Toen ik het bericht snel las dacht ik heel even aan Lutz Bachmann van Pegida, dat zou wat zijn geweestquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:26 schreef Monolith het volgende:
Het probleem met Bachmann is een beetje dat ze, zoals de Amerikanen het noemen, 'batshit insane' is.
Het gaat om die ongelooflijke focus en dat je er ook vooral heel veel onzin bij haalt. Ik geloof bes dat de DNC Clinton graag ziet winnen. Maar als de overige 80% van je bewijs pure en vaak vergaande speculatie is kom je niet echt overtuigend over. Ook de obsessie er mee verpest voor mij het topic een beetje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met samenzweringen heeft het niets te maken (genoeg hard bewijs, zie de gelekte correspondentie en de schuldbekentenis hierboven) maar als jij liever onnozel blijft omdat jij graag gelooft dat jij in een droomwereld leeft waarin alles goed en zuiver is dan is dat jouw recht. Serieus, lees eens even Wikileaks.
Wel een erg sneue kandidatuur als een schamele 275 handtekeningen al te hoog gegrepen isquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:25 schreef Monolith het volgende:
McMullin heeft het niet gered in Tennessee:
http://www.politico.com/s(...)nessee-ballot-227277
Kan je de link bij gary johnson fixes?quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:21 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De Republikeinse kandidaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donald Trump - [ afbeelding ] New York
Donald Trump presidential campaign, 2016
Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich
De Democratische kandidaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hillary Clinton - [ afbeelding ] New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016
Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders
De libertarische kandidaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gary Johson - [ [url=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/Flag_of_New_Mexico.svg/1200px-Flag_of_New_Mexico.svg.png]afbeelding ] New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016
De groene kandidaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jill Stein - [ afbeelding ] Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016
Voorverkiezingen:
Poll: Op welke republikein zou jij stemmen?
• Jeb Bush
• Ben Carson
• Chris Christie
• Ted Cruz
• Carly Fiorina
• Jim Gilmore
• Lindsey Graham
• Mike Huckabee
• Bobby Jindal
• John Kasich
• George Pataki
• Rand Paul
• Rick Perry
• Marco Rubio
• Rick Santorum
• Donald Trump
• Scott Walker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke democraat zou jij stemmen?
• Lincoln Chafee
• Hillary Clinton
• Martin O'Malley
• Bernie Sanders
• Jim Webb
• Lawrence Lessig
• Joe Biden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Two-way race
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Four-way race
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
[ afbeelding ]
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
In navolging leuke column over de verschillende theorietjes over Trump's run for office.twitter:samsteinhp twitterde op maandag 22-08-2016 om 23:42:53Trump has cancelled his Colorado, Nevada and now Oregon events https://t.co/MRbY7hvNYOwhat’s going on? reageer retweet
Iedereen die daar over wil spreken of over de gelekte emails of over de 15.000 nieuwe emails die de FBI heeft gevonden of over de man die om 2:47 de ambassade van Assange wilde beklimmen... Is welkom hier: POL / Wikileaks - DNC e-mailsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:19 schreef Euribob het volgende:
Nogmaals, we gaan het niet meer hebben over de gedane gang van zaken bij de DNC. Nu weer ontopic.
Ben jij mod in het forum politiek?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:19 schreef Euribob het volgende:
Nogmaals, we gaan het niet meer hebben over de gedane gang van zaken bij de DNC. Nu weer ontopic.
Ik vraag me daadwerkelijk af of die vent wel een iq boven de 80 heeft. Als zelfs O Reilly een intellectueel naast je lijkt...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vraag me daadwerkelijk af of die vent wel een iq boven de 80 heeft. Als zelfs O Reilly een intellectueel naast je lijkt...
Vergis je niet, O'Reilly is best een slimme vent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vraag me daadwerkelijk af of die vent wel een iq boven de 80 heeft. Als zelfs O Reilly een intellectueel naast je lijkt...
Serieuze business, dat pollen. Maar wel interessant!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:24 schreef Monolith het volgende:
Nog wel een aardig stuk van FiveThirtyEight over de verschillende pollsters:
http://fivethirtyeight.co(...)la-times-poll-alone/
Data science vind ik zelf beroepshalve ook interessant, al moet je de uitkomsten en voorspellingen wel op de juiste waarde schatten natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Serieuze business, dat pollen. Maar wel interessant!
Nou ja, in zoverre: polls in de aanloop naar welke verkiezing dan ook laten me koud, maar de 'wetenschap' die erachter zit vind ik zonder meer boeiend.
Het is een beetje offtopic, maar ik wil er toch één post aan wijden: is er onderzoek gedaan of polls naar verkiezingsuitslagen in de afgelopen (bijvoorbeeld) twintig jaar beter zijn geworden? Dichter bij de daadwerkelijke uitslag zaten, dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Data science vind ik zelf beroepshalve ook interessant, al moet je de uitkomsten en voorspellingen wel op de juiste waarde schatten natuurlijk.
Het lijkt me wel vrij lastig om dergelijke generieke onderzoeken te doen waar iets zinvols uitkomt eigenlijk. Je hebt natuurlijk allerhande soorten verkiezingen in verschillende landen. Als je specifiek wilt beperken tot presidentsverkiezingen in de VS heb je wel weer erg weinig meetpunten. Vraag is dan sowieso nog weer welke polls je wel of niet meeneemt in zo'n vergelijking. Wat evaluatie uit de losse pols, zoals bijvoorbeeld de afwijkingen van Gallup in hun peilingen laten niet direct een hele duidelijke convergerende trend zien tussen uitslagen en peilingen:quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic, maar ik wil er toch één post aan wijden: is er onderzoek gedaan of polls naar verkiezingsuitslagen in de afgelopen (bijvoorbeeld) twintig jaar beter zijn geworden? Dichter bij de daadwerkelijke uitslag zaten, dus.
En toen was er de pickle conspiracyquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:37 schreef Nintex het volgende:
Hillary heeft bij Jimmy Kimmel bewezen dat ze niet ernstig ziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |