Werd al aan gewerkt als het goed isquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
Boys, we hebben creatievelingen nodig voor de OP.
Ja dus dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:05 schreef Vasion het volgende:
Boys, we hebben creatievelingen nodig voor de OP.
Dus hij komt z'n last post niet na?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dus dit.
Hoewel Lastpost laatst had gepost dat de OP gefixed zou worden
7/10quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus hij komt z'n lastpost niet na?
Wat een lastpost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus hij komt z'n last post niet na?
Nog meer middenveldersquote:Volgens de Britse tabloid Daily Mail richt Feyenoord zijn pijlen op Lucas Piazon van Chelsea. De 22-jarige middenvelder speelde eerder al op huurbasis voor Vitesse en is op een dood spoor geraakt in Londen.
Behalve Feyenoord zou ook AS Roma en Lazio de Braziliaan willen kopen van Chelsea. De Londenaren verhuurden hem eerder al aan Malaga, Vitesse, Eintracht Frankfurt en Reading. In Arnhem maakte hij in het seizoen 2013/2014 vooral de eerste seizoenshelft indruk. Zijn laatste duel voor Chelsea, waar hij nog tot 2018 onder contract staat, speelde hij in 2012
In vak JJ heeft iedereen eigen plek met nummer, maar iets gaat er fout in vak HH volgens mij..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:14 schreef exile79 het volgende:
Dat racisme gelul omdat banaan is natuurlijk dikke onzin. En je hoort ook geen rommel op het veld te gooien, maar dat van die trappen die vol staan, tja. Da's elke wedstrijd het geval en naar mijn mening vooral sinds ze de achterste rijen verwijderd hebben. Ik weet dat Feyenoord zegt dat het aantal verkochte kaarten daarop is aangepast, maar ik geloof dat echt niet. Het is echt vol wanneer de trappen vol staan, dat is echt niet voor het gemak of om niet door te hoeven lopen. In w2 tenminste niet.
Bij topwedstrijden en Europese wedstrijden is het altijd veel drukker dan normaal. Ze verkopen veel te veel kaarten. Kan niet anders. Daarna piepen dat er mensen op de trap zitten te staan. Je weet van te voren dat de uefa daarover gaat piepen en dat je een boete krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
In vak JJ heeft iedereen eigen plek met nummer, maar iets gaat er fout in vak HH volgens mij..
Bij de topwedstrijden staat alles echt helemaal vol op de trappen
Je mag nog geluk hebben als je erbij kan zijn als SK houder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:01 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind de maatregelen iets teveel van het goede. Het lijkt me duidelijk dat er iets gedaan moest worden, maar waarom X etc. leeg houden en dan ook nog netten van 10 meter hoog rond het veld?
Het ergst vind ik dat het hele sfeertje van een Europese avond naar de klote is. Daarom blijf ik ook lekker thuis. Dat zal ze leren.
Ik ben toch wel echt benieuwd naar het toekomstplan van Feyenoord voor Gustafson en Tapia. Want die lijkt er nu gewoon totaal niet te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien moeten we geen middenvelders meer halen, want Clasie komt volgend jaar gewoon terug
Teveel kaarten, maar ook het feit dat grote groepen kaarten omwisselen beneden van bijvoorbeeld 2e ring om maar op R / S / T te kunnen staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij topwedstrijden en Europese wedstrijden is het altijd veel drukker dan normaal. Ze verkopen veel te veel kaarten. Kan niet anders. Daarna piepen dat er mensen op de trap zitten te staan. Je weet van te voren dat de uefa daarover gaat piepen en dat je een boete krijgt.
Er zijn 32.000 seizoenkaarthouders geloof ik. Zullen er een hoop afhaken nav deze maatregelen. Veel mensen slaan deze wedstrijden sowieso over want te duur/reistijd/aanvangstijden etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je mag nog geluk hebben als je erbij kan zijn als SK houder.
Eens. Afgelopen bekerfinale was het helemaal ergquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teveel kaarten, maar ook het feit dat grote groepen kaarten omwisselen beneden van bijvoorbeeld 2e ring om maar op R / S / T te kunnen staan.
Moet wel zeggen in vak JJ is het heel erg fijn om eigen stoel te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij topwedstrijden en Europese wedstrijden is het altijd veel drukker dan normaal. Ze verkopen veel te veel kaarten. Kan niet anders. Daarna piepen dat er mensen op de trap zitten te staan. Je weet van te voren dat de uefa daarover gaat piepen en dat je een boete krijgt.
Dat zal jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Afgelopen bekerfinale was het helemaal erg![]()
Ik vind stoelnummering in elk geval vrij kut. Ik ging altijd met zus + nog een vriendin van haar, en elk seizoen leerden we nieuwe mensen kennen waar we dan bij konden zitten omdat het toch vrij zitten was. Nog altijd contact met die mensen (laatste SCC was in 2008/2009 geloof ik).quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Moet wel zeggen in vak JJ is het heel erg fijn om eigen stoel te hebben.
Ook als er een keer iemand meegaat op een loskaartje kan ie er bij zitten, desnoods op de trap 😂
Heb nog niemand horen klagen iig. En in het begin had ik daar echt mij bedenkingen erbij
Datquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien moeten we geen middenvelders meer halen, want Clasie komt volgend jaar gewoon terug
En dat voor 3 wedstrijden, dan kan je nog beter 1 wedstrijd helemaal zonder publiek moeten spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:01 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind de maatregelen iets teveel van het goede. Het lijkt me duidelijk dat er iets gedaan moest worden, maar waarom X etc. leeg houden en dan ook nog netten van 10 meter hoog rond het veld?
Het ergst vind ik dat het hele sfeertje van een Europese avond naar de klote is. Daarom blijf ik ook lekker thuis. Dat zal ze leren.
Ik weet niet op welke wedstrijden jij allemaal rekent, maar in de poulefase is het 1,5mln hequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit besluit kost dus 3 miljoen. Tering, wat een geld.
Volgens transfermarkt is dat zelfs zijn primaire positie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat
Zou
Genot
Zijn
Piazon kan trouwens ook heel goed linksbuiten meen ik.
Ligt ook aan de rol die je daar krijgt. Daarnaast: Vicarage Road > London Stadium.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Janmaat naar Watford. West Ham had ook interesse. Dan was ik naar West Ham gegaan.
Oja, West Ham is verhuistquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:07 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ligt ook aan de rol die je daar krijgt. Daarnaast: Vicarage Road > London Stadium.
Mwa, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb je dan 2 huurspelers die je veel laat spelen, ten koste van je eigen spelers. En die laatste groep is toch je kapitaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens transfermarkt is dat zelfs zijn primaire positie.
Zou ik een hele sterke zet vinden hoor, mochten we die kunnen aantrekken
tenzij we 'm kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, aan de ene kant wel. Aan de andere kant heb je dan 2 huurspelers die je veel laat spelen, ten koste van je eigen spelers. En die laatste groep is toch je kapitaal.
Nee joh. Zat gezinnen/mensen die doordeweeks niet kunnen. Als je een seizoenskaart hebt dan heb je altijd een kaart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je mag nog geluk hebben als je erbij kan zijn als SK houder.
Oxford United sooooowquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:54 schreef Oldground het volgende:
Manutelli heeft zojuist gescoord tegen Oxford United.
Denk iedereen wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Janmaat naar Watford. West Ham had ook interesse. Dan was ik naar West Ham gegaan.
Wat een tosti is het toch ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat een incompetente zak hooi is die Gudde toch hé. Ik zag 'm gisteren het verhaal verdedigen bij Nieuwsuur. Meneer sprak doodleuk over 30 tot 35.000 welwillende en lijkt daar dus mee aan te geven dat er 20.000 raddraaiers zijn.
Man man man. Wat een generalisatie weer. Natuurlijk heb je er rotte appels tussen zitten maar Gudde lijkt alle connectie met de achterban en realiteit te hebben verloren. Hoe kan dit toch een oplossing zijn? Netten, for Gods sake ; netten
Natuurlijk gaat een boycot waar de beroepsklagers,LN/FRFC, het over hebben niet werken. Feyenoord zal gewoon die 26.000 kaarten in een mum van tijd hebben verkocht. Want Feyenoord. Maar wat wordt hiermee het Europese seizoen ontzettend verneukt zeg. Voor het veldspel hoefde je al een jaar of 40/45 niet meer naar de Kuip te komen maar de sfeer en de ambiance was toch vaak een extra zetje in de rug voor het team. Maar nu deze vakkundig vermoord is door Gudde & Co kan daar nu ook wel een streep doorheen.
Wat.Een.Deceptie.
Hahahaquote:Feyenoord heeft rigoureuze maatregelen getroffen om te voorkomen dat de UEFA de club uiteindelijk kan bestraffen met één wedstrijd zonder publiek of zelfs complete uitsluiting van het toernooi.
De Rotterdammers hebben nog twee voorwaardelijke straffen openstaan bij de bond.
Eén overtreding kan dus serieuze gevolgen hebben voor Feyenoord. De clubleiding maakte gisteren dan ook bekend dat de stadioncapaciteit teruggaat naar 26.000 toeschouwers. Bij Europese thuiswedstrijden worden bovendien hoge netten opgehangen en er zullen meer stewards ingezet worden.
De clubleiding sprak met gedragswetenschappers, hoogleraren in massamanagement en psychologie.''We hebben overal gezocht naar oplossingen'', citeert het Algemeen Dagblad directeur Eric Gudde. ''Wij hebben een deel van onze aanhang niet onder controle. Dit maatschappelijke probleem ga ik niet in mijn eentje oplossen. Maar wij willen wel een voortrekkersrol vervullen.''
Feyenoord-supporters mogen wel naar de uitduels in de Europese campagne afreizen. ''Want de UEFA stelt dat je uiteindelijk toch verantwoordelijk bent voor jouw eigen fans, hoe ze ook aan toegangskaarten zijn gekomen. Dan willen we liever proberen de controle erover te houden'', stelt Gudde.
En dus heeft de directie een duidelijke voorkeur voor tegenstanders, zegt commercieel directeur Mark Koevermans. ''Tegenstanders heel dichtbij, waardoor wij met busreizen de regie in handen kunnen houden, zoals destijds bij Standard Luik of AA Gent. Of juist heel ver weg, omdat er dan weinig mensen meegaan.''
Ja, ongelofelijk he. Terwijl het in de uitvakken eigenlijk altijd goed gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hahaha
Alles maar dan ook alles uit de kast trekken om maar supportertje te pesten. Feyenoord
Het gaat dan ook om de mensen die niet in de uitvakken zitten maar mee reizen om de stad af te breken. De kans dat die mee gaan bij heel ver is natuurlijk ook gewoon kleiner..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk he. Terwijl het in de uitvakken eigenlijk altijd goed gaat.
Ik neem het ze niet kwalijk. Als ze geen maatregelen nemen, het weer een teringzooi wordt en we draconische maatregelen opgelegd krijgen door de uefa ben je nog veel verder van huis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hahaha
Alles maar dan ook alles uit de kast trekken om maar supportertje te pesten. Feyenoord
Nagenoeg niemand reist tegenwoordig nog mee om de stad af te breken. Nancy was het laatste voorbeeld waar er echt groepen specifiek voor dat naar Frankrijk gingen. Rome had andere oorzaken dat het op den duur fout ging.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de mensen die niet in de uitvakken zitten maar mee reizen om de stad af te breken. De kans dat die mee gaan bij heel ver is natuurlijk ook gewoon kleiner..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |