Hopelijk nog even over zn lachwekkende gedrag en kapselquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze nog Karsdorp gebasht?
Idd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:19 schreef Zorro het volgende:
Co serveert Gio even af.
Terecht natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom schrijf je Feyenoord met een d?Hou hier maar mee op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom schrijf je Feyenoord met een d?Doe dit niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets wat vorige week gebeurd is, heet? Verleden tijd. Iets wat vandaag gebeurd, heet? Tegenwoordige tijd. Iets wat volgende week gaat gebeuren, heet? Toekomstige tijd. En een wedstrijd van feyenoord bezoeken, is? VERLOREN TIJD!quote:
Waarom schrijf je Feyenoord met een d?Leuke grap LittlerabbidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Waarom schrijf je Feyenoord met een d?Dit is nog lachwekkender dan je usernaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom schrijf je Feyenoord met een d?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom schrijf je Feyenoord met een d?sow koekoek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever niet dat jij mij nog langer quote.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is nog lachwekkender dan je usernaam
Nou, Cillessen is weg...quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat jij mij nog langer quote.
Wat gebeurd er als een Feyenoorder een vlieg inslikt?quote:
Hij heeft deze avond ook alleen maar debiele dingen gezegd anders.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat voegt die Sinouh toe?
Die had toch ooit iets debiels gezegd op social media oid?
Iets over 9/11, viel wel mee imoquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat voegt die Sinouh toe?
Die had toch ooit iets debiels gezegd op social media oid?
gebeurtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als een Feyenoorder een vlieg inslikt?
Dan heeft ie meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd.
En een brandslang merk geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:22 schreef Maver24 het volgende:
Best wel pijnlijk dat Ajax een schoonmaakmiddel is. Just sayin
Zionistisch complot!twitter:KhalidSinouh twitterde op zondag 11-09-2011 om 13:27:28Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!!! Pffff reageer retweet
gebeurdquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
twitter:KhalidSinouh twitterde op zondag 11-09-2011 om 13:27:28Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!!! Pffff reageer retweet
gebeurtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom schrijf je Feyenoord met een d?Leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Khalid did 9/11quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zionistisch complot!twitter:KhalidSinouh twitterde op zondag 11-09-2011 om 13:27:28Mensen zullen we ons nu weer concentreren op het heden, word een beetje moe van die 9/11 propaganda!!! Pffff reageer retweet
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ophef over deze tweet was ook wel overdrevenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Laat gaan. Mijn moppentrommel kent geen einde.quote:
sowquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Mijn moppentrommel kent geen einde.
Een man loopt naar een loket bij de kuip en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? een speler of een seizoenskaart?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man loopt naar een loket bij de kuip en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? een speler of een seizoenskaart?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Max23 het volgende:
[..]Wat zijn de overeenkomsten tussen Irene Schouten en sinterklaas? Hun kleren zijn allebei rood-wit, niemand gelooft meer in ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het gaat om de mooiheid van het spel" - en dan afbraakvoetbal propageren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Opkkeren met de buitenlanders, eigen volk eerst
-Co
Daar heeft Co toch wel een punt hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Opkkeren met de buitenlanders, eigen volk eerst
-Co
*VERMOORDTquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
SCHEIDSRECHTER JE VERMOORD DE WEDSTRIJD
stam+tquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
vermoordtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:28 schreef Brammess het volgende:
Lachwekkend weinig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:28 schreef Sked het volgende:
Gelukkig hebben ze het niet al te veel over ADO gehad, dan was iedereen weggezapt
danquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
Er zijn vandaag meer spelfouten als normaal
Volgende week zondag kijk ik Villarreal - Sevillaquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En toch keken we weer. En toch kijken we volgende week weer.
Verrader.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgende week zondag kijk ik Villarreal - Sevilla
Dat kijk ik al zo vaak.quote:
*vindtquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
GGMM vind dit leuk. Die verdwijnt nu als een dief in de nacht, zonder iets te zeggen.
twitter:obeltkaat twitterde op zondag 21-08-2016 om 13:57:20@KhalidSinouh jij bij studio voetbal ok sahbi ga kijken niet teveel negatief over Ajax hé Amsterdammer !!!!??? reageer retweet
twitter:KhalidSinouh twitterde op zondag 21-08-2016 om 18:56:06😏😉 dont worry https://t.co/tF9qhvK81i reageer retweet
Ik heb aan 4 van de 4 een lichte dan wel grote afkeer. Ik ga alvast klaarzitten om mij heerlijk aan hen te storenquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:36 schreef Zipportal het volgende:
Youri Mulder
Ron Jans
Sjoerd Mossou
Sander Westerveld
Karma.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Meteen geluid weg.![]()
Vertelquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie hebben overigens epische televisie bij Zomergasten gemist.
Uiteraard, viesdik heeft de stekker er waarschijnlijk uitgetrokken in Mokum.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Bolasie het volgende:
Gaan ze SV nu uitstellen of hoe zit 't
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker al een kwartier vertraging.
Dan zou ik het combineren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:
Je moet kiezen:
A: Zelfmoord
B: Bij de musical sing a long zijn
Nee, vertraagd zelfsquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zet hem net aan, is dat musical gedoe nu bijna af of niet?
Staan veel betere tussen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:46 schreef Max23 het volgende:
Overigens zou ik Romy wel snoeihard doen
B zal dan tot A leiden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:
Je moet kiezen:
A: Zelfmoord
B: Bij de musical sing a long zijn
Kap hier eens meequote:Op zondag 28 augustus 2016 22:48 schreef Joezi het volgende:
even on topic allen
hier kunnen jullie verder kletsen:
TV / Musical Sing A Long
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:48 schreef Joezi het volgende:
even on topic allen
TV / Musical Sing A Long
Ga weg.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:48 schreef Joezi het volgende:
even on topic allen
TV / Musical Sing A Long
Ik heb morgen pas in de middag college. Ik ben een boffer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:49 schreef Bolasie het volgende:
Wat doen al die mensen daar? MOETEN ZE MORGEN NIET WERKEN???
Er is helemaal niks mis met de Nederlandse versie van de Lion King.quote:
Ik verlang naar Sjek, dat is de grootste musicalster ooit. Hij deed Pilatus erg sterk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Ik dacht dat niet dat ik ooit zou verlangen naar mr auto cue.
Elke keer weer van ontroering.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Brammess het volgende:
Hebben jullie gehuild bij de lion king?
Bij de liedjes wel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met de Nederlandse versie van de Lion King.
Toen ik jong was heb ik hem de eerste keer dat ik mufasa dood zag gaan uitgezet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Brammess het volgende:
Jazeker, mijn eerste film ooit in de bioscoopquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Brammess het volgende:
ik vond em in mama mia beterquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlang naar Sjek, dat is de grootste musicalster ooit. Hij deed Pilatus erg sterk.
Les Miserables was nog veel beter.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlang naar Sjek, dat is de grootste musicalster ooit. Hij deed Pilatus erg sterk.
Nee, wel bij Bambi.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Brammess het volgende:
allebei van die lachebekjesquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:52 schreef Max23 het volgende:
Ze zijn we van de keepers ineens he
Eerst Sinouh en nu Westerveld
Mufasa en Darth Vader zijn 1 en dezelfde persoonquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik jong was heb ik hem de eerste keer dat ik mufasa dood zag gaan uitgezet.
Over musicals, nabeschouwing van de singalong.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:54 schreef Abed het volgende:
Zal het eerste half uur weer over hockey gaan
Zal wel weer Studio Kuyt wordenquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:54 schreef Abed het volgende:
Zal het eerste half uur weer over hockey gaan
Dat is dan het enige voordeel aan dat het slecht gaat met Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Wel opvallend dat het slecht gaat met Ajax en Jan Mulder niet aanwezig is.
Jan is afgedankt toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Lek is boven, dit dat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:54 schreef Pascalus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |