Leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, meisjes, mannen, vrouwen, Joezi, ik kijk nu ook!
Okequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
Late night om 20:30, is dat nieuw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:24 schreef superniger het volgende:
Om half 9 Humberto Tan. Hij heeft ook olympiers aan tafel.
speciale uitzending.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Late night om 20:30, is dat nieuw?
Ik ga naar voetbal kijken. Het grootste knuffelbeertje van Nederland is mijn aanzien niet waard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:24 schreef superniger het volgende:
Om half 9 Humberto Tan. Hij heeft ook olympiers aan tafel.
Precies, praten ook vrijuit, beter dan die voetballertjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sporters erbij is fijner dan wat er normaal zit.
wie wordt op veronica uitgezonden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar voetbal kijken. Het grootste knuffelbeertje van Nederland is mijn aanzien niet waard.
[ afbeelding ]
AS Roma - FC Porto.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie wordt op veronica uitgezonden?
Quick Boys - IJsselmeervogels?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga naar voetbal kijken. Het grootste knuffelbeertje van Nederland is mijn aanzien niet waard.
[ afbeelding ]
Ik kijk ook.quote:
Mediastilte tot ie de media weer nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:31 schreef luckass het volgende:
JettMediastilte weer verbroken zeker.
Heen werd het immers 1-1. Villarreal moet een 1-2 thuisnederlaag wegpoetsen en dat wordt zwaar genoeg.quote:
Best een fatsoenlijke gozer eigenlijk.quote:
Wat gebeurde daar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Giro. Jezus, dat is echt een lichtjaar terug.
Kan je nagaan hoelang ze vakantie hebben gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Giro. Jezus, dat is echt een lichtjaar terug.
quote:
quote:
Hij lijkt een beetje papperig te zijn geworden sinds de abstinentie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Jett wil zo wanhopig de cliché rocker uithangen. Het heeft iets enorm tragisch.
requiem for a dreamquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha een dude die denkt dat hij Jared Leto is.
Ook een goed voorbeeld van een loser die een platform krijgt, maar ik snap niet waarom je mij met hem vergelijkt.quote:
Hij is ook gewoon echt heel goed, daarom vind ik het ook wel een beetje jammer dat hij zo raar doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muzikaal vind ik hem wel heel goed overigens. Dat is het ergste.
Het is een act.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is hij nou gewoon onder invloed of kan hij zich geen houding geven zonder drugs en doet hij daarom zo raar?
Jouw houding op tv zou vast wel top zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is hij nou gewoon onder invloed of kan hij zich geen houding geven zonder drugs en doet hij daarom zo raar?
Omdat het kan.quote:
Jammer dat je met een goede counter komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een goed voorbeeld van een loser die een platform krijgt, maar ik snap niet waarom je mij met hem vergelijkt.
Dankje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jouw houding op tv zou vast wel top zijn
Die docu was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Vermoeiend gozertje. Maar dat vond ik na die docu al.
en met dit geblaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet je wat goed zou zijn
als hij eens zou stoppen met interviews
DWDD uniek talent jeweettogquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit ook niet heel goed ofzo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Jett zit er voor de rasechte muziekliefhebbers, maar ze moeten hem in godsnaam niet aan het woord laten.
Ja maar jij bent dan ook zo conservatief als het maar zijn kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Vermoeiend gozertje. Maar dat vond ik na die docu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |