Sven Kramerquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik heb geen zin meer.
Ik spreek jullie wel weer om Sven Kramer toe te juichen.
Sven kramer is een lulquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Je zou toch zeggen van wel ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan dat dan niet via het Olympic Channel?
Kom ik ook nog wel even binnen vallen denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef heywoodu het volgende:
En voor de eckte bazen en bazinnen: tot over een weekje of twee bij de PS
Ja dat was echt heel tof. Vooral ook zo'n groot verschil met Rio.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat filmpje van Japan online!
Sven is een engnek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef Amarantha het volgende:
Weet jij trouwens of de PS ook een online live stream krijgt?quote:
Enige waar ik nu aan denk eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel tof. Vooral ook zo'n groot verschil met Rio.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef heywoodu het volgende:
Nou, hopelijk tot over vier jaar bij de Spelen en anders tot over anderhalf jaar
En voor de eckte bazen en bazinnen: tot over een weekje of twee bij de PS![]()
Geen idee, ik hoop het welquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of de PS ook een online live stream krijgt?
Lijkt me daar ook kut. Er zit totaal geen rode draad in. Ene moment een lange kut speech dan weer kut gezang en dan opeens carnaval!!! Alsof ze wisten dat iedreen inslaap gevallen zou zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:30 schreef Rikketik het volgende:
Schitterend gezicht dit, schitterend gezicht dat. Volgens mij moet je er echt bij zijn, want hier is geen hol aan zo.
Ik wil het namelijk wel eventjes checken maar ik heb geen tv.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het wel
Van Sochi heel veel live gezien, hopelijk kan dat nu ook weer.
Het blijft OS, maar dan met sporttopics voor de paralympische sportenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil het namelijk wel eventjes checken maar ik heb geen tv.
Krijg het nog een topic? Of wordt OS omgetoverd tot PS?
Je was net wat eerder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
Het jammere van deze Spelen is dat het heel kleurrijk en vrolijk had moeten zijn en dat had ook best gekund, als die tribunes vol waren. Nu was het feestje eigenlijk steeds al voorbij, nog voordat het begonnen was (behalve bij sporten die echt leefden in Brazilië). Dat is nog het duidelijkst te zien bij deze lege carnavalsparade.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het blijft OS, maar dan met sporttopics voor de paralympische sporten
Daar heb je wel gelijk in, ja. Groot verschil ook met dat filmpje van Japan. Dat ging ook snel, maar dat flowde veel lekkerder.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:31 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Lijkt me daar ook kut. Er zit totaal geen rode draad in. Ene moment een lange kut speech dan weer kut gezang en dan opeens carnaval!!! Alsof ze wisten dat iedreen inslaap gevallen zou zijn.
Ik zat net even wat te lezen van die site. En daar hebben ze het er al over dat je de Spelen alleen kunt zien in je eigen land bij de rechthebbenden. Dus dat wordt ook nog maar afwachten hoe en wat dat gaat worden.quote:
superniger?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze nog het een en ander online gaan zetten, ben vergeten de halve finale van AbdoulrazzakGOD op te nemen met de feestende Nigereesjes op de tribunes
OLÉ OLÉ OLÉ OLE...NIGER! NIGER!
Die pakt zijn moment, straks mag die in zijn eentje de hele troep op gaan ruimen.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die pakt zijn moment, straks mag die in zijn eentje de hele troep op gaan ruimen.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook pleite
Het was weer genieten deze OS hier op FOK!.
Tot een ieders weerziens.
sven kramerquote:
Je bedoelt team nl?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:36 schreef Rikketik het volgende:
Minstens de helft van de sporters, die er net wel waren, is alweer pleite. En geef ze eens ongelijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:36 schreef Aguero het volgende:
Toch maar mooi 30 seconden aan hoogtepunten gezien deze sluitingsceremonie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |