Dat had ik gister ook, maar dan met Charmandersquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef DaMart het volgende:
Hebben ze de ontsnappingskans van de Pokemon weer verhoogd of zo? Vandaag al 2 ratten, een weedle, een pidgeotto en een Oddish ontsnapt en na 1 of 2 ballen gevlucht.
Gisteren had ik het met bijna alle Goldeen die ik tegenkwam... maakte niet uit wat voor bal ik erop gooide... telkens ontsnapten ze eruit en vluchtten uiteindelijk weg...quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook, maar dan met Charmanders
Ik speel het zelf nog wel maar minder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het langzaamste uit deze reeks. Hype over?
Zomervakantie voorbij..quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Same here, het weer is de afgelopen tijd ook niet altijd aanmoedigend geweest om lekker naar buiten te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel het zelf nog wel maar minder.
Wou vandaag wel op pad maar het is echt flut weer. Morgen weer een dag.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:35 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Same here, het weer is de afgelopen tijd ook niet altijd aanmoedigend geweest om lekker naar buiten te gaan.
Ik zou de andere kant op rennen Mr.Mime is creepy as fuck in 3D.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Mr. Mime zou bij de snackbar naast mijn huis zitten. Ik heen rennen.. Is er niks.
Ik pak Mime net wel hier in de supermarkt. Vreemd dat Mime opeens zoveel opduikt. Gister zag ik m ook 2 keer maar toen niet gevangen. Leuk voor mn Pokedex maar geen echte vechtbaas lijkt me?quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Mr. Mime zou bij de snackbar naast mijn huis zitten. Ik heen rennen.. Is er niks.
Porygon is raar ja. Die ving ik laatst!quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef Cirilico het volgende:
Eens dat er al 'ongeloofwaardige'/rare pokemon zaten in Gen I. Vooral Porygon.En alles op twee benen. En de elektrapokemon.
Maar heb wel het idee dat de tekendetails op de nieuwere pokemon anders zijn.
Minder klagers vooralquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:47 schreef Arcee het volgende:
Dat stond wel in dat linkje dat ik hier vandaag tegenkwam.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af of Tauros en Kanghskan nu ook meer opduiken net als Mime.
Vind de vreemdste uit generatie 1 Exeggcute en Exeggutor. Een groep van zes eieren die in een ananas met drie hoofden veranderd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef Cirilico het volgende:
Eens dat er al 'ongeloofwaardige'/rare pokemon zaten in Gen I. Vooral Porygon.En alles op twee benen. En de elektrapokemon.
Maar heb wel het idee dat de tekendetails op de nieuwere pokemon anders zijn.
Dit en waarvan ook nog een ei kapot is. Geeft mij een calimero gevoelquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind de vreemdste uit generatie 1 Exeggcute en Exeggutor. Een groep van zes eieren die in een ananas met drie hoofden veranderd.
Toch heb ik ze altijd wel cool gevonden.
Die is prima.. Kost nog wel wat stardust en snoepjes om m te maxen, maarja als je op de perfecte wacht, kun je lang wachten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb eindelijk meer dan 400 magikarp candy's![]()
Dit is mijn beste magikarp die ik heb: Klik hier
Doen of nog even wachten?
Moet je wel geluk hebben, mijne heeft de windhoos en bijna iedereen die ik ken ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die is prima.. Kost nog wel wat stardust en snoepjes om m te maxen, maarja als je op de perfecte wacht, kun je lang wachten.
Succes met de Gyarados moveset rollen, hopelijk Hydro pump.
En dit is eruit gekomen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die is prima.. Kost nog wel wat stardust en snoepjes om m te maxen, maarja als je op de perfecte wacht, kun je lang wachten.
Succes met de Gyarados moveset rollen, hopelijk Hydro pump.
Mijn eerste 2 hadden hydro pump.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je wel geluk hebben, mijne heeft de windhoos en bijna iedereen die ik ken ook.
Zijn die niet meer regiogebonden dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij waren er inderdaad berichten van over de wereld dat die 3 pokemon ineens sterk in aantal opgedoken zijn (in hun eigen plaats) Zal wel iets " leuks" van Niantic zijn ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mr.Mime verscheen vanmiddag 3 keer op de radar bij mij, maar ik kon toen niet zoeken en mijn gps had net op die momenten geen zin om mijn poppetje de hele kaart te laten verkennenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me af ik welke regio ik dan zit, want nog geen Mime of één van die anderen gezien.
Dat had ik de afgelopen dagen. Tot ik vanmiddag op de fiets terug naar huis zat vanaf het station. En al fietsend dook ie op. Al fietsend ook gevangen na tig pokeballs mis gegooid te hebben, maar ik had geen zin om te stoppen met fietsenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mr.Mime verscheen vanmiddag 3 keer op de radar bij mij, maar ik kon toen niet zoeken en mijn gps had net op die momenten geen zin om mijn poppetje de hele kaart te laten verkennen.
Nouja, voor verdedigen is dragon pulse *iets* beter, want net iets lastiger te dodgen...quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste 2 hadden hydro pump.
Best jammer toen de volgende het moesten doen met dragon pulse.
Hamster XXL klopt niet want hamsters hebben geen staart, hij lijkt ook totaal niet op een hamsterquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was in een lollige bui net dus al mijn pokémon op mijn ene Eevee na hernoemdWel jammer dat je zo weinig chars over hebt: ik wil mijn vliegend spaghettimonster! Of Perry het vogelbekdier
![]()
En wandelende tak inclusief spatie en e op het eind van het eerste woord. Maarja.. voor nu ben ik wel klaar met hernoemen
Op die IV let ik trouwens helemaal niet meer. Interesseert me weinig, heb na Mr. Mime en Lickitung wel mooi 70 pokémon nu in de pokedex geregistreerd though. Gaat toch al aardig de goede kant op (lucky egg en evolueren helpt ook veel)
Qua vorm vind ik het wel zo'n hamster, maar tis uiteraard een uit de kluiten gewassen rat ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hamster XXL klopt niet want hamsters hebben geen staart, hij lijkt ook totaal niet op een hamster(En het is een rat)
Wel een duivelse rat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Qua vorm vind ik het wel zo'n hamster, maar tis uiteraard een uit de kluiten gewassen rat ja.
Ik heb een van mijn Staryu's Patrick genoemd. Was ik wel happy meequote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was in een lollige bui net dus al mijn pokémon op mijn ene Eevee na hernoemdWel jammer dat je zo weinig chars over hebt: ik wil mijn vliegend spaghettimonster! Of Perry het vogelbekdier
![]()
En wandelende tak inclusief spatie en e op het eind van het eerste woord. Maarja.. voor nu ben ik wel klaar met hernoemen
Op die IV let ik trouwens helemaal niet meer. Interesseert me weinig, heb na Mr. Mime en Lickitung wel mooi 70 pokémon nu in de pokedex geregistreerd though. Gaat toch al aardig de goede kant op (lucky egg en evolueren helpt ook veel)
Erg fijn, dan heb je ook de candy om m max te houdenquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Weken lang zitten hopen op een snorlax uit een ei en nu al 2, zowel afgelopen vrijdag als vandaag
Yep eentje is nu 2325cp en 89 iv ofzoietsquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Erg fijn, dan heb je ook de candy om m max te houden
Welke moves?quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Yep eentje is nu 2325cp en 89 iv ofzoiets
Welke site is dit?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
UriGellerquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als ie geen stand houdt pak je hem toch weer terug? Doe ik ook elke avond.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:25 schreef DaMart het volgende:
Net even 5 Pokemon evolved zodat ik er weer 5 nieuwe bij heb. Nieuw zijn:
Rhydon
Kingler
Nidorino
Nidorina
Weeping Bell
En mijn eerste gymmunten gepakt... zag een gym die minutenlang neutraal was, dus daar maar een Starmie in gezet en meteen de muntjes geďncasseerd. Inmiddels staan er ook een Arcanine en Lapras in, dus hopelijk houdt die gym nog 21 uur stand
.
Ik kwam hem tegen tijdens een rondje lopen in de woonplaats van mijn vriendin. Morgenavond ben ik thuis en iets te ver bij de gym vandaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Als ie geen stand houdt pak je hem toch weer terug? Doe ik ook elke avond.
De hoogste snorlax heeft zen headbutt en body slam en de andere Cp 1744 zen headbutt en hyper Beam.quote:
In het stadswandelpark in Eindhoven spawnde er een Chansey vanmiddag, te laat helaasquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga even 2 uurtje naar kijkduin
Laatste 4 uur zijn 2x Muk, 1x Dragonite en 1x Lapras langs geweest
Veel plezier!quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu ook dragonite te zien op de radar, misschien toch eens een dag heen gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
En Charmander in tha pocketquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nu ook dragonite te zien op de radar, misschien toch eens een dag heen gaan.
Bij poffertjeshuis Kijkduin?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En Charmander in tha pocket
Die combo's zijn de dikste! Body slam verdedigend, hyper beam aanvallend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De hoogste snorlax heeft zen headbutt en body slam en de andere Cp 1744 zen headbutt en hyper Beam.
Geen idee wat de beste is eigenlijk qua moves
Das niet goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:14 schreef Syntos het volgende:
Goh, krijg de laatste drie dagen alleen maar 'Our servers are humbled by your incredible response' als ik met mijn Google account probeer in te loggen.
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de app opnieuw geinstalleerd en geprobeerd een oudere versie te installeren om vervolgens daar mee in te loggen. Zowel PTC als Google account.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh en aanvulling - moet je opnieuw inloggen, dus op google klikken? Zo niet dan eens proberen uit te loggen / op het kruisje te drukken als je dat humbled schermpje nog niet hebt. Dan de app afsluiten en opstarten en opnieuw proberen.
Dan zou ik er een mailtje naar niantec aan wagen - hoe frustrerend ook. Zet er dan niet in dat je 2 accounts gebruiktquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:15 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de app opnieuw geinstalleerd en geprobeerd een oudere versie te installeren om vervolgens daar mee in te loggen. Zowel PTC als Google account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Gefeliquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:45 schreef Unites het volgende:
Vandaag m'n 100e unieke Pokémon tegengekomen
EDIT: Gisteren natuurlijk
Haha, ja, die zes eieren zijn toch wel het vreemdst.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind de vreemdste uit generatie 1 Exeggcute en Exeggutor. Een groep van zes eieren die in een ananas met drie hoofden veranderd.
Toch heb ik ze altijd wel cool gevonden.
Ben zelf altijd uitgegaan van een muskusrat, maar die lijkt ook op een beverrat zegt google.quote:
Vanaf de bankjes op het plein bij al die stops gaat het hard genoeg inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Van de laatste 10 minuten en zo gaat het de hele dag dus even een dagje hier zijn levert genoeg op, zelfs als je net als ik niet als een zombie heen en weer gaat rennen achter die groep aan
Duurde bij mij net ook even, maar uiteindelijk pakte hij hem tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Servers down? Ik kan niet inloggen
Kennelijk door de update die voor de deur staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Servers down? Ik kan niet inloggen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zou ik er een mailtje naar niantec aan wagen - hoe frustrerend ook. Zet er dan niet in dat je 2 accounts gebruikt
Gee mails nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik op Niantic Support aan moet...Dag account.![]()
Volgens mij had van de week ook iemand dat en toen bleek de datum en/of tijd van zijn telefoon niet op automatisch te staan of in ieder geval niet helemaal juist te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:14 schreef Syntos het volgende:
Goh, krijg de laatste drie dagen alleen maar 'Our servers are humbled by your incredible response' als ik met mijn Google account probeer in te loggen.
Zouden ze daarmee willen inspelen op iedereen die de IV-stats wil weten?quote:Implemented Pokémon Appraisal: Trainers will now be able to learn about a Pokémon’s attack and defense capabilities from their Team Leader (Candela, Blanche or Spark) to determine which of their Pokémon have the most potential for battle.
Bleek wel uit te staan maar helaas ook niet de oplossing.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij had van de week ook iemand dat en toen bleek de datum en/of tijd van zijn telefoon niet op automatisch te staan of in ieder geval niet helemaal juist te zijn.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:04 schreef DaMart het volgende:
Voor de nieuwe update:
[..]
Zouden ze daarmee willen inspelen op iedereen die de IV-stats wil weten?
Goed!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:04 schreef DaMart het volgende:
Voor de nieuwe update:
[..]
Zouden ze daarmee willen inspelen op iedereen die de IV-stats wil weten?
Zover ik weet is dat nog wel wat ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:53 schreef Typisch het volgende:
Morgen wil mijn vriendin naar Kijkduin geloof ik, is dat nog wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |