Ik vanavond ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef Sjaalom het volgende:
Hotelovernachting in de buurt geboekt, vanavond en morgen eens Kijkduin bezoeken
Nee!quote:
Ik ga sws vanavond (denk ik) maar kan best volgende week nog n keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:40 schreef picodealion het volgende:
Leuk idee! Ik heb helaas andere zaken aan mijn hoofd, maar na maandag ga ik zeker een keer mee met zoiets.
Had je verzoekje om de datum aan te passen gemist. Done, en ik denk dat ik wel mee ga
.
Dat helpt meestal wel sneller, maar ik ben op het moment sowieso maar beperkt aanwezig. TR is het snelst, dan kan een andere oplettende mod ook even inspringenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga sws vanavond (denk ik) maar kan best volgende week nog n keer.
Is het beter om bij verzoekjes een dm te sturen trws?
Oké! Onthoud ik datquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat helpt meestal wel sneller, maar ik ben op het moment sowieso maar beperkt aanwezig. TR is het snelst, dan kan een andere oplettende mod ook even inspringen.
quote:
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
"De kust" is wel een leuk tentje.. vanaf plein recht naar beneden bij het strand. Zitten ook twee pokestops waar vaak lures op zitten, en je kunt er aardig eten.
Paar keer gezeten daar.
Het was vandaag regelmatig aan het miezeren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op dit moment komt het met bakken uit de hemel in Kijkduin
Ook gedaan. Probeer eens of je 'm nu zelf ook weer kan aanpassen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:41 schreef Murmeli het volgende:
Top, en tnx voor het aanpassen.
Wil je ook nog in de op de tekst over wat ik misschien wil doen en of iemand een ander plan heeft weghalen? Nu is t zo rommelig
Nope, zit geen wijzig dingetje bij. Zou idd handig zijn dan kan ik erin zetten wie er komenquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ook gedaan. Probeer eens of je 'm nu zelf ook weer kan aanpassen?
Ik zal de boel in de gaten houden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nope, zit geen wijzig dingetje bij. Zou idd handig zijn dan kan ik erin zetten wie er komen
Zet je dan jezelf er vast bij?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zal de boel in de gaten houden.
Tram 3 is dat, tram 4 komt daar niet in de buurt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:26 schreef Murmeli het volgende:
Parkeren kan handig bij de puinduinen. Is 10 min lopen vanaf Hudson.
OV: tram 4 naar Heliotrooplaan, is ook 10 min lopen.
Ik zal ff kijken of ik een recentere foto in mijn fotoboek kan zetten, dan kan je me vinden (of ontwijken)
Oh sjips verkeerd onthoudenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tram 3 is dat, tram 4 komt daar niet in de buurt.
Maar vanaf Centraal Station is het beter om bus 24 te nemen vanaf het busplatform. Stopt op Deltaplein.
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel langskomenquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:26 schreef Murmeli het volgende:
Ik zal ff kijken of ik een recentere foto in mijn fotoboek kan zetten, dan kan je me vinden (of ontwijken)
Haha, toepasselijke naam heb je ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel langskomen
quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel achterlangskomen
Oja goed dat je t zegt, die moet ik nog updatenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal checkt fobo en gaat misschien toch wel langskomen
Ook geen straf, maar wel jammurquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit dan in Noorwegen, anders was ik misschien wel even langs gefietst.
Welke regio woon je? Misschien kan je met iemand meerijden?quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:27 schreef dexamfetamine het volgende:
Lijkt mij leuk, zit wel beetje krap bij kas (reiskosten enzo) dus denk er nog even na of ik kom.
Ik lees stiekem mee en zag je reactiequote:Op maandag 22 augustus 2016 16:27 schreef dexamfetamine het volgende:
Lijkt mij leuk, zit wel beetje krap bij kas (reiskosten enzo) dus denk er nog even na of ik kom.
Ik sta voor alles openquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
Leuk idee. Maar dan is mijn zus jarig en ik kan het niet maken om voor het avondeten er tussen uit te sneaken voor Kijkduin en PoGoDaarbij is de reistijd toch best behoorlijk. Maar het idee staat me zeker aan. Keertje in het weekend misschien herhalen?
Goed idee, mijn vriendin is vandaag jarig namelijk dus mij lukt het helaas ook niet. Hoop dat er genoeg animo is om dit snel te herhalenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
Leuk idee. Maar dan is mijn zus jarig en ik kan het niet maken om voor het avondeten er tussen uit te sneaken voor Kijkduin en PoGoDaarbij is de reistijd toch best behoorlijk. Maar het idee staat me zeker aan. Keertje in het weekend misschien herhalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |