SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Doe normaal !
Dit is godenvoer:Dit ja. Enige reep die ook nog eens blijft drijven (als ik de oude reclames mag geloven)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Doe normaal !
Dit is godenvoer:JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:31 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit ja. Enige reep die ook nog eens blijft drijven (als ik de oude reclames mag geloven)
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:32 schreef LLgetikt het volgende:
MIlky Way all the way![]()
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog wel het ergste, dat ts dus gewoon dezelfde rechten heeft als normale mensen zoals jij en ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:36 schreef FlyDutchMan het volgende:
Die mensen hebben nog stemrecht ook.
Topic is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:41 schreef LLgetikt het volgende:
oooooo ik vergeet gewoon de lekkerste!! KNOPPERS![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit topic kan verder wel dicht, TS zit er naast. Raider is gewoon godenvoer.quote:
Rolo ?! Oh nee wat. Je zei wat anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit topic kan verder wel dicht, TS zit er naast. Raider is gewoon godenvoer.
Je weet welk type man ook van sabbelen op noten houdt hè.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:36 schreef FlyDutchMan het volgende:
Bounties, Marsen of Kitkats het lekkerst vinden.
Die mensen hebben nog stemrecht ook.
Snickers en Lions: Repen met noten.
Sabbelen op een chocoladereep ja? Ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je weet welk type man ook van sabbelen op noten houdt hè.
Gewoon flink zuigen dan komt het er vanzelf uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nog nooit een negerlul in de mond hebben gehad die net in de kokosolie is gedipt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |