Dunno, moet dan altijd aan radijsjes denken. Of haar:quote:
Had je jonger geschatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Dqod het volgende:
Gewoon allemaal opbokken met je gemiep, het is hier 33
Lagguh xDquote:
Daarom viel het me zo op Vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga trouwens slingers ophangen hier, ik kan sinds vandaag de bodem van mn vijver zien![]()
EN ja, er zit gewoon water in
Een zak van die turf in de vijver gehangen in de buurt van de pomp en verder elke 2 weken filters schoon gemaakt, meer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?
pils en pils vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Spareribs, friet en bier vanavond.
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:50 schreef Elvi het volgende:
Ik maakte de fout door kip in de over te schuivenwhyyy?! Daar wordt het alleen maar warmer van
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
Precies, mooie bijvangst gezien haar weinig subtiele opmerkingen over haar overgewicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |