Heb m'n kaart al binnen, maar zit zwaar te twijfelen om te gaan, ben er wel even klaar mee als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er zondag weer voor zitten?
Bazoer moet als rechtshalf spelen, dat kan hij prima. Hij is nu compleet uit vorm dus niet helemaal fair om het dan te beoordelen. De simpelste passjes komen nu niet eens aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Bazoer veel te vroeg in de opbouw wordt betrokken. Daar ligt zijn kracht niet.
En creativiteit, daar kan ik een heel verhaal van gaan ophangen. Maar wat jij voor ogen hebt gaan we niet bewerkstelligen.
Het idiootste vind ik dat mensen naar dogma's kijken en een voorbepaald keurslijf. Bazoer is het gevaarlijkste bij het doel van de tegenstander. Daar kan hij dribbelen, schieten en van die wipballetjes geven. Waarom hem dan zo ver mogelijk op eigen helft plaatsen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit is echt het idiootste idee wat ik langs heb zien komen
Zet Nouri maar 10 met klaassen en gudelj erachter, of haal een fatsoenlijke CREATIEVE nummer 10
Wim Jonk aan de machtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef Caland het volgende:
Er moeten denk ik gewoon nog meer oud-voetballers op cruciale posities binnen de organisatie worden neergezet.
Gr gr Johan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een halfspelers heeft een veel ingewikkelder takenpakket. Daar vind ik hem veel te veel spelen met de handrem erop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer moet als rechtshalf spelen, dat kan hij prima. Hij is nu compleet uit vorm dus niet helemaal fair om het dan te beoordelen. De simpelste passjes komen nu niet eens aan
Nee wat ik wil gaan we vast niet zien, omdat dit betonmiddenveld in stand blijft.
Heeft hij weer bespaard op stroom en een kaarsje aangezet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet u een Overmars in zijn natuurlijke habitat.
Blijft toch je club hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat er zondag weer voor zitten?
Laten we niet doen alsof Overmars niet bereid is om aankopen te doen, want die doet hij echt wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heeft hij weer bespaard op stroom en een kaarsje aangezet?
Butterfly effect netto.
Zelfs Twente nog in 2011 ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit nog heel veel tussen een topclub zijn en wat Ajax' prestaties in Europa zijn. Echt een heel groot gat.
Zelfs AZ heeft 3x de kwartfinale gehaald in de UEFA Cup in de laatste 10 jaar. Zelfs halve finale in 2005.
Bazoer is veelste wild wispelturig en kan weinig in kleine ruimtes + in de combinatie vind ik hem ook vrij zwak.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het idiootste vind ik dat mensen naar dogma's kijken en een voorbepaald keurslijf. Bazoer is het gevaarlijkste bij het doel van de tegenstander. Daar kan hij dribbelen, schieten en van die wipballetjes geven. Waarom hem dan zo ver mogelijk op eigen helft plaatsen?
Oneens, vorig jaar speelde hij daar juist prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een halfspelers heeft een veel ingewikkelder takenpakket. Daar vind ik hem veel te veel spelen met de handrem erop.
Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.quote:
Het probleem van Bosz is toch vooral dat hij elke wedstrijd lijkt te wisselen. Man, zelfs Van Bronckhorst maakt dat soort beginnersfouten niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef marp0 het volgende:
Na vandaag moet Bosz wil hij geloofwaardig blijven echt enkele spelers op de bank zetten. Waarvan sowieso El ghazi, bazoer en gudelj.
Geef sinkgraven, dolberg en cerny toch wat vertrouwen man. Slechter dan dit kunnen hun het echt niet doen.
Daarbij vind ik ook nog steeds dat riedewald op 6 thuishoort.
Klaassen is duidelijk geen captain, speelt alleen maar verstoppertje. Het viel me ook op dat elke pass dat hij krijgt met een one touch pass probeert om te zetten in een kans, maar zijn one touch pass faalt constant gewoon. En maar blijven proberen.
Overmars is duidelijk niet de aangewezen man voor de broodnodige aankopen. De hele directie faalt hopeloos, al jaren.
Pijnlijk dit, zeer pijnlijk.
Bazoer is een box-to-box.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Bazoer is veelste wild wispelturig en kan weinig in kleine ruimtes + in de combinatie vind ik hem ook vrij zwak.
Af en toe een leuk (vooral hard) afstandsschot maar verder is het niet zo heel veel aanvallend
Kunststukje van Betis inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Caland het volgende:
En de transferperiode begon zo goed...
[ afbeelding ]
Watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Caland het volgende:
En de transferperiode begon zo goed...
[ afbeelding ]
Je moet ook spelers halen van 25-30, net als PSV dus doet. Ajax gaat met ervaring altijd voor over the hill 33 jarigenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.
Hij heeft niet eens een gedegen netwerk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof Overmars niet bereid is om aankopen te doen, want die doet hij echt wel.
Je kunt ook rust in een elftal creëren door een ploeg te smeden die wel in de trainer gelooft en als een groep voor hem door het vuur gaat. Bij Ajax lees ik veel te veel dat ze werkschuw zijn en bang zijn om aanvallend voetbal te spelen. Dan moet je als trainer hard zijn op dat moment en ze terugzetten in de plaats voor talenten die wel willen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oneens. Als ze er maar wat van kunnen. Dus geen heiko types. Ervaring is echt wel lekker hoor, maar dan moet je wel serieus worden genomen. Geeft ook veel rust in een elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |