nee, was t ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:44 schreef Peter het volgende:
Ik kijk, al vind ik Siske dan weer niet echt boeiend..
komt idd niet echt over zoquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:15 schreef RipCity het volgende:
Zelden zo'n slechte editie gezien.. Alles slecht afgesteld qua zang..
Bodyguard en lion King moeten het maar redden.
En nu dit.. beeld er uit, geluid weg.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
komt idd niet echt over zo
slecht geluid ook
amateurisme ten topquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
En nu dit.. beeld er uit, geluid weg.
Ik heb die 25-jarig scheveingenmedley half gemist..quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
en ze gaan gewoon verder waar ze gebleven waren
er was een storing waardoor t ongeveer een kwartiertje stil lagquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb ik gemist met Tony Neef en Linda Automonteur? viel er pas bij de Lion King, die ik nog niet heel overtuigend vond klinken trouwens
Ik ga naar Hair toe. Heb gisteren in Amsterdam een ander kaartje omgeboekt en deze kaartje bijbetaald voor Hair😳. Jammer dat gisteren technisch iets fout ging .quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Karina het volgende:
Heb niet alles gezien maar wat me opvalt is dat het soms lastig is nummers te herkennen als ze in het Nederlands zijn vertaald, merkte het bijvoorbeeld bij HAIR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |