Dat had ik gister ook, maar dan met Charmandersquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef DaMart het volgende:
Hebben ze de ontsnappingskans van de Pokemon weer verhoogd of zo? Vandaag al 2 ratten, een weedle, een pidgeotto en een Oddish ontsnapt en na 1 of 2 ballen gevlucht.
Gisteren had ik het met bijna alle Goldeen die ik tegenkwam... maakte niet uit wat voor bal ik erop gooide... telkens ontsnapten ze eruit en vluchtten uiteindelijk weg...quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook, maar dan met Charmanders
Ik speel het zelf nog wel maar minder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste uit deze reeks. Hype over?
Zomervakantie voorbij..quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Same here, het weer is de afgelopen tijd ook niet altijd aanmoedigend geweest om lekker naar buiten te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel maar minder.
Wou vandaag wel op pad maar het is echt flut weer. Morgen weer een dag.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:35 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Same here, het weer is de afgelopen tijd ook niet altijd aanmoedigend geweest om lekker naar buiten te gaan.
Ik zou de andere kant op rennen Mr.Mime is creepy as fuck in 3D.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Mr. Mime zou bij de snackbar naast mijn huis zitten. Ik heen rennen.. Is er niks.
Ik pak Mime net wel hier in de supermarkt. Vreemd dat Mime opeens zoveel opduikt. Gister zag ik m ook 2 keer maar toen niet gevangen. Leuk voor mn Pokedex maar geen echte vechtbaas lijkt me?quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Mr. Mime zou bij de snackbar naast mijn huis zitten. Ik heen rennen.. Is er niks.
Porygon is raar ja. Die ving ik laatst!quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef Cirilico het volgende:
Eens dat er al 'ongeloofwaardige'/rare pokemon zaten in Gen I. Vooral Porygon.En alles op twee benen. En de elektrapokemon.
Maar heb wel het idee dat de tekendetails op de nieuwere pokemon anders zijn.
Minder klagers vooralquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Dat stond wel in dat linkje dat ik hier vandaag tegenkwam.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af of Tauros en Kanghskan nu ook meer opduiken net als Mime.
Vind de vreemdste uit generatie 1 Exeggcute en Exeggutor. Een groep van zes eieren die in een ananas met drie hoofden veranderd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef Cirilico het volgende:
Eens dat er al 'ongeloofwaardige'/rare pokemon zaten in Gen I. Vooral Porygon.En alles op twee benen. En de elektrapokemon.
Dit en waarvan ook nog een ei kapot is. Geeft mij een calimero gevoelquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind de vreemdste uit generatie 1 Exeggcute en Exeggutor. Een groep van zes eieren die in een ananas met drie hoofden veranderd.
Toch heb ik ze altijd wel cool gevonden.
Die is prima.. Kost nog wel wat stardust en snoepjes om m te maxen, maarja als je op de perfecte wacht, kun je lang wachten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb eindelijk meer dan 400 magikarp candy's![]()
Dit is mijn beste magikarp die ik heb: Klik hier
Doen of nog even wachten?
Moet je wel geluk hebben, mijne heeft de windhoos en bijna iedereen die ik ken ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die is prima.. Kost nog wel wat stardust en snoepjes om m te maxen, maarja als je op de perfecte wacht, kun je lang wachten.
Succes met de Gyarados moveset rollen, hopelijk Hydro pump.
En dit is eruit gekomen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die is prima.. Kost nog wel wat stardust en snoepjes om m te maxen, maarja als je op de perfecte wacht, kun je lang wachten.
Succes met de Gyarados moveset rollen, hopelijk Hydro pump.
Mijn eerste 2 hadden hydro pump.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je wel geluk hebben, mijne heeft de windhoos en bijna iedereen die ik ken ook.
Zijn die niet meer regiogebonden dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij waren er inderdaad berichten van over de wereld dat die 3 pokemon ineens sterk in aantal opgedoken zijn (in hun eigen plaats) Zal wel iets " leuks" van Niantic zijn ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr.Mime verscheen vanmiddag 3 keer op de radar bij mij, maar ik kon toen niet zoeken en mijn gps had net op die momenten geen zin om mijn poppetje de hele kaart te laten verkennenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me af ik welke regio ik dan zit, want nog geen Mime of één van die anderen gezien.
Dat had ik de afgelopen dagen. Tot ik vanmiddag op de fiets terug naar huis zat vanaf het station. En al fietsend dook ie op. Al fietsend ook gevangen na tig pokeballs mis gegooid te hebben, maar ik had geen zin om te stoppen met fietsenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mr.Mime verscheen vanmiddag 3 keer op de radar bij mij, maar ik kon toen niet zoeken en mijn gps had net op die momenten geen zin om mijn poppetje de hele kaart te laten verkennen.
Nouja, voor verdedigen is dragon pulse *iets* beter, want net iets lastiger te dodgen...quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste 2 hadden hydro pump.
Best jammer toen de volgende het moesten doen met dragon pulse.
Hamster XXL klopt niet want hamsters hebben geen staart, hij lijkt ook totaal niet op een hamsterquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was in een lollige bui net dus al mijn pokémon op mijn ene Eevee na hernoemdWel jammer dat je zo weinig chars over hebt: ik wil mijn vliegend spaghettimonster! Of Perry het vogelbekdier
![]()
En wandelende tak inclusief spatie en e op het eind van het eerste woord. Maarja.. voor nu ben ik wel klaar met hernoemen
Op die IV let ik trouwens helemaal niet meer. Interesseert me weinig, heb na Mr. Mime en Lickitung wel mooi 70 pokémon nu in de pokedex geregistreerd though. Gaat toch al aardig de goede kant op (lucky egg en evolueren helpt ook veel)
Qua vorm vind ik het wel zo'n hamster, maar tis uiteraard een uit de kluiten gewassen rat ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hamster XXL klopt niet want hamsters hebben geen staart, hij lijkt ook totaal niet op een hamster(En het is een rat)
Wel een duivelse rat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Qua vorm vind ik het wel zo'n hamster, maar tis uiteraard een uit de kluiten gewassen rat ja.
Ik heb een van mijn Staryu's Patrick genoemd. Was ik wel happy meequote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was in een lollige bui net dus al mijn pokémon op mijn ene Eevee na hernoemdWel jammer dat je zo weinig chars over hebt: ik wil mijn vliegend spaghettimonster! Of Perry het vogelbekdier
![]()
En wandelende tak inclusief spatie en e op het eind van het eerste woord. Maarja.. voor nu ben ik wel klaar met hernoemen
Op die IV let ik trouwens helemaal niet meer. Interesseert me weinig, heb na Mr. Mime en Lickitung wel mooi 70 pokémon nu in de pokedex geregistreerd though. Gaat toch al aardig de goede kant op (lucky egg en evolueren helpt ook veel)
Erg fijn, dan heb je ook de candy om m max te houdenquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Weken lang zitten hopen op een snorlax uit een ei en nu al 2, zowel afgelopen vrijdag als vandaag
Yep eentje is nu 2325cp en 89 iv ofzoietsquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Erg fijn, dan heb je ook de candy om m max te houden
Welke moves?quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Yep eentje is nu 2325cp en 89 iv ofzoiets
Welke site is dit?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
UriGellerquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als ie geen stand houdt pak je hem toch weer terug? Doe ik ook elke avond.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:25 schreef DaMart het volgende:
Net even 5 Pokemon evolved zodat ik er weer 5 nieuwe bij heb. Nieuw zijn:
Rhydon
Kingler
Nidorino
Nidorina
Weeping Bell
En mijn eerste gymmunten gepakt... zag een gym die minutenlang neutraal was, dus daar maar een Starmie in gezet en meteen de muntjes geďncasseerd. Inmiddels staan er ook een Arcanine en Lapras in, dus hopelijk houdt die gym nog 21 uur stand
.
Ik kwam hem tegen tijdens een rondje lopen in de woonplaats van mijn vriendin. Morgenavond ben ik thuis en iets te ver bij de gym vandaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Als ie geen stand houdt pak je hem toch weer terug? Doe ik ook elke avond.
De hoogste snorlax heeft zen headbutt en body slam en de andere Cp 1744 zen headbutt en hyper Beam.quote:
In het stadswandelpark in Eindhoven spawnde er een Chansey vanmiddag, te laat helaasquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga even 2 uurtje naar kijkduin
Laatste 4 uur zijn 2x Muk, 1x Dragonite en 1x Lapras langs geweest
Veel plezier!quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu ook dragonite te zien op de radar, misschien toch eens een dag heen gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
En Charmander in tha pocketquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nu ook dragonite te zien op de radar, misschien toch eens een dag heen gaan.
Bij poffertjeshuis Kijkduin?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En Charmander in tha pocket
Die combo's zijn de dikste! Body slam verdedigend, hyper beam aanvallend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De hoogste snorlax heeft zen headbutt en body slam en de andere Cp 1744 zen headbutt en hyper Beam.
Geen idee wat de beste is eigenlijk qua moves
Das niet goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:14 schreef Syntos het volgende:
Goh, krijg de laatste drie dagen alleen maar 'Our servers are humbled by your incredible response' als ik met mijn Google account probeer in te loggen.
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de app opnieuw geinstalleerd en geprobeerd een oudere versie te installeren om vervolgens daar mee in te loggen. Zowel PTC als Google account.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh en aanvulling - moet je opnieuw inloggen, dus op google klikken? Zo niet dan eens proberen uit te loggen / op het kruisje te drukken als je dat humbled schermpje nog niet hebt. Dan de app afsluiten en opstarten en opnieuw proberen.
Dan zou ik er een mailtje naar niantec aan wagen - hoe frustrerend ook. Zet er dan niet in dat je 2 accounts gebruiktquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:15 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de app opnieuw geinstalleerd en geprobeerd een oudere versie te installeren om vervolgens daar mee in te loggen. Zowel PTC als Google account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Gefeliquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:45 schreef Unites het volgende:
Vandaag m'n 100e unieke Pokémon tegengekomen
EDIT: Gisteren natuurlijk
Haha, ja, die zes eieren zijn toch wel het vreemdst.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind de vreemdste uit generatie 1 Exeggcute en Exeggutor. Een groep van zes eieren die in een ananas met drie hoofden veranderd.
Toch heb ik ze altijd wel cool gevonden.
Ben zelf altijd uitgegaan van een muskusrat, maar die lijkt ook op een beverrat zegt google.quote:
Vanaf de bankjes op het plein bij al die stops gaat het hard genoeg inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Van de laatste 10 minuten en zo gaat het de hele dag dus even een dagje hier zijn levert genoeg op, zelfs als je net als ik niet als een zombie heen en weer gaat rennen achter die groep aan
Duurde bij mij net ook even, maar uiteindelijk pakte hij hem tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Servers down? Ik kan niet inloggen
Kennelijk door de update die voor de deur staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Servers down? Ik kan niet inloggen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zou ik er een mailtje naar niantec aan wagen - hoe frustrerend ook. Zet er dan niet in dat je 2 accounts gebruikt
Gee mails nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik op Niantic Support aan moet...Dag account.![]()
Volgens mij had van de week ook iemand dat en toen bleek de datum en/of tijd van zijn telefoon niet op automatisch te staan of in ieder geval niet helemaal juist te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:14 schreef Syntos het volgende:
Goh, krijg de laatste drie dagen alleen maar 'Our servers are humbled by your incredible response' als ik met mijn Google account probeer in te loggen.
Zouden ze daarmee willen inspelen op iedereen die de IV-stats wil weten?quote:Implemented Pokémon Appraisal: Trainers will now be able to learn about a Pokémon’s attack and defense capabilities from their Team Leader (Candela, Blanche or Spark) to determine which of their Pokémon have the most potential for battle.
Bleek wel uit te staan maar helaas ook niet de oplossing.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij had van de week ook iemand dat en toen bleek de datum en/of tijd van zijn telefoon niet op automatisch te staan of in ieder geval niet helemaal juist te zijn.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:04 schreef DaMart het volgende:
Voor de nieuwe update:
[..]
Zouden ze daarmee willen inspelen op iedereen die de IV-stats wil weten?
Goed!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:04 schreef DaMart het volgende:
Voor de nieuwe update:
[..]
Zouden ze daarmee willen inspelen op iedereen die de IV-stats wil weten?
Zover ik weet is dat nog wel wat ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:53 schreef Typisch het volgende:
Morgen wil mijn vriendin naar Kijkduin geloof ik, is dat nog wat?
Totaal gekkenhuis nog steedsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat nog wel wat ja!
Wauw niceee! Ik kreeg een Dratini. Zou ik normaal niet zo blij mee zijn, maar heb nu 100 candies. Nog 25 en ik ga voor een Dragonite. Of ik moet nog een goede Dragonair vangen. Degene die ik nu heb zijn Net niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:08 schreef Redbullkid het volgende:
Mijn 759e ei die ik heb uitgebroed is een Snorlax, eindelijk!
Dratini is de beste Pokemon die je uit je ei kan krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw niceee! Ik kreeg een Dratini. Zou ik normaal niet zo blij mee zijn, maar heb nu 100 candies. Nog 25 en ik ga voor een Dragonite. Of ik moet nog een goede Dragonair vangen. Degene die ik nu heb zijn Net niet sterk genoeg.
Ik denk omdat hij alleen in Europa te vangen is. Zou best lelijk zijn als een tourist hier komt om Mr. Mime te vangen en hij is amper te krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:26 schreef GwaiLow het volgende:
Mr Mime is ineens niet zo bijzonder meer he? Zag ze eerst nooit en nu aan de lopende band. Waarom zouden ze dat gedaan hebben?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel grappig die nieuwe update met die pokemon appraisal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt je ongeveer hoe goed de IV waardes zijn van de Pokemon net zoals in de normale game.
Dan ben je ook best wel een retardus maximus om alleen hier te komen om een Mr. Mime te vangen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij alleen in Europa te vangen is. Zou best lelijk zijn als een tourist hier komt om Mr. Mime te vangen en hij is amper te krijgen
Mijn hemel, het wordt elke pagina wel 3x gezegd. Zoek eens op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:30 schreef Typisch het volgende:
Heeft iemand een tooltje voor mij om de IVs in een keer te zien van je Pokemon? Zag gister nog een screenshot daar van.
Ik heb hem alleen nog een paar keer op de radar gezien, maar precies op momenten dat ik niet kon gaan zoekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:26 schreef GwaiLow het volgende:
Mr Mime is ineens niet zo bijzonder meer he? Zag ze eerst nooit en nu aan de lopende band. Waarom zouden ze dat gedaan hebben?
Bedankt jouw hemel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn hemel, het wordt elke pagina wel 3x gezegd. Zoek eens op.
Maar pgnexus.gg
Oke, ik formuleer het anders dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ben je ook best wel een retardus maximus om alleen hier te komen om een Mr. Mime te vangen.
Idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Oke, ik formuleer het anders dan.
Als er iemand toevallig in Europa/Amerika/Azie/Australia is om de regio Pokemon te vangen en hij is amper te krijgen is dat ook best zuur
759e?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:08 schreef Redbullkid het volgende:
Mijn 759e ei die ik heb uitgebroed is een Snorlax, eindelijk!
Ik een Tauros in Amerikaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd.
Binnenkort ga ik een week naar Hong Kong en dan hoop ik natuurlijk ook een Farfech'd te kunnen vangen.
Die oude gen 'vage' pokemon hadden er nog een goed verhaal achter. En Porygon vond ik supervet, een van mijn favoriete beestjes. Die nieuwe zou ik niet eens een verhaal achter kunnen bedenken....Natuurlijk zitten er wat leuke bij, maar neem nou de starters:quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef Cirilico het volgende:
Dit is echt pure nostalgie, de eerste 2 gens zijn waar wij mee zijn opgegroeid en die vinden we daarom het beste.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die oude gen 'vage' pokemon hadden er nog een goed verhaal achter. En Porygon vond ik supervet, een van mijn favoriete beestjes. Die nieuwe zou ik niet eens een verhaal achter kunnen bedenken....Natuurlijk zitten er wat leuke bij, maar neem nou de starters:
[ afbeelding ]
Gen 1 is leuk, Gen 2 ook...maar gaat daarna toch echt bergafwaarts? (al zijn deze allemaal schattig, de eindevoluties zijn echt lelijk).
Onzin. De oude gen beestjes zijn echt op een bestaand beest gebaseerd. Die nieuwe beestjes kan je niet eens achterhalen op wat voor beest het zou moeten lijken. Natuurlijk is er een dosis nostalgie bij aanwezig, maar ik vind dat een overrated opmerking en een absolute dooddoener (iemand zei dit eerder ook al). In de latere spellen komen ook allemaal vage robots en beesten die elkaar overlappen (allemaal beesten die onderling op elkaar lijken maar dan net iets verschillend zijn...boooring).quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:46 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dit is echt pure nostalgie, de eerste 2 gens zijn waar wij mee zijn opgegroeid en die vinden we daarom het beste.
Gewoon effe wat willekeurige Pokémon van Gen5/6. Hoe bedoel je nergens op gebaseerd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onzin. De oude gen beestjes zijn echt op een bestaand beest gebaseerd. Die nieuwe beestjes kan je niet eens achterhalen op wat voor beest het zou moeten lijken. Natuurlijk is er een dosis nostalgie bij aanwezig, maar ik vind dat een overrated opmerking en een absolute dooddoener (iemand zei dit eerder ook al). In de latere spellen komen ook allemaal vage robots en beesten die elkaar overlappen (allemaal beesten die onderling op elkaar lijken maar dan net iets verschillend zijn...boooring).
http://pokemondb.net/pokedex/honedgequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:54 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gewoon effe wat willekeurige Pokémon van Gen5/6. Hoe bedoel je nergens op gebaseerd?
http://pokemondb.net/pokedex/beartic
http://pokemondb.net/pokedex/braviary
http://pokemondb.net/pokedex/mandibuzz
http://pokemondb.net/pokedex/durant
http://pokemondb.net/pokedex/heatmor
http://pokemondb.net/pokedex/pyroar
http://pokemondb.net/pokedex/skiddo
http://pokemondb.net/pokedex/pangoro
Nou ok, die vallen mee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:54 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gewoon effe wat willekeurige Pokémon van Gen5/6. Hoe bedoel je nergens op gebaseerd?
En boeiend dat sommigen niet gebaseerd zijn op een geit of een hond, als het design maar goed is en in het Pokémon universe past.
http://pokemondb.net/pokedex/beartic
http://pokemondb.net/pokedex/braviary
http://pokemondb.net/pokedex/mandibuzz
http://pokemondb.net/pokedex/durant
http://pokemondb.net/pokedex/heatmor
http://pokemondb.net/pokedex/pyroar
http://pokemondb.net/pokedex/skiddo
http://pokemondb.net/pokedex/pangoro
Gebaseerd op een goose barnacle, die leven in groepen en maken zich oa. vast aan stenen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:00 schreef Norrage het volgende:
Maar dit soort beesten
http://pokemondb.net/pokedex/barbaracle
of die van bovenstaande user.
een stropdas?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
http://pokemondb.net/pokedex/honedge
Gewoon de eerste die ik random pak
Heuj dat heb ik ook mijn 6s plus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel bizar, me iphone 6s plus was om 05:30 uur nog 100%
Nee, die heeft een magneet. Da's veel beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:06 schreef Norrage het volgende:
Deze http://pokemondb.net/pokedex/klefki![]()
Kijk. gen 1 heeft exccegcute dat geef ik toe, maar dat was geen sleutel
Een vliegende magneet en een rollende Pokéball.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sword pokemon.Dan stop ik er mee.
Zal misschien wel een beetje sentiment bij zitten maar een sleutelbos kom op..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:07 schreef Syntos het volgende:
[..]
Een vliegende magneet en een rollende Pokéball.
No shit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal misschien wel een beetje sentiment bij zitten maar een sleutelbos kom op..
Daar kan ik nog soort van inkomen, aangezien het electrische pokemon zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:07 schreef Syntos het volgende:
[..]
Een vliegende magneet en een rollende Pokéball.
Honedge is tenminste nog een geest in een zwaard.
Leuk he, je gelijk proberen te halen.quote:
Rustig aan tegen Typischgod hequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk he, je gelijk proberen te halen.
edit: sorry, ik haal je door de war met iemand anders.
Dan is Klefki een elf die toevallig de vorm van een sleutelbos heeft. Net zoals Magnemite toevallig de vorm van een magneet heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar kan ik nog soort van inkomen, aangezien het electrische pokemon zijn.
Je hoeft je er niet zo over op te winden hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk he, je gelijk proberen te halen.
edit: sorry, ik haal je door de war met iemand anders.
Jawel!!! Het gaat over Pokemon, kom op zeg!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet zo over op te winden hoor.
Dan zijn we het ergens over eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:12 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat we het er echt over eens kunnen worden
Maar dat betekent niet dat alle Pokemon uit de nieuwere kut zijn, of voor andere geen sentimentele waarden kan hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:12 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat we het er echt over eens kunnen worden, maar de Gen 1/2/3 pokemon zijn gewoon veel simpeler....ofzo..ik weet niet wat het is, maar die latere pokemon zijn gewoon zo vergezocht. Gen 1 heeft rare dingen als een magnemite, maar die is tenminste wel van een simpel en efficient design. Iemand merkte het in vorige topic ook al op, het detail van de nieuwere pokemon is veel anders.
Ik weet niet. Ik heb nog niemand gehoord die de nieuwe pokemon zoveel leuker vindt, eigenlijk. Maar goed, die hebben dan de vroegere weer niet gespeeld waarschijnlijk. Kan je in die latere spellen ook de oude pokemon vangen? Wellicht is dat de ultieme test. Welke pokemon de nieuwe generatie pokemon spelers leukst vinden als ze simultaan voorkomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat alle Pokemon uit de nieuwere kut zijn, of voor andere geen sentimentele waarden kan hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb nog niemand gehoord die de nieuwe pokemon zoveel leuker vindt, eigenlijk. Maar goed, die hebben dan de vroegere weer niet gespeeld waarschijnlijk. Kan je in die latere spellen ook de oude pokemon vangen? Wellicht is dat de ultieme test. Welke pokemon de nieuwe generatie pokemon spelers leukst vinden als ze simultaan voorkomen
Ik zou het eens aan mijn vriendin moeten vragen, die heeft het vroeger nooit gespeeld. Eens kijken welke generatie er het best uit zietquote:
Ik als Gen-2 komt al denk ik. Heb daar nog wel iets van meegekregen, maar zeker niet alles. Denk dat dat net in de periode was dat ik er ''te oud'' voor werd, of simpelweg andere interesses kreegquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verwacht dat ik na gen 2 er wel mee stop.
Kijk het gewoon aan joh. Er komen nieuwe dingen bij en nieuwe Pokemon. Laat je verrassenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik als Gen-2 komt al denk ik. Heb daar nog wel iets van meegekregen, maar zeker niet alles. Denk dat dat net in de periode was dat ik er ''te oud'' voor werd, of simpelweg andere interesses kreeg
Ja, dat is waar! Voordat Gen-2 komt ga ik me er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kijk het gewoon aan joh. Er komen nieuwe dingen bij en nieuwe Pokemon. Laat je verrassen
Umbreonquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gen 2 en 3 veel gespeeld, 3 zelfs nog meer dan 1 denk ik. Daarna heb ik de spellen alleen via een emulator gespeeld, ook gen 4 en 5 waren best leuk. Gen 6 ken ik alleen niet zo goed. Dus als gen 2 komt dan kan ik dat alleen maar toejuichen
Alle Eevee evolutions zijn fantastisch, toch wel de leukst bedachte pokemonquote:
Ik hoop stiekem op mega evolutions voor alle eevee'squote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alle Eevee evolutions zijn fantastisch, toch wel de leukst bedachte pokemon
Misschien moet ik opnieuw beginnen met het kijken van Pokémon ofzo, heb nog veel te lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alle Eevee evolutions zijn fantastisch, toch wel de leukst bedachte pokemon
Ja, hier ook, denk ik. maar heb wel een gedeelte van gen 2 meegekregen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik als Gen-2 komt al denk ik. Heb daar nog wel iets van meegekregen, maar zeker niet alles. Denk dat dat net in de periode was dat ik er ''te oud'' voor werd, of simpelweg andere interesses kreeg
Serie heb ik maar gekeken tot half Johto, heb wel de gymgevechten en league gevechten gezien tot heden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:50 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Misschien moet ik opnieuw beginnen met het kijken van Pokémon ofzo, heb nog veel te leren
Hoezo dooddoener? Alles wat je als kind ziet is spectaculairder. Ik vind die nieuwe Pokémon wél leuk dus het is niet objectief lelijk. De eerste gens waren natuurlijk erg goed qua design, maar veel van mijn favorieten komen uit gen 3 en hoger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onzin. De oude gen beestjes zijn echt op een bestaand beest gebaseerd. Die nieuwe beestjes kan je niet eens achterhalen op wat voor beest het zou moeten lijken. Natuurlijk is er een dosis nostalgie bij aanwezig, maar ik vind dat een overrated opmerking en een absolute dooddoener (iemand zei dit eerder ook al). In de latere spellen komen ook allemaal vage robots en beesten die elkaar overlappen (allemaal beesten die onderling op elkaar lijken maar dan net iets verschillend zijn...boooring).
Omdat ik er objectief naar probeer te kijkenquote:
Nostalgie kan je niet uitschakelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ik er objectief naar probeer te kijken
Hoeft ook niet, ik schakel jouw Pokemon wel uit in de gymquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nostalgie kan je niet uitschakelen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nostalgie kan je niet uitschakelen.
WAT IS ER MIS MET EEN ELECTABUZZ????quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb zelf ook meer met de eerste generatie, en ik ben het eens dat de tekenstijl een beetje veranderd is. Maar "objectief" gezien zie ik weinig verschil tussen een groepje magneten en een sleutelbos, of een Electabuzz en een Barbaracle.
Ik ben juist wel nieuwsgierig naar wanneer ze Gen II invoeren, dan kan ik die eindelijk ook eens een beetje leren kennen. Ik kan er niet meer dan 3 uit mijn hoofd opnoemen.
Niksquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET EEN ELECTABUZZ????
Gaan ze nu ook al bannen voor IV checkers? Jezus, blijft straks niemand meer over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ok mensen, niet inloggen op sites zoals PGNexus enzo om IV te calcen. Heb sinds de vorige update een account op ander IP en device lopen, lv 2 met 4 rattatas een charmander en een weedle. Om de paar dagen IV calc gedaan, perma ban.
Account is wegquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:18 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gaan ze nu ook al bannen voor IV checkers? Jezus, blijft straks niemand meer over.![]()
ik vind al die dingen die niets met dieren te maken hebben sowieso niet zo leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb zelf ook meer met de eerste generatie, en ik ben het eens dat de tekenstijl een beetje veranderd is. Maar "objectief" gezien zie ik weinig verschil tussen een groepje magneten en een sleutelbos, of een Electabuzz en een Barbaracle.
Ik ben juist wel nieuwsgierig naar wanneer ze Gen II invoeren, dan kan ik die eindelijk ook eens een beetje leren kennen. Ik kan er niet meer dan 3 uit mijn hoofd opnoemen.
Ongeveer 60quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:23 schreef Piperidine het volgende:
Hoeveel evoluties kun je ongeveer doen met een lucky egg (dus in een half uur)?
Haten op Staryuquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind al die dingen die niets met dieren te maken hebben sowieso niet zo leuk.
Staryu hoort aan n ketting en Magneton mag ook weg
70-75 is goed mogelijk, maar hou het maar op ongeveer 60 ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:23 schreef Piperidine het volgende:
Hoeveel evoluties kun je ongeveer doen met een lucky egg (dus in een half uur)?
Oke. Heb er nu 43 op de plank, waardoor veel pidgeys en rattata's voor de XP.quote:
ik moet nog 1 horsea, 1 Seel en 1 slowpoke en ik kom ze maar niet tegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:27 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Oke. Heb er nu 43 op de plank, waardoor veel pidgeys en rattata's voor de XP.
Wil graag Krabby en Gastley evolven en heb nog één candy nodig voor Squirtle.
Je moeder is een sieraadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das n sieraad, geen Pokemon
Probeer eens: https://fastpokemap.sequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet nog 1 horsea, 1 Seel en 1 slowpoke en ik kom ze maar niet tegen
dank jequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je moeder is een sieraad![]()
Staryu/Starmie![]()
Wat heb je allemaal gevangen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en in Venetië was t echt tof Pokemon zoeken
niet heel bijzondere eigenlijk, ponyta, mankey en onyx (ik heb geen zin om te kijken of ik tgoed schrijfquote:
Het is een zeester joh!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was in Florence afgelopen week, maar heb daar niets bijzonders gespot/gevangen. Alleen een Dotrio, die me ontsnaptequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en in Venetië was t echt tof Pokemon zoeken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In pokemon go zeker. stom overpowered kutbeestquote:
Die vang ik hier in Gran Canaria nu ook heel veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet heel bijzondere eigenlijk, ponyta, mankey en onyx (ik heb geen zin om te kijken of ik tgoed schrijf)
Maar vooral heel veel, waterpokemon vooral, maar ponyta had ik nog helemaal niet en nu heb ik 42 Candy
rip account.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:53 schreef Tjik het volgende:
Iemand anders hier nog zomaar deze melding gekregen:
Failed to get game data from the server
![]()
Heb je dingen gedaan die niet mogen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:53 schreef Tjik het volgende:
Iemand anders hier nog zomaar deze melding gekregen:
Failed to get game data from the server
![]()
Nee? Ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je dingen gedaan die niet mogen?
Klopt de tijd/datum wel van je mobiel? Kan je inloggen vanaf een ander apparaat?quote:
quote:
Nah, dit hoeft niet gelijk hoor. Ik dacht 2 dagen geleden ook dat ik een ban had, maar de datum en tijd in mn telefoon stond gewoon ineens niet goedquote:
Kan het zijn omdat ik een APK gebruik? Ik dacht dat dat geruchten warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Klopt de tijd/datum wel van je mobiel? Kan je inloggen vanaf een ander apparaat?
Heb je je account wel eens gedeeld met iemand anders zodat die een pokemon voor je kon vangen, heb je gebruik gemaakt van sites die de IV waarde volautomagisch berekenen (sites waar je voor moet inloggen met je pokemon account.)
APK download (APK mirror neem ik aan?) in plaats van via de playstore? Dat moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:01 schreef Tjik het volgende:
[..]
Kan het zijn omdat ik een APK gebruik? Ik dacht dat dat geruchten waren
Ja, ik woon in het buitenland. Is hier nog niet uit..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
APK download (APK mirror neem ik aan?) in plaats van via de playstore? Dat moet geen probleem zijn.
Dan denk ik dat de server gewoon derpy is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:03 schreef Tjik het volgende:
[..]
Ja, ik woon in het buitenland. Is hier nog niet uit..
Er was niks aan de hand tot ik de nieuwe apk update installeerde en toen zag ik dat. Zag later pas online dat hij nog niet officieel uit is. Zit weer op de oude versie maar maakt dus niet uit..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de server gewoon derpy is.
Pff maak mensen nou eens bang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Nah, dit hoeft niet gelijk hoor. Ik dacht 2 dagen geleden ook dat ik een ban had, maar de datum en tijd in mn telefoon stond gewoon ineens niet goed. Kan meerdere oorzaken hebben..
Ik blijf maar die tyfus weedles en ratatta's krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:07 schreef Rabieluh het volgende:
Door die nieuwe nestchange heb ik blijkbaar nu magicarps in de wijk in plaats van Magmar.
Dat is op zich fijn maar de logica ontgaat me.
Ik ook....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik blijf maar die tyfus weedles en ratatta's krijgen
Nieuwe nestchange ...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:07 schreef Rabieluh het volgende:
Door die nieuwe nestchange heb ik blijkbaar nu magicarps in de wijk in plaats van Magmar.
Dat is op zich fijn maar de logica ontgaat me.
Wanneer was dat? ik heb er nog niets van gemerkt ..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hebben de Pokemon nesten door elkaar geschud voor de variatie.
Uurtje of 12 geleden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Wanneer was dat? ik heb er nog niets van gemerkt ..
En dat kan goed kloppenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou .. bulbasaur spawn is bulbasaur spawn gebleven.
O, dan zou ik thuis dus ook voor het eerst Digletts kunnen tegenkomen in plaats van Venonatsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dat kan goed kloppen
https://www.reddit.com/r/(...)r5/nest_migration_2/
Old Pokemon Nest New Pokemon Nest
Bulbasaur > Bulbasaur/Charmander
Geen growlithes meer op mijn bureauquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dat kan goed kloppen
https://www.reddit.com/r/(...)r5/nest_migration_2/
Old Pokemon Nest New Pokemon Nest
Bulbasaur > Bulbasaur/Charmander
Gister 1 gevangen van 1157.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:02 schreef DJKoster het volgende:
Een Tentacruel op de radar zien, hem dan binnen 10s vinden en dan blijkt ie cp 29 te hebben.
Ik sla ze tegenwoordig altijd over als ik ze zie. Kost me veel ballen, en heb ze al meerdere keren redelijk sterk. Maar doe er vrij weinig mee eig.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb nog niemand gehoord die de nieuwe pokemon zoveel leuker vindt, eigenlijk. Maar goed, die hebben dan de vroegere weer niet gespeeld waarschijnlijk. Kan je in die latere spellen ook de oude pokemon vangen? Wellicht is dat de ultieme test. Welke pokemon de nieuwe generatie pokemon spelers leukst vinden als ze simultaan voorkomen
Wil bijna zeggen...lekker veel candy's... maar daar neem je vast geen genoegen mee. Die van mij gaat straks ook uitkomen. Dratini (voor de candys) of Snorlax pls. 1 van die 2. en anders maar Hitmonchan, Hitmonlee, Chansey, Kabuto of Aerodactyl. Dat is leuk voor de Pokedex.quote:
Ja, ze maakt alleen nogal dubbelzinnige opmerkingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben blij dat ze met de nieuwe update het IV gedeelde een beetje naar voren halen.
Van mij hoeft het niet ik had het op de bassis stats (Defense Speed Special Attack etc die meuk) gehouden maar nu hoef je geen andere sites meer te gebruiken om te zien of je Pokémon potentie heeft.
Echt wtf, waar slaat dit opquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, ze maakt alleen nogal dubbelzinnige opmerkingen
[ afbeelding ]
Ik wil heel graag een Lapras hebben maar ik heb al zoveel Eevee's gekregen dat het mij echt niet meer boeit voor die candy'squote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wil bijna zeggen...lekker veel candy's... maar daar neem je vast geen genoegen mee. Die van mij gaat straks ook uitkomen. Dratini (voor de candys) of Snorlax pls. 1 van die 2. en anders maar Hitmonchan, Hitmonlee, Chansey, Kabuto of Aerodactyl. Dat is leuk voor de Pokedex.
Ik heb nu 4 10km eieren uit: een Chansey, een Lapras, een Electabuzz en een Pinsir. Ik moet Chansey met 300 HP eigenlijk eens in een gym gooienquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een Lapras hebben maar ik heb al zoveel Eevee's gekregen dat het mij echt niet meer boeit voor die candy'sAerodactyl is ook wel tof ja.
Die Lapras ben ik wel een beetje jaloers op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 10km eieren uit: een Chansey, een Lapras, een Electabuzz en een Pinsir. Ik moet Chansey met 300 HP eigenlijk eens in een gym gooien
Had nog mooier geweest als het over een Ekans zou gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus ze gaan opmerkingen maar over of ie XL of XS is? of slaat dit op dat ie 100% is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
update, vandaag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:01 schreef Ceased2Be het volgende:
update 0.35 is iig geweldig qua km registratie (eindelijk). de volle 4.8Km wandeling in de pauze gelogd.
Iphone hier... dat zal het probleem dus zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Ik ben er ook al meerdere keren langsgegaan de laatste 4 dagen maar heb er pas 2 gevangenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:45 schreef probeer het volgende:
Hmmm ... de bulbasaur spawn heeft al 3 uur achter elkaar geen bulba geleverd. En hoewel dat zou kunnen, is het met 4 verschillende spawns die allemaal binnen 20 minuten van elkaar kunnen spawnen, toch wel opmerkelijk. 12 x niets.
ik ben niet dom ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:26 schreef Igen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.newscientist.(...)bloom-makes-bea.html
Ik had er 3, voordat ik gebanned werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die Lapras ben ik wel een beetje jaloers op.
Hoe hebben ze dat dan gedaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben blij dat ze met de nieuwe update het IV gedeelde een beetje naar voren halen.
Van mij hoeft het niet ik had het op de bassis stats (Defense Speed Special Attack etc die meuk) gehouden maar nu hoef je geen andere sites meer te gebruiken om te zien of je Pokémon potentie heeft.
Hier ook. Wou al zeggen: Zie geen update hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:24 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Iphone hier... dat zal het probleem dus zijn
Maar wat maakt dat XS of XL nu uit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dat een beetje met die pokemon die niet te evolven zijn of ergens vandaan komen. Jinx, Scyther, Electrabuz, Mr Mime. Beetje vreemde pokemon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben niet dom ofzoik snap ook wel dat darde bedoeling is. Ik vind t zélf, ik dus, JB, alleen meer iets dat je aan n ketting hangt dan n zeester.
Ik vind t gewoon geen beest. Zoals Voltorb en magnemite bv ook. En mr Mime
Magnemite en Mr.Mime (en Jynx) vind ik ook maar raar ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben niet dom ofzoik snap ook wel dat darde bedoeling is. Ik vind t zélf, ik dus, JB, alleen meer iets dat je aan n ketting hangt dan n zeester.
Ik vind t gewoon geen beest. Zoals Voltorb en magnemite bv ook. En mr Mime
335 CP met 290 HPquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:21 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Wie hier heeft er al een Chansey? Mijn broer, misschien nu level.. 12? Heeft zojuist een Chansey uit een 10km ei gekregen. 246 CP maar met 256 HP!!! dat is toch echt sick... Dus ben benieuwd of andere mensen hun Chansey stats kunnen delen!
level 21 hier en pas 1 gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:36 schreef marp0 het volgende:
Drie 5km eieren gehatched vandaag, doduo (nieuw), abra en bellsprout.
Ondertussen level 20 en nog steeds geen 10 km ei gehad.
5km ei..... zo'n mosselquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:36 schreef marp0 het volgende:
Mijne is ook uit een ei:quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:21 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Wie hier heeft er al een Chansey? Mijn broer, misschien nu level.. 12? Heeft zojuist een Chansey uit een 10km ei gekregen. 246 CP maar met 256 HP!!! dat is toch echt sick... Dus ben benieuwd of andere mensen hun Chansey stats kunnen delen!
Voor de eerste schifting prima toch.. Hoef je er een stuk minder door handmatige rekentools te gooien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:10 schreef probeer het volgende:
En dat appraisal gedoe is grappig, maar vrij nutteloos voor de mensen die toch voor de 95+ IV pokemon gingen. Zit toch een aardig verschil tussen 80+ en tegen de 100.
Het verschil is ongeveer 4,41%.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:10 schreef probeer het volgende:
En dat appraisal gedoe is grappig, maar vrij nutteloos voor de mensen die toch voor de 95+ IV pokemon gingen. Zit toch een aardig verschil tussen 80+ en tegen de 100.
Ja ok, op zich wel handig om te bepalen welke ik meteen kan transferren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor de eerste schifting prima toch.. Hoef je er een stuk minder door handmatige rekentools te gooien.
Daarnaast weet je wat meer over attack en defense nu.
Lapras!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:47 schreef picodealion het volgende:
300m voor mijn 10km ei uitkomt. Place your bets!
Pidgeyquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:47 schreef picodealion het volgende:
10quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:51 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik ga nu maar eens vol voor de gyms om te sparen voor incubator (s) ! Hoeveel kan jij er veroveren en cashen zonder alweer uit de eerste gekicked te worden?
Niets mis met een goeie mosselquote:
Wel als je m zelfs daarmee nog niet kan upgradenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets mis met een goeie mossel
Magikarp, die is al gekroond voor de race begonnen is. Ik zeg doorgestoken kaartquote:
Ik eentje tot en met mijn lvl 20 nu, kreeg een frickin Onyxquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:36 schreef marp0 het volgende:
Dat kan geen toeval zijn iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:00 schreef probeer het volgende:
Ow btw .. om mijn stelling dat spawnpoints invloed hebben op de IV waardes te ondersteunen:
[ afbeelding ]
Check de IV attack. Komen allemaal van dezelfde spawnplek.
Heb er zo'n 300 candy's gegrind, geen enkele bulbasaur met een goede IV attack.quote:
Electabuzzquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:47 schreef picodealion het volgende:
Nog 499m dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:24 schreef Puala het volgende:
Mijn 2 km ei staat op 2/2 km en komt niet uit
Zubatquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:47 schreef picodealion het volgende:
Zijn username laat niks anders toe, anders is hij niet meer geloofwaardig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:58 schreef picodealion het volgende:
Kerel wat ben je toch altijd negatief
Ik vind het ook elke keer een avatar quote waard jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:58 schreef picodealion het volgende:
Kerel wat ben je toch altijd negatief
XS is toch juist wat je wil?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die appraisels
En wanneer fixen ze nou eens dat al mijn evolves geen XS worden?
ALLES wat ik evolve, ook XL, wordt ALTIJD een XS
AR kun je aan en uit zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:11 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb volgens mij geen update gehad, maar ik kreeg bij mijn laatste gymbattles een soort van AR-gym.
Beide Pokemon stonden rond het standbeeld te vechten
In de gym battle kon ik nergens zien waar, en bij de volgende wilde Pokemon was het wel uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AR kun je aan en uit zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |