quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee, iemand die niet gematigd is en hij is een moslim. Wat een enge bedoeling! En nu?
Ik denk echt dat de vrouw op de foto die ik plaatste een boete krijgt en de man niet. En dat klopt inderdaad van geen kanten. Net zoals ik gerust met een legging en tuniek, zonder hoofdbedekking, het strand op kan en iemand met dezelfde kleding met hoofddoek een bekeuring krijgt. Vraag me af wat er gebeurt als die naast elkaar zitten....quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja nu je dus deze handhaving hebt gezien ben ik idd benieuwd wat er gaat gebeuren als er meerdere vrouwen in een wetsuit opduiken.
Het is niet zo heel moeilijk om een interpretatie te geven aan de BURkini, een verlengde van de burka. Maar in jouw wereld zal de burka ook wel een symbool van vrijheid zijn zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef Wyand het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 24 augustus 2016 10:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooi hoe iemand een hele eigen interpretatie kan geven aan de outfit van een ander. Helemaal in je eigen wereld.
Nu gaan mensen aan je vragen hoe je dat weet want dat heb je norg niet gedaan...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de vrouw op de foto die ik plaatste een boete krijgt en de man niet. En dat klopt inderdaad van geen kanten. Net zoals ik gerust met een legging en tuniek, zonder hoofdbedekking, het strand op kan en iemand met dezelfde kleding met hoofddoek een bekeuring krijgt. Vraag me af wat er gebeurt als die naast elkaar zitten....
Zou leuk zijn om dit uit te proberen, alleen heb ik effe geen geld om naar Cannes te reizen.
Wat is hier precies 'opkomend' aan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:52 schreef Wyand het volgende:
[..]Eng hè, opkomende maatschappelijke problemen onder ogen zien.
Ik mis je punt. Er is daar een verbod op religieuze kleding. Voor haar, voor jou en voor mij. Hoe kom je erbij dat dat niet voor jou zou gelden?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat het verschil in het geval met de vrouw van die tuniek en mij is dat ik geen hoofddoek draag. Dus ik durf met zekerheid te stellen dat ik in wel in die zelfde kleding het strand op kan gaan.
En dan komen jullie met ja dat heb je niet gedaan dus hoe weet je dat? Dat is echt heel erg flauw :p
Een computer of auto wel dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik ben de boerkini anders nog nergens tegengekomen binnen de Koran.
De tuniek is geen religieuze kleding !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik mis je punt. Er is daar een verbod op religieuze kleding. Voor haar, voor jou en voor mij. Hoe kom je erbij dat dat niet voor jou zou gelden?
Het is inderdaad best eng hoe beperkt mensen zijn in hun denken. Vooral het redeneren vanuit emoties vliegt de pan uit. Sterkte daarmee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:52 schreef Wyand het volgende:
[..]Eng hè, opkomende maatschappelijke problemen onder ogen zien.
Nou, wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De tuniek is geen religieuze kleding !!!!!!!!!!!!!!!
Een verbod op kleding wat door moslims gedragen wordt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik mis je punt. Er is daar een verbod op religieuze kleding. Voor haar, voor jou en voor mij. Hoe kom je erbij dat dat niet voor jou zou gelden?
Dat is nogal generaliserend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een verbod op kleding wat door moslims gedragen wordt.
Ik vind het zo fascinerend hoe je alles vanuit je eigen beleving kan redeneren. Als een baby die kiekeboe speelt en echt gelooft dat er niks is als de handen ervoor zitten. Hou dit vol want je posts zijn om in te lijsten. Of om te archiveren, op zn minst.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik ben de boerkini anders nog nergens tegengekomen binnen de Koran. Het is dus een eigentijds verzinsel van gefrustreerde orthodoxe haatbaardjes met een penisnijd complex.
Nee. Er is een verbod op religieuze kleding en dat verbod geldt voor iedereen. Een tuniek is geen religieuze kleding (voor zover ik weet) en zou dus geen probleem moeten zijn. Dat die agenten dat niet weten verandert daar op zich niks aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb dit echt al 10 keer gezegd. Ben je nu aan het trollen?
En zie hier:quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Er is een verbod op religieuze kleding en dat verbod geldt voor iedereen. Een tuniek is geen religieuze kleding (voor zover ik weet) en zou dus geen probleem moeten zijn. Dat die agenten dat niet weten verandert daar op zich niks aan.
Zelfs de rechters zijn helemaal de weg kwijt in Frankrijk. Treurig dat ze een bange rechter hebben kunnen vinden.quote:
Dus je probleem is dat die agenten denken dat een tuniek een religieus kledingstuk is. Da's fundamenteel anders dan wat je net zei.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En zie hier:
[ afbeelding ]
Dat is mijn probleem!
Met deze redenering kan je dikke mensen ook verbieden op het strand.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelfs de rechters zijn helemaal de weg kwijt in Frankrijk. Treurig dat ze een bange rechter hebben kunnen vinden.
Er is geen verbod op religieuze kleding, maar op specifieke kledingstukken. Die in de regel door moslima's worden gedragen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Er is een verbod op religieuze kleding en dat verbod geldt voor iedereen. Een tuniek is geen religieuze kleding (voor zover ik weet) en zou dus geen probleem moeten zijn. Dat die agenten dat niet weten verandert daar op zich niks aan.
Ik heb er al de hele tijd een probleem mee dat dit dus de uitwerking is van het verbod. Dat ik die blauwe tuniek met die andere kleding wel aan mag en die vrouw niet. Simpelweg omdat ze moslim is en ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus je probleem is dat die agenten denken dat een tuniek een religieus kledingstuk is. Da's fundamenteel anders dan wat je net zei.
Zie je dan niet dat deze mensen bezig zijn om de samenleving veiliger te maken?! Voor hetzelfde geld had deze vrouw een bomgordel bij zich!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En zie hier:
[ afbeelding ]
Dat is mijn probleem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |