Sinkgraven, maar die is al verketterd in dit hele forum.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Ziyech kan zoveel toevoegen aan jullie middenveld. Wat heb je daar toch tegen?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
98% van alle spelers spelen waar ze het meest kunnen verdienen naar gelang hun talent. Als CR7 in Belgie 60 miljoen kan verdienen dan speelt hij daar. Zo werkt het en logisch ook. Als voetballer kun je morgen alles afscheuren dus je moet in een zeer korte tijd je centjes bijelkaar spelen.
Dit Ajax degradeert meteen in de Beneligaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Doordat we en middelmaat hebben, en onze talenten spelen met allemaal andere kindjes en erniemand is die hun op sleeptouw kan nemen. Daarnaast zorgt een BeneLiga gewoon voor een hoger niveau door betere clubs en heb je veel meer mogelijkheden om kapitaal aan te trekken.
Dat is niet eens een mening, is gewoon een feit dat er meer financiële mogelijkheden zullen zijn met een BeNeliga.
Onjuist.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven, maar die is al verketterd in dit hele forum.
Bazoer op 10 ja. Een beetje counter-instinctief, ik weet het. Maar die jongen heeft wel het lef en nonchalance op dingen te proberen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer op 10?
Laten we dat maar niet doen nee, wat een kutmiddenveld
100% maar dan had je het thuis moeten afmaken en niet nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef Wotte het volgende:
Spelers willen niet, eredivisie glijdt af... Alsnog moet je een club met een begroting van 25 miljoen alle hoeken en gaten van het veld kunnen laten zien met eentje van 80, is gewoon gelul.
Niet geheel, kijk naar de russische, turkse en oekrainse clubs. Als zij geen hoge lonen konden betalen zou er ook geen ene reet spelen.quote:
Eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% maar dan had je het thuis moeten afmaken en niet nu.
Nonchalant is hij zeker, maar daar komt de laatste tijd niks goeds uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer op 10 ja. Een beetje counter-instinctief, ik weet het. Maar die jongen heeft wel het lef en nonchalance op dingen te proberen.
Niet alleen tegen Rostov, rapid wien, salzburg, molde, etc, wanbeleid.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% maar dan had je het thuis moeten afmaken en niet nu.
Dit is echt het idiootste idee wat ik langs heb zien komenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer op 10 ja. Een beetje counter-instinctief, ik weet het. Maar die jongen heeft wel het lef en nonchalance op dingen te proberen.
Zeker, wordt tijd dat de media eens hun ogen opent en wat kritischer gaat kijken naar het Ajax van de laatste jaren, misschien dat er dan eens druk op komt te staan, vanuit de supporters verwacht ik weinig actie richting het bestuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef skysherrif het volgende:
Die Freek janssen heeft er kijk op
Of flikker op met het spelen met een 10 en ga met een 6 spelen. Dan is je veldbezetting veel beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit is echt het idiootste idee wat ik langs heb zien komen
Zet Nouri maar 10 met klaassen en gudelj erachter, of haal een fatsoenlijke CREATIEVE nummer 10
Amen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of flikker op met het spelen met een 10 en ga met een 6 spelen. Dan is je veldbezetting veel beter.
De media is al kritisch genoeg maar er gebeurt niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:31 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Zeker, wordt tijd dat de media eens hun ogen opent en wat kritischer gaat kijken naar het Ajax van de laatste jaren, misschien dat er dan eens druk op komt te staan, vanuit de supporters verwacht ik weinig actie richting het bestuur.
Omdat Bazoer veel te vroeg in de opbouw wordt betrokken. Daar ligt zijn kracht niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nonchalant is hij zeker, maar daar komt de laatste tijd niks goeds uit.
En dat middenveld blijft 0,0 creatief. Hoe denk je dat op te lossen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef bombmannl het volgende:
hoop dat ze Veltman slijten en Viergever ontbinden, die hebben alleen maar passjes breed gegeven. Zijn echt nog jochies zonder enkel initiatief..
Dijks - Riedewald - Sánchez - Teté
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |