abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164807959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En zie hier:

[ afbeelding ]

Dat is mijn probleem!
Dit is een vrij gênante vertoning, inderdaad.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_164807973
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Met deze redenering kan je dikke mensen ook verbieden op het strand.
Vadsige mensen provoceren mij steevast. Meestal zijn dit van die luie bolle viesdikke Nederlandse vrouwen. Misschien kan de rechter regelen dat de politie ze oppakt en met ze gaat fitnessen voordat ze weer het strand op mogen. :o
wooblabalurg
pi_164807974
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zie je dan niet dat deze mensen bezig zijn om de samenleving veiliger te maken?! Voor hetzelfde geld had deze vrouw een bomgordel bij zich!
Kijk we kunnen er om lachen en grapjes maken maar het is echt absurd.
pi_164808014
Ik vind het bijzonder opvallend. Miljoenen vrouwen wereldwijd die gedwongen worden om zich te bedekken, te bekeren en te trouwen (ik denk dan bijv. aan die ontvoerde meisjes van Boko Haram), vrouwen die zodra ze de kans krijgen hun boerka's verbranden (Syrië), vrouwen die protesteren tegen FGM (o.a. Egypte) en seksslavernij (Yesidi's). Allemaal het gevolg van de kuisheidsmoraal van de islam.

Geen woord van protest hier in NL. Geen verontwaardiging. Geen ophef. Nee, werkelijk geen zuchtje tegenwind te bekennen.

En daarbij vrouwen hier in NL die gedwongen worden om hun lichaamstaal, hun kleding, hun vervoersmiddelen en routes aan te passen. Die 's nachts niet veilig over straat kunnen. Die dus ernstig in HUN vrijheid worden belemmerd.

Ook daarvoor is geen reële aandacht. Geen werkelijke ophef of protest. Hier en daar wat hypocriet protest, wat feitelijk ook alleen maar misbruikt wordt als schaamlap voor het bedekken van het eigen seksisme.

En dan hebben we nog de groep nep-feministen, die in hun werkelijk stuitende arrogantie wel even zullen opkomen voor die "arme" moslima's die zo bekritiseerd worden om hun sluiering. En in werkelijkheid dus legitimiteit verlenen aan seksueel geweld jegens onbedekte vrouwen. Immers, het eerste wat een slachtoffer van seksueel geweld te horen krijgt is dat ze zélf aanleiding had gegeven, want dan had ze zich maar anders (lees: meer bedekt) moeten kleden.

Of het nu gaat om die hoofddoek, de boerka, de niqaab, de burkini of om het even welk andere methode van sluiering, het is allemaal de verschijningsvorm van een verschrikkelijke mentaliteit, die geworteld is in abjecte en hardnekkige vrouwenhaat.

Westerse moslima's die zich sluieren (in welke vorm dan ook) zijn allereerst verraadsters van hun zusters (mn die in het geloof) en verkrachters van de vrijheid, omwille van het behalen van een politiek doel. Ik heb meer respect voor een straatprostituee dan deze smerige kut-sletten en zal me zolang al mogelijk blijven verzetten tegen deze extremisten.
pi_164808020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan je er nogal over opwinden, vind je dat nou niet zelf wat selectief in het kader van religieuze kleding?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164808023
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is geen verbod op religieuze kleding, maar op specifieke kledingstukken.

Is dat zo? Hoe luidt de regel dan?
pi_164808033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

True, true. Het meest absurde vind ik nog dat er legio mensen zijn die dit een goed idee vinden en dan ook nog eens dwepen met "ONZE VRIJHEDEN IN HET WESTEN" en beweren dat die gewaarborgd moeten blijven. Dan snap je het gewoon echt niet.
pi_164808048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kan je er nogal over opwinden, vind je dat nou niet zelf wat selectief in het kader van religieuze kleding?
Welke religieuze kleding is er nog meer verboden dan?
pi_164808071
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik waardeer het zeer dat wij hier, Nederland en dus ook Frankrijk verschrikkelijk veel vrijheid hebben. Waar andere plekken op de wereld dit totaal anders is. Dus ja ik kan mij hier over opwinden ja.
pi_164808102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik waardeer het zeer dat wij hier, Nederland en dus ook Frankrijk verschrikkelijk veel vrijheid hebben. Waar andere plekken op de wereld dit totaal anders is. Dus ja ik kan mij hier over opwinden ja.
Maar beweer je nu dat er in Nederland en Frankrijk geen vrouwen zijn die gedwongen worden tot religieuze kleding?
pi_164808104
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:03 schreef stopnaald het volgende:
Ik vind het bijzonder opvallend. Miljoenen vrouwen wereldwijd die gedwongen worden om zich te bedekken, te bekeren en te trouwen (ik denk dan bijv. aan die ontvoerde meisjes van Boko Haram), vrouwen die zodra ze de kans krijgen hun boerka's verbranden (Syrië), vrouwen die protesteren tegen FGM (o.a. Egypte) en seksslavernij (Yesidi's). Allemaal het gevolg van de kuisheidsmoraal van de islam.

Geen woord van protest hier in NL. Geen verontwaardiging. Geen ophef. Nee, werkelijk geen zuchtje tegenwind te bekennen.

En daarbij vrouwen hier in NL die gedwongen worden om hun lichaamstaal, hun kleding, hun vervoersmiddelen en routes aan te passen. Die 's nachts niet veilig over straat kunnen. Die dus ernstig in HUN vrijheid worden belemmerd.

Ook daarvoor is geen reële aandacht. Geen werkelijke ophef of protest. Hier en daar wat hypocriet protest, wat feitelijk ook alleen maar misbruikt wordt als schaamlap voor het bedekken van het eigen seksisme.

En dan hebben we nog de groep nep-feministen, die in hun werkelijk stuitende arrogantie wel even zullen opkomen voor die "arme" moslima's die zo bekritiseerd worden om hun sluiering. En in werkelijkheid dus legitimiteit verlenen aan seksueel geweld jegens onbedekte vrouwen. Immers, het eerste wat een slachtoffer van seksueel geweld te horen krijgt is dat ze zélf aanleiding had gegeven, want dan had ze zich maar anders (lees: meer bedekt) moeten kleden.

Of het nu gaat om die hoofddoek, de boerka, de niqaab, de burkini of om het even welk andere methode van sluiering, het is allemaal de verschijningsvorm van een verschrikkelijke mentaliteit, die geworteld is in abjecte en hardnekkige vrouwenhaat.

Westerse moslima's die zich sluieren (in welke vorm dan ook) zijn allereerst verraadsters van hun zusters (mn die in het geloof) en verkrachters van de vrijheid, omwille van het behalen van een politiek doel. Ik heb meer respect voor een straatprostituee dan deze smerige kut-sletten en zal me zolang al mogelijk blijven verzetten tegen deze extremisten.
Heel lang verhaal om westerse moslima's smerige kutsletten te noemen. Dat lucht vast op he. Druk weer even van je ketel. :D
wooblabalurg
pi_164808118
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:48 schreef loni55 het volgende:

[..]

Befehl ist befehl.
Bedekken zul je je! Staat immers in onze boekkies!
pi_164808128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar beweer je nu dat er in Nederland en Frankrijk geen vrouwen zijn die gedwongen worden tot religieuze kleding?
Nee dat beweer ik niet. Maar dat betekent niet automatisch dat wij hetzelfde zouden moeten willen.
pi_164808132
quote:

Let op je bloeddruk stopnaald, let op je bloeddruk.

Maar oké, even los van de rode waas probeer je dus te zeggen dat vrouwen die een hoofddoek of boerka dragen geweld tegen vrouwen legitimeren?
pi_164808151
quote:

[..]

Vrouwen worden sowieso gedwongen, daar gaat dit topic over. Onder welke noemer dat gebeurt is een beetje onvolwassen gebrabbel. O+
wooblabalurg
pi_164808153
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heel lang verhaal om westerse moslima's smerige kutsletten te noemen. Dat lucht vast op he. Druk weer even van je ketel. :D
Jij verheft het achterlijk reageren op een post wel echt tot een kunst. :)
pi_164808154
quote:

[..]

Volgens mij is die vraag al talloze keren beantwoord in dit draadje.
pi_164808187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee dat beweer ik niet. Maar dat betekent niet automatisch dat wij hetzelfde zouden moeten willen.
Maar zou het dan niet zo zijn dat we daar net zo'n hype en toestand van moeten maken dan wat nu met de burkini gebeurd? Waar is de verontwaardiging, waar is de hetze, waar is de roep om vrijheid?

Ik denk dat er veel meer vrouwen geschaad worden door het dwingen van religieuze kleding dan er vrouwen zijn die last hebben van dit burkini verbod.
pi_164808194
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Let op je bloeddruk stopnaald, let op je bloeddruk.

Maar oké, even los van de rode waas probeer je dus te zeggen dat vrouwen die een hoofddoek of boerka dragen geweld tegen vrouwen legitimeren?
Mooi toch. Als je een burqa draagt geef je een middelvinger naar het westen en steun je IS, nu steun je ook nog geweld tegen vrouwen. Knap hoe zo'n kledingstuk dat allemaal kan.
wooblabalurg
pi_164808210
quote:

Dan heb je of zitten slapen of selectief je nieuws gevolgd want er is en was altijd aandacht ervoor.
Grappig dat je zegt dat je je altijd wil gaan inzetten om tegen extremisten te vechten maar niet inziet dat je hetzelfde bent als de mensen die je zogenaamd verafschuwt.
pi_164808232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar zou het dan niet zo zijn dat we daar net zo'n hype en toestand van moeten maken dan wat nu met de burkini gebeurd? Waar is de verontwaardiging, waar is de hetze, waar is de roep om vrijheid?

Ik denk dat er veel meer vrouwen geschaad worden door het dwingen van religieuze kleding dan er vrouwen zijn die last hebben van dit burkini verbod.
Je zou ook kunnen stellen dat de enige manier waarop deze vrouwen naar het strand kunnen gaan is door het dragen van de burqini.

En nu gaat het niet eens alleen meer om de burqini.
pi_164808245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:06 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Bedekken zul je je! Staat immers in onze boekkies!
Zo zie je maar weer. De extremisten zijn allemaal hetzelfde.
pi_164808248
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jij verheft het achterlijk reageren op een post wel echt tot een kunst. :)
Ik ben blij dat je ervan geniet, dat geeft de burger moed.
wooblabalurg
pi_164808256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zou ook kunnen stellen dat de enige manier waarop deze vrouwen naar het strand kunnen gaan is door het dragen van de burqini.

En nu gaat het niet eens alleen meer om de burqini.
En je dwaalt af.. Laat ik het anders zeggen, je ontwijkt.
pi_164808272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klinkt als dwang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')