Werd al aan gewerkt als het goed isquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
Boys, we hebben creatievelingen nodig voor de OP.
Ja dus dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
Boys, we hebben creatievelingen nodig voor de OP.
Dus hij komt z'n last post niet na?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dus dit.
Hoewel Lastpost laatst had gepost dat de OP gefixed zou worden
7/10quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus hij komt z'n lastpost niet na?
Wat een lastpost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus hij komt z'n last post niet na?
Nog meer middenveldersquote:Volgens de Britse tabloid Daily Mail richt Feyenoord zijn pijlen op Lucas Piazon van Chelsea. De 22-jarige middenvelder speelde eerder al op huurbasis voor Vitesse en is op een dood spoor geraakt in Londen.
Behalve Feyenoord zou ook AS Roma en Lazio de Braziliaan willen kopen van Chelsea. De Londenaren verhuurden hem eerder al aan Malaga, Vitesse, Eintracht Frankfurt en Reading. In Arnhem maakte hij in het seizoen 2013/2014 vooral de eerste seizoenshelft indruk. Zijn laatste duel voor Chelsea, waar hij nog tot 2018 onder contract staat, speelde hij in 2012
In vak JJ heeft iedereen eigen plek met nummer, maar iets gaat er fout in vak HH volgens mij..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:14 schreef exile79 het volgende:
Dat racisme gelul omdat banaan is natuurlijk dikke onzin. En je hoort ook geen rommel op het veld te gooien, maar dat van die trappen die vol staan, tja. Da's elke wedstrijd het geval en naar mijn mening vooral sinds ze de achterste rijen verwijderd hebben. Ik weet dat Feyenoord zegt dat het aantal verkochte kaarten daarop is aangepast, maar ik geloof dat echt niet. Het is echt vol wanneer de trappen vol staan, dat is echt niet voor het gemak of om niet door te hoeven lopen. In w2 tenminste niet.
Bij topwedstrijden en Europese wedstrijden is het altijd veel drukker dan normaal. Ze verkopen veel te veel kaarten. Kan niet anders. Daarna piepen dat er mensen op de trap zitten te staan. Je weet van te voren dat de uefa daarover gaat piepen en dat je een boete krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
In vak JJ heeft iedereen eigen plek met nummer, maar iets gaat er fout in vak HH volgens mij..
Bij de topwedstrijden staat alles echt helemaal vol op de trappen
Je mag nog geluk hebben als je erbij kan zijn als SK houder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:01 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind de maatregelen iets teveel van het goede. Het lijkt me duidelijk dat er iets gedaan moest worden, maar waarom X etc. leeg houden en dan ook nog netten van 10 meter hoog rond het veld?
Het ergst vind ik dat het hele sfeertje van een Europese avond naar de klote is. Daarom blijf ik ook lekker thuis. Dat zal ze leren.
Ik ben toch wel echt benieuwd naar het toekomstplan van Feyenoord voor Gustafson en Tapia. Want die lijkt er nu gewoon totaal niet te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien moeten we geen middenvelders meer halen, want Clasie komt volgend jaar gewoon terug
Teveel kaarten, maar ook het feit dat grote groepen kaarten omwisselen beneden van bijvoorbeeld 2e ring om maar op R / S / T te kunnen staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij topwedstrijden en Europese wedstrijden is het altijd veel drukker dan normaal. Ze verkopen veel te veel kaarten. Kan niet anders. Daarna piepen dat er mensen op de trap zitten te staan. Je weet van te voren dat de uefa daarover gaat piepen en dat je een boete krijgt.
Er zijn 32.000 seizoenkaarthouders geloof ik. Zullen er een hoop afhaken nav deze maatregelen. Veel mensen slaan deze wedstrijden sowieso over want te duur/reistijd/aanvangstijden etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je mag nog geluk hebben als je erbij kan zijn als SK houder.
Eens. Afgelopen bekerfinale was het helemaal ergquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teveel kaarten, maar ook het feit dat grote groepen kaarten omwisselen beneden van bijvoorbeeld 2e ring om maar op R / S / T te kunnen staan.
Moet wel zeggen in vak JJ is het heel erg fijn om eigen stoel te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij topwedstrijden en Europese wedstrijden is het altijd veel drukker dan normaal. Ze verkopen veel te veel kaarten. Kan niet anders. Daarna piepen dat er mensen op de trap zitten te staan. Je weet van te voren dat de uefa daarover gaat piepen en dat je een boete krijgt.
Dat zal jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Afgelopen bekerfinale was het helemaal erg![]()
Ik vind stoelnummering in elk geval vrij kut. Ik ging altijd met zus + nog een vriendin van haar, en elk seizoen leerden we nieuwe mensen kennen waar we dan bij konden zitten omdat het toch vrij zitten was. Nog altijd contact met die mensen (laatste SCC was in 2008/2009 geloof ik).quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet wel zeggen in vak JJ is het heel erg fijn om eigen stoel te hebben.
Ook als er een keer iemand meegaat op een loskaartje kan ie er bij zitten, desnoods op de trap 😂
Heb nog niemand horen klagen iig. En in het begin had ik daar echt mij bedenkingen erbij
Datquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien moeten we geen middenvelders meer halen, want Clasie komt volgend jaar gewoon terug
En dat voor 3 wedstrijden, dan kan je nog beter 1 wedstrijd helemaal zonder publiek moeten spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:01 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind de maatregelen iets teveel van het goede. Het lijkt me duidelijk dat er iets gedaan moest worden, maar waarom X etc. leeg houden en dan ook nog netten van 10 meter hoog rond het veld?
Het ergst vind ik dat het hele sfeertje van een Europese avond naar de klote is. Daarom blijf ik ook lekker thuis. Dat zal ze leren.
Ik weet niet op welke wedstrijden jij allemaal rekent, maar in de poulefase is het 1,5mln hequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.
Volgens transfermarkt is dat zelfs zijn primaire positie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat
Zou
Genot
Zijn
Piazon kan trouwens ook heel goed linksbuiten meen ik.
Ligt ook aan de rol die je daar krijgt. Daarnaast: Vicarage Road > London Stadium.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Janmaat naar Watford. West Ham had ook interesse. Dan was ik naar West Ham gegaan.
Oja, West Ham is verhuistquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:07 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ligt ook aan de rol die je daar krijgt. Daarnaast: Vicarage Road > London Stadium.
Mwa, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb je dan 2 huurspelers die je veel laat spelen, ten koste van je eigen spelers. En die laatste groep is toch je kapitaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens transfermarkt is dat zelfs zijn primaire positie.
Zou ik een hele sterke zet vinden hoor, mochten we die kunnen aantrekken
tenzij we 'm kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb je dan 2 huurspelers die je veel laat spelen, ten koste van je eigen spelers. En die laatste groep is toch je kapitaal.
Nee joh. Zat gezinnen/mensen die doordeweeks niet kunnen. Als je een seizoenskaart hebt dan heb je altijd een kaart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je mag nog geluk hebben als je erbij kan zijn als SK houder.
Oxford United sooooowquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef Oldground het volgende:
Manutelli heeft zojuist gescoord tegen Oxford United.
Denk iedereen wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Janmaat naar Watford. West Ham had ook interesse. Dan was ik naar West Ham gegaan.
Wat een tosti is het toch ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat een incompetente zak hooi is die Gudde toch hé. Ik zag 'm gisteren het verhaal verdedigen bij Nieuwsuur. Meneer sprak doodleuk over 30 tot 35.000 welwillende en lijkt daar dus mee aan te geven dat er 20.000 raddraaiers zijn.
Man man man. Wat een generalisatie weer. Natuurlijk heb je er rotte appels tussen zitten maar Gudde lijkt alle connectie met de achterban en realiteit te hebben verloren. Hoe kan dit toch een oplossing zijn? Netten, for Gods sake ; netten
Natuurlijk gaat een boycot waar de beroepsklagers,LN/FRFC, het over hebben niet werken. Feyenoord zal gewoon die 26.000 kaarten in een mum van tijd hebben verkocht. Want Feyenoord. Maar wat wordt hiermee het Europese seizoen ontzettend verneukt zeg. Voor het veldspel hoefde je al een jaar of 40/45 niet meer naar de Kuip te komen maar de sfeer en de ambiance was toch vaak een extra zetje in de rug voor het team. Maar nu deze vakkundig vermoord is door Gudde & Co kan daar nu ook wel een streep doorheen.
Wat.Een.Deceptie.
Hahahaquote:Feyenoord heeft rigoureuze maatregelen getroffen om te voorkomen dat de UEFA de club uiteindelijk kan bestraffen met één wedstrijd zonder publiek of zelfs complete uitsluiting van het toernooi.
De Rotterdammers hebben nog twee voorwaardelijke straffen openstaan bij de bond.
Eén overtreding kan dus serieuze gevolgen hebben voor Feyenoord. De clubleiding maakte gisteren dan ook bekend dat de stadioncapaciteit teruggaat naar 26.000 toeschouwers. Bij Europese thuiswedstrijden worden bovendien hoge netten opgehangen en er zullen meer stewards ingezet worden.
De clubleiding sprak met gedragswetenschappers, hoogleraren in massamanagement en psychologie.''We hebben overal gezocht naar oplossingen'', citeert het Algemeen Dagblad directeur Eric Gudde. ''Wij hebben een deel van onze aanhang niet onder controle. Dit maatschappelijke probleem ga ik niet in mijn eentje oplossen. Maar wij willen wel een voortrekkersrol vervullen.''
Feyenoord-supporters mogen wel naar de uitduels in de Europese campagne afreizen. ''Want de UEFA stelt dat je uiteindelijk toch verantwoordelijk bent voor jouw eigen fans, hoe ze ook aan toegangskaarten zijn gekomen. Dan willen we liever proberen de controle erover te houden'', stelt Gudde.
En dus heeft de directie een duidelijke voorkeur voor tegenstanders, zegt commercieel directeur Mark Koevermans. ''Tegenstanders heel dichtbij, waardoor wij met busreizen de regie in handen kunnen houden, zoals destijds bij Standard Luik of AA Gent. Of juist heel ver weg, omdat er dan weinig mensen meegaan.''
Ja, ongelofelijk he. Terwijl het in de uitvakken eigenlijk altijd goed gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hahaha
Alles maar dan ook alles uit de kast trekken om maar supportertje te pesten. Feyenoord
Het gaat dan ook om de mensen die niet in de uitvakken zitten maar mee reizen om de stad af te breken. De kans dat die mee gaan bij heel ver is natuurlijk ook gewoon kleiner..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk he. Terwijl het in de uitvakken eigenlijk altijd goed gaat.
Ik neem het ze niet kwalijk. Als ze geen maatregelen nemen, het weer een teringzooi wordt en we draconische maatregelen opgelegd krijgen door de uefa ben je nog veel verder van huis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hahaha
Alles maar dan ook alles uit de kast trekken om maar supportertje te pesten. Feyenoord
Nagenoeg niemand reist tegenwoordig nog mee om de stad af te breken. Nancy was het laatste voorbeeld waar er echt groepen specifiek voor dat naar Frankrijk gingen. Rome had andere oorzaken dat het op den duur fout ging.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de mensen die niet in de uitvakken zitten maar mee reizen om de stad af te breken. De kans dat die mee gaan bij heel ver is natuurlijk ook gewoon kleiner..
Daar straft de UEFA helemaal niet voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de mensen die niet in de uitvakken zitten maar mee reizen om de stad af te breken. De kans dat die mee gaan bij heel ver is natuurlijk ook gewoon kleiner..
Inderdaad. En als het er echt maar een paar zijn waar is dan de sociale controle (lees: vuist op je oog)?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me er in elk geval niet boos om maken. Echt een gevalletje eigen schuld dikke bult. En ik heb net zo'n hekel aan netten of lege vakken als ieder ander.
Dat is altijd een veel geroemd iets bij Feyenoord onder de supporters. "De sociale controle". Nou die heb ik nog nooit gezien hé. Ik heb nog nooit iemand in de Kuip gecorrigeerd zien worden. In Sevilla of Rome ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. En als het er echt maar een paar zijn waar is dan de sociale controle (lees: vuist op je oog)?
Daar waren er ook nog genoeg mee toch? Ik kan me nog wat stoere verhaaltjes van Joeri (of hoe die gozer ook heet) herinneren namelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Nagenoeg niemand reist tegenwoordig nog mee om de stad af te breken. Nancy was het laatste voorbeeld waar er echt groepen specifiek voor dat naar Frankrijk gingen. Rome had andere oorzaken dat het op den duur fout ging.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar straft de UEFA helemaal niet voor.
Nou, kan me die wedstrijd tegen die Portugese club nog wel herinneren die gestaakt werd. Gozer die de nitraat gooide had weinig gezicht meer overquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is altijd een veel geroemd iets bij Feyenoord onder de supporters. "De sociale controle". Nou die heb ik nog nooit gezien hé. Ik heb nog nooit iemand in de Kuip gecorrigeerd zien worden. In Sevilla of Rome ook niet.
Nee, dat is ook niet zo gek, want iedereen weet wel dat als je iemand corrigeert je 20 corrigerende tikken op je neus krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is altijd een veel geroemd iets bij Feyenoord onder de supporters. "De sociale controle". Nou die heb ik nog nooit gezien hé. Ik heb nog nooit iemand in de Kuip gecorrigeerd zien worden. In Sevilla of Rome ook niet.
Is dat een Feyenoordprobleem of een maatschappelijk probleem?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef satecl het volgende:
Over het algemeen in de sociale controle bij Feyenoord gewoon heel slecht. Enige keer dat ik het heb gezien was het moment dat er een minuut stilte werd gehouden voor overleden supporters (Feyenoord - VVV dacht ik?). Iemand in W1 dacht leuk te zijn door te schreeuwen(zal wel weer strak staan van de coke). Die heeft het na die minuut stilte geweten. Kreeg een paar goeie tikken op z'n neus.
Maatschappelijk, maar bij Feyenoord is het probleem in mijn optiek iets groter omdat je je meer verantwoordelijk moet voelen als 1 legioen. Dat is allang niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een Feyenoordprobleem of een maatschappelijk probleem?
Dan hebbem jij en ik een andere definitie van fanatieke aanhangquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef Oldground het volgende:
Grappig dat Gudde nu juist informatie is gaan inwinnen bij Ferencváros over deze kwestie. Dat is de club - die mede door het invoeren van de iris-scan bij toetreding van het stadion - al jaren wordt geboycot door de fanatieke aanhang.
Feyenoord is ook geen legioen. Iedereen doet zijn eigen ding, want fuck de rest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Maatschappelijk, maar bij Feyenoord is het probleem in mijn optiek iets groter omdat je je meer verantwoordelijk moet voelen als 1 legioen. Dat is allang niet meer.
Enige moment dat ik me herinner was ook op W1. Gastje vond het grappig die apengeluiden tegenover Altidore bij Den Bosch te kopiëren toen AZ daarna naar De Kuip kwam. Stond ook gewoon pal voor wat donkere kameraden. Dat heeft hij ook geweten en niet alleen van die gasten zelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef satecl het volgende:
Over het algemeen in de sociale controle bij Feyenoord gewoon heel slecht. Enige keer dat ik het heb gezien was het moment dat er een minuut stilte werd gehouden voor overleden supporters (Feyenoord - VVV dacht ik?). Iemand in W1 dacht leuk te zijn door te schreeuwen(zal wel weer strak staan van de coke). Die heeft het na die minuut stilte geweten. Kreeg een paar goeie tikken op z'n neus.
Vertel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan hebben jij en ik een andere definitie van fanatieke aanhang
Waarom moet ik datquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Maatschappelijk, maar bij Feyenoord is het probleem in mijn optiek iets groter omdat je je meer verantwoordelijk moet voelen als 1 legioen. Dat is allang niet meer.
Omdat bijvoorbeeld jij nu ook wordt gestraft voor het gedrag van jouw buurman die een aansteker gooide naar Gervinho.quote:
das je reinste bullshit natuurlijk..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan geen fanatieke aanhanger zijn van een club die je al jaren boycot.
Dat is net zo iets als stellen dat je geen goede werknemer bent wanneer je gaat staken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan geen fanatieke aanhanger zijn van een club die je al jaren boycot.
Dat gaat nooit gebeuren. Je hebt hoogstens de volgers van FRFC/LN die mee zullen doen aan zo'n boycot. Dat zijn 1500 of 2k man. Die worden gewoon opgevuld door dagjesvolk dat wel gewoon naar de Kuip gaat. Het overgrote deel van de Feyenoordsupporters is Feyenoordsupporter maar niet fanatiek genoeg om de boel te boycotten. Dat zijn er echt maar 1500 of 2000. Hetzelfde aantal wat je ook met de protestmarsjes mee ziet lopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:37 schreef Calciumdude het volgende:
vind zelfs dat dat juist een teken is dat je betrokken (=fanatiek) bent .. als je een boycot afroept.. zouden ze in het legioen ook eens massaal moeten doen..
ik ga zowiezo niet naar de EL thuiswedstrijden , het unieke wat een Europees avondje mooi maakt is nu toch al de kop ingedrukt..
misschien een leuke uitwedstrijd maar dan wel op mijn voorwaarden en niet die van meneertje Gudde
Ik zou mezelf in principe wel als vrij fanatiek willen beschouwen (volg het nieuws meerdere keren per dag, kom al 20+ jaar vrijwel elke thuiswedstrijd in de kuip) maar ik vind dat rondom die protestmarsen/boycotacties vaak alle nuances overstapt worden, en zou er daarom niet zo snel aan deelnemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Je hebt hoogstens de volgers van FRFC/LN die mee zullen doen aan zo'n boycot. Dat zijn 1500 of 2k man. Die worden gewoon opgevuld door dagjesvolk dat wel gewoon naar de Kuip gaat. Het overgrote deel van de Feyenoordsupporters is Feyenoordsupporter maar niet fanatiek genoeg om de boel te boycotten. Dat zijn er echt maar 1500 of 2000. Hetzelfde aantal wat je ook met de protestmarsjes mee ziet lopen.
Tja, je kan natuurlijk ook op dinsdagnacht om 03.00 gaan protesteren. Maar ik ben bang dat dat niet het gewenste effect geeft, denk je wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou mezelf in principe wel als vrij fanatiek willen beschouwen (volg het nieuws meerdere keren per dag, kom al 20+ jaar vrijwel elke thuiswedstrijd in de kuip) maar ik vind dat rondom die protestmarsen/boycotacties vaak alle nuances overstapt worden, en zou er daarom niet zo snel aan deelnemen.
Ik ben niet graag zo wispelturig om van KKCHEEL naar GEELGOD te wisselen, terwijl naar mijn gevoel het gros van die marsen de spijker niet op zijn kop slaat.
En ik ben overigens tegenstander van protesten tijdens wedstrijden, daar dat een vrij vervelende sfeer met zich meebrengt die onze jongens op het veld mijn inziens benadelen (wanbeleidbriefjes omhoog houden bij doelpunten, vakken leeghouden tijdens de speelminuten, dat soort dingen)
Nee, dat snap ik ook wel, rondom de wedstrijd vind ik ook geen probleem, als ik het iets meer eens was geweest was ik ook wel meegelopen met de verhuisdozen-actie, maar gedurende de 90 min sta je wmb achter het team, support je ze de mannen op het veld.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, je kan natuurlijk ook op dinsdagnacht om 03.00 gaan protesteren. Maar ik ben bang dat dat niet het gewenste effect geeft, denk je wel?
Eerste keer dat ik iets positiefs lees over Beenhakker als TD bij ons.quote:Georginio Wijnaldum maakte deze zomer de overstap van Newcastle United naar Liverpool. In de nieuwe Voetbal International geeft de oud-Feyenoorder een openhartig interview. Hij geeft toe dat zijn gevoel hem naar PSV bracht. ‘Uiteindelijk wel, ja, al gebiedt de eerlijkheid me te bekennen dat ik in eerste instantie helemaal niet weg wilde bij Feyenoord’, aldus Wijnaldum tegen Voetbal International.
‘Het is andersom, de club heeft te weinig moeite gedaan mij te houden. Met Leo Beenhakker heb ik goede gesprekken gevoerd. Fijne man. Als hij technisch directeur was gebleven, waren we er waarschijnlijk wel uit gekomen. Maar hij vertrok en daarna heb ik dat goede gevoel nooit meer gehad. Met geld had het niks te maken, want Feyenoord bereikte wél een akkoord met Stefan de Vrij en Ron Vlaar. Dat waren spelers met wie ze echt verder wilden. Voor mij was er veel interesse, van buitenlandse clubs vooral en ook van PSV. Ik ben eerlijk: Eindhoven zag ik in eerste instantie niet eens zitten, totdat ik met de club ging praten. Fred Rutten, toen nog trainer van PSV, en technisch manager Marcel Brands schetsten een mooi perspectief. Ze wisten een snaar te raken. Wat ik ook belangrijk vond, is dat ze me als middenvelder wilden halen. Jarenlang had ik bij Feyenoord moeten strijden voor mijn ideale positie, want de trainers zagen vooral een rechterspits in me. Rechtsbuiten is een plek waar ik kan spelen, maar niet op mijn best ben. Dat gedoe heeft ervoor gezorgd dat ik heb stilgestaan in mijn ontwikkeling.’
De stap van Feyenoord naar PSV werd door veel Feyenoord-supporters niet begrepen. ‘Ja, maar geen reden het dan maar niet te doen. Ik dacht er ook niet over na, totdat bekend werd dat PSV serieuze interesse had. Toen merkte ik pas hoe gevoelig het lag in Rotterdam. En nadat ik had getekend, zagen de supporters me als een soort landverrader. Ik heb het ze allang vergeven. Ze zijn zó fanatiek dat ze niet kunnen begrijpen dat een jongen van de club, iemand die ze altijd hebben gesteund, Feyenoord verlaat voor PSV. Maar wisten zij veel dat Feyenoord meer had moeten doen mij te behouden? Zulk sentiment heeft bij mij nooit een rol gespeeld. Ik dacht gewoon dat ik me bij PSV verder kon ontwikkelen als speler en iedereen ziet nu wel in dat het toen inderdaad de beste stap was.’
Alsof je fanatiek genoeg moet zijn om de boel te boycottenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Je hebt hoogstens de volgers van FRFC/LN die mee zullen doen aan zo'n boycot. Dat zijn 1500 of 2k man. Die worden gewoon opgevuld door dagjesvolk dat wel gewoon naar de Kuip gaat. Het overgrote deel van de Feyenoordsupporters is Feyenoordsupporter maar niet fanatiek genoeg om de boel te boycotten. Dat zijn er echt maar 1500 of 2000. Hetzelfde aantal wat je ook met de protestmarsjes mee ziet lopen.
Nou ja, doorgaans zie je wel dat de wat fanatiekere supporters meer bereid zijn tot zulke maatregelen dan Jan met de pet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je fanatiek genoeg moet zijn om de boel te boycotten50.000 mensen, 50.000 meningen.
Tsja wat is fanatiek. Sprak gisteren iemand die al 40 jaar gaat en de maatregelen volledig kan begrijpen. Ieder beleeft Feyenoord op zijn eigen manier. De KKBESTUUR roepers hebben niet meer rechten dan Henk die er elke week met zijn gezin een leuk dagje van probeert te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, doorgaans zie je wel dat de wat fanatiekere supporters meer bereid zijn tot zulke maatregelen dan Jan met de pet.
'fanatieke' supporters vinden zichzelf al snel belangrijker dan de ploeg. Die laten de jongens als het aan hen ligt in een leeg stadion voetballen omdat ze het niet eens zijn met de clubleiding.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, doorgaans zie je wel dat de wat fanatiekere supporters meer bereid zijn tot zulke maatregelen dan Jan met de pet.
uiteindelijk wil iedereen er een leuke dag/wedstrijd van maken..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja wat is fanatiek. Sprak gisteren iemand die al 40 jaar gaat en de maatregelen volledig kan begrijpen. Ieder beleeft Feyenoord op zijn eigen manier. De KKBESTUUR roepers hebben niet meer rechten dan Henk die er elke week met zijn gezin een leuk dagje van probeert te maken.
een boycot op stadionbezoek wil niet zeggen dat je je club niet ziet hoor, er zijn zat kroegen om te kijken..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'fanatieke' supporters vinden zichzelf al snel belangrijker dan de ploeg. Die laten de jongens als het aan hen ligt in een leeg stadion voetballen omdat ze het niet eens zijn met de clubleiding.
Geen haar beter dan de clubleiding
Dat voorbeeld wat eerder aangehaald werd, met die jarenlange boycot, zegt alles. Als je je club jarenlang niet ziet omdat je onenigheid hebt met de leiding, zegt gewoon veel over je 'fanatisme'. Dat is er dan wmb niet. Trouw al helemaal niet. Die harde kernen, zo men dat dan noemt, vinden dat alles om hen, de supporters, draait. De clubleiding vindt dat alles om hen draait. Twee kanten van dezelfde medaille.
Terwijl het mijns inziens om de club moet gaan. De jongens in het veld en de jogens die daarvoor gekomen zijn en daarna komen. Beide partijen vergeten dat nogal eens.
Nou ik heb nog wel eens het idee, en dat is echt niet alleen bij Feyenoord, dat sommigen er eigenlijk alleen naartoe gaan om zichzelf te willen profileren dan dat ze écht daadwerkelijk voor Feyenoord of een leuke dag komen. Maargoed, dat is misschien een hele andere discussie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
uiteindelijk wil iedereen er een leuke dag/wedstrijd van maken..
wat mij bijzonder irriteert is dat de directie de sfeer tijdens top en europese wedstrijden aan de ene kant roemt, want bijzondere sfeer , extra krachten voor de spelers etc... en aan de andere kant vervloekt..
tuurlijk moeten er maatregelen komen omdat er een aantal wauze hun zakken niet vol kunnen houden en alles richting veld gooien als het effe tegenzit...
maar dit is wel een beetje teveel van het goede als je het mij vraagt..
parterre vakken dicht.. prima (hou je dat gooien wel tegen)
maar waarom dan ook netten ??
en minder kaarten per vak verkopen omdat mensen op de trappen staan ??
ik verzeker je dat die mensen er ook staan als het hele vak leeg is.. zijn namelijk elke wedstrijd dezelfde, als je dat tegen wil gaan zul je naar stoelnummering in het hele stadion moeten gaan en mensen die dan nog op de trappen staan eruit gooien of aansprakelijk stellen voor de boetes..
Dat is toch logisch? Je komt er niet om de ramen te zemenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ik heb nog wel eens het idee, en dat is echt niet alleen bij Feyenoord, dat sommigen er eigenlijk alleen naartoe gaan om zichzelf te willen profileren dan dat ze écht daadwerkelijk voor Feyenoord of een leuke dag komen. Maargoed, dat is misschien een hele andere discussie.
Ben het verder wel met je eens hoor dat de maatregelen absoluut anders ingevuld hadden kunnen worden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Je komt er niet om de ramen te zemen
We wachten even op Kapo voor een geintje hierover. Dat kan ie wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]Wie maakt dan de masten schoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik erger me vooral aan de houding van Gudde en co. Geen enkele zelfreflectie. Met name als het gaat om supportersbeleid en het stadion debacle. Ook als je dat interview van gister ziet als Ruud van Os vraagt wat ze zelf fout hebben gedaan. Man man man. Tenenkrommend. Het staat buiten kijf dat er maatregelen genomen moesten worden maar dit gaat veel te ver. Ik ga niet de hoofdprijs voor een PP betalen om tegen een net aan te kijken.
Door alle maatregelen heb ik er steeds minder plezier om naar het voetbal te gaan. De PMDS is leuk maar dat weegt niet op tegen alle debiele maatregelen die zowel bij thuis- als bij uitwedstrijden niet minder lijken te worden maar juist erger.
[ Bericht 1% gewijzigd door Maastoren op 24-08-2016 14:11:22 ]
Sorry, maar ik erger me vooral aan al die josti's die momenteel harder aan het afgeven zijn op onze directie dan op de debielen die dit allemaal veroorzaakt hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:05 schreef Maastoren het volgende:
Interview met Jut & Jul in de VI.
Ik erger me vooral aan de houding van Gudde en co. Geen enkele zelfreflectie. Met name als het gaat om supportersbeleid en het stadion debacle. Ook als je dat interview van gister ziet als Ruud van Os vraagt wat ze zelf fout hebben gedaan. Man man man. Tenenkrommend. Het staat buiten kijf dat er maatregelen genomen moesten worden maar dit gaat veel te ver. Ik ga niet de hoofdprijs voor een PP betalen om tegen een net aan te kijken.
Door alle maatregelen heb ik er steeds minder plezier om naar het voetbal te gaan. De PMDS is leuk maar dat weegt niet op tegen alle debiele maatregelen die zowel bij thuis- als bij uitwedstrijden niet minder lijken te worden maar juist erger.
Tot 3 keer toe heeft Feyenoord een boete gekregen voor het niet leeg houden van de trappen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik erger me vooral aan al die josti's die momenteel harder aan het afgeven zijn op onze directie dan op de debielen die dit allemaal veroorzaakt hebben.
Ik snap werkelijk niet wat de directie hierin nu te verwijten valt? Ja, dat de maatregelen die ze nemen te draconisch zijn misschien. Maar ook dat valt ergens wel te begrijpen.
Ik lees dat de directie zoveel verkeerd zou hebben gedaan. Nou verlicht me, wat had de directie in het verleden allemaal beter moeten aanpakken wat betreft supportersbeleid dan? Dan doel ik uiteraard specifiek op het tegengaan van ongeregeldheden waarvoor Feyenoord al die straffen heeft gekregen.
Wellicht zijn ze inderdaad te naïef geweest in het verleden en had er al eerder veel harder moeten worden opgetreden, maar dan was daar wel weer wat te zeuren over geweest.
Wat ze ook doen, ze kunnen het toch nooit (voor iedereen) goed doen.
In de tweede plaats vind ik de verwijten naar de directie vergelijkbaar met een situatie waarin er rellen uitbreken in een stad waarbij een burgemeester te weinig politie ingezet heeft en dit dan vooral heel erg de burgemeester gaan aanrekenen in plaats van de mensen die zich gewoon fatsoenlijk dienen te gedragen.
Het is een beetje een vreemde vergelijking maar ik kon even niks anders bedenken.
gewoon dit dus...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tot 3 keer toe heeft Feyenoord een boete gekregen voor het niet leeg houden van de trappen.
Die hekken met tie-wraps aan elkaar bij het uitvak van Standard Luik dan. Niet zo gek dat de boel uit de hand liep daar. Maar dat valt de clubleiding niet te verwijten natuurlijk. Ook een slim idee om de supporters van Besiktas achter de gehandicapte supporters te zetten. Turkse supporters staan bekend om hun goede gedrag dus die gehandicapten stonden daar wel veilig.
De clubleiding is verantwoordelijk voor het jarenlang verwaarlozen van de banden met eigen achterban. Er is geen enkele communicatie tussen club en supporters. Je weet van Feyenoord dat het een explosieve aanhang heeft. Je kan de klok er op gelijk zetten dat als de sportieve prestaties tegenvallen, en de clubleiding blijft in gebreke als het gaat om communicatie over een eventueel nieuw stadion dat de boel licht explosief wordt. Je weet ook dat er een aantal bij Feyenoord komen puur voor het snuiven en knokken. Dan moet je daar wat mee doen. En als je daar niks mee doet dan stapelt de woede, onvrede en onbegrip zich op. Praat met de groeperingen. Je hoeft ze geen inspraak te geven maar je moet wel blijven communiceren. Probeer de kennis en macht van groeperingen te gebruiken. Waarom denk je dat de kledinglijn van FRFC1908 zo succesvol is? Daar is een markt voor? Waarom ga je niet samenwerken en hang die kleding in de fanshop? Waarom moet ik vandaag weer een bericht lezen dat Feyenoord liever kut clubs in verre oorden loot zodat er weinig supporters meegaan? Maar als de nieuwe seizoenkaarten besteld kunnen worden is Feyenoord de club van het volk en krijg ik een mail van Gio dat hij niet zonder mij kan en of ik alsjeblieft volgend jaar ook weer wil komen?
Als je niet in staat bent om met zo'n achterban te dealen dan moet je bij RKC gaat zitten. En het argument dat iedereen zich moet gedragen is lulkoek. We leven niet in een Disneyfilm. Heel de maatschappij is naar de klote. En dat slaat ook weer door bij voetbal. Er is een groep die z'n gezonde verstand niet gebruikt.
Natuurlijk ligt de volledige schuld niet bij de directie. Het veld is heilig en daar kom je niet op als je daar niets te zoeken hebt en daar gooi je ook niets op. Maar om nu in alle media een jankverhaal te houden en totaal niet kritisch te kijken naar je zelf dat gaat er bij mij niet in. Zonder het aandeel van de raddraaiers te bagatelliseren.
En dan geheel rondom, en dan denk ik nog hoger..quote:
Niets aan toe te voegen. Het wordt tijd dat Gudde het ruime sop kiest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tot 3 keer toe heeft Feyenoord een boete gekregen voor het niet leeg houden van de trappen.
Die hekken met tie-wraps aan elkaar bij het uitvak van Standard Luik dan. Niet zo gek dat de boel uit de hand liep daar. Maar dat valt de clubleiding niet te verwijten natuurlijk. Ook een slim idee om de supporters van Besiktas achter de gehandicapte supporters te zetten. Turkse supporters staan bekend om hun goede gedrag dus die gehandicapten stonden daar wel veilig.
De clubleiding is verantwoordelijk voor het jarenlang verwaarlozen van de banden met eigen achterban. Er is geen enkele communicatie tussen club en supporters. Je weet van Feyenoord dat het een explosieve aanhang heeft. Je kan de klok er op gelijk zetten dat als de sportieve prestaties tegenvallen, en de clubleiding blijft in gebreke als het gaat om communicatie over een eventueel nieuw stadion dat de boel licht explosief wordt. Je weet ook dat er een aantal bij Feyenoord komen puur voor het snuiven en knokken. Dan moet je daar wat mee doen. En als je daar niks mee doet dan stapelt de woede, onvrede en onbegrip zich op. Praat met de groeperingen. Je hoeft ze geen inspraak te geven maar je moet wel blijven communiceren. Probeer de kennis en macht van groeperingen te gebruiken. Waarom denk je dat de kledinglijn van FRFC1908 zo succesvol is? Daar is een markt voor? Waarom ga je niet samenwerken en hang die kleding in de fanshop? Waarom moet ik vandaag weer een bericht lezen dat Feyenoord liever kut clubs in verre oorden loot zodat er weinig supporters meegaan? Maar als de nieuwe seizoenkaarten besteld kunnen worden is Feyenoord de club van het volk en krijg ik een mail van Gio dat hij niet zonder mij kan en of ik alsjeblieft volgend jaar ook weer wil komen?
Als je niet in staat bent om met zo'n achterban te dealen dan moet je bij RKC gaat zitten. En het argument dat iedereen zich moet gedragen is lulkoek. We leven niet in een Disneyfilm. Heel de maatschappij is naar de klote. En dat slaat ook weer door bij voetbal. Er is een groep die z'n gezonde verstand niet gebruikt.
Natuurlijk ligt de volledige schuld niet bij de directie. Het veld is heilig en daar kom je niet op als je daar niets te zoeken hebt en daar gooi je ook niets op. Maar om nu in alle media een jankverhaal te houden en totaal niet kritisch te kijken naar je zelf dat gaat er bij mij niet in. Zonder het aandeel van de raddraaiers te bagatelliseren.
En de directie kan het inderdaad nooit goed doen. Maar deze maatregel is symbolisch voor het armzalige en amateuristische supportersbeleid. Feyenoord doet helemaal niks voor eigen supporters. Het gaat altijd ten koste van eigen aanhang. Directie wil altijd het braafste jongetje van de klas zijn. En zelfs dat lukt ze niet.
Niks aan toe te voegen!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En de directie kan het inderdaad nooit goed doen. Maar deze maatregel is symbolisch voor het armzalige en amateuristische supportersbeleid. Feyenoord doet helemaal niks voor eigen supporters. Het gaat altijd ten koste van eigen aanhang. Directie wil altijd het braafste jongetje van de klas zijn. En zelfs dat lukt ze niet.
Hoeveel procent vangt Feyenoord?twitter:WatfordFC twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:00:07OFFICIAL: #watfordfc are delighted to announce the signing of Dutch international, Daryl Janmaat! https://t.co/AD71gG03OK reageer retweet
40-45quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel procent vangt Feyenoord?twitter:WatfordFC twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:00:07OFFICIAL: #watfordfc are delighted to announce the signing of Dutch international, Daryl Janmaat! https://t.co/AD71gG03OK reageer retweet
Niks, is nationale transfer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Huh, PSV ving toch ook voor Wijnaldum --> Liverpool?quote:
quote:Wijnaldum doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, maar desondanks hoeven de Rotterdammers niet te rekenen op een opleidingsvergoeding. Dit omdat het gaat om een binnenlandse transfer. Was Wijnaldum naar een club buiten Engeland vertrokken, dan had Feyenoord wel recht gehad op een paar ton. PSV verdient overigens wél aan de transfer van de Oranje-international. Die club heeft recht op een doorverkooppercentage.
Ligt er aan hoe het in het verkoopcontract staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huh, PSV ving toch ook voor Wijnaldum --> Liverpool?
[..]
Ah ok, maar goed. Ook al verdienen we er iets aan, dat geld wordt toch uitgegeven aan hogere netten of een bredere gracht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat alleen om opleidingsvergoedingen.
En anders wel aan boetes dankzij doorgesnoven mongolen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ok, maar goed. Ook al verdienen we er iets aan, dat geld wordt toch uitgegeven aan hogere netten of een bredere gracht.
Ik betaal 562 euro voor een SC en haal geen rotzooi uit. Ik vind dat ik dan het recht heb op tenminste:quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En anders wel aan boetes dankzij doorgesnoven mongolen.
Misschien een doorverkoop %, dat is dan een keer 3 ton [procent of 10 van 8.7 - 6).quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij hebt nogal wat te willen als klant supporter. Geen wonder dat Gudde en Koevermans zo daadkrachtig optreden. Pffffff. De Kuip zou maar vol zitten met klanten supporters zoals jij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik betaal 562 euro voor een SC en haal geen rotzooi uit. Ik vind dat ik dan het recht heb op tenminste:
- een fatsoenlijke behandeling
- de mogelijkheid wedstrijden bij te wonen, wanneer ik dat wil. En niet via loting afhankelijk te zijn.
- niet te worden uitgemaakt voor/behandeld als een doorgesnoven mongool
- een zitplaats (Voor S worden bijvoorbeeld meer plaatsen verkocht dan er zijn)
- het recht mijn onvrede te uiten
In de eerste plaats worden er natuurlijk niet meer kaarten verkocht dan dat er zitplaatsen beschikbaar zijn. Dat kan systeemtechnisch niet eens, maar is bovendien zeer onlogisch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik betaal 562 euro voor een SC en haal geen rotzooi uit. Ik vind dat ik dan het recht heb op tenminste:
- de mogelijkheid wedstrijden bij te wonen, wanneer ik dat wil. En niet via loting afhankelijk te zijn.
Allemaal de schuld van de politie inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Nagenoeg niemand reist tegenwoordig nog mee om de stad af te breken. Nancy was het laatste voorbeeld waar er echt groepen specifiek voor dat naar Frankrijk gingen. Rome had andere oorzaken dat het op den duur fout ging.
Nee. Er stonden daar geen prullenbakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de politie inderdaad.
562 euro om met een stel doorgesnoven mongolen geassocieerd te worden is inderdaad wel prijzig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
561,50... ik had vroegboekkorting zie ik net.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef fathank het volgende:
[..]
562 euro om met een stel doorgesnoven mongolen geassocieerd te worden is inderdaad wel prijzig.
Vastklantenkortingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
561,50... ik had vroegboekkorting zie ik net.
Alsof dat het ergst is wat er gebeuren kan. Gewoon Europa niet meer in is ook geen onmogelijkheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Liever 1 thuisduel zonder publiek dan deze maatregel.
Voor het gooien van een voorwerp op het veld en het niet vrijhouden van de trappen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof dat het ergst is wat er gebeuren kan. Gewoon Europa niet meer in is ook geen onmogelijkheid
Als het aan de grote competities ligt wordt dat zo snel mogelijk geregeld en wil de UEFA dat ook wel, dus lekker belangrijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof dat het ergst is wat er gebeuren kan. Gewoon Europa niet meer in is ook geen onmogelijkheid
Dan spelen we in de Champions League, dat verzacht de pijn dan wel een beetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Het leuke is.. de Europese straf is 2 jaar voorwaardelijk. Dus volgend seizoen krijgen we hetzelfde. Leuk man, Europees voetbal
Het is dieptriest dat het bestuur dit nog steeds toestaat. Dit is toch een maatregel die bovenaan de lijst hoort te staan? Helaas spant ons bestuur liever netten in een half vol stadion.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Vlarp het volgende:
Waarom kan ik nog steeds op de SC van een vriend naar binnen, of een vriend op die van mij? Totaal geen controle of ik wel de persoon ben van wie de kaart is. Dus ook elke lul met een stadionverbod kan zo het stadion inlopen. Waarom wordt je SC niet aan je ID gekoppeld? Niet dat ik voor een Big Brother-achtig iets ben, maar als nu al jaren een paar idioten het elke keer verneuken voor de grote massa die wel fanatiek is, maar zich niet misdraagt, dan moet je toch iets gaan doen?
- Op een fatsoenlijke behandeling heeft iedereen die een wedstrijd bezoekt recht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Incidenten zijn voornamelijk toch bij Europese wedstrijden. Vaak net wat meer losse kaarten, dus dan koop je zonder SC.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Vlarp het volgende:
Waarom kan ik nog steeds op de SC van een vriend naar binnen, of een vriend op die van mij? Totaal geen controle of ik wel de persoon ben van wie de kaart is. Dus ook elke lul met een stadionverbod kan zo het stadion inlopen. Waarom wordt je SC niet aan je ID gekoppeld? Niet dat ik voor een Big Brother-achtig iets ben, maar als nu al jaren een paar idioten het elke keer verneuken voor de grote massa die wel fanatiek is, maar zich niet misdraagt, dan moet je toch iets gaan doen?
Ik ben het met je eens hoor, maar het is natuurlijk ook weer zo dat je niet makkelijk iemand tijdens een wedstrijd uit het publiek kan pikken. Vaak genoeg gezien dat een steward daar een poging toe deed dat vervolgens het halve vak zich op die steward richt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:22 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord moet gewoon eens degenen die spullen op het veld flikkeren er uit pikken (desnoods gewoon tijdens de wedstrijd) en buiten de poorten zetten met een stadionverbod, in plaats van met sancties te komen die iedereen treffen.
Er hangen overal van die 360 graden camera's en stewards langs het veld zien gewoon wie er met rotzooi gooit.
Nee in plaats daarvan laten we het halve stadion leeg en plaatsen we enorme hekken.
Het is bijna hetzelfde kutbeleid waardoor je bij uitwedstrijden nu door betonnen tunnels met prikkeldraad loopt: preventieve 'oplossingen' in plaats van actief oplossen.
Nou meid, het is me wat.quote:Tegen Besiktas begonnen een paar honderd man te schreeuwen: Ali, Ali, je moeder heeft een snor.
Gudde en Feyenoord is dan ook allesbehalve een gouden match... Hij vergeet namelijk dat bij zijn bedrijf "Feyenoord" ook supporters horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:22 schreef Oldground het volgende:
Feyenoord moet gewoon eens degenen die spullen op het veld flikkeren er uit pikken (desnoods gewoon tijdens de wedstrijd) en buiten de poorten zetten met een stadionverbod, in plaats van met sancties te komen die iedereen treffen.
Er hangen overal van die 360 graden camera's en stewards langs het veld zien gewoon wie er met rotzooi gooit.
Nee in plaats daarvan laten we het halve stadion leeg en plaatsen we enorme hekken.
Het is bijna hetzelfde kutbeleid waardoor je bij uitwedstrijden nu door betonnen tunnels met prikkeldraad loopt: preventieve 'oplossingen' in plaats van actief oplossen.
Dat is het enige waar ik die Gudde soms op kan betrappen en waarvan ik vind dat dát hem oprecht siert. Het bagatalisserende toontje waarmee hij ogenschijnlijk zichzelf belachelijk maakt, maar het wel nalaat om de supporters helemaal te kak te zetten in de media.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef nostra het volgende:
Het is allemaal volkomen logisch, maar het is tegelijkertijd ook wel erg makkelijk. Je kan het prima verkopen naar buiten toe en je hoeft vervolgens geen enkele échte maatregel te nemen, die tot confrontatie of dialoog zou leiden.
Dit draagt Gudde onder andere dan vandaag in de VI aan als exemplarisch voor het wangedrag:
[..]
Nou meid, het is me wat.
Hij heeft het nog verkeerd ook. Allah, allah, je moeder is een hoer werd gezongen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef nostra het volgende:
Het is allemaal volkomen logisch, maar het is tegelijkertijd ook wel erg makkelijk. Je kan het prima verkopen naar buiten toe en je hoeft vervolgens geen enkele échte maatregel te nemen, die tot confrontatie of dialoog zou leiden.
Dit draagt Gudde onder andere dan vandaag in de VI aan als exemplarisch voor het wangedrag:
[..]
Nou meid, het is me wat.
Moet die steward 1: niet alleen komen en met de juiste mankracht (zoals in sommige gevallen politie) en 2: de mensen die in fysiek in opstand komen ook meenemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar het is natuurlijk ook weer zo dat je niet makkelijk iemand tijdens een wedstrijd uit het publiek kan pikken. Vaak genoeg gezien dat een steward daar een poging toe deed dat vervolgens het halve vak zich op die steward richt.
Zijn dat wel 360 graden camera's? Als ik onderaan X sta heb je zo'n camera die wel kan draaien maar als die hoek X filmt zie je hoek Y niet op het beeldscherm.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:22 schreef Oldground het volgende:
Dat weet ik niet zeker nee, maar daar ging ik eigenlijk wel van uit. Anders had je die leuk van die 1,5 miljoen kunnen aanschaffen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn dat wel 360 graden camera's? Als ik onderaan X sta heb je zo'n camera die wel kan draaien maar als die hoek X zit zie je hoek Y niet op het beeldscherm.
Ja precies. Daar zouden wel veranderingen in moeten komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Moet die steward 1: niet alleen komen en met de juiste mankracht (zoals in sommige gevallen politie) en 2: de mensen die in fysiek in opstand komen ook meenemen.
Weet wel dat het nu nog zo werkt hoor, steward komt kijken. Gozer in kwestie wordt beschermt door z'n maten en wat lui die er omheen staat en uiteindelijk druipt de steward af en is alles bij het oude.
Voor die optie wordt al een tijdje niet meer gekozen geloof ik. Vaak worden die onopvallend na de wedstrijd er tussenuit gepikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef Oldground het volgende:
[..]
Moet die steward 1: niet alleen komen en met de juiste mankracht (zoals in sommige gevallen politie) en 2: de mensen die in fysiek in opstand komen ook meenemen.
Weet wel dat het nu nog zo werkt hoor, steward komt kijken. Gozer in kwestie wordt beschermt door z'n maten en wat lui die er omheen staat en uiteindelijk druipt de steward af en is alles bij het oude.
Daar is wel echt over nagedacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:32 schreef Caland het volgende:
Hij heeft het nog verkeerd ook. Allah, allah, je moeder is een hoer werd gezongen.
Ach dat zou kunnen ja. Maar zo kun je moeilijk meerderen pakken, aangezien je tijd en mankracht dan beperkt is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor die optie wordt al een tijdje niet meer gekozen geloof ik. Vaak worden die onopvallend na de wedstrijd er tussenuit gepikt.
Heb zelf nog een keer zo'n gozer ontzet een paar jaar terug. Zat er een cameraploeg van Ajaxtv te juichen voor vak X. Die kregen natuurlijk een paar liter bier over zich heen en dat de gehele helft. Wilden ze die gasten in de rust meenemen. Ging niet gebeuren.
Maar geloof dat die lui toen alsnog later zijn gepakt.
Het is wel lekker pakkend.quote:
Nee, woon in China, he. Overigens is daar de sfeer in de stadion wel vele malen kutter. Sintelbaan, driekwart lege stadions, etc. Volgens mij zit het alleen bij Guangzhou Hengda redelijk vol maar ik woon in het noorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef Caland het volgende:
Sfeeer? Laatste jaren wel in de Kuip geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Er is al een jaar voorbij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Het leuke is.. de Europese straf is 2 jaar voorwaardelijk. Dus volgend seizoen krijgen we hetzelfde. Leuk man, Europees voetbal
Strengere en striktere controle gaat natuurlijk ook niet in goede aarde vallen. Maar ik ben het als supporter wel zat om steeds de dupe te zijn van een paar doorgesnoven idioten die zich niet kunnen gedragen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
Het is dieptriest dat het bestuur dit nog steeds toestaat. Dit is toch een maatregel die bovenaan de lijst hoort te staan? Helaas spant ons bestuur liever netten in een half vol stadion.
Als je dat al erg vindtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou meid, het is me wat.
Dingen als aanstekers gooien, vuurwerk etc. valt simpelweg niet tegen te gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Strengere en striktere controle gaat natuurlijk ook niet in goede aarde vallen. Maar ik ben het als supporter wel zat om steeds de dupe te zijn van een paar doorgesnoven idioten die zich niet kunnen gedragen.
Volgens mij zijn de camera's juist vorig jaar vervangen en kunnen ze nu letterlijk iedereen filmen (en herkennen) in het stadion.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn dat wel 360 graden camera's? Als ik onderaan X sta heb je zo'n camera die wel kan draaien maar als die hoek X filmt zie je hoek Y niet op het beeldscherm.
En toch moet dat op de 1 of andere manier.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dingen als aanstekers gooien, vuurwerk etc. valt simpelweg niet tegen te gaan.
Rookverbod. Heeft niemand meer een reden een aansteker mee te nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dingen als aanstekers gooien, vuurwerk etc. valt simpelweg niet tegen te gaan.
Iedereen visiteren dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toch moet dat op de 1 of andere manier.
Ja, want niemand heeft ook een aansteker mee naar een cafe oid??quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Rookverbod. Heeft niemand meer een reden een aansteker mee te nemen.
Daar red je het ook niet mee. Er zijn wedstrijden geweest waar de controle heel streng is en er alsnog allemaal zooi mee naar binnenkomt.quote:
Vertel, wat is volgens jou een doorgesnoven mongolenvak?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Gert het volgende:
- Met jouw SC van ruim een half duizend zit je beslist niet in een doorgesnoven mongolenvak.![]()
Ik denk dat het eerder andersom is. Je zou eigenlijk verwachten (Ja, I know assumption enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:00 schreef Happel het volgende:
Alsof alleen mensen met een stadionverbod met aanstekers gooien, kom op zeg...
Ja no shit. Er bestaat niet zoiets als 100% veiligheid, Sherlock.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar red je het ook niet mee. Er zijn wedstrijden geweest waar de controle heel streng is en er alsnog allemaal zooi mee naar binnenkomt.
Vaak zat aanstekers zien vliegen maar op het moment dat je zelf naar het veld kijkt zie je toch ook niet wie er gooit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is. Je zou eigenlijk verwachten (Ja, I know assumption enzo) dat mensen elkaar corrigeren als de mafkees naast je iets het veld op gooit.
Moet je de stoelnummers ook nog weten? O nee, die hebben ze daar (nog) niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel, wat is volgens jou een doorgesnoven mongolenvak?
Z. Daar sta jij toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Vertel, wat is volgens jou een doorgesnoven mongolenvak?
Goed artikel wel. Maar het verandert niets aan het feit dat supporters en directie elkaar in een wurggreep houden waardoor een oplossing voor alle spanningen heel ver weg is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:56 schreef Gert het volgende:
Gudde speelt alles of niets bij Feyenoord
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:56 schreef Gert het volgende:
Gudde speelt alles of niets bij Feyenoord
quote:Ook al zijn de eerder uitgedeelde straffen vanwege 'onvoldoende organisatie' de clubleiding misschien wel meer aan te rekenen dan de fan
Het is eigenlijk vooral storend dat de club daar verder totaal niet over rept. Dat is op zich wel te snappen, iedereen veegt z'n eigen straatje schoon, maar met een totaal verstoorde verhouding met supporters maak je het alleen maar erger.quote:
Dat zal de club nooit doen. Alles ligt aan de supporters. En natuurlijk zijn wij geen lieverdjes. Veel zou echter kunnen helpen als het bestuur en de supporters de dialoog met elkaar aangaan en allebei concessies doen. Ik denk dat het vooral bij het laatste schort, want ik weet dat er supporters zijn die praten met de directie over allerlei zaken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vooral storend dat de club daar verder totaal niet over rept. Dat is op zich wel te snappen, iedereen veegt z'n eigen straatje schoon, maar met een totaal verstoorde verhouding met supporters maak je het alleen maar erger.
Ja, natuurlijk. De directie wil niet zwak overkomen als ze duidelijk concessies naar supporters doen. Supporters willen weer niet in een hok worden gedrukt waarin niets mag van de directie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal de club nooit doen. Alles ligt aan de supporters. En natuurlijk zijn wij geen lieverdjes. Veel zou echter kunnen helpen als het bestuur en de supporters de dialoog met elkaar aangaan en allebei concessies doen. Ik denk dat het vooral bij het laatste schort, want ik weet dat er supporters zijn die praten met de directie over allerlei zaken.
Het heeft voor het bestuur ook weinig zin om in gesprek te gaan met supporters. Wat Caland gisteren al zei, 50.000 supporters, 50.000 meningen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal de club nooit doen. Alles ligt aan de supporters. En natuurlijk zijn wij geen lieverdjes. Veel zou echter kunnen helpen als het bestuur en de supporters de dialoog met elkaar aangaan en allebei concessies doen. Ik denk dat het vooral bij het laatste schort, want ik weet dat er supporters zijn die praten met de directie over allerlei zaken.
Die onvoldoende organisatie slaat eigenlijk alleen op de trappen leeghouden. En daar kan de club imo ook weinig aan doen.quote:
En de tyrapjes die de hekken bij elkaar moesten houden vs Standaard.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die onvoldoende organisatie slaat eigenlijk alleen op de trappen leeghouden. En daar kan de club imo ook weinig aan doen.
Daar heeft Feyenoord geen boete voor gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de tyrapjes die de hekken bij elkaar moesten houden vs Standaard.
Maar wel verwijtbaar aan de organisatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord geen boete voor gekregen.
Ja maar we hadden het over de boetes voor incompetente organisatie. Dat ging in alle gevallen om trappen niet leeg en/of vuurwerk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wel verwijtbaar aan de organisatie.
Wat zou er mis kunnen gaan als je de vakken ZXWY wel zou verkopen en rond het hele veld netten had neergezet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:
Het is ook wel verwonderlijk dat de directie nu (weer) de gebeten hond lijkt te zijn. Zij zijn niet degene die zich constant misdragen natuurlijk. Feyenoord heeft gewoon een (te) grote goep mongoloids die tof willen doen en dan is elk incidentje er een te veel als je die naam eenmaal hebt.
Echt een aids ‘oplossing’, maar misschien wel noodzakelijk.
Ik heb niet gezien welke vakken niet in de verkoop gaan verder, zal mij een rotzorg wezen gezien ik nu toch sowieso niet aan een kaartje kom.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat zou er mis kunnen gaan als je de vakken ZXWY wel zou verkopen en rond het hele veld netten had neergezet?
Die netten vind ik ook noodzakelijk, maar die 26.000 t.o.v. 45.000 is erg overdreven.
Roma uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:42 schreef Caland het volgende:
Gewoon hopen op minimaal 1 mooi reisje morgen, fuck die thuiswedstrijden.
Zij zijn niet degenen die met aanstekers gooien en/of vuurwerk afsteken. Dat valt hen inderdaad niet te verwijten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:
Het is ook wel verwonderlijk dat de directie nu (weer) de gebeten hond lijkt te zijn. Zij zijn niet degene die zich constant misdragen natuurlijk. Feyenoord heeft gewoon een (te) grote goep mongoloids die tof willen doen en dan is elk incidentje er een te veel als je die naam eenmaal hebt.
Echt een aids ‘oplossing’, maar misschien wel noodzakelijk.
Het zou wel kunnen als de supporters zich beter organiseren. Iets wat ik graag zou zienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het heeft voor het bestuur ook weinig zin om in gesprek te gaan met supporters. Wat Caland gisteren al zei, 50.000 supporters, 50.000 meningen.
Dundalk teken ik voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:44 schreef Slobeend het volgende:
Manchester United
Genk
Feyenoord
Dundalk
Hier las je het voor het eerst.
Kan niet meer, zitten in onze pot.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:45 schreef Typisch het volgende:
West Ham of United zou wel leuk zijn.
Die pakken ze wel aan hoor. Alleen daar heb je geen reet aan als je het grote plaatje bekijkt, bij Feyenoord loopt een dusdanig groot aantal mongolen rond dat het zo weer fout kan gaan. Bij een Ajax lopen die ook genoeg, maar zitten ze bovenin het stadion weggestopt. Bij ons staat de fanatiekste groep aan het veld, dat is ook een aardig verschil denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:46 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zij zijn niet degenen die met aanstekers gooien en/of vuurwerk afsteken. Dat valt hen inderdaad niet te verwijten.
Wat je ze wel kunt verwijten is dat ze niet die supporters aanpakken die dit wel doen, maar voor het gemak iedereen over één kam scheert en dus de hele groep aanpakt. Ik ben het zat om verantwoordelijk te moeten zijn voor die paar mongolen.
Oh ja, ik zie het.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet meer, zitten in onze pot.
Doe mij maar Braga, Villareal, Bilbao of iets in die contreien
De speeldata zijn al bekend, maar als je bedoelt op welke speeldag tegen wie uit en thuis, dat wordt dezelfde dag nog bekendgemaakt volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef onlogisch het volgende:
Is met die loting de speeldata etc ook direct bekend?
Ja ernaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef onlogisch het volgende:
Meestal een half uur na de loting al idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De speeldata zijn al bekend, maar als je bedoelt op welke speeldag tegen wie uit en thuis, dat wordt dezelfde dag nog bekendgemaakt volgens mij.
Zit HMF al klaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef onlogisch het volgende:
Nooit. Die is er HE-LE-MAAL klaar mee, met dat FOK!.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:04 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer komt HMF weer posten hier?
Hehe, jammer hoor. Maar ik kan het me voorstellen. Hij moet zijn eigen FOK! starten. Eigen baas alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit. Die is er HE-LE-MAAL klaar mee, met dat FOK!.
Heb ik me laten vertellen iig.
En dan nog wel trouw alles op FOK! lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit. Die is er HE-LE-MAAL klaar mee, met dat FOK!.
Heb ik me laten vertellen iig.
Sowieso.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan nog wel trouw alles op FOK! lezen.
feyenoordapp #neverforgetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso.
En in de Feyenoordapp standaard los gaan op allerlei commentaren hier.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso.
OH SHITquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben aan het werk, heb niks kunnen lezen. Kan je je misschien niet voorstellen met een Wajong.
Vrijdag pas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben aan het werk, heb niks kunnen lezen. Kan je je misschien niet voorstellen met een Wajong.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dank u. En het lijstje met de mogelijke tegenstanders, staat die ook ergens toevallig?
Voor meer info over de loting kun je onlogisch altijd dmen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Groen = zeker.
Rood = spreekt voor zich.
Ja, sterf effe joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar welke kunnen we treffen? De witte of de groene? Of beide met uitzondering van de NL-clubs maar zijn de witte die hij persoonlijk niet wilt treffen?
Beetje eng dat er een soort platform is waarbij alles wat hier voorbij komt beoordeeld wordt. Nu durf ik niks meer te posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso.
Ons aller HMF hoort ook uw gebeden, dus dan valt het lezen van een paar posts nog wel mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje eng dat er een soort platform is waarbij alles wat hier voorbij komt beoordeeld wordt. Nu durf ik niks meer te posten.
Het gaat ook eigenlijk alleen om jou.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje eng dat er een soort platform is waarbij alles wat hier voorbij komt beoordeeld wordt. Nu durf ik niks meer te posten.
Ik ben ook aan het werk. Maar ik ben niet zo'n slaaf en een baan waarmee ik tussendoor kan Fokken en up-to-date kan blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nog dommer om te poepen die gast.quote:
Een krantenwijk een baan noemenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk. Maar ik ben niet zo'n slaaf en een baan waarmee ik tussendoor kan Fokken en up-to-date kan blijven.
[..]
Nog dommer om te poepen die gast.
Ah,dat valt dan weer mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook eigenlijk alleen om jou.
Misschien Willem II. Ik twijfel ook om een SC van Rostov te nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, mogelijk nog beroerder
Pak jij dit seizoen nog een uitwedstrijd?
Man man man...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Vlarp het volgende:
http://nos.nl/artikel/212(...)reigende-rellen.html
Als je dit zo leest, dan verbaasd het me echt dat ze met de huidige maatregelen op de proppen komen...quote:"Sinds de thuiswedstrijd tegen AS Roma op 26 februari 2015 heeft de club talloze scenario's besproken en maatregelen afgewogen. Intern zijn de uit- en thuiswedstrijd tegen AS Roma - maar ook eerdere incidenten - kritisch geanalyseerd. Daarnaast is er bij externe partijen en experts advies ingewonnen en is er met deze partijen gebrainstormd over structurele oplossingen. Zo zijn er gesprekken gevoerd met supporters (onder andere via de Feyenoord Supportersraad), zijn er meerdere denktanks georganiseerd met mensen van binnen en buiten het voetbal en is gesproken met experts op het gebied van gedragswetenschappen, massamanagement en psychologie. Ook zijn er door medewerkers van Feyenoord verschillende bezoeken gebracht aan buitenlandse clubs, die met vergelijkbare wanordelijkheden binnen hun achterban te maken hebben of hebben gehad."
Een rechtsback of linksbuiten als back-up zal een welkome versterking zijn. Piazon zou lekker zijn. Creativiteit op links die ook op links kan spelen. Iets wat we nodig hebben.quote:Van Geel op zakenreis in het buitenland
Met de komst van Steven Berghuis leek Feyenoord haar selectie definitief rond te hebben. Toch is Martin van Geel momenteel op zakenreis in het buitenland, zo bevestigt algemeen directeur Eric Gudde tegenover Metro.
''Logisch, in de laatste dagen van de transferperiode'', aldus Gudde. Van Geel bevindt zich mogelijk in Engeland. Deze week berichtten Engelse tabloids dat Feyenoord graag Lucas Piazon wil huren van Chelsea. De linksbenige aanvaller annex middenvelder zou ook in de belangstelling staan van AS Roma en Lazio.
Hopen dat Martin van Goud nog wat leuks kan vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Een rechtsback of linksbuiten als back-up zal een welkome versterking zijn. Piazon zou lekker zijn. Creativiteit op links die ook op links kan spelen. Iets wat we nodig hebben.
Misschien met Chelsea ruilen voor Bilal?
Zou mooi zijn hopelijk is hij niet te duur om te huren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Een rechtsback of linksbuiten als back-up zal een welkome versterking zijn. Piazon zou lekker zijn. Creativiteit op links die ook op links kan spelen. Iets wat we nodig hebben.
Misschien met Chelsea ruilen voor Bilal?
Kuytgodtwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 25-08-2016 om 16:32:02Help jij @Kuyt aan de titel Maatschappelijk Speler Eredivisie 2016? Stem (nog één dag!) via https://t.co/t4Getdmm54! https://t.co/Y61NEQtQGx reageer retweet
Die Piazon mag wel als ie op links goed is. En dan Elia uit de basis spelen graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hopen dat Martin van Goud nog wat leuks kan vinden.
Of op 10.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Piazon mag wel als ie op links goed is. En dan Elia uit de basis spelen graag.
Het zou voor Elia sowieso wel lekker zijn als ie concurrentie heeft. Nu weet ie dat Bilal achter hem staat. Elia kan nu dus rustig op zaterdagavond even chillen met z'n matties in de stad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Piazon mag wel als ie op links goed is. En dan Elia uit de basis spelen graag.
Heeft ook mijn voorkeur.quote:
Ik heb het idee dat het kwartje aardig is gevallen bij Elia. Ik vond hem erg energiek de laatste wedstrijden, zonder concurrentie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou voor Elia sowieso wel lekker zijn als ie concurrentie heeft. Nu weet ie dat Bilal achter hem staat. Elia kan nu dus rustig op zaterdagavond even chillen met z'n matties in de stad.
...
Met de aankomende sfeer in de Kuip, aankomende Europese thuiswedstrijden, zullen we toch niet verder komen. Gudde & co ook weer blij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:25 schreef Elan het volgende:
Die maatregels kosten blijkbaar1.5 miljoen. En dat zijn alleen 3 potjes in de groepsfase. Wat een pleurisbeleid
Mooiste is dat de gekkies die het veroorzaken nog steeds binnen kunnen komen door op tijd kaarten te fiksen of via via. Dus hoezo probleem opgelost?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Met de aankomende sfeer in de Kuip, aankomende Europese thuiswedstrijden, zullen we toch niet verder komen. Gudde & co ook weer blij.
Lastig hoor als je niet beursgenoteerd bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:42 schreef Zipportal het volgende:
Nu dat Ajax het slechter doet, zijn bij Feyenoord de beurscijfers ook omhoog geschoten?
Helemaal niets op de beurs!!!!
Haha ja leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:23 schreef arjan1112 het volgende:
is Bosz al ontslagen? De nieuwe trainer van 020 Gio!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:23 schreef arjan1112 het volgende:
De enige manier dat jij ooit de leukste thuis kan zijn is als je alleen thuis bent denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:23 schreef arjan1112 het volgende:
De goede opmerkingen blijven komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De enige manier dat jij ooit de leukste thuis kan zijn is als je alleen thuis bent denk ik.
Dat dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt
Dat is toch juist een voorbeeld van een leuk en onschuldig spreekkoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik word wel een beetje moe van dat gewijs naar Feyenoord alsof het staan op trappen en het gooien van zooi op het veld exclusief is voorbehouden aan Rotterdam. Gister ook weer een k(l)eurig plaatje in De Telegraaf met een overzicht van '13 (!)', inclusief het uitroepteken dus, straffen die de UEFA in de afgelopen drie jaar heeft opgelegd. Waaronder de straf 'vrijspraak'.
Nou prima, doen we een overzichtje van de straffen aan onze Amsterdamse vrienden over de afgelopen twee jaar daar dan tegenover:
2014, Ajax-Celtic, leeg vak, racisme
2014, Celtic-Ajax, 20.000, vernielingen
2014, Ajax-RB Salzburg, 5.000, gooien op het veld
2014, RB Salzburg-Ajax, 40.000, racisme, spreekkoren, vuurwerk, spandoeken, gooien op het veld
2015, Ajax-APOEL, 12.000, staan op trappen
2015, Ajax-Legia, 15.000, staan op trappen
2015, Rapid Wien-Ajax, 48.000, vuurwerk, rellen, gevechten
En dan heb ik ze waarschijnlijk niet eens allemaal. Letterlijk precies dezelfde feiten.
Maar goed, doet niets af aan naar jezelf moeten kijken natuurlijk.
Dat kapstokartikel 'incompetente organisatie' is toch gewoon een verdienmodel voor die gasten. Zo'n boete op mogen (of moeten) leggen impliceert ook een verantwoordelijkheid die bij de UEFA zou liggen, maar ik vermoed zomaar dat die verantwoordelijkheid er ineens helemaal niet blijkt te zijn op het moment dat, zeg, hulpdiensten niet op tijd bij een supporter kunnen komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
Zelfs PSV krijgt elke wedstrijd een boete van de UEFA voor incompetente organisatie omdat er op trappen wordt gestaan.
Daar gaat iets mis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Definitieve schema voor morgen :
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Mijn droomscenario :
Bilbao
Braga/Praag
Sassuolo
Zie geen enkele speler bij Feyenoord die een duel van Pogba of Ibrahimovic kan winnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Manchester United zou wel leuk voor jullie zijn.
Tegen PSV maken we in een direct duel geen kans, dat was wel duidelijk in de wedstrijd voor de schaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:34 schreef MPC60 het volgende:
Kunnen we niet gewoon tegen die neuzen en kaasboeren?
Ik schat PSV toch wel wat hoger in dan die andere twee. Die gaan volgens mij een soort Bayern van de lage landen worden als we niet oppassen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Tegen PSV maken we in een direct duel geen kans, dat was wel duidelijk in de wedstrijd voor de schaal.
Misschien gaan ze dan wel met het 2e spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zie geen enkele speler bij Feyenoord die een duel van Pogba of Ibrahimovic kan winnen.
Nee joh, het verschil in begroting is veel kleiner. Ajax heeft die potentie veel meer, maar gelukkig weten die het constant te verneuken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik schat PSV toch wel wat hoger in dan die andere twee. Die gaan volgens mij een soort Bayern van de lage landen worden als we niet oppassen.
Dat maakt geen verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien gaan ze dan wel met het 2e spelen.
Nja dan spelen Pogba en Zlatan niet.quote:
Voorgaand seizoen was 't wellicht 'wel leuk' geweest, nu is het volledig kansloos denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan dient ie vast zijn ontslag in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:27 schreef ace_eleven het volgende:
Wat zal Koevermans zeggen al het Schalke, AS Roma en Nice wordt
Niet verkeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan dient ie vast zijn ontslag in.
in een volle Kuip wel ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Machester geeft natuurlijk helemaal geen ruk om de EL, die gaan met een B-elftal spelen. Alles draait om het kampioenschap bij Mourinho dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:27 schreef ace_eleven het volgende:
Plzen, PAOK en Dundalk zie ik ook wel zitten, en anders een Belg uit pot 2![]()
Wat zal Koevermans zeggen al het Schalke, AS Roma en Nice wordt
[..]
Voorgaand seizoen was 't wellicht 'wel leuk' geweest, nu is het volledig kansloos denk ik![]()
Nou pfoe wat een bizar overwicht hadden die zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Tegen PSV maken we in een direct duel geen kans, dat was wel duidelijk in de wedstrijd voor de schaal.
Hoe kom je daar nu toch bij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik schat PSV toch wel wat hoger in dan die andere twee. Die gaan volgens mij een soort Bayern van de lage landen worden als we niet oppassen.
Dat vond ik in die pot wel hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pfoe wat een bizar overwicht hadden die zeg.
Dat viel echt wel mee. Niet dat die pot uberhaupt een graadmeter voor wat dan ook wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat vond ik in die pot wel hoor![]()
Ik ben ervan overtuigt dat wij nooit meer kampioen gaan worden, die neuzen doen niks met d'r geld en PSV blijft lekker cl miljoenen binnen harken en investeren. Die worden dit seizoen ook weer kampioen en dan herhaalt de cyclus zichzelf weer. De Nederlandse competitie is compleet uitgehold en er zal er maar een van kunnen profiteren.quote:
Ajax is 4 keer op rij kampioen geworden en zijn financieel al jaaaaaaarne stabiel. PSV is dat pas sinds kort en heeft net zo min geimponeerd bij haar kampioenschappen dan Ajax in die van hun. Alleen uit bij Zwolle dit seizoen was PSV overtuigend, voor de rest was het gewoon weer billenknijpen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigt dat wij nooit meer kampioen gaan worden, die neuzen doen niks met d'r geld en PSV blijft lekker cl miljoenen binnen harken en investeren. Die worden dit seizoen ook weer kampioen en dan herhaalt de cyclus zichzelf weer. De Nederlandse competitie is compleet uitgehold en er zal er maar een van kunnen profiteren.
Dat ligt dan aan jou. In die pot speelden beide ploegen kut met peren. Feyenoord wel iets slechter, maar voor hetdelfde geldt had ie er bij hen per ongeluk ingevallen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat vond ik in die pot wel hoor![]()
Zegt verder natuurlijk niets over een volgende confrontatie
In de eerste helft stond PSV positioneel extreem veel beter dan Feyenoord. PSV speelde rustig, wachtte af, en was de enige ploeg die kansen creëerde. Feyenoord schoot ongeveer de helft van de uitverdedigende ballen blind weg, die vanwege die positionering allemaal in de voeten van een PSV-er belandde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. In die pot speelden beide ploegen kut met peren. Feyenoord wel iets slechter, maar voor hetdelfde geldt had ie er bij hen per ongeluk ingevallen.
Het was echt niet of ze er die wedstrijd ver bovenuit staken
Voor de mensen die toch nog willen gaanquote:AANMELDPROCEDURE PASSE-PARTOUTS EUROPA LEAGUE GESTART
vrijdag 26-08-16 09:02
Seizoenkaarthouders kunnen zich vanaf vandaag (vrijdag 26 augustus) 9:00 uur aanmelden voor een passe-partout voor de thuiswedstrijden in de Europa League. Het aanmelden is niet verplicht en vergroot de kans op het daadwerkelijk kunnen aanschaffen van een passe-partout niet, maar is puur bedoeld om supporters een grotere kans te bieden om met een groep naast of bij elkaar te zitten. Er zit geen tijdsdruk op het aanmelden, wat betekent dat degenen die zich vandaag als eerste aanmelden niet meer kans maken op een passe-partout dan supporters die dat op de laatst mogelijke dag doen (donderdag 1 september).
Hoofdboeker
Elke groep (die kan bestaan uit minimaal twee en maximaal vijf personen) kan worden aangemeld door één supporter, die daarmee de zogenoemde hoofdboeker is. De hoofdboeker kan, na een voltooide aanmelding, vanaf 3 september voor alle groepsleden in een keer een passe-partout (proberen te) kopen. Na aanmelding ontvangen de hoofdboeker én de groepsleden een bevestiging per e-mail.
Prijzen
Feyenoord maakt op maandag 29 augustus aanstaande de prijzen bekend van de passe-partouts. Die dag volgt tevens meer gedetailleerde kaartverkoopinformatie, zoals beschikbare vakken en plaatsen. De kaartverkoop zelf start op zaterdag 3 september aanstaande om 9:00 uur. Met een passe-partout hebben supporters automatisch toegang tot de drie thuiswedstrijden in de groepsfase van de Europa League.
Aanmelden
De hoofdboeker kan zijn of haar groep vanaf 9:00 uur aanmelden via www.feyenoord.nl/groepsaanmelding. Om aan te melden heeft de hoofdboeker zijn of haar eigen relatienummer en postcode nodig, evenals die van al zijn of haar groepsleden.
Kijk op www.feyenoord.nl/groepsaanmelding voor meer uitgebreide informatie of om je direct aan te melden.
Donetsk speelt in Lviv en dat is echt prima te reizen. Westerse stad met goedkope drank en veel hoeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:22 schreef easy-going het volgende:
Ik vrees dat de ballen van Donetsk, Fener en Qarabag opgewarmd zijn voor Feyenoord
Denk je echt dat Mourinho een fuck geeft om de CL en al zijn sterren laat spelen? Waarschijnlijk spelen dan Memphis en co.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zie geen enkele speler bij Feyenoord die een duel van Pogba of Ibrahimovic kan winnen.
CL ja, EL neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denk je echt dat Mourinho een fuck geeft om de CL en al zijn sterren laat spelen? Waarschijnlijk spelen dan Memphis en co.
Naja 'Westers'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Donetsk speelt in Lviv en dat is echt prima te reizen. Westerse stad met goedkope drank en veel hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |