Er zit nog heel veel tussen een topclub zijn en wat Ajax' prestaties in Europa zijn. Echt een heel groot gat.quote:
En Dolberg vs Traoré.. Wat moeten we daar over denken? Dolberg zat in de tijd van zijn leven maar is iets te snel weer verdreven. Traoré heeft het nog lang niet van wat hij bij Vitesse of Chelsea had. Ook pijnlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was ook tevreden over Riedewald als CVM en heeft hem daarna niet meer daar opgesteldNet op het moment ook dat Sanchez erbij kwam.
En ik had goede hoop dat hij Sinkgraven vertrouwen zou geven, maar dat valt me ook vies tegen. Nee ik had er meer van verwacht. Geef hem nog wel de tijd, want het ligt niet allemaal aan hem maar dit gaat wel lastig worden zo.
Nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Dus, ervaring overrated toch mensen?.
Nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef Smoofie het volgende:
En mijn gezeur over Ziyech was lachwekkend toch?
Zelfs dat laatste is niet meer mogelijkheid. Je hebt het over een Ibrahimovic maar dat is alweer 3 eeuwen geleden joh. De eredivisie is alleen al de laatste 5 jaar zo bizar ver afgegleden dat werkelijk geen hond hier meer wil voetballen, al geef je ze 3 miljoen salaris.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar veel supporters (ook op FOK) hebben die illusie wel. JA je moet beter scouten maar de betere spelers komen niet naar Ajax maar schijnbaar wil niemand dat inzien. Dat je toevallig een lucky shot hebt met Suarez destijds of Ibra doet daar niets aan af. Op de lange termijn heb je gewoon een gigantisch probleem namelijk de salariscap. Ajax zal heus wel weer een keer een fantastisch jaar gaan hebben zoals 2003 Europees gezien maar dat kan voor Nederlandse clubs niet altijd. Dat kan PSV niet, Feyenoord niet en Ajax ook niet. Dat zien we al sinds 94. Elke keer komt er een Nederlandse club ver en dan is het weer 5 a 10 jaar stil en hop daar is weer een kwart of halve finale etc etc. Zo gaat het al sinds begin jaren 90.
Ja hij kan beter Dolberg in de spits zetten en Traoré maar vanaf rechts. El Ghazi heb je nu toch niks aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Dolberg vs Traoré.. Wat moeten we daar over denken? Dolberg zat in de tijd van zijn leven maar is iets te snel weer verdreven. Traoré heeft het nog lang niet van wat hij bij Vitesse of Chelsea had. Ook pijnlijk
Die spelen ook in een andere competitie die veel aantrekkelijker en zwaarder is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa zal wel meevallen. Sevilla hoeveel spelers hebben die met 5 miljoen salaris (let op netto).
Oke.quote:
Oke.quote:
Cerny verdient nu ook wel eens tijd. Die heeft al een weekendje zijn neus stevig aan het venster gezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij kan beter Dolberg in de spits zetten en Traoré maar vanaf rechts. El Ghazi heb je nu toch niks aan.
En Nouri.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cerny verdient nu ook wel eens tijd. Die heeft al een weekendje zijn neus stevig aan het venster gezet.
98% van alle spelers spelen waar ze het meest kunnen verdienen naar gelang hun talent. Als CR7 in Belgie 60 miljoen kan verdienen dan speelt hij daar. Zo werkt het en logisch ook. Als voetballer kun je morgen alles afscheuren dus je moet in een zeer korte tijd je centjes bijelkaar spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die spelen ook in een andere competitie die veel aantrekkelijker en zwaarder is.
Ga jij maar wegkijken voor het echte probleem dat we voetballend en tactisch compleet tekort komen. Blijf maar schreeuwen dat er een Beneliga moet komen terwijl dat er niet voor zorgt dat de kennis, kwaliteit en inzichten over voetbal verbetert.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Oke.
Ga jij maar lekker een elftal vol met 19-jarige opstellen en betere spelers niet halen.
Howdoe
Bazoer is echt het probleem niet, denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
El Ghazi banken, Viergever in de kantine zetten en Bazoer alsnog slijten.
Man man man wat een prutsers.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer is echt het probleem niet, denk ik.
Nee een middenveld Klaassen-Bazoer-Gudelj heb je veel aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Smoofie het volgende:
En dan zijn er mensen die serieus een middenveld met Nouri, Sinkgraven en Riedewald willen. Echt, met al die kindjes red je het niet gvd. Zo naïef hier.
Cassiera in de spits, Younes op links en traore op rechts. Middenveld met Gudelj en Klaassen als halfspelers, Bazoer op 10 proberen want hem vind ik veel dreigender op de helft van de tegenstander en Tete, Veltman Riedewald en Dijks achterin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker.
Maar inslagenreuring, hoe zou jij spelen? Of ga je deze vraag niet beantwoorden
Daarmee word je ook afgeslacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
Nouri - Bazoer - Sinkgraven lijkt mij beter
En hoe komt dat? Doordat we en middelmaat hebben, en onze talenten spelen met allemaal andere kindjes en erniemand is die hun op sleeptouw kan nemen. Daarnaast zorgt een BeneLiga gewoon voor een hoger niveau door betere clubs en heb je veel meer mogelijkheden om kapitaal aan te trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar wegkijken voor het echte probleem dat we voetballend en tactisch compleet tekort komen. Blijf maar schreeuwen dat er een Beneliga moet komen terwijl dat er niet voor zorgt dat de kennis, kwaliteit en inzichten over voetbal verbetert.
Tot ziens Smoofie.
Bazoer op 10?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Cassiera in de spits, Younes op links en traore op rechts. Middenveld met Gudelj en Klaassen als halfspelers, Bazoer op 10 proberen want hem vind ik veel dreigender op de helft van de tegenstander en Tete, Veltman Riedewald en Dijks achterin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |