SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Yo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even, maar toch nog +1 luisteraar.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
Het duurde even, maar toch nog +1 luisteraar.
Ja ik vroeg me al af of jij nog draaide, want dit is wel heel andere muziek als wat je normaal draait!quote:
Ben van vele markten thuis.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of jij nog draaide, want dit is wel heel andere muziek als wat je normaal draait!
Mijn buurman was Italo-DJ, maar is daar snel mee gestopt omdat niemand er naar wilde luisterenquote:
Tsja die Noren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn buurman was Italo-DJ, maar is daar snel mee gestopt omdat niemand er naar wilde luisteren
Hallon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt nog even in en zegt goedenavond
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt nog even in en zegt goedenavond
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is bed ingevlucht. Volgende keer wat minder vroeg gaan draaien.
Over een kwartiertje kan je lekker lepeltje lepeltje tegen haar aan kruipen...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is bed ingevlucht. Volgende keer wat minder vroeg gaan draaien.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Flikker op hoor, PP draait tot 23 en ik zie het pas net... dus ik eis dat hij doorgaat tot minimaal 01:00
Ben pas net op gang man.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een kwartiertje kan je lekker lepeltje lepeltje tegen haar aan kruipen...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Staat Knokkels het verkeer te regelen op de A1?
Hij is al een paar dagen niet online geweest, zie ik...quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Staat Knokkels het verkeer te regelen op de A1?
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was maar een gedachte, wist niet dat je kwaad werd...
Volgens de regels? Je bent verplicht men....quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.
Knokkie is onnavolgbaar en ineens wat dagen zoek. Duikt vanzelf weer op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is al een paar dagen niet online geweest, zie ik...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb netjes volgens de regels een uur verlengd.
Laten we het hopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkie is onnavolgbaar en ineens wat dagen zoek. Duikt vanzelf weer op.
Ben zelf ook weleens paar dagen zoek, dan zit ik in Reichshof.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het hopenHopelijk is -ie gewoon druk met werk of zo.
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest isquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we het hopenHopelijk is -ie gewoon druk met werk of zo.
Muis en L2B maak ik me meer zorgen om.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest is
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Wat Piet zei is gewoon zo, soms is hij tijdelijk van de aardbodem verdwenen en duikt dan weer op alsof hij niet weggeweest is
Dat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muis en L2B maak ik me meer zorgen om.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar gaat het ook goed meequote:Op zondag 21 augustus 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muis moet rustig aandoen en LB zorgt goed voor haar. LB van de week aan de telefoon gehadquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Muis moet rustig aandoen en LB zorgt goed voor haar. LB van de week aan de telefoon gehad
Die indruk heb ik idd ook wel, ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkie doet wel altijd vrolijk maar die heeft volgens mij ook zijn problemen soms.
Reünistenoverleg vanaf 19.30 uurquote:
Jammer, morgenavond inhaalwedstrijd honkbal in Haarlem namelijk...quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Reünistenoverleg vanaf 19.30 uur
Heb jij iets in de planning staan ?
Heerlijke tune is dat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer heb ik vandaag live gespeeld... - in een iets andere uitvoering dan...
Jammerquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, morgenavond inhaalwedstrijd honkbal in Haarlem namelijk...
Voor mij geen favoriet, maar het is wel een oké nummer. Deed het ook goed vandaag. Heeft alles te maken met deze cover, die pas een hit is geweest.quote:
Ik denk dat iedereen zo zijn/haar problemen heeft op zijn tijd en daarom is muziek zo'n heerlijke afleidingquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkie doet wel altijd vrolijk maar die heeft volgens mij ook zijn problemen soms.
Gelukkig wel steeds minder.quote:
Je kunt altijd terecht bij me voor goede raad voor wat het waard is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig wel steeds minder.Zolang er maar geen gekke dingen gebeuren, gaat het wel okay. Alleen rondom mijn lieffie is het soms wel ff flink spannend, maar morgen gaat ze weer een afspraak maken voor een visum om hier te komen!
Doe je bruiloften als organist?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mij geen favoriet, maar het is wel een oké nummer. Deed het ook goed vandaag. Heeft alles te maken met deze cover, die pas een hit is geweest.
Ahhh tof man, appreciated!quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt altijd terecht bij me voor goede raad voor wat het waard is.
Ben nog aardig bij als 57 jarige, met namen ben ik nog nooit goed geweest, luister naar de tune en dan gaat ie na ongeveer 20 sec op playlist of niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Romans; geweldige zanger. Doet solo ook leuke dingen.
Die jonge goden zoals ik?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik leuk vind wel is dat veel jongere DJ's jaren 70 shit draaien.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hangt toch ergens in het midden of zit ik er nu naast?
Bij mij gaat het ook ongeveer zo. Ik struin Spotify af. Alles wat me leuk lijkt, knikker ik in een map die ik later nog eens nauwkeurig doorloop. Deze week weer een paar leuke nieuwe releases gehoord. Er komt komende week wel ergens een show, denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog aardig bij als 57 jarige, met namen ben ik nog nooit goed geweest, luister naar de tune en dan gaat ie na ongeveer 20 sec op playlist of niet.
Spotify heb ik niet, haal mijn muziek via private DC hubs.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook ongeveer zo. Ik struin Spotify af. Alles wat me leuk lijkt, knikker ik in een map die ik later nog eens nauwkeurig doorloop. Deze week weer een paar leuke nieuwe releases gehoord. Er komt komende week wel ergens een show, denk ik.
Trustenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef just me het volgende:
* just me gaat verstandig doen en naar bed.en bedankt voor de muziekjes
Kan ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spotify heb ik niet, haal mijn muziek via private DC hubs.
Jij bent wel beetje perfectionist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig gedaan dit, al had er wel wat meer aandacht aan de akkoorden mogen worden besteed...
Kloptquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent wel beetje perfectionist.
wat is een DC hub?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spotify heb ik niet, haal mijn muziek via private DC hubs.
2 sec googlequote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
Zo, weer fris en fruitig. Nog maar een bier losgetrokken en R49 toch nog maar even aan. Want fuck it, morgen is toch maar de eerste echte werkdag na mijn vakantie. Kan ik net zo goed duf zijn.
Dat is de spirit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
Zo, weer fris en fruitig. Nog maar een bier losgetrokken en R49 toch nog maar even aan. Want fuck it, morgen is toch maar de eerste echte werkdag na mijn vakantie. Kan ik net zo goed duf zijn.
is illigaalquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 sec google
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=DC+hub
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef EggsTC het volgende:
ik ga mn nest op, met headphone, dus kan niet meer reageren.
Space nog wel ff verder zo, de bedrand goed vasthouden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef EggsTC het volgende:
ik ga mn nest op, met headphone, dus kan niet meer reageren.
dan is goed. Maar een optie zou kunnen zijn om timecode vinyl te kopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alles op LP of CD, dan mag het.
Wat is dat dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan is goed. Maar een optie zou kunnen zijn om timecode vinyl te kopen
Waarom zou je dat doen wanneer je zelf vinyl aan het draaien bent?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
een vinyl plaat die gegevens doorstuurt zodat je je mp3s kan besturen
dan hoef je niet door je kast vinyl te zoekenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen wanneer je zelf vinyl aan het draaien bent?
Daarom ik alles op HD staan als kopie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan hoef je niet door je kast vinyl te zoeken
maar met timecode heb je de voordelen van vinyl en de voordelen van mp3quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom ik alles op HD staan als kopie.
Ik snap het voordeel niet zo?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar met timecode heb je de voordelen van vinyl en de voordelen van mp3
Met vinyl in de kast en mp3 op de HD ook, toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar met timecode heb je de voordelen van vinyl en de voordelen van mp3
nou inplaats van een hele kast vol met vinyl. Heb je maar 2 vinyl platen nodig voor je hele setquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap het voordeel niet zo?
Met vinyl op internet draaien is me teveel werk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met vinyl in de kast en mp3 op de HD ook, toch?
Die kast vol had ik al voor internet bestond.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou inplaats van een hele kast vol met vinyl. Heb je maar 2 vinyl platen nodig voor je hele set
Grotere kast kopen!quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kast vol had ik al voor internet bestond.
Gooi je muts eruit, heb je meer plek voor platen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het past precies allemaal maar verhuizen is een hel.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gooi je muts eruit, heb je meer plek voor platen.
Heb eigen kamer daarvoor.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gooi je muts eruit, heb je meer plek voor platen.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga mezelf toch maar eens richting bed mixen.
Nogmaals bedankt Piet
quote:
Da's idd een lastige overgang!quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu ga ik kijken hoe draai te maken naar vette Reggae tunes.
Ik verzin er wel wat op, iets met the Clash en Bad Brains.quote:
Kijk zelden TV, mijn muts bestuurt afstandsbediening meestal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:10 schreef ToT het volgende:
[..]
In welke reclame werd deze ook al weer gebruikt?
Ik ken iemand die dat juist enorm irritant vindt. Die rent zo'n beetje gillend weg als -ie dat nummer hoort.quote:
Dat is altijd de beste muziek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat juist enorm irritant vindt. Die rent zo'n beetje gillend weg als -ie dat nummer hoort.
Mijn favorieten zitten in totaal ander genre, Lee Perry, King Tubby en Bullwackie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig was eigenlijk een beetje vergeten hoe mooi dit nummer ook alweer is...
(Mijn favoriete drie Keane-nummers zijn allemaal niet-singles)
quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, kom helemaal op stoom nu.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een erg leuke uitzending en ik heb me vermaakt, maar ik ga nu wel afhaken. Bedankt Piet. En aan alle wakkeren: alvast welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |