SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Yo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even, maar toch nog +1 luisteraar.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even, maar toch nog +1 luisteraar.
Ja ik vroeg me al af of jij nog draaide, want dit is wel heel andere muziek als wat je normaal draait!quote:
Ben van vele markten thuis.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of jij nog draaide, want dit is wel heel andere muziek als wat je normaal draait!
Mijn buurman was Italo-DJ, maar is daar snel mee gestopt omdat niemand er naar wilde luisterenquote:
Tsja die Noren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn buurman was Italo-DJ, maar is daar snel mee gestopt omdat niemand er naar wilde luisteren
Hallon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt nog even in en zegt goedenavond
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt nog even in en zegt goedenavond
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is bed ingevlucht. Volgende keer wat minder vroeg gaan draaien.
Over een kwartiertje kan je lekker lepeltje lepeltje tegen haar aan kruipen...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is bed ingevlucht. Volgende keer wat minder vroeg gaan draaien.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Flikker op hoor, PP draait tot 23 en ik zie het pas net... dus ik eis dat hij doorgaat tot minimaal 01:00
Ben pas net op gang man.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een kwartiertje kan je lekker lepeltje lepeltje tegen haar aan kruipen...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Staat Knokkels het verkeer te regelen op de A1?
Hij is al een paar dagen niet online geweest, zie ik...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Staat Knokkels het verkeer te regelen op de A1?
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was maar een gedachte, wist niet dat je kwaad werd...
Volgens de regels? Je bent verplicht men....quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.
Knokkie is onnavolgbaar en ineens wat dagen zoek. Duikt vanzelf weer op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is al een paar dagen niet online geweest, zie ik...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.
Laten we het hopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkie is onnavolgbaar en ineens wat dagen zoek. Duikt vanzelf weer op.
Ben zelf ook weleens paar dagen zoek, dan zit ik in Reichshof.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het hopenHopelijk is -ie gewoon druk met werk of zo.
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest isquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het hopenHopelijk is -ie gewoon druk met werk of zo.
Muis en L2B maak ik me meer zorgen om.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest is
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest is
Dat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muis en L2B maak ik me meer zorgen om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |