Doen ze al Ferry Weertmanquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:24 schreef Fylax het volgende:
Gewoon mensen met beperking mee laten doen met de normale OS.
Ja heel erg mooi. Bijna alles was qua aankleding vanuit de organisatie echt heel erg meh, maar die vlamquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat ding achter die vlam blijft wel gaaf
Een stel van die lepe, schreeuwende samurai die vlam laten uitslaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:25 schreef Aguero het volgende:
Kunnen die Japanners niet nog iets doen?
Dit is weer slaapverwekkend.
Ja toen er gezegd werd dat Carioca's uit Rio komen viel voor mij het kwartje wel dat hij in de favela's in Rio woont volgens de vertellingen, alleen favela's zijn wat moeilijk voor arme kindjes dus noemen we het een vuilnisbelt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:26 schreef Pino112 het volgende:
Mex, over Joe Carioca:
Joe is een arme sloeber. Hij leeft op de vuilnisbelt in Rio de Janeiro en heeft vrijwel nooit geld
Ook Rio dus, dat wist ik ook niet
Ja inderdaad. Ik vind deze muziek een soort natrappen, het zit er dan echt op he, dus daarom ook maar deze treurige muziek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:25 schreef Aguero het volgende:
Kunnen die Japanners niet nog iets doen?
Dit is weer slaapverwekkend.
Vier jaar geleden kon dat, toen stonden bijna alle livestreams gewoon op youtube.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:27 schreef heywoodu het volgende:
Morgen vanaf 14:00 weer taekwondo en worstelen kijken? En vanaf 01:30 weer atletiek?
Een boom.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
Wat moest dat mislukte visnet voorstellen
Geweldigquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Een boom.
Wel mooi einde verder.
Nee eerste week weer, met zwemmen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:27 schreef heywoodu het volgende:
Morgen vanaf 14:00 weer taekwondo en worstelen kijken? En vanaf 01:30 weer atletiek?
Ik hoop echt dat ze nog het een en ander online gaan zetten, ben vergeten de halve finale van AbdoulrazzakGOD op te nemen met de feestende Nigereesjes op de tribunesquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vier jaar geleden kon dat, toen stonden bijna alle livestreams gewoon op youtube.
Toen had de EBU ook nog zijn eigen streams zeker. Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vier jaar geleden kon dat, toen stonden bijna alle livestreams gewoon op youtube.
Ja, vind het raar dat er vrijwel niets online mag. Misschien nu ze geen rechtengezeik meer hebben dat ze wel eea online gooienquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze nog het een en ander online gaan zetten, ben vergeten de halve finale van AbdoulrazzakGOD op te nemen met de feestende Nigereesjes op de tribunes
OLÉ OLÉ OLÉ OLE...NIGER! NIGER!
Kan dat dan niet via het Olympic Channel?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze nog het een en ander online gaan zetten, ben vergeten de halve finale van AbdoulrazzakGOD op te nemen met de feestende Nigereesjes op de tribunes
OLÉ OLÉ OLÉ OLE...NIGER! NIGER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |