Dan lig je al op de grond, krijg je ook nog even een trap in je kruis na, zo voelt het zien van Rivkah nuquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:43 schreef heywoodu het volgende:
Neeee Rivkah![]()
![]()
![]()
Geen OS meer, ok, maar Rivkah..
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan lig je al op de grond, krijg je ook nog even een trap in je kruis na, zo voelt het zien van Rivkah nu
Alles waarvan van te voren niet gedacht werd dat het ver zou komen is leuk. Alles waarvan hoge verwachtingen ware zijn kut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Sanne een van de leukere olympiërs van Nederland
En maar centen vangenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:45 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het zielig voor dit meisje dat 3 uur lang in een studio gezeten heeft voor dit..
Zo vaak NOS gekeken toch wel dat dit toch echt mijn olympische gevoel heeft opgeleverdquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
En A Beautiful Life is een mooi liedje.
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Sanne een van de leukere olympiërs van Nederland
Echt he..quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Redefine het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen dat ik dit gewoon lullig vind voor Rivkah en absoluut lachwekkend. Dat die dus vier in die studio moet zitten om midden in de nacht nog de boel moet afkondigen
Ze is gelukkig niet de enige, maar toch..quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Redefine het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen dat ik dit gewoon lullig vind voor Rivkah en absoluut lachwekkend. Dat die dus vier in die studio moet zitten om midden in de nacht nog de boel moet afkondigen
Ach, zal wel samen met de cameralui enzo gekeken hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef Redefine het volgende:
Echt he, dat ze niet even er gewoon zonder afkondiging uit kunnen gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:45 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het zielig voor dit meisje dat 3 uur lang in een studio gezeten heeft voor dit..
Eens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit nummer "Beautiful Life" is toch wel hét nummer van deze Spelen, hoeveel dat ook betekent.
Past veel beter bij Rio dan dat nummer van Dotan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |