL, mede door uitstekend spelers- en clubbeleid. Atletico hè. Ajax is daar mijlenver vandaan. En hoe zou dat nou komen.![]()
Die gast had het hier ook niet gered.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Brom was sowieso een betere keus. Dat riep ik hier vorig seizoen al.Oh.![]()
Dat zeg ik niet. Maar PSV heeft er wel wat die het kunnen. Bij jullie wordt het alleen maar minder en minder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax onder welke TD dan ook alleen maar toppers kan halen? We zijn geen Barca kerel.![]()
Denk het wel. Echte Ajacied, kent veel mensen van de staf etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast had het hier ook niet gered.![]()
Younes is sowieso niet veel, maar blinkt een paar keer uit in Nederland en is direct de verlosser.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Younes is toch niets voor in Europa man.![]()
Frank was ook een echte Ajacied, en kon het de laatste drie jaar ook niet meer bolwerken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het wel. Echte Ajacied, kent veel mensen van de staf etc.
Sowieso boeit het mij niks of het een echte Ajacied is, maar of ze de poppetjes op de juiste plaats zetten.Oh.![]()
Ik heb jullie twee jaar gehoord over die ene wedstrijd tegen Man City en nu is Ajax daar ineens mijlenver vandaan. Jullie waren daar nooit in de buurt de afgelopen 13 jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PSV schakelt Atletico bijna uit in CL, mede door uitstekend spelers- en clubbeleid. Atletico hè. Ajax is daar mijlenver vandaan. En hoe zou dat nou komen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat we top trainer hebben we toch, ik heb dit al voorspeld... man man slechtste ajax ooit!Ik weet dat Ajax randdebielen aantrekt maar dit slaat wel allesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Brom was sowieso een betere keus. Dat riep ik hier vorig seizoen al.![]()
PSV als vergelijking die wat lucky shots hebben met Guardado en V Ginkel. Alsof ze dat 2-3 jaar vol gaan houden. Je vergelijkt een club als Ajax met een gelukstreffer van PSV (wat niets met beleid te maken heeft want wie had voorspelt dat Guardado nog zo goed zou zijn?). Had ook de andere kant op kunnen vallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar PSV heeft er wel wat die het kunnen. Bij jullie wordt het alleen maar minder en minder.![]()
Ja dat dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Younes is sowieso niet veel, maar blinkt een paar keer uit in Nederland en is direct de verlosser.![]()
Onze beste speler in de thuiswedstrijd maar okequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Younes is sowieso niet veel, maar blinkt een paar keer uit in Nederland en is direct de verlosser.![]()
Lolwatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
(wat niets met beleid te maken heeft want wie had voorspelt dat Guardado nog zo goed zou zijn?). Had ook de andere kant op kunnen vallen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PSV als vergelijking die wat lucky shots hebben met Guardado en V Ginkel. Alsof ze dat 2-3 jaar vol gaan houden. Je vergelijkt een club als Ajax met een gelukstreffer van PSV (wat niets met beleid te maken heeft want wie had voorspelt dat Guardado nog zo goed zou zijn?). Had ook de andere kant op kunnen vallen.![]()
![]()
Het is geen geweldenaar maar geen slechte aankoop ofzo. Meer een jongen die je er prima bij kan hebben. Zoals gezegd IEDERE club heeft miskopen, mindere spelers etc. Dat is innerent aan het voetbal.quote:![]()
Tjah beetje raar om hem dat aan te rekenen. Stegeman werd ook 17e en 6e met dezelfde selectie. En zure persoonlijkheid vind ik vergeleken bij een Verbeek bijvoorbeeld ook wel meevallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Verbeek werd 6e waarna hij 12e werd met een elftal dat niks minder was. Als je leuk voetbal boven resultaat verkiest kom je daar bij Heracles mee weg. Bij Ajax niet. Ik vond het in ieder geval niet veel. Ook een hele zure en nare persoonlijkheid.Charlie: How's it going in there?
Guardado was voor zijn aanstelling bij PSV al aangeboden door meneer zaakwaarnemer bij verschillende clubs he die er vanaf zagen. Zal wel een goede reden zijn geweest zeker.quote:![]()
Het is gewoon een goedkoop afdankertje van Borrusia manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen geweldenaar maar geen slechte aankoop ofzo. Meer een jongen die je er prima bij kan hebben. Zoals gezegd IEDERE club heeft miskopen, mindere spelers etc. Dat is innerent aan het voetbal.Zegt toch genoeg dat jij daar tevreden mee bent. Die lui hebben betere nodig dan hem en redden het dan ook wel in de CL voorronde
![]()
![]()
Dan moet je wel wat kunnen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Onze beste speler in de thuiswedstrijd maar oke![]()
Normaal gesproken kunnen Klaassen, Traore, Bazoer en Ghazi allemaal beter voetballen.![]()
Goede analyse.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Freek Janssen over de wedstrijd
http://www.vi.nl/radio/ma(...)ureel-wanbeleid-.htmFuck today, it's tomorrow.![]()
Is voor Ajax toch prima? Wat wil je nu? Betere spelers halen? Dat KAN NIET met een plafond van 1 miljoen ouwe pik. Daarbij een gigantisch nadeel van de hoge BD in Nederland en tel uit je winst. Je moet het als Nederlandse club echt hebben van uitschieters hier en daar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is gewoon een goedkoop afdankertje van Borrusia manZegt toch genoeg dat jij daar tevreden mee bent. Die lui hebben betere nodig dan hem en redden het dan ook wel in de CL voorronde
![]()
Wat lul je manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah beetje raar om hem dat aan te rekenen. Stegeman werd ook 17e en 6e met dezelfde selectie. En zure persoonlijkheid vind ik vergeleken bij een Verbeek bijvoorbeeld ook wel meevallen.17e plek lol
![]()
Guardado die voor de eredivisie kiest was gewoon een absoluut kunststukje. Dat mag je best toegeven hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Guardado was voor zijn aanstelling bij PSV al aangeboden door meneer zaakwaarnemer bij verschillende clubs he die er vanaf zagen. Zal wel een goede reden zijn geweest zeker.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jullie? Let eens op kapi.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb jullie twee jaar gehoord over die ene wedstrijd tegen Man City en nu is Ajax daar ineens mijlenver vandaan. Jullie waren daar nooit in de buurt de afgelopen 13 jaar.![]()
Dat zal wel maar dan nog heb je totaal geen garantie dat hij gaat slagen etc. Dat is wat ik wilde zeggen. Je moet daar een beetje geluk mee hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Guardado die voor de eredivisie kiest was gewoon een absoluut kunststukje. Dat mag je best toegeven hoor.![]()
PSV kan het wel. Het is maar waar je heen wil als club. Vooralsnog lijkt PSV het beter en beter voor elkaar te hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is voor Ajax toch prima? Wat wil je nu? Betere spelers halen? Dat KAN NIET met een plafond van 1 miljoen ouwe pik. Daarbij een gigantisch nadeel van de hoge BD in Nederland en tel uit je winst. Je moet het als Nederlandse club echt hebben van uitschieters hier en daar.![]()
Eens hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Freek Janssen over de wedstrijd
http://www.vi.nl/radio/ma(...)ureel-wanbeleid-.htm![]()
Tussen plek 13 en 17 danquote:Whatever doet niets af aan mijn punt.
Charlie: How's it going in there?
Nee klopt. Hij kan bijvoorbeeld zomaar alles afscheuren ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zal wel maar dan nog heb je totaal geen garantie dat hij gaat slagen etc. Dat is wat ik wilde zeggen. Je moet daar een beetje geluk mee hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
PSV kan het nu 1 jaar. Kijk eens naar de lange termijn ipv zo kortzichtig te zijn. PSV kan veel ja daarom dat ze bijna in de problemen kwamen koekoek. Wat kon PSV paar jaar terug? Toch ook geen drol?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV kan het wel. Het is maar waar je heen wil als club. Vooralsnog lijkt PSV het beter en beter voor elkaar te hebben.![]()
Jij zegt dat Younes een paar keer uitblinkt in Nederland. Ik geef aan dat hij tegen Rostov thuis de beste speler was. Verkondig dan geen onwaardheden, dan hoef ik je er ook niet op aan te sprekenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat kunnen hoor.![]()
Normaal gesproken kunnen Klaassen, Traore, Bazoer en Ghazi allemaal beter voetballen.![]()
![]()
Kwestie van scouting, trainer en geluk dat een speler zelf ook het licht ziet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar PSV heeft er wel wat die het kunnen. Bij jullie wordt het alleen maar minder en minder.![]()
Welke?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag een goede analyse op AN staan. Werkelijk waar.Oh.![]()
Het binnen halen van Moreno bijvoorbeeld was ook een zeer knappe zet van PSV. Al zal Pazoer zo vast zeggen dat het geluk was.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kwestie van scouting, trainer en geluk dat een speler zelf ook het licht ziet.![]()
En Pröpper binnenhalen ipv Gudeljquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het binnen halen van Moreno bijvoorbeeld was ook een zeer knappe zet van PSV. Al zal Pazoer zo vast zeggen dat het geluk was.
Man man man wat een fout was dat van AjaxOh.![]()
Begrijpend lezen is lastig voor je. Het binnenhalen is zeker knap maar je hebt 0,00000 garantie dat hij het ook laat zien. Is dat lastig te begrijpen voor je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het binnen halen van Moreno bijvoorbeeld was ook een zeer knappe zet van PSV. Al zal Pazoer zo vast zeggen dat het geluk was.![]()
V Ginkel hadden we ook moeten halen TOEN het kon.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Pröpper binnenhalen ipv Gudelj
Man man man wat een fout was dat van Ajax![]()
Die mocht niet komen, en had ook niet bij ons gepast. Ook een loper, daar hadden we toen al genoeg van.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Ginkel hadden we ook moeten halen TOEN het kon.
Creatieve middenvelders hebben we nodig.Oh.![]()
Van Bommel, Mertens, Strootman, Depay, Wijnaldum, de Jong, Guardado. Ze hebben toch redelijk wat leuke spelers kunnen aantrekken over de afgelopen jaren en die aangevuld met prima voldoende spelers er rond.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het binnen halen van Moreno bijvoorbeeld was ook een zeer knappe zet van PSV. Al zal Pazoer zo vast zeggen dat het geluk was.![]()
Nee van mensen met 60+ interlands bij Mexico en gewaarde krachten in de beste competitie van de wereld heb je 0,000 garantie idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig voor je. Het binnenhalen is zeker knap maar je hebt 0,00000 garantie dat hij het ook laat zien. Is dat lastig te begrijpen voor je?![]()
Wat een bizar grote open deur zeg, tering. Je hebt nooit die garantie, maar je kan de kans dat een speler wel slaagt absoluut vergroten door een doordacht aankoopbeleid.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig voor je. Het binnenhalen is zeker knap maar je hebt 0,00000 garantie dat hij het ook laat zien. Is dat lastig te begrijpen voor je?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie is dan verdomme nu een loper in DIT elftal of dat van vorig seizoen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mocht niet komen, en had ook niet bij ons gepast. Ook een loper, daar hadden we toen al genoeg van.
Creatieve middenvelders hebben we nodig.![]()
Mexico komop zeg, wereldploegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee van mensen met 60+ interlands bij Mexico en gewaarde krachten in de beste competitie van de wereld heb je 0,000 garantie idd.![]()
![]()
Ajax heeft ook vaak zat dit soort spelers aangetrokken die er later geen drol van bakte. Feyenoord idem dito. Het is en blijft een gok.
![]()
Wat de neuk doet Van Bommel in dat rijtje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Bommel, Mertens, Strootman, Depay, Wijnaldum, de Jong, Guardado. Ze hebben toch redelijk wat leuke spelers kunnen aantrekken over de afgelopen jaren en die aangevuld met prima voldoende spelers er rond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hadden we maar een loper. Godverdomme wat een gewandel en traagheid. En als er een counter in wordt gezet "Aah joh laat maar lopen". Verderfelijke generaties van ettertjes en luie spelersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie is dan verdomme nu een loper in DIT elftal of dat van vorig seizoen?Charlie: How's it going in there?
Ooit een wedstrijd van Mexico gezien de afgelopen jaren? Die speelden gewoon voetbal waar het Nederlands elftal nu alleen maar van kan dromen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mexico komop zeg, wereldploeg![]()
![]()
Ajax heeft ook vaak zat dit soort spelers aangetrokken die er later geen drol van bakte. Feyenoord idem dito. Het is en blijft een gok.
![]()
Depay eigen jeugd maar correct ze hebben een aantal leuke spelers weten aan te trekken, applaus. Ajax heeft ook zat grote leuke spelers aangetrokken nietwaar? Suarez, Ibra etc etcquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Bommel, Mertens, Strootman, Depay, Wijnaldum, de Jong, Guardado. Ze hebben toch redelijk wat leuke spelers kunnen aantrekken over de afgelopen jaren en die aangevuld met prima voldoende spelers er rond.![]()
Nu loopt er niemand nee, maar dat komt ook omdat niemand de pass geeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie is dan verdomme nu een loper in DIT elftal of dat van vorig seizoen?
Maar normaal zijn Klaassen, Gudelj en Bazoer allemaal lopers. Als ze in vorm zijn en op een goed middenveld staan samen met een controleur en spelmaker kunnen ze dat. Dit is niks. Klaassen staat al de hele tijd balletjes af te wachten, Neno biedt zich niet aan en Bazoer schiet ballen over 5 meter over de zijlijn.Oh.![]()
Lachwekkend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
![]()
Afgelopen jaren jazeker. Toen ze tegen ons ten onder gingen onder andere. Maar het is geen wereldploeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit een wedstrijd van Mexico gezien de afgelopen jaren? Die speelden gewoon voetbal waar het Nederlands elftal nu alleen maar van kan dromen.![]()
Oh man wat een hoop onzin kraam jij uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Depay is een kansloze hype gebleken, die kan je wel blijven pappen en nathouden maar doe dat maar gewoon niet meer.![]()
Heeft toch de eerste periode nog mee kunnen voetballen of vergis ik me?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat de neuk doet Van Bommel in dat rijtje.![]()
Ja je zegt het precies goed, meevoetballen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft toch de eerste periode nog mee kunnen voetballen of vergis ik me?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vroeger als kleine jongen huilde ik omdat de teringelijer van een inzaghi een team er onterecht uitknikkerde, een team vol jonge jongens die met passie, strijd en vol overgave bijna weer Europa veroverden. Tegenwoordig huilt mijn Ajax hart omdat we niet eens meer langs de rapid wiens en rostov komen, het kan verkeren![]()
![]()
Stijn je gebruikt hypequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is een kansloze hype gebleken, die kan je wel blijven pappen en nathouden maar doe dat maar gewoon niet meer.![]()
![]()
Eigen jeugd maar ook aangetrokken van Ajax toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Depay eigen jeugd maar correct ze hebben een aantal leuke spelers weten aan te trekken, applaus. Ajax heeft ook zat grote leuke spelers aangetrokken nietwaar? Suarez, Ibra etc etc![]()
Wat versta jij onder een loper?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu loopt er niemand nee, maar dat komt ook omdat niemand de pass geeft.
Maar normaal zijn Klaassen, Gudelj en Bazoer allemaal lopers. Als ze in vorm zijn en op een goed middenveld staan samen met een controleur en spelmaker kunnen ze dat. Dit is niks. Klaassen staat al de hele tijd balletjes af te wachten, Neno biedt zich niet aan en Bazoer schiet ballen over 5 meter over de zijlijn.![]()
Zoals Kuyt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je zegt het precies goed, meevoetballen.![]()
Ik geef de hoop voor de grijze middenmoot nog niet op. Top heb ik sowieso nooit in hem gezien. Zijn FYSIEK en KRACHT verbloemde een hoop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, in de juiste context!![]()
Nou die legde er vorig jaar gewoon 23 in (en had het daarbij moeten laten)quote:
Van Bommels terugkeer was slapstick.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Iemand die vanaf het middenveld diepgaat en de 16 in duikt om daar gevaarlijk te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een loper?
Die ook mee terugloopt met verdedigen.Oh.![]()
Dan zou het betekenen dat er volgend seizoen verbetering is, en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Iedereen die het er nog niet mee eens was of niet wil geloven:
Tussenjaar.Oh.![]()
Kan het me niet echt meer herinneren van zn eerste periode. Die van Cocu was beter iig ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou die legde er vorig jaar gewoon 23 in (en had het daarbij moeten laten)
Van Bommels terugkeer was slapstick.![]()
Siem de Jong?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die vanaf het middenveld diepgaat en de 16 in duikt om daar gevaarlijk te worden.
Die ook mee terugloopt met verdedigen.![]()
Dat zijn Bazoer, Klaassen en Gudelj toch helemaal niet. Alleen Klaassen een beetje in aanvallend opzicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die vanaf het middenveld diepgaat en de 16 in duikt om daar gevaarlijk te worden.
Die ook mee terugloopt met verdedigen.![]()
Depay is een typisch voorbeeld van ''Zet je hem onder druk, dan is hij veel minder goed dan het lijkt''.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik geef de hoop voor de grijze middenmoot nog niet op. Top heb ik sowieso nooit in hem gezien. Zijn FYSIEK en KRACHT verbloemde een hoop.![]()
Ik wel. Als jong ajax lekker met elkaar mag blijven ballen. Zet anders riedewald en tete gewoon terug naar dat team.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou het betekenen dat er volgend seizoen verbetering is, en dat zie ik niet gebeuren.![]()
Tussenjaar? Als Bosz geluk heeft dan krijg hij de tijd om er nog enigszins een leuk team neer te zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Tussenjaar.
Maar Ajax stelt met dit bestuur nooit meer wat voor. Financieel moddervet en sportief finaal uitgehold.Charlie: How's it going in there?
Nee , resultaat van jaren wanbeleid om de aandeelhouders te pleasenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Tussenjaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bestuur is zeker niet capabel 100% mee eens maar ook met een ander bestuur gaat Ajax niet de Europese top in hoor. Vergeet dat gewoon met een salariscap. Indien Ajax bereid is 5 miljoen NETTO per speler te betalen in uitzonderlijke gevallen kan het wel denk ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tussenjaar? Als Bosz geluk heeft dan krijg hij de tijd om er nog enigszins een leuk team neer te zetten.
Maar Ajax stelt met dit bestuur nooit meer wat voor. Financieel moddervet en sportief finaal uitgehold.![]()
Depay zijn karakter lopen gewoon niet synchroon met zijn kwaliteiten. Talent genoeg alleen hij laat het na, lijkt een beetje op al die Marokkanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik geef de hoop voor de grijze middenmoot nog niet op. Top heb ik sowieso nooit in hem gezien. Zijn FYSIEK en KRACHT verbloemde een hoop.![]()
Ja Klaassen wel. Bazoer kan dat ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zijn Bazoer, Klaassen en Gudelj toch helemaal niet. Alleen Klaassen een beetje in aanvallend opzicht.
Gudelj is gewoon helemaal niks. Geen spelmaker, geen controleur, geen loper, geen voetballer. Gewoon 0,0 helemaal niksOh.![]()
Ja, daar valt een boel over te zeggen, maar ik neem aan dat dat al heel de avond is gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tussenjaar? Als Bosz geluk heeft dan krijg hij de tijd om er nog enigszins een leuk team neer te zetten.
Maar Ajax stelt met dit bestuur nooit meer wat voor. Financieel moddervet en sportief finaal uitgehold.
Ik gun dit ajax ook geen CL EL landstitel. Laat psv maar kampioen worden, wat moet ajax in de CL zoeken.![]()
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar Ajax stelt met dit bestuur nooit meer wat voor. Financieel moddervet en sportief finaal uitgehold.![]()
Natuurlijk niet joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bestuur is zeker niet capabel 100% mee eens maar ook met een ander bestuur gaat Ajax niet de Europese top in hoor. Vergeet dat gewoon met een salariscap. Indien Ajax bereid is 5 miljoen NETTO per speler te betalen in uitzonderlijke gevallen kan het wel denk ik zo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nouri mag toch nooit debuteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wel. Als jong ajax lekker met elkaar mag blijven ballen. Zet anders riedewald en tete gewoon terug naar dat team.
Want dan word het middenveld overlopen door gebrek aan fysiek!!!!Oh.![]()
Dit is het ergste wat me tegenvalt van Bosz.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.
Zit ook totaal geen positiespel in
Oh.![]()
Laten we eerlijk zijn? Bosz zijn manier van spelopvatting is leuk en we hadden veel van hem gehoopt en verwacht, maar tis ook tijd nu op kritiek op hem en zijn opstelling.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.![]()
Co Adriaanse deed veel dingen fout bij Ajax maar hij deed 1 ding goed : Anti voetballers wegpesten door ze in kleedkamer 2 te flikkeren of hij verhuurde zequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind dat Gijp een perfect analyse heeft gegeven betreft Bazoer afgelopen maandag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Klaassen wel. Bazoer kan dat ook wel.
Gudelj is gewoon helemaal niks. Geen spelmaker, geen controleur, geen loper, geen voetballer. Gewoon 0,0 helemaal niks![]()
Die illusie heb ik ook niet. Maar je jaar na jaar sportief laten uithollen als je financieel gezond bent is het andere uiterste.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bestuur is zeker niet capabel 100% mee eens maar ook met een ander bestuur gaat Ajax niet de Europese top in hoor. Vergeet dat gewoon met een salariscap. Indien Ajax bereid is 5 miljoen NETTO per speler te betalen in uitzonderlijke gevallen kan het wel denk ik zo.
En het leuke is, de supporters worden ook apathisch. We worden al vrolijk van een huurling van 20 die er hier al eens 13 heeft ingelegd.Charlie: How's it going in there?
Bosz is voor dit bestuur maar een passant. Die houdt het netjes maar heeft echt wel gevraagd om versterking.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.
Maar Netto is als Gollum, niemand komt aan de clubkas.Charlie: How's it going in there?
Bazoer mag op de tribune zitten de komende tijd, man man man wat speelt hij kutquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind dat Gijp een perfect analyse heeft gegeven betreft Bazoer afgelopen maandag.
Dan te bedenken dat hij in de winter weg kon voor 50 miljoen inclusief bonussen
Oh.![]()
Hij heeft in Tel Aviv vast genoeg wedstrijden gekeken op zijn laptopje en moeten zien dat dit niet kon. Middenveld uit elkaar halen, Riedewald doorschuiven, met je vuist op tafel slaan dat er nog een extra verdediger bij moet kopen en dan niet in de persoon van HEIKO.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is het ergste wat me tegenvalt van Bosz.
Zit ook totaal geen positiespel in![]()
Klopt wat je zegt maar veel supporters (ook op FOK) hebben die illusie wel. JA je moet beter scouten maar de betere spelers komen niet naar Ajax maar schijnbaar wil niemand dat inzien. Dat je toevallig een lucky shot hebt met Suarez destijds of Ibra doet daar niets aan af. Op de lange termijn heb je gewoon een gigantisch probleem namelijk de salariscap. Ajax zal heus wel weer een keer een fantastisch jaar gaan hebben zoals 2003 Europees gezien maar dat kan voor Nederlandse clubs niet altijd. Dat kan PSV niet, Feyenoord niet en Ajax ook niet. Dat zien we al sinds 94. Elke keer komt er een Nederlandse club ver en dan is het weer 5 a 10 jaar stil en hop daar is weer een kwart of halve finale etc etc. Zo gaat het al sinds begin jaren 90.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook niet. Maar je jaar na jaar sportief laten uithollen als je financieel gezond bent is het andere uiterste.
En het leuke is, de supporters worden ook apathisch. We worden al vrolijk van een huurling van 20 die er hier al eens 13 heeft ingelegd.![]()
Als er al een revolutie kwam na een 2-0 nederlaag tegen Real Madridquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou Johan Cruijff zeggen over dit Ajax
Maar Overmars, de Boer, Sar en Bergkamp pakten vorig jaar al hun kans om nu alle macht te krijgen. Nu is de Boer weg maar die andere maken er nog een zooitje van.Oh.![]()
Hij was ook tevreden over Riedewald als CVM en heeft hem daarna niet meer daar opgesteldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft in Tel Aviv vast genoeg wedstrijden gekeken op zijn laptopje en moeten zien dat dit niet kon. Middenveld uit elkaar halen, Riedewald doorschuiven, met je vuist op tafel slaan dat er nog een extra verdediger bij moet kopen en dan niet in de persoon van HEIKO.Net op het moment ook dat Sanchez erbij kwam.
En ik had goede hoop dat hij Sinkgraven vertrouwen zou geven, maar dat valt me ook vies tegen. Nee ik had er meer van verwacht. Geef hem nog wel de tijd, want het ligt niet allemaal aan hem maar dit gaat wel lastig worden zo.Oh.![]()
Het ging met golfbewegingen ja. Maar nooit was het dal dieper dan dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar veel supporters (ook op FOK) hebben die illusie wel. JA je moet beter scouten maar de betere spelers komen niet naar Ajax maar schijnbaar wil niemand dat inzien. Dat je toevallig een lucky shot hebt met Suarez destijds of Ibra doet daar niets aan af. Op de lange termijn heb je gewoon een gigantisch probleem namelijk de salariscap. Ajax zal heus wel weer een keer een fantastisch jaar gaan hebben zoals 2003 Europees gezien maar dat kan voor Nederlandse clubs niet altijd. Dat kan PSV niet, Feyenoord niet en Ajax ook niet. Dat zien we al sinds 94. Elke keer komt er een Nederlandse club ver en dan is het weer 5 a 10 jaar stil en hop daar is weer een kwart of halve finale etc etc. Zo gaat het al sinds begin jaren 90.Charlie: How's it going in there?
Lachwekkend om dit te denken. De transfermarkt afgelopen jaren eens bekeken?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bestuur is zeker niet capabel 100% mee eens maar ook met een ander bestuur gaat Ajax niet de Europese top in hoor. Vergeet dat gewoon met een salariscap. Indien Ajax bereid is 5 miljoen NETTO per speler te betalen in uitzonderlijke gevallen kan het wel denk ik zo.![]()
Komt wel weer goed ouwe reusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ging met golfbewegingen ja. Maar nooit was het dal dieper dan dit.![]()
Sinkgraven Riedewald op 6 en Klaassen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was ook tevreden over Riedewald als CVM en heeft hem daarna niet meer daar opgesteldNet op het moment ook dat Sanchez erbij kwam.
En ik had goede hoop dat hij Sinkgraven vertrouwen zou geven, maar dat valt me ook vies tegen. Nee ik had er meer van verwacht. Geef hem nog wel de tijd, want het ligt niet allemaal aan hem maar dit gaat wel lastig worden zo.
Hardop gelachen.Charlie: How's it going in there?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachwekkend om dit te denken. De transfermarkt afgelopen jaren eens bekeken?![]()
Ajax' laatste kwartfinale in de CL was in 2003. In de UEFA Cup in 1998quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar veel supporters (ook op FOK) hebben die illusie wel. JA je moet beter scouten maar de betere spelers komen niet naar Ajax maar schijnbaar wil niemand dat inzien. Dat je toevallig een lucky shot hebt met Suarez destijds of Ibra doet daar niets aan af. Op de lange termijn heb je gewoon een gigantisch probleem namelijk de salariscap. Ajax zal heus wel weer een keer een fantastisch jaar gaan hebben zoals 2003 Europees gezien maar dat kan voor Nederlandse clubs niet altijd. Dat kan PSV niet, Feyenoord niet en Ajax ook niet. Dat zien we al sinds 94. Elke keer komt er een Nederlandse club ver en dan is het weer 5 a 10 jaar stil en hop daar is weer een kwart of halve finale etc etc. Zo gaat het al sinds begin jaren 90.![]()
Schandalig.Oh.![]()
Ik hoop hetquote:Charlie: How's it going in there?
Je bent ook geen topclub.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax' laatste kwartfinale in de CL was in 2003. In de UEFA Cup in 1998![]()
Schandalig.![]()
Jazeker.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sinkgraven Riedewald op 6 en Klaassen?
Hardop gelachen.
Maar inslagenreuring, hoe zou jij spelen? Of ga je deze vraag niet beantwoordenOh.![]()
Denken dat spelers 5 miljoen salaris betalen je ij de Europese top gaat brengen. Kerel, je komt nog niet eens in de kwartfinale CL en legt het tegen de Tottenhams en de Borussias genadeloos af.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2016 00:19:35 ]![]()
Mwa zal wel meevallen. Sevilla hoeveel spelers hebben die met 5 miljoen salaris (let op netto).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat spelers 5 miljoen salaris betalen je ij de Europese top gaat brengen. Kerel, je komt nog niet eens in de kwartfinale CL.![]()
Er zit nog heel veel tussen een topclub zijn en wat Ajax' prestaties in Europa zijn. Echt een heel groot gat.quote:
Zelfs AZ heeft 3x de kwartfinale gehaald in de UEFA Cup in de laatste 10 jaar. Zelfs halve finale in 2005.Oh.![]()
En Dolberg vs Traoré.. Wat moeten we daar over denken? Dolberg zat in de tijd van zijn leven maar is iets te snel weer verdreven. Traoré heeft het nog lang niet van wat hij bij Vitesse of Chelsea had. Ook pijnlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was ook tevreden over Riedewald als CVM en heeft hem daarna niet meer daar opgesteldNet op het moment ook dat Sanchez erbij kwam.
En ik had goede hoop dat hij Sinkgraven vertrouwen zou geven, maar dat valt me ook vies tegen. Nee ik had er meer van verwacht. Geef hem nog wel de tijd, want het ligt niet allemaal aan hem maar dit gaat wel lastig worden zo.![]()
Nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Dus, ervaring overrated toch mensen?.
![]()
Nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef Smoofie het volgende:
En mijn gezeur over Ziyech was lachwekkend toch?![]()
Zelfs dat laatste is niet meer mogelijkheid. Je hebt het over een Ibrahimovic maar dat is alweer 3 eeuwen geleden joh. De eredivisie is alleen al de laatste 5 jaar zo bizar ver afgegleden dat werkelijk geen hond hier meer wil voetballen, al geef je ze 3 miljoen salaris.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar veel supporters (ook op FOK) hebben die illusie wel. JA je moet beter scouten maar de betere spelers komen niet naar Ajax maar schijnbaar wil niemand dat inzien. Dat je toevallig een lucky shot hebt met Suarez destijds of Ibra doet daar niets aan af. Op de lange termijn heb je gewoon een gigantisch probleem namelijk de salariscap. Ajax zal heus wel weer een keer een fantastisch jaar gaan hebben zoals 2003 Europees gezien maar dat kan voor Nederlandse clubs niet altijd. Dat kan PSV niet, Feyenoord niet en Ajax ook niet. Dat zien we al sinds 94. Elke keer komt er een Nederlandse club ver en dan is het weer 5 a 10 jaar stil en hop daar is weer een kwart of halve finale etc etc. Zo gaat het al sinds begin jaren 90.
Iedereen die een beetje met z'n kop boven het maaiveld uitsteekt wordt op zijn max. 23e weggekocht en heel soms wil er nog wel eens een goede speler met een paar krassen hier tekenen.
Europese successen gaan nooit meer komem. Ja, men loopt de polonaise als er een keer een groepsfase CL wordt overleefd
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja hij kan beter Dolberg in de spits zetten en Traoré maar vanaf rechts. El Ghazi heb je nu toch niks aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Dolberg vs Traoré.. Wat moeten we daar over denken? Dolberg zat in de tijd van zijn leven maar is iets te snel weer verdreven. Traoré heeft het nog lang niet van wat hij bij Vitesse of Chelsea had. Ook pijnlijkOh.![]()
Die spelen ook in een andere competitie die veel aantrekkelijker en zwaarder is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa zal wel meevallen. Sevilla hoeveel spelers hebben die met 5 miljoen salaris (let op netto).
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2016 00:20:59 ]![]()
Oke.quote:Oke.quote:
Ga jij maar lekker een elftal vol met 19-jarige opstellen en betere spelers niet halen.
HowdoeAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Cerny verdient nu ook wel eens tijd. Die heeft al een weekendje zijn neus stevig aan het venster gezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij kan beter Dolberg in de spits zetten en Traoré maar vanaf rechts. El Ghazi heb je nu toch niks aan.![]()
El Ghazi banken, Viergever in de kantine zetten en Bazoer alsnog slijten.
Man man man wat een prutsers.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En Nouri.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cerny verdient nu ook wel eens tijd. Die heeft al een weekendje zijn neus stevig aan het venster gezet.Oh.![]()
98% van alle spelers spelen waar ze het meest kunnen verdienen naar gelang hun talent. Als CR7 in Belgie 60 miljoen kan verdienen dan speelt hij daar. Zo werkt het en logisch ook. Als voetballer kun je morgen alles afscheuren dus je moet in een zeer korte tijd je centjes bijelkaar spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die spelen ook in een andere competitie die veel aantrekkelijker en zwaarder is.![]()
En dan zijn er mensen die serieus een middenveld met Nouri, Sinkgraven en Riedewald willen. Echt, met al die kindjes red je het niet gvd. Zo naïef hier.
AFCA
Ga jij maar wegkijken voor het echte probleem dat we voetballend en tactisch compleet tekort komen. Blijf maar schreeuwen dat er een Beneliga moet komen terwijl dat er niet voor zorgt dat de kennis, kwaliteit en inzichten over voetbal verbetert.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Oke.
Ga jij maar lekker een elftal vol met 19-jarige opstellen en betere spelers niet halen.
Howdoe
Tot ziens Smoofie.![]()
Bazoer is echt het probleem niet, denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
El Ghazi banken, Viergever in de kantine zetten en Bazoer alsnog slijten.
Man man man wat een prutsers.![]()
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer is echt het probleem niet, denk ik.![]()
Nee een middenveld Klaassen-Bazoer-Gudelj heb je veel aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Smoofie het volgende:
En dan zijn er mensen die serieus een middenveld met Nouri, Sinkgraven en Riedewald willen. Echt, met al die kindjes red je het niet gvd. Zo naïef hier.
Dan liever dat middenveld met Nouri-Riedewald-Sinkgraven, creëer je tenminste nog kansenOh.![]()
Cassiera in de spits, Younes op links en traore op rechts. Middenveld met Gudelj en Klaassen als halfspelers, Bazoer op 10 proberen want hem vind ik veel dreigender op de helft van de tegenstander en Tete, Veltman Riedewald en Dijks achterin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar inslagenreuring, hoe zou jij spelen? Of ga je deze vraag niet beantwoordenCharlie: How's it going in there?
Daarmee word je ook afgeslacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
Nouri - Bazoer - Sinkgraven lijkt mij beter![]()
En hoe komt dat? Doordat we en middelmaat hebben, en onze talenten spelen met allemaal andere kindjes en erniemand is die hun op sleeptouw kan nemen. Daarnaast zorgt een BeneLiga gewoon voor een hoger niveau door betere clubs en heb je veel meer mogelijkheden om kapitaal aan te trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar wegkijken voor het echte probleem dat we voetballend en tactisch compleet tekort komen. Blijf maar schreeuwen dat er een Beneliga moet komen terwijl dat er niet voor zorgt dat de kennis, kwaliteit en inzichten over voetbal verbetert.
Tot ziens Smoofie.
Dat is niet eens een mening, is gewoon een feit dat er meer financiële mogelijkheden zullen zijn met een BeNeliga.AFCA
Bazoer op 10?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cassiera in de spits, Younes op links en traore op rechts. Middenveld met Gudelj en Klaassen als halfspelers, Bazoer op 10 proberen want hem vind ik veel dreigender op de helft van de tegenstander en Tete, Veltman Riedewald en Dijks achterin.
Laten we dat maar niet doen nee, wat een kutmiddenveldOh.![]()
Sinkgraven, maar die is al verketterd in dit hele forum.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Ziyech kan zoveel toevoegen aan jullie middenveld. Wat heb je daar toch tegen?![]()
Wat een onzin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
98% van alle spelers spelen waar ze het meest kunnen verdienen naar gelang hun talent. Als CR7 in Belgie 60 miljoen kan verdienen dan speelt hij daar. Zo werkt het en logisch ook. Als voetballer kun je morgen alles afscheuren dus je moet in een zeer korte tijd je centjes bijelkaar spelen.![]()
Dit Ajax degradeert meteen in de Beneligaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Doordat we en middelmaat hebben, en onze talenten spelen met allemaal andere kindjes en erniemand is die hun op sleeptouw kan nemen. Daarnaast zorgt een BeneLiga gewoon voor een hoger niveau door betere clubs en heb je veel meer mogelijkheden om kapitaal aan te trekken.
Dat is niet eens een mening, is gewoon een feit dat er meer financiële mogelijkheden zullen zijn met een BeNeliga.Oh.![]()
Onjuist.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven, maar die is al verketterd in dit hele forum.
Niet het hele forum.
Oh.![]()
Spelers willen niet, eredivisie glijdt af... Alsnog moet je een club met een begroting van 25 miljoen alle hoeken en gaten van het veld kunnen laten zien met eentje van 80, is gewoon gelul.![]()
Bazoer op 10 ja. Een beetje counter-instinctief, ik weet het. Maar die jongen heeft wel het lef en nonchalance op dingen te proberen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer op 10?
Laten we dat maar niet doen nee, wat een kutmiddenveldCharlie: How's it going in there?
100% maar dan had je het thuis moeten afmaken en niet nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef Wotte het volgende:
Spelers willen niet, eredivisie glijdt af... Alsnog moet je een club met een begroting van 25 miljoen alle hoeken en gaten van het veld kunnen laten zien met eentje van 80, is gewoon gelul.![]()
Niet geheel, kijk naar de russische, turkse en oekrainse clubs. Als zij geen hoge lonen konden betalen zou er ook geen ene reet spelen.quote:AFCA
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% maar dan had je het thuis moeten afmaken en niet nu.![]()
Nonchalant is hij zeker, maar daar komt de laatste tijd niks goeds uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer op 10 ja. Een beetje counter-instinctief, ik weet het. Maar die jongen heeft wel het lef en nonchalance op dingen te proberen.
En dat middenveld blijft 0,0 creatief. Hoe denk je dat op te lossen?Oh.![]()
Niet alleen tegen Rostov, rapid wien, salzburg, molde, etc, wanbeleid.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% maar dan had je het thuis moeten afmaken en niet nu.![]()
Dit is echt het idiootste idee wat ik langs heb zien komenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer op 10 ja. Een beetje counter-instinctief, ik weet het. Maar die jongen heeft wel het lef en nonchalance op dingen te proberen.
Zet Nouri maar 10 met klaassen en gudelj erachter, of haal een fatsoenlijke CREATIEVE nummer 10![]()
Zeker, wordt tijd dat de media eens hun ogen opent en wat kritischer gaat kijken naar het Ajax van de laatste jaren, misschien dat er dan eens druk op komt te staan, vanuit de supporters verwacht ik weinig actie richting het bestuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef skysherrif het volgende:
Die Freek janssen heeft er kijk opMMA is not a crime !![]()
Of flikker op met het spelen met een 10 en ga met een 6 spelen. Dan is je veldbezetting veel beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit is echt het idiootste idee wat ik langs heb zien komen
Zet Nouri maar 10 met klaassen en gudelj erachter, of haal een fatsoenlijke CREATIEVE nummer 10Oh.![]()
Amen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of flikker op met het spelen met een 10 en ga met een 6 spelen. Dan is je veldbezetting veel beter.MMA is not a crime !![]()
De media is al kritisch genoeg maar er gebeurt niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Zeker, wordt tijd dat de media eens hun ogen opent en wat kritischer gaat kijken naar het Ajax van de laatste jaren, misschien dat er dan eens druk op komt te staan, vanuit de supporters verwacht ik weinig actie richting het bestuur.Oh.![]()
Ik snap ook godverdomme niet hoe die volslagen onbenul van een overmars nog steeds zijn positie heeft.
Ik ben er eigenlijk gewoon helemaal klaar mee, ajax is gewoon de hoer geworde nvan de aandeelhouders. Gadverdamme![]()
hoop dat ze Veltman slijten en Viergever ontbinden, die hebben alleen maar passjes breed gegeven. Zijn echt nog jochies zonder enkel initiatief..
Dijks - Riedewald - Sánchez - Teté![]()
Omdat Bazoer veel te vroeg in de opbouw wordt betrokken. Daar ligt zijn kracht niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nonchalant is hij zeker, maar daar komt de laatste tijd niks goeds uit.
En dat middenveld blijft 0,0 creatief. Hoe denk je dat op te lossen?
En creativiteit, daar kan ik een heel verhaal van gaan ophangen. Maar wat jij voor ogen hebt gaan we niet bewerkstelligen.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef bombmannl het volgende:
hoop dat ze Veltman slijten en Viergever ontbinden, die hebben alleen maar passjes breed gegeven. Zijn echt nog jochies zonder enkel initiatief..
Dijks - Riedewald - Sánchez - Teté
AFCA
Heb m'n kaart al binnen, maar zit zwaar te twijfelen om te gaan, ben er wel even klaar mee als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er zondag weer voor zitten?MMA is not a crime !![]()
Bazoer moet als rechtshalf spelen, dat kan hij prima. Hij is nu compleet uit vorm dus niet helemaal fair om het dan te beoordelen. De simpelste passjes komen nu niet eens aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Bazoer veel te vroeg in de opbouw wordt betrokken. Daar ligt zijn kracht niet.
En creativiteit, daar kan ik een heel verhaal van gaan ophangen. Maar wat jij voor ogen hebt gaan we niet bewerkstelligen.
Nee wat ik wil gaan we vast niet zien, omdat dit betonmiddenveld in stand blijft.Oh.![]()
Er moeten denk ik gewoon nog meer oud-voetballers op cruciale posities binnen de organisatie worden neergezet.
Gr gr JohanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het idiootste vind ik dat mensen naar dogma's kijken en een voorbepaald keurslijf. Bazoer is het gevaarlijkste bij het doel van de tegenstander. Daar kan hij dribbelen, schieten en van die wipballetjes geven. Waarom hem dan zo ver mogelijk op eigen helft plaatsen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit is echt het idiootste idee wat ik langs heb zien komen
Zet Nouri maar 10 met klaassen en gudelj erachter, of haal een fatsoenlijke CREATIEVE nummer 10Charlie: How's it going in there?
Wim Jonk aan de machtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef Caland het volgende:
Er moeten denk ik gewoon nog meer oud-voetballers op cruciale posities binnen de organisatie worden neergezet.
Gr gr JohanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een halfspelers heeft een veel ingewikkelder takenpakket. Daar vind ik hem veel te veel spelen met de handrem erop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer moet als rechtshalf spelen, dat kan hij prima. Hij is nu compleet uit vorm dus niet helemaal fair om het dan te beoordelen. De simpelste passjes komen nu niet eens aan
Nee wat ik wil gaan we vast niet zien, omdat dit betonmiddenveld in stand blijft.Charlie: How's it going in there?
Heeft hij weer bespaard op stroom en een kaarsje aangezet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet u een Overmars in zijn natuurlijke habitat.
Butterfly effect netto.Charlie: How's it going in there?
Blijft toch je club hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er zondag weer voor zitten?![]()
Laten we niet doen alsof Overmars niet bereid is om aankopen te doen, want die doet hij echt wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heeft hij weer bespaard op stroom en een kaarsje aangezet?
Butterfly effect netto.![]()
Zelfs Twente nog in 2011 ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit nog heel veel tussen een topclub zijn en wat Ajax' prestaties in Europa zijn. Echt een heel groot gat.
Zelfs AZ heeft 3x de kwartfinale gehaald in de UEFA Cup in de laatste 10 jaar. Zelfs halve finale in 2005.![]()
Na vandaag moet Bosz wil hij geloofwaardig blijven echt enkele spelers op de bank zetten. Waarvan sowieso El ghazi, bazoer en gudelj.
Geef sinkgraven, dolberg en cerny toch wat vertrouwen man. Slechter dan dit kunnen hun het echt niet doen.
Daarbij vind ik ook nog steeds dat riedewald op 6 thuishoort.
Klaassen is duidelijk geen captain, speelt alleen maar verstoppertje. Het viel me ook op dat elke pass dat hij krijgt met een one touch pass probeert om te zetten in een kans, maar zijn one touch pass faalt constant gewoon. En maar blijven proberen.
Overmars is duidelijk niet de aangewezen man voor de broodnodige aankopen. De hele directie faalt hopeloos, al jaren.
Pijnlijk dit, zeer pijnlijk.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Bazoer is veelste wild wispelturig en kan weinig in kleine ruimtes + in de combinatie vind ik hem ook vrij zwak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het idiootste vind ik dat mensen naar dogma's kijken en een voorbepaald keurslijf. Bazoer is het gevaarlijkste bij het doel van de tegenstander. Daar kan hij dribbelen, schieten en van die wipballetjes geven. Waarom hem dan zo ver mogelijk op eigen helft plaatsen?
Af en toe een leuk (vooral hard) afstandsschot maar verder is het niet zo heel veel aanvallend![]()
Oneens, vorig jaar speelde hij daar juist prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een halfspelers heeft een veel ingewikkelder takenpakket. Daar vind ik hem veel te veel spelen met de handrem erop.
Een 10 is hij totaal niet. Niet creatief genoeg voor, niet genoeg rendement voor.Oh.![]()
Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.quote:![]()
Het probleem van Bosz is toch vooral dat hij elke wedstrijd lijkt te wisselen. Man, zelfs Van Bronckhorst maakt dat soort beginnersfouten niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef marp0 het volgende:
Na vandaag moet Bosz wil hij geloofwaardig blijven echt enkele spelers op de bank zetten. Waarvan sowieso El ghazi, bazoer en gudelj.
Geef sinkgraven, dolberg en cerny toch wat vertrouwen man. Slechter dan dit kunnen hun het echt niet doen.
Daarbij vind ik ook nog steeds dat riedewald op 6 thuishoort.
Klaassen is duidelijk geen captain, speelt alleen maar verstoppertje. Het viel me ook op dat elke pass dat hij krijgt met een one touch pass probeert om te zetten in een kans, maar zijn one touch pass faalt constant gewoon. En maar blijven proberen.
Overmars is duidelijk niet de aangewezen man voor de broodnodige aankopen. De hele directie faalt hopeloos, al jaren.
Pijnlijk dit, zeer pijnlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bazoer is een box-to-box.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Bazoer is veelste wild wispelturig en kan weinig in kleine ruimtes + in de combinatie vind ik hem ook vrij zwak.
Af en toe een leuk (vooral hard) afstandsschot maar verder is het niet zo heel veel aanvallend![]()
Kunststukje van Betis inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Caland het volgende:
En de transferperiode begon zo goed...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Caland het volgende:
En de transferperiode begon zo goed...
[ afbeelding ]. Stond dat echt zo. Mein gott
AFCA
Je moet ook spelers halen van 25-30, net als PSV dus doet. Ajax gaat met ervaring altijd voor over the hill 33 jarigenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.
Oh.![]()
Hij heeft niet eens een gedegen netwerk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof Overmars niet bereid is om aankopen te doen, want die doet hij echt wel.
Van der vaart kent een speler: effe googlen: nemen. En nu zingt Bailey rond, die kent men nog van vorig jaar.
Hoe kom je zo aan goede spelers?Charlie: How's it going in there?
Benieuwd hoe Verweij dit goed gaat praten.
Vast een huilverhaal dat Genk moeilijk deed voor Bailey en de RvC allemaal transfers blokkeerde.Oh.![]()
Je kunt ook rust in een elftal creëren door een ploeg te smeden die wel in de trainer gelooft en als een groep voor hem door het vuur gaat. Bij Ajax lees ik veel te veel dat ze werkschuw zijn en bang zijn om aanvallend voetbal te spelen. Dan moet je als trainer hard zijn op dat moment en ze terugzetten in de plaats voor talenten die wel willen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.![]()
Overmars zou eens beter moeten samenwerken met zijn scouting, gok ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een gedegen netwerk.
Van der vaart kent een speler: effe googlen: nemen. En nu zingt Bailey rond, die kent men nog van vorig jaar.
Hoe kom je zo aan goede spelers?![]()
Bosz is vast teruggefloten omdat die spelers transferwaarde vertegenwoordigen. Bazoer en Klaassen konden allebei al voor 25 miljoen per speler weg. Ja dat laat Marc niet glippen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt ook rust in een elftal creëren door een ploeg te smeden die wel in de trainer gelooft en als een groep voor hem door het vuur gaat. Bij Ajax lees ik veel te veel dat ze werkschuw zijn en bang zijn om aanvallend voetbal te spelen. Dan moet je als trainer hard zijn op dat moment en ze terugzetten in de plaats voor talenten die wel willen.Oh.![]()
Toen ik zelf speelde vond ik het ook altijd wel lekker met zo'n ouwe naast me.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook spelers halen van 25-30, net als PSV dus doet. Ajax gaat met ervaring altijd voor over the hill 33 jarigenNouja 33 kan ook nog wel, maar dan moet je zeker weten dat ze er meteen staan. Zoals Kuyt vorig jaar nog bij Feyenoord. Nu kan het alleen ook niet meer. Cocu toen ook nog wel bij PSV. En zo zijn er nog wel wat, maar beste is idd 25-30 categorie.
![]()
Aangezien zijn hele carrière bestaat uit solistisch handelen gaat dat dus nooit gebeurenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overmars zou eens beter moeten samenwerken met zijn scouting, gok ik zo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan is er maar een oplossing: hem ontsla...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aangezien zijn hele carrière bestaat uit solistisch handelen gaat dat dus nooit gebeuren
HA, never gonna happen![]()
Toen ik voetbalde was ik vaak één van de oudste van het team, helaas was ik van niveau Westermann dus had niemand wat aan mijn ERVARINGquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ik zelf speelde vond ik het ook altijd wel lekker met zo'n ouwe naast me.Nouja 33 kan ook nog wel, maar dan moet je zeker weten dat ze er meteen staan. Zoals Kuyt vorig jaar nog bij Feyenoord. Nu kan het alleen ook niet meer. Cocu toen ook nog wel bij PSV. En zo zijn er nog wel wat, maar beste is idd 25-30 categorie.
Oh.![]()
Toch is het wel anders of je iemand van 20 naast je hebt staan of iemand van 30 die de klappen van de zweep kent. Zeker bij een club als Ajax waar de jonkies nou ook niet zoveel vertrouwen hebben, omdat ze eigenlijk nog geen fuck hebben gepresteerd. Zal nu ook wel weer een enorme klap hebben opgelopen. Bosz kan nu ook wel spelers gaan terugzetten, maar daar heeft hij zichzelf alleen maar mee, want hij heeft het nu al moeilijk zat met de in zijn ogen beste 11.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt ook rust in een elftal creëren door een ploeg te smeden die wel in de trainer gelooft en als een groep voor hem door het vuur gaat. Bij Ajax lees ik veel te veel dat ze werkschuw zijn en bang zijn om aanvallend voetbal te spelen. Dan moet je als trainer hard zijn op dat moment en ze terugzetten in de plaats voor talenten die wel willen.![]()
Nieuw contract voor 4 jaar genotquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is er maar een oplossing: hem ontsla...
HA, never gonna happenOh.![]()
Die hele RvC is een en al ballenlikkerij. Die zetten hem er niet uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HA, never gonna happenCharlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik voetbalde was ik vaak één van de oudste van het team, helaas was ik van niveau Westermann dus had niemand wat aan mijn ERVARING![]()
![]()
Nee dat kliekje blijft nog een tijdje met alle gevolgen van dienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HA, never gonna happenRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aangezien zijn hele carrière bestaat uit solistisch handelen gaat dat dus nooit gebeuren
Even doorspoelen naar het einde.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En terecht. Welke TD zou Milik voor 32 miljoen verkopenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuw contract voor 4 jaar genotTraore nog gehaald
![]()
![]()
Hopelijk opent Tong morgen een topic over dat kliekje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat kliekje blijft nog een tijdje met alle gevolgen van dienOh.![]()
Het vertrouwensprobleem komt denk ik vooral doordat, zoals Caland ook aangeeft, het constante wisselen de boventoon voert. Hij komt binnen met grootse woorden, we zien sprankjes leuke dingen. Riedewald doet het op een nieuwe positie goed, Dolberg shinet gezellig, Sinkgraven begint weer goede dingen te laten zien en daar is nu niets van te merken. Je weet toch dat we het nog zondag over FC Groningen hadden? Dat constante wisselen zorgt niet voor stabiliteit maar alleen maar voor meer onrust.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toch is het wel anders of je iemand van 20 naast je hebt staan of iemand van 30 die de klappen van de zweep kent. Zeker bij een club als Ajax waar de jonkies nou ook niet zoveel vertrouwen hebben, omdat ze eigenlijk nog geen fuck hebben gepresteerd. Zal nu ook wel weer een enorme klap hebben opgelopen. Bosz kan nu ook wel spelers gaan terugzetten, maar daar heeft hij zichzelf alleen maar mee, want hij heeft het nu al moeilijk zat met de in zijn ogen beste 11.![]()
Ik voorspel dat we als land qua voetbalinzichten pas in 2026 of later tot inkeer komen. Momenteel zitten we naar een faillissement te kijken waar binnenkort PSV het FC Basel van de competitie wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat kliekje blijft nog een tijdje met alle gevolgen van dien![]()
LENGTE BRUIN STERKquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad joh, kerel wandelt over het veld.![]()
In zijn eerste half jaar bij Ajax 1 deed hij het meer dan uitstekend en dat bestond niet uit zomaar wat wandelen. Het was slim positiekiezen, directe passes naar voren, sterk aan de bal, overzicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ie goed bij Barcelona passen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nog vanavond ja tegen mijn mede kijker. Nu Tete ineens weer rb. Veltman ineens weer centraal. Wat jij zegt met Riedewald en Dolberg. Klopt over Groningen ja die zitten nu ook in die fase. Van Dolberg snap ik trouwens helemaal niets. Die jongen deed het echt prima, maar ineens moet Traore spelen lijkt het wel. Nou fantastisch...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het vertrouwensprobleem komt denk ik vooral doordat, zoals Caland ook aangeeft, het constante wisselen de boventoon voert. Hij komt binnen met grootse woorden, we zien sprankjes leuke dingen. Riedewald doet het op een nieuwe positie goed, Dolberg shinet gezellig, Sinkgraven begint weer goede dingen te laten zien en daar is nu niets van te merken. Je weet toch dat we het nog zondag over FC Groningen hadden? Dat constante wisselen zorgt niet voor stabiliteit maar alleen maar voor meer onrust.![]()
Van Traore hebben we te snel en teveel verwachtingen gehad, helaas. Dolberg is een aanspeelpunt en Traore is zo compleet anders. Dat heb je niet in bijna twee weken op orde qua gewenning.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nog vanavond ja tegen mijn mede kijker. Nu Tete ineens weer rb. Veltman ineens weer centraal. Wat jij zegt met Riedewald en Dolberg. Klopt over Groningen ja die zitten nu ook in die fase. Van Dolberg snap ik trouwens helemaal niets. Die jongen deed het echt prima, maar ineens moet Traore spelen lijkt het wel. Nou fantastisch...![]()
Toen ik na 2 potjes zei laat die Dolberg staan kreeg ik half FOK over mij heen (wat als homofiel heerlijk kan zijn maar deze man is geen homofiel, dat terzijde).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nog vanavond ja tegen mijn mede kijker. Nu Tete ineens weer rb. Veltman ineens weer centraal. Wat jij zegt met Riedewald en Dolberg. Klopt over Groningen ja die zitten nu ook in die fase. Van Dolberg snap ik trouwens helemaal niets. Die jongen deed het echt prima, maar ineens moet Traore spelen lijkt het wel. Nou fantastisch...![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Even doorspoelen naar het einde.![]()
* Verwijderd *![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Even doorspoelen naar het einde.![]()
![]()
![]()
![]()
AFCA
Bazoer eruit halenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:57 schreef skysherrif het volgende:
Younes - Traore - Cerny
Sinkgraven - De jong - Klaassen
Riedewald
Aankoop - Sanchez - tete
Krul
?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk je beste CVM eruit halen. Zelfs Stevie Wonder kan zien dat die jongen ontzettend veel talent heeft maar nee laten we hem er direct uit halen want hij speelt een paar potjes minderquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke aan Dolberg vind ik ook dat hij enorm aardig overkomt. Vandaag viel hij ook aardig in. Pingel versierd en paar goeie kaatsen. Misschien Traore eens als buitenspeler proberen i.p.v. El Ghazi. Sluit niet uit dat hij dat ook aardig kan.Zeker tegen GAE moet dat kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Traore hebben we te snel en teveel verwachtingen gehad, helaas. Dolberg is een aanspeelpunt en Traore is zo compleet anders. Dat heb je niet in bijna twee weken op orde qua gewenning.![]()
Oja dolberg idd voor Traore in de spits op dit moment.
Bazoer vind ik prima speler, maar moet niet vanwege zijn talent elke wdstrijd basis staan.![]()
Bazoer moet er wel in staan. We hebben vorig seizoen kunnen zien hoe goed hij is. Door hem eruit te halen creeer je niet echt stabiliteit. Paar potten minder spelen is innerent aan jonge talenten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Oja dolberg idd voor Traore in de spits op dit moment.
Bazoer vind ik prima speler, maar moet niet vanwege zijn talent elke wdstrijd basis staan.![]()
Bazoer is geen CVMquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk je beste CVM eruit halen. Zelfs Stevie Wonder kan zien dat die jongen ontzettend veel talent heeft maar nee laten we hem er direct uit halen want hij speelt een paar potjes minder![]()
![]()
Oh.![]()
El Ghazi is een ongeïnspireerde zak. Vorige week leek het heel even leuk, maar de El Ghazi van 2013/14 ligt honderd lichtjaren achter ons.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuke aan Dolberg vind ik ook dat hij enorm aardig overkomt. Vandaag viel hij ook aardig in. Pingel versierd en paar goeie kaatsen. Misschien Traore eens als buitenspeler proberen i.p.v. El Ghazi. Sluit niet uit dat hij dat ook aardig kan.Zeker tegen GAE moet dat kunnen.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bazoer moet er wel in staan. We hebben vorig seizoen kunnen zien hoe goed hij is. Door hem eruit te halen creeer je niet echt stabiliteit. Paar potten minder spelen is innerent aan jonge talenten.![]()
Waarom wil iedereen Traore er nu weer uit dan?![]()
In Ajax I excelleerde hij niet op die positie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Altijd CV gespeeld en daarna CVM.![]()
Traore eruit? Nee joh AMR zetten, El Ghazi eruitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Waarom wil iedereen Traore er nu weer uit dan?![]()
Veel beter op rechtshalf.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Altijd CV gespeeld en daarna CVM.Oh.![]()
Achja, kunnen schuiven wat we willen. Met deze selectie, of bailey er nu bijkomt of niets gaan we toch vrij weinig klaarspelen in Europa. Boven az en feyenoord blijven vrees ik nog voor.![]()
Kishna 2.0 Qua mentaliteit misschien nog wel wat erger.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi is een ongeïnspireerde zak. Vorige week leek het heel even leuk, maar de El Ghazi van 2013/14 ligt honderd lichtjaren achter ons.![]()
Krul,
Tete, Veltman, Sánchez, <aankoop>
Klaassen, Riedewald, <aankoop>
Traoré, Dolberg, Younes
Punt naar achter.
- Goede ervaren linksback erbij;
- Het liefst nog een boom van een verdediger die Sánchez en Veltman op de hielen kan zitten;
- Creatieve middenvelder erbij;
- Extra buitenspeler concurrentie voor Younes;
- Weg met Viergever en Gudelj, El Ghazi per direct uit de basis en vechten voor z'n plek;
- Cassierra zo veel mogelijk speelminuten geven;
- Cerny en Nouri gewoon definitief bij de A-selectie halen.
Zo moeilijk is het niet. Maar je zult wel wat moeten uitgeven Marc.![]()
Sink doet dat nergens, wat is nu je punt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Ajax I excelleerde hij niet op die positie.![]()
Het is geen rechtshalf. Ajax heeft hem gescout als controleur, cv, CVM en niet als rechtshalf.quote:![]()
We hebben het nu over Bazoer en dan ga jij Sinkgraven erbij halen..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink doet dat nergens, wat is nu je punt?![]()
Kishna had wel meer talent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kishna 2.0 Qua mentaliteit misschien nog wel wat erger.
Baalde echt dat hij weg ging.Oh.![]()
Ervaring is prima maar WIE is er beschikbaar en betaalbaar? Koekoekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef Rnnz het volgende:
Krul,
Tete, Veltman, Sánchez, <aankoop>
Klaassen, Riedewald, <aankoop>
Traoré, Dolberg, Younes
Punt naar achter.
- Goede ervaren linksback erbij;
- Het liefst nog een boom van een verdediger die Sánchez en Veltman op de hielen kan zitten;
- Creatieve middenvelder erbij;
- Extra buitenspeler concurrentie voor Younes;
- Weg met Viergever en Gudelj, El Ghazi per direct uit de basis en vechten voor z'n plek;
- Cassierra zo veel mogelijk speelminuten geven;
- Cerny en Nouri gewoon definitief bij de A-selectie halen.
Zo moeilijk is het niet. Maar je zult wel wat moeten uitgeven Marc.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: