quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is bed ingevlucht. Volgende keer wat minder vroeg gaan draaien.
Over een kwartiertje kan je lekker lepeltje lepeltje tegen haar aan kruipen...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is bed ingevlucht. Volgende keer wat minder vroeg gaan draaien.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Flikker op hoor, PP draait tot 23 en ik zie het pas net... dus ik eis dat hij doorgaat tot minimaal 01:00
Ben pas net op gang man.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een kwartiertje kan je lekker lepeltje lepeltje tegen haar aan kruipen...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Staat Knokkels het verkeer te regelen op de A1?
Hij is al een paar dagen niet online geweest, zie ik...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Staat Knokkels het verkeer te regelen op de A1?
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was maar een gedachte, wist niet dat je kwaad werd...
Volgens de regels? Je bent verplicht men....quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.
Knokkie is onnavolgbaar en ineens wat dagen zoek. Duikt vanzelf weer op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is al een paar dagen niet online geweest, zie ik...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.
Laten we het hopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkie is onnavolgbaar en ineens wat dagen zoek. Duikt vanzelf weer op.
Ben zelf ook weleens paar dagen zoek, dan zit ik in Reichshof.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het hopenHopelijk is -ie gewoon druk met werk of zo.
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest isquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het hopenHopelijk is -ie gewoon druk met werk of zo.
Muis en L2B maak ik me meer zorgen om.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest is
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest is
Dat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muis en L2B maak ik me meer zorgen om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |