Wil je echt deze kant op? Want dat is echt te flauw, serieus.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. En daaruit blijkt dat die regel niet voor niet-moslims geldt?
Hoop wel dat ze die ook aanpakken, om de schijn hoog te houden. Anders is het ook zo duidelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beetje flauw om zo te reageren natuurlijk. Denk dat we wel met zekerheid kunnen stellen dat vrouwen die er niet als een moslima uit zien dit aan kunnen trekken zonder gevolgen.
Dat is toch je stelling?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wil je echt deze kant op? Want dat is echt te flauw, serieus.
75% en dalend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zulke vredige mensen die zo vol van liefde zijn? Ondenkbaar.
Nee, je doet een aanname omdat je verontwaardigd bent over het verbod, dat is pas flauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beetje flauw om zo te reageren natuurlijk. Denk dat we wel met zekerheid kunnen stellen dat vrouwen die er niet als een moslima uit zien dit aan kunnen trekken zonder gevolgen.
Ze hebben deze vrouw onterecht dat ding laten uittrekken omdat ze dachten dat het een burqini was. Niet omdat ze een tuniek droeg.quote:
Die groep ontneemt geen rechten want het is geen wetgever.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En als die groep zelf rechten ontneemt? Heel hypocriet wat je hier stelt.
Zucht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, je doet een aanname omdat je verontwaardigd bent over het verbod, dat is pas flauw.
Wetsuit is de nieuwe boerkini, gat in de markt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:45 schreef Gia het volgende:
Feitelijk is het de hoofddoek die bepaald wanneer iets gewone strandkleding/wetsuit is, of dat het een boerkini is.
[ afbeelding ]
En dan is het nog niet eens echt een hoofddoek.
Wacht. Eerst zeg je dat die regel alleen voor moslims geldt en nu is het 'echt heel flauw' om te vragen hoe je daarbij komt?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben deze vrouw onterecht dat ding laten uittrekken omdat ze dachten dat het een burqini was. Niet omdat ze een tuniek droeg.
Zo'n punt maken is echt heel flauw. We weten allemaal dat het niet om de tuniek en legging gaat.
Befehl ist befehl.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:30 schreef 24Fan het volgende:
Tsja, vind het wel goed nieuws. Regel is regel.
Nja nu je dus deze handhaving hebt gezien ben ik idd benieuwd wat er gaat gebeuren als er meerdere vrouwen in een wetsuit opduiken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wetsuit is de nieuwe boerkini, gat in de markt.
Lees anders de OP. Het gaat om de burqini. Dit is een islamistisch kledingstuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wacht. Eerst zeg je dat die regel alleen voor moslims geldt en nu is het 'echt heel flauw' om te vragen hoe je daarbij komt?
Ik denk dat ze iemand die in een wetsuit op het strand ligt te bakken ook wel even aanspreken. Al is het maar om te kijken of het geen verzopen en aangespoelde duiker is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:45 schreef Gia het volgende:
Feitelijk is het de hoofddoek die bepaald wanneer iets gewone strandkleding/wetsuit is, of dat het een boerkini is.
[ afbeelding ]
En dan is het nog niet eens echt een hoofddoek.
Prima, maar dan eerst deze vraag.quote:
Zijn ze bereid om dat onderscheid te maken. Ik betwijfel dat. Boerkinis van wetsuitstof maken is de eerste stap richting vrijheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja nu je dus deze handhaving hebt gezien ben ik idd benieuwd wat er gaat gebeuren als er meerdere vrouwen in een wetsuit opduiken.
Ja. Dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees anders de OP. Het gaat om de burqini. Dit is een islamistisch kledingstuk.
Ik ben de boerkini anders nog nergens tegengekomen binnen de Koran. Het is dus een eigentijds verzinsel van gefrustreerde orthodoxe haatbaardjes met een penisnijd complex.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees anders de OP. Het gaat om de burqini. Dit is een islamistisch kledingstuk.
Op woensdag 24 augustus 2016 10:24 schreef Baconbus het volgende:
Oh nee, iemand die niet gematigd is en hij is een moslim. Wat een enge bedoeling! En nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:48 schreef Murdera het volgende:
Sowieso, gematigde moslims.
Ze blijven door de mand vallen.
Nou dat het verschil in het geval met de vrouw van die tuniek en mij is dat ik geen hoofddoek draag. Dus ik durf met zekerheid te stellen dat ik in wel in die zelfde kleding het strand op kan gaan.quote:
volgens mij mis je wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee, iemand die niet gematigd is en hij is een moslim. Wat een enge bedoeling! En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |