quote:
Hans was er al om 20:00. Hij had het over die DWDD aids wat er doorheen klapte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:02 schreef Onnoman het volgende:
komt hans even voor 8 minuten 270 km rijden
Kunnen we het rustig afbouwen. Zo cold turkey stoppen na de OS geeft ontwenningsverschijnselen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:02 schreef Karina het volgende:
Nog meer sport dus morgen...
Nou misschien ben ik er ook weer, denk het niet eigenlijk
En blijft lekker aan de bar hangen uiteraard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hans was er al om 20:00. Hij had het over die DWDD aids wat er doorheen klapte.
Eerlijk gezegd ben ik het nu al vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:03 schreef Baszh het volgende:
[..]
Kunnen we het rustig afbouwen. Zo cold turkey stoppen na de OS geeft ontwenningsverschijnselen.
EK voelt ook al als 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik het nu al vergeten.
Daar is dan ook weinig het van waard om te onthoudenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
EK voelt ook al als 2 jaar geleden.
Ja ook inderdaad. Gek is dat. Heeft geen indruk achtergelaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
EK voelt ook al als 2 jaar geleden.
Hij heeft toch het hele jaar door een kleurtje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:04 schreef Onnoman het volgende:
altijd als de zomervakantie dr op zit.. zie je pauw altijd met zon overdreven doorgebrande rotkop te shinen.. was ook altijd met Jack van Gelder..
Zie ik ze echt met hun pierelotje op een een of andere nudisten camping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |