Leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, meisjes, mannen, vrouwen, Joezi, ik kijk nu ook!
Okequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
Late night om 20:30, is dat nieuw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:24 schreef superniger het volgende:
Om half 9 Humberto Tan. Hij heeft ook olympiers aan tafel.
speciale uitzending.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Late night om 20:30, is dat nieuw?
Ik ga naar voetbal kijken. Het grootste knuffelbeertje van Nederland is mijn aanzien niet waard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:24 schreef superniger het volgende:
Om half 9 Humberto Tan. Hij heeft ook olympiers aan tafel.
Precies, praten ook vrijuit, beter dan die voetballertjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sporters erbij is fijner dan wat er normaal zit.
wie wordt op veronica uitgezonden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar voetbal kijken. Het grootste knuffelbeertje van Nederland is mijn aanzien niet waard.
[ afbeelding ]
AS Roma - FC Porto.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie wordt op veronica uitgezonden?
Quick Boys - IJsselmeervogels?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar voetbal kijken. Het grootste knuffelbeertje van Nederland is mijn aanzien niet waard.
[ afbeelding ]
Ik kijk ook.quote:
Mediastilte tot ie de media weer nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:31 schreef luckass het volgende:
JettMediastilte weer verbroken zeker.
Heen werd het immers 1-1. Villarreal moet een 1-2 thuisnederlaag wegpoetsen en dat wordt zwaar genoeg.quote:
Best een fatsoenlijke gozer eigenlijk.quote:
Wat gebeurde daar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Giro. Jezus, dat is echt een lichtjaar terug.
Kan je nagaan hoelang ze vakantie hebben gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Giro. Jezus, dat is echt een lichtjaar terug.
quote:
quote:
Hij lijkt een beetje papperig te zijn geworden sinds de abstinentie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Jett wil zo wanhopig de cliché rocker uithangen. Het heeft iets enorm tragisch.
requiem for a dreamquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha een dude die denkt dat hij Jared Leto is.
Ook een goed voorbeeld van een loser die een platform krijgt, maar ik snap niet waarom je mij met hem vergelijkt.quote:
Hij is ook gewoon echt heel goed, daarom vind ik het ook wel een beetje jammer dat hij zo raar doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muzikaal vind ik hem wel heel goed overigens. Dat is het ergste.
Het is een act.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is hij nou gewoon onder invloed of kan hij zich geen houding geven zonder drugs en doet hij daarom zo raar?
Jouw houding op tv zou vast wel top zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is hij nou gewoon onder invloed of kan hij zich geen houding geven zonder drugs en doet hij daarom zo raar?
Omdat het kan.quote:
Jammer dat je met een goede counter komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een goed voorbeeld van een loser die een platform krijgt, maar ik snap niet waarom je mij met hem vergelijkt.
Dankje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jouw houding op tv zou vast wel top zijn
Die docu was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Vermoeiend gozertje. Maar dat vond ik na die docu al.
en met dit geblaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je wat goed zou zijn
als hij eens zou stoppen met interviews
DWDD uniek talent jeweettogquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit ook niet heel goed ofzo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Jett zit er voor de rasechte muziekliefhebbers, maar ze moeten hem in godsnaam niet aan het woord laten.
Ja maar jij bent dan ook zo conservatief als het maar zijn kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Vermoeiend gozertje. Maar dat vond ik na die docu al.
Nee, eerlijke muziek, zoals je net hoorde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:44 schreef Kroelo het volgende:
[..]die saaie overgeproduceerde kutmuziek zeker
Dan weiger ik Nederland ooit nog te erkennen als soeverein land.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kende die douwers Bob ook alleen maar van dwdd gaat deze ook naar het songfestival?
Wat vond je er ongemakkelijk aan?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wat vond je er ongemakkelijk aan?
Een hobby van Matthijs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Nu even serieus. Why the fuck krijgt deze gozer zo'n podium?
hey tong, nieuw account?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:46 schreef Toby56 het volgende:
Hanneke heeft ervaring natuurlijk.
Die lacht maar wat mee.
Zij heeft ooit Lou Reed geïnterviewd.
Dat was, ook volgens vele internationale Reed-freaks, het beste interview ooit met die chagrijnige motherf*cker.
Jij hebt meer talent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:46 schreef Joezi het volgende:
Dit kan wel eens een hele grote jongen gaan worden
Volgens mij heeft Hanneke het ook nog met Lou Reed gedaan, dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:46 schreef Toby56 het volgende:
Hanneke heeft ervaring natuurlijk.
Die lacht maar wat mee.
Zij heeft ooit Lou Reed geïnterviewd.
Dat was, ook volgens vele internationale Reed-freaks, het beste interview ooit met die chagrijnige motherf*cker.
Uh, zijn daar geheime tapes van gemaakt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hanneke het ook nog met Lou Reed gedaan, dit geheel terzijde.
oh ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Jett Rebel > Slash
En dat meen ik.
Na dit interview heb ik mijn mening bijgesteld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind 't eigenlijk wel een sympathieke gozer.
Dacht ik ook even, maar dan had er gestaan: 'ik heb ooit Lou Reed geïnterviewd'.quote:
heb je een probleem?quote:
Hanneke nam het vroeger niet zo nauw heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Uh, zijn daar geheime tapes van gemaakt?
Ja als je Slash' muziek kut vindt zou dat kunnen. Maar zijn techniek is van wereldklasse, ik betwijfel of je dat over Jett Rebel kan zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Jett Rebel > Slash
En dat meen ik.
Nee, en volgens mij had Lou er ook wel trek in toen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hanneke nam het vroeger niet zo nauw heb ik me laten vertellen.
Gelukkig komt Yvon amper meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
BZVDan krijgen we weer elke week 'duiding' en een hilarische lucky
Katrinkaids die dan een liedje komt zingen of was dat bij Pauw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
BZVDan krijgen we weer elke week 'duiding' en een hilarische lucky
kom naar buiten danquote:
Tuurlijk, Slash is een fantastische gitarist. Maar Jett Rebel is ook een fantastische multi-instrumentalist, maar niet te vergelijken inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja als je Slash' muziek kut vindt zou dat kunnen. Maar zijn techniek is van wereldklasse, ik betwijfel of je dat over Jett Rebel kan zeggen.
Zijn ook totaal andere muzikanten overigens.
ik heb je zuster zojuist al kapot gemaaktquote:
http://www.mediacourant.n(...)en-keer-vanuit-park/quote:DWDD vanavond voor één keer vanuit park
Matthijs van Nieuwkerk verruilt de studio van De Wereld Draait Door vanavond voor even voor het park. Dat heeft de VARA bekendgemaakt. Op deze zeer zomerse dag komt De Wereld Draait Door met een zomerse uitzending, die wordt opgeluisterd door Broederliefde. “Jungle is de onbetwiste zomerhit van 2016 en Broederliefde de onbetwiste zomergroep. Dus hoe kunnen we beter vieren dat het nu dan toch eindelijk écht even zomer is, dan met een optreden van Broederliefde? In de zon.“
DWDD gaat de zon in. “Je leest het goed: bij wijze van hoge uitzondering verruilt DWDD vanavond even de studio voor het park. Om 19.40 uur exact speelt Broederliefde hun single Jungle op het pleintje achter het Machinegebouw van de Westergasfabriek in Amsterdam.”
Iedereen kan aanwezig zijn. Het adres is Gosschalklaan 7. “Jerr, Emms, Sjaf en Mella spelen één nummer, dus zorg dat je er op tijd bij bent!”
De Wereld Draait Door begint om 19.00 uur op NPO 1
Vreselijk populair die gasten onder jongeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf is broederliefde nou weer dat klinkt als een gayband. Gisteren ook al die Pipo kap eens met die 3fm muziek.
De allergrootste zomerhit allertijden in 2016. *roffelt op tafel*quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Typisch weer, onbetwiste zomerhit.. als Matthijs het zegt zal het wel zo zijn
Was voor de zomerstop toch al een item over? Kunnen ze nu mooi kijken welke het is geworden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De allergrootste zomerhit allertijden in 2016. *roffelt op tafel*
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques Brinkman is te gast, poep.
Aldus z'n eigen website.quote:Hockeylegende Jacques Brinkman is een winnaar pur sang. Hij wordt recordinternational en verovert twee keer olympisch goud. Zijn glansrijke loopbaan kenmerkt zich ook door incidenten en conflicten. Nu is hij columnist en laat hij zich betalen voor zijn ongezouten mening en visie.
Jacques weet als geen ander wat een winnend team maakt. Zijn ervaringen en lessen uit de topsport en bedrijfsleven heeft hij vertaald naar zijn model Winnaarsmentaliteit.
Jacques is open, direct, transparant, bevlogen en scherp in zijn presentaties en analyses.
Geen gehakt?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet een lasagne met kaas, room en lasagnebladen #viesdik
Nee.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef tong80 het volgende:
Net harde muziek achter de rug. Zit Sylvana er ?
Kim Holland als tafelgast. Turkentrekker.quote:
Wie is beter? Hij of jij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
Dit is echte een geweldige columnist.
Ze zegt ook weer iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |