Rolo ?! Oh nee wat. Je zei wat anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit topic kan verder wel dicht, TS zit er naast. Raider is gewoon godenvoer.
Je weet welk type man ook van sabbelen op noten houdt hè.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:36 schreef FlyDutchMan het volgende:
Bounties, Marsen of Kitkats het lekkerst vinden.
Die mensen hebben nog stemrecht ook.
Snickers en Lions: Repen met noten.
Sabbelen op een chocoladereep ja? Ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je weet welk type man ook van sabbelen op noten houdt hè.
Gewoon flink zuigen dan komt het er vanzelf uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nog nooit een negerlul in de mond hebben gehad die net in de kokosolie is gedipt
Exactly.Iemand met zo'n kleutersmaak moet naar bed.quote:
Uit welk bananenland komt dit nou weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:36 schreef Fatoeman het volgende:
Mensen die geen albeni snaaien![]()
[ afbeelding ]
ik weet wat goed smaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:30 schreef Najieto het volgende:
[..]
Godver, als ik zo'n doosje koop vreet ik em altijd in 1 keer leeg #ikbeneendikzak
Turkije. Had zo'n ding een keer en is echt lekker. Een twix met een kokoskoek zegmaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Uit welk bananenland komt dit nou weer.
Gewoon bij Albert Heijnquote:
Jammer genoeg heb je het fout. In de Nederlandse taal wordt het Bounty's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:28 schreef TUFKAL het volgende:
Bounty is de naam. Dus dat wordt dan Bountys, niet ineens Bounties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |