Alweerquote:
IndexActiefMyATNieuwGelezenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:42 schreef Nattekat het volgende: [..] Die speelde niet echt lekker.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:43 schreef KaBuf het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Ja oke maar toch
Past bij de genante vertoning van Oranje tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Wat een genant publiek toch altijd bij wedstrijden van Oranje
Ja zag het ook maar had geen zin om te edittenquote:
Straks dus winnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Ga weg man, is dat doel kleiner aan die kant ofzo
Kan ik jou ook op negeer zetten? Ik vind mezelf weleens overdreven kritisch en opportuun,maar jij slaat echt alles.quote:
Kan met een abboquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ik jou ook op negeer zetten? Ik vind mezelf weleens overdreven kritisch en opportuun,maar jij slaat echt alles.
Nee. Ik ben kritischquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ik jou ook op negeer zetten? Ik vind mezelf weleens overdreven kritisch en opportuun,maar jij slaat echt alles.
Echt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:50 schreef Paxcon het volgende:
Mijn verwachting is dat brons lastig gaat worden vandaag
Ik vind het erg fijn dat ik je een nieuw inzicht heb kunnen gevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken
Of misschien zijn er ook andere landen met heel goede teams?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef rmrt2010 het volgende:
Wat is dit toch voor OS met de meest kansrijke elftallen van Nederland die dit keer allemaal finales missen (Volleybalsters, hockeysters,handbal) of er in ten onder gaan. Misschien is dat strenge beleid van die NOC/NSF voorzitter, je weet wel die sporters die klaar waren eerder naar huis stuurden, toch een rol hierin gaan meespelen.
Wellicht, heel misschien, ik heb geen idee maar zou het mogelijk kunnen dat dat aan kwaliteit ligt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef rmrt2010 het volgende:
Wat is dit toch voor OS met de meest kansrijke elftallen van Nederland die dit keer allemaal finales missen (Volleybalsters, hockeysters,handbal) of er in ten onder gaan. Misschien is dat strenge beleid van die NOC/NSF voorzitter, je weet wel die sporters die klaar waren eerder naar huis stuurden, toch een rol hierin gaan meespelen.
Bij de hockeysters niet, de rest wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht, heel misschien, ik heb geen idee maar zou het mogelijk kunnen dat dat aan kwaliteit ligt?
Dit. Waarom nog een 2e helft straksquote:
Hockeysters is wel de uitzondering jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de hockeysters niet, de rest wel ja
Halve finale is een prima prestatie van de handbalsters.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef rmrt2010 het volgende:
Wat is dit toch voor OS met de meest kansrijke elftallen van Nederland die dit keer allemaal finales missen (Volleybalsters, hockeysters,handbal) of er ten onder gaan. Misschien is dat strenge beleid van die NOC/NSF voorzitter, je weet wel die sporters die klaar waren eerder naar huis stuurden, toch een rol hierin gaan meespelen.
quote:
quote:
Boeit niemand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
17-10, stel je voor dat dat bij het voetbal zou gebeuren.
Ja, precies. Voor zowel de volleybalsters als handbalsters is het al heel wat dat ze überhaupt in de halve finale terecht zijn gekomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Halve finale is een prima prestatie van de handbalsters.
Kan wel als het voetbalveld een meter of 30 lang zou zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Hier hebben wij dus helemaal niks aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Boeiende postquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed dat dat bij volleybal anders isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wanvertoning.
Nederlanders wederom te weinig rendement voorin en te zwak achterin.
Ja, weet iemand waarom er geen voordeel is? Zou toch logischer zijn..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Strafbal geven terwijl die in zit
Ik stel voor dat we Snorlax op doel zetten. Dan gaat er echt niks meer in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Mag deze vrouw niet op doel volgende keer?
Waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Mag deze vrouw niet op doel volgende keer?
Chansey mag ook. Of Jynx.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Snorlax op doel zetten. Dan gaat er echt niks meer in.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Snorlax op doel zetten. Dan gaat er echt niks meer in.
Toen was ik er ook bij om te kijken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:06 schreef Rikketik het volgende:
Het ging gelukkig in de laatste 10 minuten beter bij Nederland, maar ja, wel weer een marge van 6 goals die ze moeten overbruggen. Noorwegen lijkt in elk geval verdedigend wat meer gaten te laten vallen dan Frankrijk, dus dat is in elk geval iets.
En ze heeft een baardquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
Nederland verliest want de gast in de studio is te zwaar
Gert is aanwezig. Is zijn schuld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
Nederland verliest want de gast in de studio is te zwaar
Moah moah Gertje..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Gert is aanwezig. Is zijn schuld.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Gert is aanwezig. Is zijn schuld.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken wat ze kunnen met het grotere doel.
Ik moet altijd huilen om de Nederlandse taal door dit soort dingen, klinkt totaal niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Snap al waarom het zo kut gaat (zie link)twitter:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Snap al waarom het zo kut gaat (zie link)twitter:
Niet ieder kwaliteitsverschil is een chokequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:26 schreef Ludacriss het volgende:
Lekker op zn ouderwets choken. Het is gelukkig niet veranderd. Was al bang.
44%-68% (schoten / punt verhouding)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoeveel heeft Nederland gemist? Ze hadden minstens gelijk kunnen staan.
150quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat was percentage Wester? Vast geen 46%.
Iedereen was vannacht kwaad op jou. (Geen waardeoordeel, puur een constatering)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Verschil blijft hangen op 6, zo kom je er nooit.
Wees maar blij dat iemand anders hier niet isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen was vannacht kwaad op jou. (Geen waardeoordeel, puur een constatering)
Oke. Ik ben blij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:34 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wees maar blij dat iemand anders hier niet is
Die Britse? Want die rammelde er alles uit naar ik heb begrepen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Kunnen we niet die keeper van dames hockey hier in de goal zetten?
Nederland wint brons. Noorwegen stelt een Zweed op!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Zweedse die er uit ging/moest, met dat witte haar en getekende wenkbrauwen
Toch gebeurdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, de Noorse dames kunnen nog wel een tandje bijschakelen.
Tess?quote:
Geen zorgen, dat gebeurd niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Het zou toch een godswonder zijn als NL dit wint
Nee. De bal teruggekaatst krijgen is gelukquote:
Heeft Nederland natuurlijk al vaker gedaan deze OS.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:45 schreef DO2 het volgende:
Toch zonde dat Noorwegen zo ver heeft mogen uitlopen in het begin.
Beetje teveel respect gekregen van de Nederlandse dames, denk ik.
Dat was 6-7 tikketak, nu is het 5-6 tikketak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:45 schreef KaBuf het volgende:
En weer die verdomde zes punten achter
De buit is binnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Is Polman geblesseerd ofzo? Speelt heel wat minder dan op het WK?
Ja, als je zin hebt in een strafbal ga je liggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:47 schreef Voszje het volgende:
Ja hoor, waar sloeg dat op? Ze ging zelf liggen
Was tegen Frankrijk ook al. Die Fransen liepen zelf tegen de verdediging aan, maar kregen constant de vrije worp mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:47 schreef Voszje het volgende:
Ja hoor, waar sloeg dat op? Ze ging zelf liggen
Daar viel het me ook al op jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was tegen Frankrijk ook al. Die Fransen liepen zelf tegen de verdediging aan, maar kregen constant de vrije worp mee.
Die 4e plek ja, knap hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:48 schreef Max23 het volgende:
Echt precies een kopie van de WK-finale
Toen verknalden ze het ook in de eerste helft
zie het niet als verknallen. noorwegen is gewoon de betere ploegquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:48 schreef Max23 het volgende:
Echt precies een kopie van de WK-finale
Toen verknalden ze het ook in de eerste helft
Ja, en daarna wachten op de aansluiting van de 7e speler..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:49 schreef Drolflap het volgende:
Je ziet te vaak die snelle pass die verkeerd gaat als het er om gaat terwijl het risco te groot is voor die paar seconde tijdwinst....
Welnee. Deze wedstrijd was op papier al beslist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hehehehehe
Choke all over again
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
[..]
zie het niet als verknallen. noorwegen is gewoon de betere ploeg
Het is toch wel erg opvallend dat ze telkens in de beginfase van de wedstrijd zo ver op achterstand komen en vervolgens gelijke tred kunnen houden. En het is een wedstrijd waar het toch om een medaille gaat, dus kom niet met een drogreden als, Noorwegen laat het een beetje lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
[..]
zie het niet als verknallen. noorwegen is gewoon de betere ploeg
Geloof me, als je 10 punten voor staat, speel je minder scherp dan als je 10 punten achter staat. Dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is toch wel erg opvallend dat ze telkens in de beginfase van de wedstrijd zo ver op achterstand komen en vervolgens gelijke tred kunnen houden. En het is een wedstrijd waar het toch om een medaille gaat, dus kom niet met een drogreden als, Noorwegen laat het een beetje lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |