Doen ze al Ferry Weertmanquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:24 schreef Fylax het volgende:
Gewoon mensen met beperking mee laten doen met de normale OS.
Ja heel erg mooi. Bijna alles was qua aankleding vanuit de organisatie echt heel erg meh, maar die vlamquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat ding achter die vlam blijft wel gaaf
Een stel van die lepe, schreeuwende samurai die vlam laten uitslaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:25 schreef Aguero het volgende:
Kunnen die Japanners niet nog iets doen?
Dit is weer slaapverwekkend.
Ja toen er gezegd werd dat Carioca's uit Rio komen viel voor mij het kwartje wel dat hij in de favela's in Rio woont volgens de vertellingen, alleen favela's zijn wat moeilijk voor arme kindjes dus noemen we het een vuilnisbelt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:26 schreef Pino112 het volgende:
Mex, over Joe Carioca:
Joe is een arme sloeber. Hij leeft op de vuilnisbelt in Rio de Janeiro en heeft vrijwel nooit geld
Ook Rio dus, dat wist ik ook niet
Ja inderdaad. Ik vind deze muziek een soort natrappen, het zit er dan echt op he, dus daarom ook maar deze treurige muziek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:25 schreef Aguero het volgende:
Kunnen die Japanners niet nog iets doen?
Dit is weer slaapverwekkend.
Vier jaar geleden kon dat, toen stonden bijna alle livestreams gewoon op youtube.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:27 schreef heywoodu het volgende:
Morgen vanaf 14:00 weer taekwondo en worstelen kijken? En vanaf 01:30 weer atletiek?
Een boom.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
Wat moest dat mislukte visnet voorstellen
Geweldigquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Een boom.
Wel mooi einde verder.
Nee eerste week weer, met zwemmen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:27 schreef heywoodu het volgende:
Morgen vanaf 14:00 weer taekwondo en worstelen kijken? En vanaf 01:30 weer atletiek?
Ik hoop echt dat ze nog het een en ander online gaan zetten, ben vergeten de halve finale van AbdoulrazzakGOD op te nemen met de feestende Nigereesjes op de tribunesquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vier jaar geleden kon dat, toen stonden bijna alle livestreams gewoon op youtube.
Toen had de EBU ook nog zijn eigen streams zeker. Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vier jaar geleden kon dat, toen stonden bijna alle livestreams gewoon op youtube.
Ja, vind het raar dat er vrijwel niets online mag. Misschien nu ze geen rechtengezeik meer hebben dat ze wel eea online gooienquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze nog het een en ander online gaan zetten, ben vergeten de halve finale van AbdoulrazzakGOD op te nemen met de feestende Nigereesjes op de tribunes
OLÉ OLÉ OLÉ OLE...NIGER! NIGER!
Kan dat dan niet via het Olympic Channel?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze nog het een en ander online gaan zetten, ben vergeten de halve finale van AbdoulrazzakGOD op te nemen met de feestende Nigereesjes op de tribunes
Sven Kramerquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik heb geen zin meer.
Ik spreek jullie wel weer om Sven Kramer toe te juichen.
Sven kramer is een lulquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Je zou toch zeggen van wel ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan dat dan niet via het Olympic Channel?
Kom ik ook nog wel even binnen vallen denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef heywoodu het volgende:
En voor de eckte bazen en bazinnen: tot over een weekje of twee bij de PS
Ja dat was echt heel tof. Vooral ook zo'n groot verschil met Rio.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat filmpje van Japan online!
Sven is een engnek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Weet jij trouwens of de PS ook een online live stream krijgt?quote:
Enige waar ik nu aan denk eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel tof. Vooral ook zo'n groot verschil met Rio.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef heywoodu het volgende:
Nou, hopelijk tot over vier jaar bij de Spelen en anders tot over anderhalf jaar
En voor de eckte bazen en bazinnen: tot over een weekje of twee bij de PS![]()
Geen idee, ik hoop het welquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of de PS ook een online live stream krijgt?
Lijkt me daar ook kut. Er zit totaal geen rode draad in. Ene moment een lange kut speech dan weer kut gezang en dan opeens carnaval!!! Alsof ze wisten dat iedreen inslaap gevallen zou zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Rikketik het volgende:
Schitterend gezicht dit, schitterend gezicht dat. Volgens mij moet je er echt bij zijn, want hier is geen hol aan zo.
Ik wil het namelijk wel eventjes checken maar ik heb geen tv.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het wel
Van Sochi heel veel live gezien, hopelijk kan dat nu ook weer.
Het blijft OS, maar dan met sporttopics voor de paralympische sportenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil het namelijk wel eventjes checken maar ik heb geen tv.
Krijg het nog een topic? Of wordt OS omgetoverd tot PS?
Je was net wat eerder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
Het jammere van deze Spelen is dat het heel kleurrijk en vrolijk had moeten zijn en dat had ook best gekund, als die tribunes vol waren. Nu was het feestje eigenlijk steeds al voorbij, nog voordat het begonnen was (behalve bij sporten die echt leefden in Brazilië). Dat is nog het duidelijkst te zien bij deze lege carnavalsparade.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het blijft OS, maar dan met sporttopics voor de paralympische sporten
Daar heb je wel gelijk in, ja. Groot verschil ook met dat filmpje van Japan. Dat ging ook snel, maar dat flowde veel lekkerder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:31 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Lijkt me daar ook kut. Er zit totaal geen rode draad in. Ene moment een lange kut speech dan weer kut gezang en dan opeens carnaval!!! Alsof ze wisten dat iedreen inslaap gevallen zou zijn.
Ik zat net even wat te lezen van die site. En daar hebben ze het er al over dat je de Spelen alleen kunt zien in je eigen land bij de rechthebbenden. Dus dat wordt ook nog maar afwachten hoe en wat dat gaat worden.quote:
superniger?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die pakt zijn moment, straks mag die in zijn eentje de hele troep op gaan ruimen.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die pakt zijn moment, straks mag die in zijn eentje de hele troep op gaan ruimen.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook pleite
Het was weer genieten deze OS hier op FOK!.
Tot een ieders weerziens.
sven kramerquote:
Je bedoelt team nl?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:36 schreef Rikketik het volgende:
Minstens de helft van de sporters, die er net wel waren, is alweer pleite. En geef ze eens ongelijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:36 schreef Aguero het volgende:
Toch maar mooi 30 seconden aan hoogtepunten gezien deze sluitingsceremonie.
Ze zijn daar een beetje een two trick pony, beetje nepcarnaval neerzetten of wat dramatisch gedoe. Heel weinig wordt gedaan met visueel spektakel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:36 schreef Aguero het volgende:
Toch maar mooi 30 seconden aan hoogtepunten gezien deze sluitingsceremonie.
hij zei Nigerquote:
Nee, volgens mij van de meeste teams wel.quote:
Ciao, ik zie je vast nog wel weerquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook pleite
Het was weer genieten deze OS hier op FOK!.
Tot een ieders weerziens.
Thnx, jij ook nog die twee weken ergens in septemberquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:36 schreef Redefine het volgende:
[..]Trusten en goede vrije week nog gewenst.
Merci.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx, jij ook nog die twee weken ergens in september
Trustenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:40 schreef Aguero het volgende:
Ik heb het ook wel gezien.
Het is mooi geweest.
10+ uurtjes gaan dan wel welkom zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop echt dat ik van maandag op dinsdag nog een beetje kan slapen
Ik verwacht hier 0 problemen mee. De afgelopen twee weken zou ik volgens mij ook binnen twee minuten in slaap zijn gevallen als ik om 20:00 m'n bed in was gedokenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop echt dat ik van maandag op dinsdag nog een beetje kan slapen
Dat. Plus een week je collega sporters niet in actie kunnen zien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:42 schreef Sjors_Peter het volgende:
Echt lullig toch dat je door die loser vlucht streek dit moet missen dan..
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS heeft ons GOED BEDIEND aldus Roelfs
Jaa wat een fenomeen die bolt. Dit dat zus zo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:43 schreef Rikketik het volgende:
Nou Sedoc, kom er maar in met je analyse.
Ja ze is een goede vriendin van me, ik ken haar goed. Ik pak even mijn telefoon erbij voor wat meer info.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:43 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Jaa wat een fenomeen die bolt. Dit dat zus zo.
Al die streams, service he.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS heeft ons GOED BEDIEND aldus Roelfs
tijntje was het eens met heywoodu over het boksen, wat een god.quote:
Dan lig je al op de grond, krijg je ook nog even een trap in je kruis na, zo voelt het zien van Rivkah nuquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:43 schreef heywoodu het volgende:
Neeee Rivkah![]()
![]()
![]()
Geen OS meer, ok, maar Rivkah..
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan lig je al op de grond, krijg je ook nog even een trap in je kruis na, zo voelt het zien van Rivkah nu
Alles waarvan van te voren niet gedacht werd dat het ver zou komen is leuk. Alles waarvan hoge verwachtingen ware zijn kut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Sanne een van de leukere olympiërs van Nederland
En maar centen vangenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:45 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het zielig voor dit meisje dat 3 uur lang in een studio gezeten heeft voor dit..
Zo vaak NOS gekeken toch wel dat dit toch echt mijn olympische gevoel heeft opgeleverdquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
En A Beautiful Life is een mooi liedje.
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Sanne een van de leukere olympiërs van Nederland
Echt he..quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Redefine het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen dat ik dit gewoon lullig vind voor Rivkah en absoluut lachwekkend. Dat die dus vier in die studio moet zitten om midden in de nacht nog de boel moet afkondigen
Ze is gelukkig niet de enige, maar toch..quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Redefine het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen dat ik dit gewoon lullig vind voor Rivkah en absoluut lachwekkend. Dat die dus vier in die studio moet zitten om midden in de nacht nog de boel moet afkondigen
Ach, zal wel samen met de cameralui enzo gekeken hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Redefine het volgende:
Echt he, dat ze niet even er gewoon zonder afkondiging uit kunnen gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:45 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het zielig voor dit meisje dat 3 uur lang in een studio gezeten heeft voor dit..
Eens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit nummer "Beautiful Life" is toch wel hét nummer van deze Spelen, hoeveel dat ook betekent.
Past veel beter bij Rio dan dat nummer van Dotan.
Dotan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit nummer "Beautiful Life" is toch wel hét nummer van deze Spelen, hoeveel dat ook betekent.
"Gekeken"quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, zal wel samen met de cameralui enzo gekeken hebben
had beter gewoon vooraf opgenomen kunnen zijnquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt he, dat ze niet even er gewoon zonder afkondiging uit kunnen gaan.
Ze wenste ons net wel een fijne avond om kwart voor vier 's nachts.quote:
Trusten manquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reguliere programmering. Dit was het jongens. Ik heb genoten. En A Beautiful Life is een mooi liedje.
Tot ziens aan iedereen
Dit si gewoon live hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze wenste ons net wel een fijne avond om kwart voor vier 's nachts.
Thanks man. Zal je misschien volgend jaar wel weer treffen bij de welbekende WK's, al ga ik waarschijnlijk in augustus ook een aantal dagen wegquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trusten manSucces met het ritme opzoeken en met je studie.
Ja, past een stuk beter inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
VD Breggen op de tijdrit denk ik hier.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:48 schreef Szura het volgende:
De dubbelvier is de eerste die ik ga vergeten
Dat moment dat je hoopt dat Sedoc nog even komt.. Dan was t pas echt kut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:48 schreef heywoodu het volgende:
Nou, nu is het echt klaar. Denk je dat een keertje zilver ipv goud kut is, nee, dít is kut
Ja uiteraard. Zijn minimaal met zijn vieren. Maar dat vind ik dan ook voor hen vrij overbodig. Helemaal niet nodig om nu nog live te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, zal wel samen met de cameralui enzo gekeken hebben
Dit, samen met Van Emden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:48 schreef Szura het volgende:
De dubbelvier is de eerste die ik ga vergeten
Sws Samsungquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie dat Fylax het met mij eens is.
quote:
Is er nog ergens een herhaling van Virginia Thrasher die goud wint?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:52 schreef Redefine het volgende:
Lekker nog streampje meepikken van de herhaling van het volleybal op de hole1988 site als je echt niet zonder kunt
Geen idee. Niet op die site. Ik zag alleen in mijn ooghoek dat een van de streams nog die herhaling te zien was.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er nog ergens een herhaling van Virginia Thrasher die goud wint?
Trustenquote:
Trustenquote:
Half FOK! is het daar mee eensquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie dat Fylax het met mij eens is.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:46 schreef antiderivative het volgende:
Iemand een idee welke muziek er gisteravond werd gebruikt bij dat medaille-filmpje:
http://nos.nl/uitzending/17958-nos-studio-olympic-parc.html
Vanaf 17e minuut
Dankquote:
Froome wint.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:44 schreef heywoodu het volgende:
http://hole1988.nl/websites/os2016/
Laatste km van de Tour is bezig
En nu is dat óók al afgelopen.quote:
Geen medialle, ome Maurits zal ze wel in de bus hebben laten zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef twiFight het volgende:
Geen volleybalsters? Of kijk ik er gruwelijk overheen.
Ze waren erquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef twiFight het volgende:
Geen volleybalsters? Of kijk ik er gruwelijk overheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |