Doe je bruiloften als organist?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mij geen favoriet, maar het is wel een oké nummer. Deed het ook goed vandaag. Heeft alles te maken met deze cover, die pas een hit is geweest.
Ahhh tof man, appreciated!quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt altijd terecht bij me voor goede raad voor wat het waard is.
Ben nog aardig bij als 57 jarige, met namen ben ik nog nooit goed geweest, luister naar de tune en dan gaat ie na ongeveer 20 sec op playlist of niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Romans; geweldige zanger. Doet solo ook leuke dingen.
Die jonge goden zoals ik?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat ik leuk vind wel is dat veel jongere DJ's jaren 70 shit draaien.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hangt toch ergens in het midden of zit ik er nu naast?
Bij mij gaat het ook ongeveer zo. Ik struin Spotify af. Alles wat me leuk lijkt, knikker ik in een map die ik later nog eens nauwkeurig doorloop. Deze week weer een paar leuke nieuwe releases gehoord. Er komt komende week wel ergens een show, denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog aardig bij als 57 jarige, met namen ben ik nog nooit goed geweest, luister naar de tune en dan gaat ie na ongeveer 20 sec op playlist of niet.
Spotify heb ik niet, haal mijn muziek via private DC hubs.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook ongeveer zo. Ik struin Spotify af. Alles wat me leuk lijkt, knikker ik in een map die ik later nog eens nauwkeurig doorloop. Deze week weer een paar leuke nieuwe releases gehoord. Er komt komende week wel ergens een show, denk ik.
Trustenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef just me het volgende:
* just me gaat verstandig doen en naar bed.en bedankt voor de muziekjes
Kan ookquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spotify heb ik niet, haal mijn muziek via private DC hubs.
Jij bent wel beetje perfectionist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig gedaan dit, al had er wel wat meer aandacht aan de akkoorden mogen worden besteed...
Kloptquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent wel beetje perfectionist.
wat is een DC hub?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spotify heb ik niet, haal mijn muziek via private DC hubs.
2 sec googlequote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
Zo, weer fris en fruitig. Nog maar een bier losgetrokken en R49 toch nog maar even aan. Want fuck it, morgen is toch maar de eerste echte werkdag na mijn vakantie. Kan ik net zo goed duf zijn.
Dat is de spirit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:40 schreef Fogel het volgende:
Zo, weer fris en fruitig. Nog maar een bier losgetrokken en R49 toch nog maar even aan. Want fuck it, morgen is toch maar de eerste echte werkdag na mijn vakantie. Kan ik net zo goed duf zijn.
is illigaalquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 sec google
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=DC+hub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |