Ik vanavond ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef Sjaalom het volgende:
Hotelovernachting in de buurt geboekt, vanavond en morgen eens Kijkduin bezoeken
Nee!quote:
Ik ga sws vanavond (denk ik) maar kan best volgende week nog n keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:40 schreef picodealion het volgende:
Leuk idee! Ik heb helaas andere zaken aan mijn hoofd, maar na maandag ga ik zeker een keer mee met zoiets.
Had je verzoekje om de datum aan te passen gemist. Done, en ik denk dat ik wel mee ga
.
Dat helpt meestal wel sneller, maar ik ben op het moment sowieso maar beperkt aanwezig. TR is het snelst, dan kan een andere oplettende mod ook even inspringenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga sws vanavond (denk ik) maar kan best volgende week nog n keer.
Is het beter om bij verzoekjes een dm te sturen trws?
Oké! Onthoud ik datquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat helpt meestal wel sneller, maar ik ben op het moment sowieso maar beperkt aanwezig. TR is het snelst, dan kan een andere oplettende mod ook even inspringen.
quote:
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
"De kust" is wel een leuk tentje.. vanaf plein recht naar beneden bij het strand. Zitten ook twee pokestops waar vaak lures op zitten, en je kunt er aardig eten.
Paar keer gezeten daar.
Het was vandaag regelmatig aan het miezeren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op dit moment komt het met bakken uit de hemel in Kijkduin
Ook gedaan. Probeer eens of je 'm nu zelf ook weer kan aanpassen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:41 schreef Murmeli het volgende:
Top, en tnx voor het aanpassen.
Wil je ook nog in de op de tekst over wat ik misschien wil doen en of iemand een ander plan heeft weghalen? Nu is t zo rommelig
Nope, zit geen wijzig dingetje bij. Zou idd handig zijn dan kan ik erin zetten wie er komenquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ook gedaan. Probeer eens of je 'm nu zelf ook weer kan aanpassen?
Ik zal de boel in de gaten houden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nope, zit geen wijzig dingetje bij. Zou idd handig zijn dan kan ik erin zetten wie er komen
Zet je dan jezelf er vast bij?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal de boel in de gaten houden.
Tram 3 is dat, tram 4 komt daar niet in de buurt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:26 schreef Murmeli het volgende:
Parkeren kan handig bij de puinduinen. Is 10 min lopen vanaf Hudson.
OV: tram 4 naar Heliotrooplaan, is ook 10 min lopen.
Ik zal ff kijken of ik een recentere foto in mijn fotoboek kan zetten, dan kan je me vinden (of ontwijken)
Oh sjips verkeerd onthoudenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tram 3 is dat, tram 4 komt daar niet in de buurt.
Maar vanaf Centraal Station is het beter om bus 24 te nemen vanaf het busplatform. Stopt op Deltaplein.
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel langskomenquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:26 schreef Murmeli het volgende:
Ik zal ff kijken of ik een recentere foto in mijn fotoboek kan zetten, dan kan je me vinden (of ontwijken)
Haha, toepasselijke naam heb je ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel langskomen
quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel achterlangskomen
Oja goed dat je t zegt, die moet ik nog updatenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel langskomen
Ook geen straf, maar wel jammurquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit dan in Noorwegen, anders was ik misschien wel even langs gefietst.
Welke regio woon je? Misschien kan je met iemand meerijden?quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:27 schreef dexamfetamine het volgende:
Lijkt mij leuk, zit wel beetje krap bij kas (reiskosten enzo) dus denk er nog even na of ik kom.
Ik lees stiekem mee en zag je reactiequote:Op maandag 22 augustus 2016 16:27 schreef dexamfetamine het volgende:
Lijkt mij leuk, zit wel beetje krap bij kas (reiskosten enzo) dus denk er nog even na of ik kom.
Ik sta voor alles openquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
Leuk idee. Maar dan is mijn zus jarig en ik kan het niet maken om voor het avondeten er tussen uit te sneaken voor Kijkduin en PoGoDaarbij is de reistijd toch best behoorlijk. Maar het idee staat me zeker aan. Keertje in het weekend misschien herhalen?
Goed idee, mijn vriendin is vandaag jarig namelijk dus mij lukt het helaas ook niet. Hoop dat er genoeg animo is om dit snel te herhalenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
Leuk idee. Maar dan is mijn zus jarig en ik kan het niet maken om voor het avondeten er tussen uit te sneaken voor Kijkduin en PoGoDaarbij is de reistijd toch best behoorlijk. Maar het idee staat me zeker aan. Keertje in het weekend misschien herhalen?
Hoe laat red je wel denk Je? Dan kan ik mijn dm een beetje in de gaten houden en kan jij dus dmmen als je er bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:38 schreef Molurus het volgende:
Nog steeds voornemens te komen, hoewel ik 18:00 zeer waarschijnlijk niet ga redden ivm werk.
Ninetalesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:05 schreef Unites het volgende:
Veel plezier allemaal! Hopelijk hebben jullie een gezellige avond en worden er veel én leuke Pokémon gevangen!![]()
![]()
Wij vertrekken over kwartier om nog een derde op te halen en dan pas richting Kijkduin. Ik weet... best laat. Maar we komen zo die kant uit als het goed is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe laat red je wel denk Je? Dan kan ik mijn dm een beetje in de gaten houden en kan jij dus dmmen als je er bent
Wij zitten nog ff bij Hudson. Een van ons eet nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wij vertrekken over kwartier om nog een derde op te halen en dan pas richting Kijkduin. Ik weet... best laat. Maar we komen zo die kant uit als het goed is.
Voorlopige bestemming: deltaplein.
Het was erg gezellig! Meer vrouwen dan mannenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef GwaiLow het volgende:
En,, hebben jullie genoten daar? Baal nog steeds dat ik er niet bij kan zijn. Hoop snel op een volgende keer
Fijn dat het gezellig is geweest! Goed om te horen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het was erg gezellig! Meer vrouwen dan mannen.
En heel blij met mijn Chansey.
Grr dat moet volgende keer een beetje in evenwicht komen, dus als t lukt ben ik er dan bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het was erg gezellig! Meer vrouwen dan mannen.
En heel blij met mijn Chansey.
Zie SC topicquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 03:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig is geweest! Goed om te horen!
Ik verwacht natuurlijk wel een verslag van de avond
Ik ook. Wel lage CP, maar ik deze in ieder geval in mijn pokédex.quote:
Heb niet eens meegekregen dat die er wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef Molurus het volgende:
Heeft 1 van jullie die blastoise nog gevangen?
Heeft me like 30 ballen gekost, toen was ie weg.
zal rond half 10 / 10 uur ofzo zijn geweest.. was al donker volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb niet eens meegekregen dat die er was
Oh toen waren we op het deltaplein. Tot 21.45 denk ik. Waar zat ie ongeveer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
zal rond half 10 / 10 uur ofzo zijn geweest.. was al donker volgens mij.
Het was echt midden op deltaplein.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh toen waren we op het deltaplein. Tot 21.45 denk ik. Waar zat ie ongeveer?
Ahh ok. Toen waren we net weg inderdaad. Bus van 11 uur hadden we.quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het was echt midden op deltaplein.Werd ook behoorlijk geroepen daar, 'Blastoise!!' mss was het later, ik weet het niet zeker.
Edit: iemand die mee was zegt 'tussen 11 en 12', dus kan idd later geweest zijn.
Het parkeren is daar sowieso gratis. Alleen is er wel een grote kans dat de parkeerplaatsen dichtbij al vol zijn en je dus wat verder moet lopen vanaf de autoquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
zijn er ook mensen met de auto daar geweest?
Zo ja waar kun je het beste parkeren en zijn er gratis parkeerplekken?![]()
als het mij lukt wil ik er morgen even heen.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
geen idee was er niet bij, misschien is er wel geëvolueerd![]()
Misschien door mijn vrienden die mee warenquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien door mijn vrienden die mee warendas een setje nl.
Qua parkeren: bij de puinduinen
Oh had jij ook nog vrienden mee. Gezellig! Lekker druk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien door mijn vrienden die mee warendas een setje nl.
Qua parkeren: bij de puinduinen
Op de stenen trappen konden wij 3 pakken, dat was het meeste.quote:Op maandag 5 september 2016 10:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh had jij ook nog vrienden mee. Gezellig! Lekker druk.
Zaten jullie daar tussen al die mensen of liepen jullie een beetje rond? Is er een plek op dat Deltaplein waar je kan gaan zitten en bijna al die pokestops mee kan pakken eig? Ik liep nu steeds beetje rond want wilde wel beetje ballen blijven pakken haha
O ja, 3 is ook wel prima! Grappig veel mensen nemen stoeltjes en tafeltje mee en gaan daar zitten de hele dag. Benieuwd hoe druk het a.s donderdag zal zijn. Wel heel mooi weer, maar scholen etc zijn gewoon begonnen en ik ga overdag. Gaat wel heeeullll warm worden.quote:Op maandag 5 september 2016 10:29 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Op de stenen trappen konden wij 3 pakken, dat was het meeste.
Oh wil ik misschien wel mee als dat magquote:Op maandag 5 september 2016 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja, 3 is ook wel prima! Grappig veel mensen nemen stoeltjes en tafeltje mee en gaan daar zitten de hele dag. Benieuwd hoe druk het a.s donderdag zal zijn. Wel heel mooi weer, maar scholen etc zijn gewoon begonnen en ik ga overdag. Gaat wel heeeullll warm worden.
Hahahha oh ja, die campingstoeltjes en paraplus overalquote:Op maandag 5 september 2016 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja, 3 is ook wel prima! Grappig veel mensen nemen stoeltjes en tafeltje mee en gaan daar zitten de hele dag. Benieuwd hoe druk het a.s donderdag zal zijn. Wel heel mooi weer, maar scholen etc zijn gewoon begonnen en ik ga overdag. Gaat wel heeeullll warm worden.
Ja, tuurlijkquote:Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh wil ik misschien wel mee als dat mag
Grappig is dat inderdaad, maar ja als het mooi weer is en je blijft de hele dag, waarom niet.quote:Op maandag 5 september 2016 11:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Hahahha oh ja, die campingstoeltjes en paraplus overal![]()
Was dat vergeten.
Ik ga ook liever overdag nu de scholen weer zijn begonnen (al zag ik ook genoeg mensen die allang niet meer naar school gaan..) maar ja, werk.
Het mooie van de bus vind ik wel dat je onderweg daarheen je ballen voorraad zwaar aan kan vullen. Al vind ik dat ergens wel al zonde van mn batterij, dus heb m liever al vol zitten voordat ik er heen ga.quote:Op maandag 5 september 2016 13:08 schreef Murmeli het volgende:
Ja half uur met de bus. Ik weet nog niet of ik ov of de auto neem. Ov is fijn als ik tussendoor een biertje neem
Of kom je met de bus langs en heleboel pokestops?quote:Op maandag 5 september 2016 14:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het mooie van de bus vind ik wel dat je onderweg daarheen je ballen voorraad zwaar aan kan vullen. Al vind ik dat ergens wel al zonde van mn batterij, dus heb m liever al vol zitten voordat ik er heen ga.
.quote:Op maandag 5 september 2016 14:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig van die battery packs
Zelfs 1 met zonnecel![]()
Altijd handig op die momenten
dan heb je een te zwakke powerbankquote:Op maandag 5 september 2016 14:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
.
Ja, ik heb wel een aardige powerbank. Maar toch, stel dat die op gaat
Ja oke, die van mij heeft 8000. En dan neem ik er ook nog wel eentje met 2000 Mah mee, daar moet ik het best lang mee redden denk ik toch?quote:Op maandag 5 september 2016 14:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dan heb je een te zwakke powerbank![]()
Ik heb er 1 van 10000 Mah of zo iets
Wat is Pokemesh eigenlijk? Wss heb ik dat niet aan dusquote:Op maandag 5 september 2016 14:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat sowieso denk ikin ieder geval een paar uur
tenzij je ook nog pokemesh er bij aan hebt, dan gaat het volgens mij sneller
Ik heb een galaxy S5 en als ik dan pokemesh en pokemon GO aan heb dan trekt hij dat niet echt
Of ik doe wat verkeerd in de instellingen van mijn telefoon.
Ik schakel natuurlijk wel de wifi uit als ik buiten ben
Ja, dat is handig idd, zo zien die mensen wss ook dat er bv ergens in de buurt een Blaistoise is gespawnd en dan gaat iedereen rennenquote:Op maandag 5 september 2016 14:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
soort map waarop je kunt zien waar pokemons gespwand zijn en ook waar alle pokestops zijn die niet in je zichtveld zijn
werkt namelijk via google maps of zo
best handige app.
Je moet alleen wel de apk van hun site downloaden, dus even zoeken op pokemesh via google.
en dan wordt geadviseerd om een ander mailadres te gebruiken dan die wat je gebruikt voor pokemon goin verband met eventuele ban in het spel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |