abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164831455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er zondag weer voor zitten? _O-
Heb m'n kaart al binnen, maar zit zwaar te twijfelen om te gaan, ben er wel even klaar mee als ik eerlijk ben.
MMA is not a crime !
pi_164831470
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Omdat Bazoer veel te vroeg in de opbouw wordt betrokken. Daar ligt zijn kracht niet.

En creativiteit, daar kan ik een heel verhaal van gaan ophangen. Maar wat jij voor ogen hebt gaan we niet bewerkstelligen.
Bazoer moet als rechtshalf spelen, dat kan hij prima. Hij is nu compleet uit vorm dus niet helemaal fair om het dan te beoordelen. De simpelste passjes komen nu niet eens aan :')

Nee wat ik wil gaan we vast niet zien, omdat dit betonmiddenveld in stand blijft.
Oh.
pi_164831488
Er moeten denk ik gewoon nog meer oud-voetballers op cruciale posities binnen de organisatie worden neergezet.

Gr gr Johan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:36:52 #229
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164831491
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Dit is echt het idiootste idee wat ik langs heb zien komen _O-

Zet Nouri maar 10 met klaassen en gudelj erachter, of haal een fatsoenlijke CREATIEVE nummer 10
Het idiootste vind ik dat mensen naar dogma's kijken en een voorbepaald keurslijf. Bazoer is het gevaarlijkste bij het doel van de tegenstander. Daar kan hij dribbelen, schieten en van die wipballetjes geven. Waarom hem dan zo ver mogelijk op eigen helft plaatsen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164831529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef Caland het volgende:
Er moeten denk ik gewoon nog meer oud-voetballers op cruciale posities binnen de organisatie worden neergezet.

Gr gr Johan
Wim Jonk aan de macht :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164831530

Hier ziet u een Overmars in zijn natuurlijke habitat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:38:48 #232
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164831532
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bazoer moet als rechtshalf spelen, dat kan hij prima. Hij is nu compleet uit vorm dus niet helemaal fair om het dan te beoordelen. De simpelste passjes komen nu niet eens aan :')

Nee wat ik wil gaan we vast niet zien, omdat dit betonmiddenveld in stand blijft.
Een halfspelers heeft een veel ingewikkelder takenpakket. Daar vind ik hem veel te veel spelen met de handrem erop.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:39:32 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164831544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Hier ziet u een Overmars in zijn natuurlijke habitat.
Heeft hij weer bespaard op stroom en een kaarsje aangezet?

Butterfly effect netto.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:40:31 #234
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164831559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er zondag weer voor zitten? _O-
Blijft toch je club he
pi_164831563
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Heeft hij weer bespaard op stroom en een kaarsje aangezet?

Butterfly effect netto.
Laten we niet doen alsof Overmars niet bereid is om aankopen te doen, want die doet hij echt wel.
pi_164831564
En de transferperiode begon zo goed...

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164831568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zit nog heel veel tussen een topclub zijn en wat Ajax' prestaties in Europa zijn. Echt een heel groot gat.

Zelfs AZ heeft 3x de kwartfinale gehaald in de UEFA Cup in de laatste 10 jaar. Zelfs halve finale in 2005.
Zelfs Twente nog in 2011 ofzo
pi_164831570
Na vandaag moet Bosz wil hij geloofwaardig blijven echt enkele spelers op de bank zetten. Waarvan sowieso El ghazi, bazoer en gudelj.
Geef sinkgraven, dolberg en cerny toch wat vertrouwen man. Slechter dan dit kunnen hun het echt niet doen.
Daarbij vind ik ook nog steeds dat riedewald op 6 thuishoort.

Klaassen is duidelijk geen captain, speelt alleen maar verstoppertje. Het viel me ook op dat elke pass dat hij krijgt met een one touch pass probeert om te zetten in een kans, maar zijn one touch pass faalt constant gewoon. En maar blijven proberen :').

Overmars is duidelijk niet de aangewezen man voor de broodnodige aankopen. De hele directie faalt hopeloos, al jaren.

Pijnlijk dit, zeer pijnlijk.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_164831572
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het idiootste vind ik dat mensen naar dogma's kijken en een voorbepaald keurslijf. Bazoer is het gevaarlijkste bij het doel van de tegenstander. Daar kan hij dribbelen, schieten en van die wipballetjes geven. Waarom hem dan zo ver mogelijk op eigen helft plaatsen?
Bazoer is veelste wild wispelturig en kan weinig in kleine ruimtes + in de combinatie vind ik hem ook vrij zwak.

Af en toe een leuk (vooral hard) afstandsschot maar verder is het niet zo heel veel aanvallend
pi_164831576
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Een halfspelers heeft een veel ingewikkelder takenpakket. Daar vind ik hem veel te veel spelen met de handrem erop.
Oneens, vorig jaar speelde hij daar juist prima.

Een 10 is hij totaal niet. Niet creatief genoeg voor, niet genoeg rendement voor.
Oh.
pi_164831586
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nog steeds.
Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.
pi_164831587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef marp0 het volgende:
Na vandaag moet Bosz wil hij geloofwaardig blijven echt enkele spelers op de bank zetten. Waarvan sowieso El ghazi, bazoer en gudelj.
Geef sinkgraven, dolberg en cerny toch wat vertrouwen man. Slechter dan dit kunnen hun het echt niet doen.
Daarbij vind ik ook nog steeds dat riedewald op 6 thuishoort.

Klaassen is duidelijk geen captain, speelt alleen maar verstoppertje. Het viel me ook op dat elke pass dat hij krijgt met een one touch pass probeert om te zetten in een kans, maar zijn one touch pass faalt constant gewoon. En maar blijven proberen :').

Overmars is duidelijk niet de aangewezen man voor de broodnodige aankopen. De hele directie faalt hopeloos, al jaren.

Pijnlijk dit, zeer pijnlijk.
Het probleem van Bosz is toch vooral dat hij elke wedstrijd lijkt te wisselen. Man, zelfs Van Bronckhorst maakt dat soort beginnersfouten niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164831589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zelfs Twente nog in 2011 ofzo
Tegen Schalke toch? Toen McClaren zijn beste spelers op de bank zette.
Oh.
pi_164831591
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Bazoer is veelste wild wispelturig en kan weinig in kleine ruimtes + in de combinatie vind ik hem ook vrij zwak.

Af en toe een leuk (vooral hard) afstandsschot maar verder is het niet zo heel veel aanvallend
Bazoer is een box-to-box.
pi_164831593
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Kunststukje van Betis inderdaad.

:')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:42:11 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164831595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Wat _O- . Stond dat echt zo. Mein gott
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164831605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.
Je moet ook spelers halen van 25-30, net als PSV dus doet. Ajax gaat met ervaring altijd voor over the hill 33 jarigen :')
Oh.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 00:43:10 #248
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164831617
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Laten we niet doen alsof Overmars niet bereid is om aankopen te doen, want die doet hij echt wel.
Hij heeft niet eens een gedegen netwerk.

Van der vaart kent een speler: effe googlen: nemen. En nu zingt Bailey rond, die kent men nog van vorig jaar.

Hoe kom je zo aan goede spelers?
pi_164831622
Benieuwd hoe Verweij dit goed gaat praten.

Vast een huilverhaal dat Genk moeilijk deed voor Bailey en de RvC allemaal transfers blokkeerde.
Oh.
pi_164831637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je kunt ook rust in een elftal creëren door een ploeg te smeden die wel in de trainer gelooft en als een groep voor hem door het vuur gaat. Bij Ajax lees ik veel te veel dat ze werkschuw zijn en bang zijn om aanvallend voetbal te spelen. Dan moet je als trainer hard zijn op dat moment en ze terugzetten in de plaats voor talenten die wel willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')