Ik vanavond ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef Sjaalom het volgende:
Hotelovernachting in de buurt geboekt, vanavond en morgen eens Kijkduin bezoeken
Nee!quote:
Ik ga sws vanavond (denk ik) maar kan best volgende week nog n keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:40 schreef picodealion het volgende:
Leuk idee! Ik heb helaas andere zaken aan mijn hoofd, maar na maandag ga ik zeker een keer mee met zoiets.
Had je verzoekje om de datum aan te passen gemist. Done, en ik denk dat ik wel mee ga
.
Dat helpt meestal wel sneller, maar ik ben op het moment sowieso maar beperkt aanwezig. TR is het snelst, dan kan een andere oplettende mod ook even inspringenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga sws vanavond (denk ik) maar kan best volgende week nog n keer.
Is het beter om bij verzoekjes een dm te sturen trws?
Oké! Onthoud ik datquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat helpt meestal wel sneller, maar ik ben op het moment sowieso maar beperkt aanwezig. TR is het snelst, dan kan een andere oplettende mod ook even inspringen.
quote:
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
"De kust" is wel een leuk tentje.. vanaf plein recht naar beneden bij het strand. Zitten ook twee pokestops waar vaak lures op zitten, en je kunt er aardig eten.
Paar keer gezeten daar.
Het was vandaag regelmatig aan het miezeren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op dit moment komt het met bakken uit de hemel in Kijkduin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |