Wat versta jij onder een loper?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu loopt er niemand nee, maar dat komt ook omdat niemand de pass geeft.
Maar normaal zijn Klaassen, Gudelj en Bazoer allemaal lopers. Als ze in vorm zijn en op een goed middenveld staan samen met een controleur en spelmaker kunnen ze dat. Dit is niks. Klaassen staat al de hele tijd balletjes af te wachten, Neno biedt zich niet aan en Bazoer schiet ballen over 5 meter over de zijlijn.
Zoals Kuyt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je zegt het precies goed, meevoetballen.
Ik geef de hoop voor de grijze middenmoot nog niet op. Top heb ik sowieso nooit in hem gezien. Zijn FYSIEK en KRACHT verbloemde een hoop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, in de juiste context!
Nou die legde er vorig jaar gewoon 23 in (en had het daarbij moeten laten)quote:
Iemand die vanaf het middenveld diepgaat en de 16 in duikt om daar gevaarlijk te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een loper?
Dan zou het betekenen dat er volgend seizoen verbetering is, en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Iedereen die het er nog niet mee eens was of niet wil geloven:
Tussenjaar.
Kan het me niet echt meer herinneren van zn eerste periode. Die van Cocu was beter iig ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou die legde er vorig jaar gewoon 23 in (en had het daarbij moeten laten)
Van Bommels terugkeer was slapstick.
Siem de Jong?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die vanaf het middenveld diepgaat en de 16 in duikt om daar gevaarlijk te worden.
Die ook mee terugloopt met verdedigen.
Dat zijn Bazoer, Klaassen en Gudelj toch helemaal niet. Alleen Klaassen een beetje in aanvallend opzicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die vanaf het middenveld diepgaat en de 16 in duikt om daar gevaarlijk te worden.
Die ook mee terugloopt met verdedigen.
Depay is een typisch voorbeeld van ''Zet je hem onder druk, dan is hij veel minder goed dan het lijkt''.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik geef de hoop voor de grijze middenmoot nog niet op. Top heb ik sowieso nooit in hem gezien. Zijn FYSIEK en KRACHT verbloemde een hoop.
Ik wel. Als jong ajax lekker met elkaar mag blijven ballen. Zet anders riedewald en tete gewoon terug naar dat team.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou het betekenen dat er volgend seizoen verbetering is, en dat zie ik niet gebeuren.
Tussenjaar? Als Bosz geluk heeft dan krijg hij de tijd om er nog enigszins een leuk team neer te zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Tussenjaar.
Nee , resultaat van jaren wanbeleid om de aandeelhouders te pleasenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef skysherrif het volgende:
Tussenjaar.
Bestuur is zeker niet capabel 100% mee eens maar ook met een ander bestuur gaat Ajax niet de Europese top in hoor. Vergeet dat gewoon met een salariscap. Indien Ajax bereid is 5 miljoen NETTO per speler te betalen in uitzonderlijke gevallen kan het wel denk ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tussenjaar? Als Bosz geluk heeft dan krijg hij de tijd om er nog enigszins een leuk team neer te zetten.
Maar Ajax stelt met dit bestuur nooit meer wat voor. Financieel moddervet en sportief finaal uitgehold.
Depay zijn karakter lopen gewoon niet synchroon met zijn kwaliteiten. Talent genoeg alleen hij laat het na, lijkt een beetje op al die Marokkanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik geef de hoop voor de grijze middenmoot nog niet op. Top heb ik sowieso nooit in hem gezien. Zijn FYSIEK en KRACHT verbloemde een hoop.
Ja Klaassen wel. Bazoer kan dat ook wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zijn Bazoer, Klaassen en Gudelj toch helemaal niet. Alleen Klaassen een beetje in aanvallend opzicht.
Ja, daar valt een boel over te zeggen, maar ik neem aan dat dat al heel de avond is gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tussenjaar? Als Bosz geluk heeft dan krijg hij de tijd om er nog enigszins een leuk team neer te zetten.
Maar Ajax stelt met dit bestuur nooit meer wat voor. Financieel moddervet en sportief finaal uitgehold.
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bestuur is zeker niet capabel 100% mee eens maar ook met een ander bestuur gaat Ajax niet de Europese top in hoor. Vergeet dat gewoon met een salariscap. Indien Ajax bereid is 5 miljoen NETTO per speler te betalen in uitzonderlijke gevallen kan het wel denk ik zo.
Nouri mag toch nooit debuteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wel. Als jong ajax lekker met elkaar mag blijven ballen. Zet anders riedewald en tete gewoon terug naar dat team.
Dit is het ergste wat me tegenvalt van Bosz.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.
Laten we eerlijk zijn? Bosz zijn manier van spelopvatting is leuk en we hadden veel van hem gehoopt en verwacht, maar tis ook tijd nu op kritiek op hem en zijn opstelling.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft het, laten we eerlijk zijn, ook nagelaten om al in de voorbereiding de harde maatregelen te nemen. We hadden gehoopt om het betonmiddenveld nooit meer bij elkaar te zien, maar het is er nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |